Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
اين daedric armor رو فقط يه بار ميشه improve كرد؟:d
در حالت عادی یبار بله،ولی‌ اگه ‌perk هایSmithing رو تا آخر بگیرین دو بار می‌شه. یدونهLegendary یدونه Epic
آپگرید‌ها اینجورین : Fine>Flawless>Epic>Legendary
=======================================
واسه خود من دو بارlegendary شد،یبار که Legendary کردم یکمEffect اینا گذشتم برگشتم یبار دیگه هم آپگرید شد،ولی‌ ظاهراً واسه هرکس اتفاق نمیفته اینجوری بایدEFFECT اینا زیاد بذارین
 
آخرین ویرایش:
من که میخوام بازی تموم شد همینطور توش بچرخم و برم شکار خیلی حال میده تو Oblivion هم همینکارو کردم.:)

حیف که شکار گروهی نداره :دی البته شکارم حالش با تیرکمونه

نگفتید، مادی هست که Face های جدید اضافه کنه (واسه کاراکتر خودمون که بسازیمش).

همچنین، این کوئستی که Supply میبرید پیش Greybeard ها کجای بازی بود ؟ من چرا ندیدمش :دی
 
[/COLOR]حیف که شکار گروهی نداره :دی البته شکارم حالش با تیرکمونه

نگفتید، مادی هست که Face های جدید اضافه کنه (واسه کاراکتر خودمون که بسازیمش).

همچنین، این کوئستی که Supply میبرید پیش Greybeard ها کجای بازی بود ؟ من چرا ندیدمش :دی
آره شکار خیلی حال میده مخصوصن شکار آهو ، خرس و ماموت (یا حضرت فیل :-s)
 
[/COLOR]حیف که شکار گروهی نداره :دی البته شکارم حالش با تیرکمونه

نگفتید، مادی هست که Face های جدید اضافه کنه (واسه کاراکتر خودمون که بسازیمش).

همچنین، این کوئستی که Supply میبرید پیش Greybeard ها کجای بازی بود ؟ من چرا ندیدمش :دی
یه نفر هست توIverstead که تو کار خرید و فروش وسایل هست. رو پول میتونی‌ پیداش کنی‌.Quest رو از اون میگیری
 
illusion,alternation,resoration و light armor رو هم 100 کردم و لولم شد 67!!!
hunter387 هنوز تاپیک سر جاشه؟
کدوم تاپیک؟ :دی
والا اینSOPA همه جارو بسته نمی‌شه سایتی رفت که،هر وقت وقت شد این فایلرو DL باید کنم. ولی‌ آره سر جاشه.
 
منم میگم 300 نمیشه بعیده
864619_flirtysmile1.gif

این زره رو تازه پیدا کردم باحاله :d savior's hide

spx67q1uvwihe99u6i9k.png
300-400 که می‌شه باUpgrade اینا، ولی‌700 عمرا بشه. یعنی‌ امکان نداره :دی، من بالاترین حدی که دیدم اونم توUtube 450 بود.

چیش باحاله؟:دی Effect خاصی‌ داره؟
 
کاوه بگو کدوم Armor 300 میشه!
اون ویدئو هم که دیدی طرف چیت داشت پس منبع درستی نیس یه دفعه Armor از 200 بدون هیچ دست کاری میره 401
می‌شه بابا :دی،نمیدونم شاید از ماد هست، ولی‌ من بدون هیچ کار خاصی‌ تا395 بالا آوردم.

چند صفحه قبلش عکسش‌ هست.:d
شما با همون 196 ات حال کن. البته این حرفات منطقیه. چون بین یه rpg باز قدیمی و rpg باز تازه کار باید یه فرقی باشه. ان شاا... تو نسخه ی بعدی elder scrolls متوجه میشی جریان از چه قرار بوده.|-)
البته ایشون منو با Siege Diablo ,baldurs gate,Dungeon و دو سه تا دیگه آشنا کردن :-??:-??
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or