Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
ماد هست :d آسمان رو نمی‌بینی؟:d
دقیقا از کجای آسمون فهمیدید که ماد هست؟8-|:d
یکی از بهترین مادهایی هستش که تا حالا نصب کردم. واقعا بازی رو زیبا میکنه. اگه مثل من چشتون از فضای پاییزی اسکاریم و علف های خشکش خسته شده شدیدا توصیه میشه.
 
دقیقا از کجای آسمون فهمیدید که ماد هست؟8-|:d
یکی از بهترین مادهایی هستش که تا حالا نصب کردم. واقعا بازی رو زیبا میکنه. اگه مثل من چشتون از فضای پاییزی اسکاریم و علف های خشکش خسته شده شدیدا توصیه میشه.
خوب وقتی‌ آسمون اون قدر ابری هست و فضا افسرده کنند هست نباید درختا این همه رنگ شاد داشته باشن :دی
در ضمن سیصد ساعت بازی کردم اگه با گذشت زمان میشد میدونستم :دی
 
آخرین ویرایش:
من تو بازی حدود 500 روز رو گذرونمدم :دی

اگه Deadra سرویس میکنه،talos چی کار میکنه؟!:d
به وقت دنیای خودمون سیصد ساعت هست منظورم :دی
Tiber septim تو بازی نیست که. بیاد اون رو هم می‌زنیم :دی
قضیه اونDaedra یه چیز دیگه هست :دی،باید یه چیزی بنویسم درباره اینا یکم سخته. یکم که نه،یکم بیشتر از یکم.
 
به وقت دنیای خودمون سیصد ساعت هست منظورم :دی
Tiber septim تو بازی نیست که. بیاد اون رو هم می‌زنیم :دی
قضیه اونDaedra یه چیز دیگه هست :دی،باید یه چیزی بنویسم درباره اینا یکم سخته. یکم که نه،یکم بیشتر از یکم.
قضیه رو میدونم:d
منظورم همون متن Tiber septim بود:d
 
یک کوئست هست مربوط به یکی از اعضای کالج که میخواد از گذشته ی Dwemer ها مطلع بشه.
کسی اونو انجام داده ؟
من تا قسمتیش میرم که یارو غیب میشه اما بعدش کوئست تموم میشه کلا.این باگه؟
 
یک کوئست هست مربوط به یکی از اعضای کالج که میخواد از گذشته ی Dwemer ها مطلع بشه.
کسی اونو انجام داده ؟
من تا قسمتیش میرم که یارو غیب میشه اما بعدش کوئست تموم میشه کلا.این باگه؟
یادم نیست دقیق کدوم رو میگی‌،اسم quest رو بگو
کلا موقعی که سوال میپرسین یکم دقیق تر بپرسین مثلا عکس بذارین یا اسمQuest رو بگین :دی. صد تا اینجوریQuest هست در مورد Dwarf
باگ نیست تو جادو هات روح همون مرده که غیب شد اضافه میشه arniel spirit یا یه چی تو همین مایه ها میتونی احضارش کنی برات بجنگه کویست تموم میشه فکر کنم
yahoo_1.gif
oh,یادم اومد
همونی که ایشون گفتن :دی
 
یک کوئست هست مربوط به یکی از اعضای کالج که میخواد از گذشته ی Dwemer ها مطلع بشه.
کسی اونو انجام داده ؟
من تا قسمتیش میرم که یارو غیب میشه اما بعدش کوئست تموم میشه کلا.این باگه؟
باگ نیست تو جادو هات روح همون مرده که غیب شد اضافه میشه arniel spirit یا یه چی تو همین مایه ها میتونی احضارش کنی برات بجنگه کویست تموم میشه فکر کنم :)
 
باگ نیست تو جادو هات روح همون مرده که غیب شد اضافه میشه arniel spirit یا یه چی تو همین مایه ها میتونی احضارش کنی برات بجنگه کویست تموم میشه فکر کنم :)
اینو که میدونم.
میخواستم بدونم در کوئست ادامه نداره تا در مورد Dwemer ها اطلاعتی کسب کنیم،که مثل اینکه نداره.
من شیفتهی تکنولوژیشونم:دی
 
اینو که میدونم.
میخواستم بدونم در کوئست ادامه نداره تا در مورد Dwemer ها اطلاعتی کسب کنیم،که مثل اینکه نداره.
من شیفتهی تکنولوژیشونم:دی
نه همونجا تموم می‌شه.
آره عجیب تکنولوژی‌ای داشتن. حیف منقرض شدن :(
 
خوب وقتی‌ آسمون اون قدر ابری هست و فضا افسرده کنند هست نباید درختا این همه رنگ شاد داشته باشن :biggrin1:
در ضمن سیصد ساعت بازی کردم اگه با گذشت زمان میشد میدونستم
6 ماه به ساعت میشه حدود 4000 ساعت. 300 ساعت بازی کردی اگه یکم وقت بذاری و حدود 3700 ساعت دیگه بازی کنی میتونی اومدن تابستون رو ببینی.:d
ولی انصافا 300 ساعت واسه این بازی خیلی خیلی زیاده. منم آبلیون رو حدود 300 ساعت بازی کردم ولی هنوزم کوئست هایی بودن که ندیده بودمشون. ولی الان همین اسکاریم رو 80 ساعت رفتم(زمانشو که واسه من زیر لود مینویسه) ولی دارم میبینم که کوئست ها رو به اتمامه. از این 80 ساعت هم حدود 30 ساعتش رو فقط صرف امتحان مود ها و ول گشتن وکاراکتر ساختن و...اینا گذروندم.:d
اینم یه عکس زیبا از شب های اسکاریم:
2bx58ig7901lwkpydt6.jpg


و دوباره کاراکتر جدید من::d

9x7viwb7vwq5fpki019f.jpg
 
این ماد رو استفاده کردم باحاله یکی از بچه ها چند صفحه قبل معرفی کرده بود
ThuuMic v1 - Real Life Dragon Shouts - FREE at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community
با گفتن کلمات توی میکروفن توی بازی اون فریاد اجرا میشه البته گفتن فریاد ها خیلی مشکله باید یه دوره کلاس خصوصی پیش paarthurnax برین :d
من فقط تونستم 5-6 تاش رو بگم #:-s
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or