Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
hunter387 :
آقا دستت درد نکنه. اگه اونم بتونم توی بازار پیدا کنم خوبه. فقط خداکنه پیدا بشه. راستش من چند وقت پیش witcher 2 رو بازی کردم ، حقیقتش زیاد حال نکردم باهاش. نمیگم بد بود بازیه جالبی بود ولی خیلی گنگ بود. من کلا به افسانه ها و اسطوره ها خیلی علاقه مندم ولی witcher 2 نتونست جذبم کنه. ولی اسکایریم اصلا آخرشه داستانش خیلی گیرا هست واسم و همینطور گیم پلی روون و قابل فهمی داره. موسیقی بازه که شاهکاره. خلاصه اگه بگم بهترین بازیه کل عمر گیمریم رو دارم انجام میدم دروغ نگفتم. فقط یه سوال بعضی از اسلحه ها یه قدرت های جادویی دارن که میشه با نابود کردن اون اسلحه نیروش رو بدست آورد ولی من نفهمیدم بعدش باید از کجا اون نیرو رو استفاده کنم؟ اگه میدونید یه راهنمایی بکنید.
نیرو به صورت enchant در اختیار شما هست که با gem میتونی در آزماشگاه enchant رو اسلحه های دیگه کار بگذاری مثل fire damage
برای شارژ اسلحه هم باید جادوی soul trap رو بخری یا از مغازه ها یا از جادوگرا بعد به یک انسان قابل مردن بزنی بعد بکشیش روحش میاد تو بدنت و سنگت شارژ میشه بعد با انتخاب اسلحه و زدن دکمه T در pc میتونی اسلحه رو شارژ کنی.
 
آخرین ویرایش:
اگر کاری از حالت عادی داخل بازی میشه تقلب حالا من با کد اینکارو میکنم شما با باگ.
خب وقتی شما کد بزنی دیگه بازی نمیکنی یه دفعه همه قدرت ها و کلی پول داری هدف که فقط بدست آوردن تمام مهارت ها نیست هدف بازی کردنه :|
 
برای استفاده از اونا رو میزEnchanting ، اول سلاح رو انتخاب می‌کنین، بعدا افکت مورد نظر رو،بعدا همSoul gem رو.

واسه به دست آوردن Soul gem باید اول بخرینSoul gem رو،حالا واسه پر کردنش که قابل استفاده باشه رو یک موجودی جادو Soul trap بزنین که اونو هم میتونین از جادوگرا بخرین، بعدا در عرض شصت ثانیه بکشین موجود رو،حالا میتونین استفاده کنین Soul gem رو و رو سلاح خود افکت بذارین.
یک دقیقه زود تر پست دادی لول :d

---------- نوشته در 07:26 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 07:23 PM ارسال شده بود ----------

خب وقتی شما کد بزنی دیگه بازی نمیکنی یه دفعه همه قدرت ها و کلی پول داری هدف که فقط بدست آوردن تمام مهارت ها نیست هدف بازی کردنه :|
بازی کردن درست ولی این چیزا وقتی زیادی از وقت گران بهای ما از بین میبره هدف بهتره قسمت های اصلی بازی باشه نه دردسر باز کردن قفل.
 
یک دقیقه زود تر پست دادی لول :d

---------- نوشته در 07:26 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 07:23 PM ارسال شده بود ----------


بازی کردن درست ولی این چیزا وقتی زیادی از وقت گران بهای ما از بین میبره هدف بهتره قسمت های اصلی بازی باشه نه دردسر باز کردن قفل.

خب این دیگه سلیغه ایه یکی دوست داره واسه این بازی 50 ساعت وقت بزاره یکی 250 ساعت این به سلیغه خود شخص بر میگرده :-b
 
خب این دیگه سلیغه ایه یکی دوست داره واسه این بازی 50 ساعت وقت بزاره یکی 250 ساعت این به سلیغه خود شخص بر میگرده :-b
احسنت اینو موافقم.

---------- نوشته در 09:34 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 09:21 PM ارسال شده بود ----------

آموزش افزایش طول خوابیدن و صبر کردن در skyrim
برای این کار این فایل رو دانلود کنید تو پوشه skyrim کپی کنید.
بعدداخل بازی ساعت خواب و صبر کردن به 240 ساعت یعنی 10 روز افزایش پیدا میکنه(در ضمن اگر خواستید بیشتر بشه فایل data\Interface\sleepwaitmenu.cfg را با notepad تغییر دهید محدودیت تا 999 ساعت است)
data.zip
 
اقایون من تو یه Quest گیلد دزدا گیر کردم اونجایی که باید انگار روی یه تخته سنگ به نام calcemo's یه چیزی بنویسیم.

Quest:Hard Answer

قسمت : Duplicate the writing on calcemo's stone
 
اقایون من تو یه Quest گیلد دزدا گیر کردم اونجایی که باید انگار روی یه تخته سنگ به نام calcemo's یه چیزی بنویسیم.

Quest:Hard Answer

قسمت : Duplicate the writing on calcemo's stone
پشتتون رو میز چند تا قلم و کاغذ هست،اونارو بردارین بعدا بیاین جلو سنگ E رو بزنین تا نوشته شه
 
آقا من یه جای بازی گیر کردم. توی یه کالج که مثل اینکه جادوگری تدریس میکنن من با یه پیرمردی به اسم TOLFDIR اگه اشتاباه نکنم که همون کسی هست که داره به ما آموزش میده، به یکی از اون زندان های زیر زمینی رفتم بعدش یه جایی دیگه اون از من جدا شد و من به یه دری رسیدم که سه تا ستون سمت راست داره و سه تا ستون سمت چپ که روی هر کدوم علامت های مار و ماهی و گرگ حک شده. چطوری باید ترتیبشون رو بچینم تا در باز بشه؟ یه اهرم هم اون جلو هست که وقتی میزنمش از در و دیوار تیر میاد بیرون. یه راهنمایی هم بکنم که قبل از اینکه وارد این زندان ها بشیم خود اون جادوگره احساس خطر میکنه و بهمون میگه که آماده باشیم بعد یه چیزی مثل روح میاد و بهمون میگه خطر بزرگی از جانب یه چیزی مارو تهدید میکنه و وقتی غیب میشه ما با پیرمرده راجع به اون اسم صحبت میکنیم و اون یه سری اطلاعات راجع بهش میده.
.
 
آخرین ویرایش:
آقا من یه جای بازی گیر کردم. توی یه کالج که مثل اینکه جادوگری تدریس میکنن من با یه پیرمردی به اسم TOLFDIR اگه اشتاباه نکنم که همون کسی هست که داره به ما آموزش میده، به یکی از اون زندان های زیر زمینی رفتم بعدش یه جایی دیگه اون از من جدا شد و من به یه دری رسیدم که سه تا ستون سمت راست داره و سه تا ستون سمت چپ که روی هر کدوم علامت های مار و ماهی و گرگ حک شده. چطوری باید ترتیبشون رو بچینم تا در باز بشه؟ یه اهرم هم اون جلو هست که وقتی میزنمش از در و دیوار تیر میاد بیرون. یه راهنمایی هم بکنم که قبل از اینکه وارد این زندان ها بشیم خود اون جادوگره احساس خطر میکنه و بهمون میگه که آماده باشیم بعد یه چیزی مثل روح میاد و بهمون میگه خطر بزرگی از جانب یه چیزی مارو تهدید میکنه و وقتی غیب میشه ما با پیرمرده راجع به اون اسم صحبت میکنیم و اون یه سری اطلاعات راجع بهش میده.
.

سلام بنظرم اون مرحله رو دیوار ترتیبش باشه باید از آخری شرو کنی به درست کردن که ترکیب همه به هم نخوره چون اگر اولی رو بچرخونی 4تایی حرکت میکنند.
 
سلام بنظرم اون مرحله رو دیوار ترتیبش باشه باید از آخری شرو کنی به درست کردن که ترکیب همه به هم نخوره چون اگر اولی رو بچرخونی 4تایی حرکت میکنند.
نه هر کدوم جداگانه میچرخه. من برای آموزش جادوگری پیش اون پیرمرد رفتم که اولش بهم جادوی دفاعی رو یاد داد بعدش با چندتا از اونایی که داشتن آموزش میدیدن رفتیم توی یه زیر زمین که خود اون پیرمرده هم مدام میگه تمام قسمت های این تونل محافظت شده نیست پس مراقب باشین. بعد میرسه به یک مرد دیگه که میگه باید 4 تا ARTIFACT که روی زمین افتاده رو واسم بیاری که یدونش روی یدونه دیواره که وقتی برش میدارم زندونی میشم بعد پیرمرده میگه از اون گردنبند استفاده کن وقتی استفاده میکنم یه چیزی مثل بخار از اون دیواره که ازش اون ARTIFACT رو برداشتم خارج میشه بعد با اون جادوی آتیشم دیوار رو میشکونم و یه راهروی مخفی پیدا میشه که با اون پیرمرده میریم توش. تا یه جایی با من میاد اون پیرمرده بعدش که اون اتفاق میفته ( همون روحه که از یه چیزی مارو میترسونه و میگه خطر بزرگی سر راهت هست) پیرمرده تا یه جایی با ما میاد و بعدش تنها میشیم
 
آقا من یه جای بازی گیر کردم. توی یه کالج که مثل اینکه جادوگری تدریس میکنن من با یه پیرمردی به اسم TOLFDIR اگه اشتاباه نکنم که همون کسی هست که داره به ما آموزش میده، به یکی از اون زندان های زیر زمینی رفتم بعدش یه جایی دیگه اون از من جدا شد و من به یه دری رسیدم که سه تا ستون سمت راست داره و سه تا ستون سمت چپ که روی هر کدوم علامت های مار و ماهی و گرگ حک شده. چطوری باید ترتیبشون رو بچینم تا در باز بشه؟ یه اهرم هم اون جلو هست که وقتی میزنمش از در و دیوار تیر میاد بیرون. یه راهنمایی هم بکنم که قبل از اینکه وارد این زندان ها بشیم خود اون جادوگره احساس خطر میکنه و بهمون میگه که آماده باشیم بعد یه چیزی مثل روح میاد و بهمون میگه خطر بزرگی از جانب یه چیزی مارو تهدید میکنه و وقتی غیب میشه ما با پیرمرده راجع به اون اسم صحبت میکنیم و اون یه سری اطلاعات راجع بهش میده.
.

دوست من بالای اون شکلک هایی که میچرخه زده که باید چی بزنی یخورده دقت کنی میبینی

اگه خودت بری حالش بیشتر اما اینم میزارم

1.سمت راست: عقاب - عقاب
سمت چپ: عقاب - مار
2.راست: دلفین - عقاب
چپ: مار - دلفین
 
خب این سوال قبلا پرسیدم ولی به جوابی نرسیدم . تو یوتیوب هم زدم دیدم که از پشت مثل اینکه باید ازش دزدی کنی .. ولی بازم نشد یعنی هر چیزی داشت دزدیم ولی هنوز علامت روشه وقتی بهش حرف میزنم فقط فقط میگه yes yes yeS !!! چیکار کنم..؟ شاید باگ باشه که جلو نمیره کویست!؟

59654550829457041911.jpg

و این یارو هم نمیدونم چی میخواد باید براش چیکار کنم علامت داره و بهشم حرف که میزنم هیچی نمیشه ..


99303051996718650724.jpg


و این قسمت که مربوط به کویست ها میشه همشنو فعال میکنم ولی فقط دو تا جا رو تو نقشه علامت میزنه که همین دوتا جا هستن تو عکس های بالا چرا ؟؟ بعد اون پایینی ها اونا که خاموشه اونها رو رفتم یا هنوز نرفتم باید برم ؟؟ امید وارم درست توضیح داده باشم ..

03561341012808065807.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or