Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
من تو مرحله:‏speaking with silence‏ همون مرحله ای که با رییس گروهthieves guild‏ باید بری داخل یک مقبره در مقبره قفله کلیدشو از کجا گیر بیارم کمک کنین
یکم صبر کنی‌.رئیس گروه خودش در رو باز می‌کنه.
پس با این حساب،4تا منطقه دیگه میمونه.
آره،حتا شاید TES بعدی تو یه دنیا دیگه باشه.

اونایی‌ که موندن خیلی‌ کوچیک هستن واسه یه بازی کامل،باید مثلا هر دو تا منطقه یه بازی رو تشکیل بدن اگه میخوان تو اونا بازی رو بسازن.
 
آره،حتا شاید TES بعدی تو یه دنیا دیگه باشه.

اونایی‌ که موندن خیلی‌ کوچیک هستن واسه یه بازی کامل،باید مثلا هر دو تا منطقه یه بازی رو تشکیل بدن اگه میخوان تو اونا بازی رو بسازن.
نکته جالبی گفتی-البته Black Marsh هم میتونه یه منطقه نسبتا بزرگ حساب بشه ولی Cyrodiil ,Skyrim و Morrowind بیش از حد بزرگ بودن!!!
 
نکته جالبی گفتی-البته Black Marsh هم میتونه یه منطقه نسبتا بزرگ حساب بشه ولی Cyrodiil ,Skyrim و Morrowind بیش از حد بزرگ بودن!!!
Daggerfall از همه بزرگتر بود، دو تا منطقه نسبتا بزرگ رو داشت.

این Morrowind هم نسبت به Skyrim کوچیک تر بود. چون نصف بیشترش کوه بود. Black marsh بد نیست،حدودأ اندازه اسکایریم هست.
===================

البته فکر نکنم تا پنج سال شاهد یهTes دیگه باشیم،تا دو سه سال دیگه که دی ال سی‌ میسازه براش. احتمالا با دی ال سی‌‌ها بعضی‌ از قسمت‌های مپ هم آنلاک شه،چیت Noclip بزنی‌ میبینی‌ کل cyrodiil رو گذاشتن تو بازی. با قسمتی‌ از Morrowind :d
 
آقا ما تو ای مزحله elder knowledge که تو قسمت اولش نوشتع learn the location of the elder scroll گیر کردیم. اگه ممکنه از بچه هایی که این مرحله رو رد کردن یه کمکی بکنن. باید چی کار کنم. کجا باید برم. با این پیر مرد تو college of winterhold چی کار باید بکنم. فقط اینو نشون میده. اینم هیچ کمکی نمیکنه!!!

لطفا جوابمو بدین و کارمو را بندازین!!!
 
Daggerfall از همه بزرگتر بود، دو تا منطقه نسبتا بزرگ رو داشت.

این Morrowind هم نسبت به Skyrim کوچیک تر بود. چون نصف بیشترش کوه بود. Black marsh بد نیست،حدودأ اندازه اسکایریم هست.
===================

البته فکر نکنم تا پنج سال شاهد یهTes دیگه باشیم،تا دو سه سال دیگه که دی ال سی‌ میسازه براش. احتمالا با دی ال سی‌‌ها بعضی‌ از قسمت‌های مپ هم آنلاک شه،چیت Noclip بزنی‌ میبینی‌ کل cyrodiil رو گذاشتن تو بازی. با قسمتی‌ از Morrowind :d

فکر کنم به احتمال زیاد شماره بعدی هم تو Cyrodiil هست و آزاد کردن امپراطوری از دست Thalmor ها ! یا اینکه میره تو Summerset Island که مرکز Thalmor هاس
 
آخرین ویرایش:
فکر کنم به احتمال زیاد شماره بعدی هم تو Cyrodiil هست و آزاد کردن امپراطوری از دست Thalmor ها ! یا اینکه میره تو Summerset Island که مرکز Thalmor هاس

خب اگه نژاد high elves را تو اون نسخه برداری چه طوری دلت میاد هم نژاد هات را بکشی؟
 
من فعلا کل بازی رو نوش جان نکردم

اما میگم اگه تو اسکایریم بین این دوتا شهر جنگ نشه اصلا حال نمیده امیدوارم اگه جنگ نشد حتما تو ورژن بعدی یه جنگ مشتی بزارن که ادم بتونه طرف یکیشون رو بگیره بزنه اون یکی شهر رو با خاک یکسان کنه من که خیلی دوست دارم یه همچین چیزی هم به بازی اضافه بشه البته جدا از داستان اصلی.
 
سلام دوستان چطوری میتونم به گرگ نما تبدیل بشم یی راهنمایی خوب اگه میشه بکنید...

و چطوری میتونم کویست جدید پیدا کنم چندا بیشتر برام نمونده ... لول 47 هستم .و اون لولی که وقتی میری تو اهنگری وسایل میسازی بالا میره.. مال من تمام پرشده یعنی 101 لول کاملا کامل شده خوب حالا چی مشه تا اونجا که من میدونم وقتی این لول بالا بره خیلی پول دار میشم چطوری؟

---------- نوشته در 07:18 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 06:37 AM ارسال شده بود ----------

یعنی الان که speech 101 هست چطوری سرمایه گذار بشم ..
 
خب اگه نژاد high elves را تو اون نسخه برداری چه طوری دلت میاد هم نژاد هات را بکشی؟
خوب می‌تونن یه کاری کنن مثل اسکایریم طرف هر کدوم رو خواستی‌ بگیری
سلام دوستان چطوری میتونم به گرگ نما تبدیل بشم یی راهنمایی خوب اگه میشه بکنید...

و چطوری میتونم کویست جدید پیدا کنم چندا بیشتر برام نمونده ... لول 47 هستم .و اون لولی که وقتی میری تو اهنگری وسایل میسازی بالا میره.. مال من تمام پرشده یعنی 101 لول کاملا کامل شده خوب حالا چی مشه تا اونجا که من میدونم وقتی این لول بالا بره خیلی پول دار میشم چطوری؟

---------- نوشته در 07:18 AM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 06:37 AM ارسال شده بود ----------

یعنی الان که speech 101 هست چطوری سرمایه گذار بشم ..
1-توquests,whiterun ‌هایCompanions رو برین.واسه گرگنما شدن،


2اونم از100 بالاتر نمیره.بالاترین همون100 هست
3-در مورد‌Questهای جدید هم نمی‌شه جای خاصی‌ گفت باید همینطوری بگردین به دست بیارین.
 
یک مود گرافیکی از تو نت پیدا کردم که گرافیک بازی رو واقعا از این رو به این رو میکنه. مودهای دیگه ای مثل fxaa رنگهای بازی رو الکی شاد میکردن ولی این به معنای واقعی گرافیک رو چندین برابر میکنه. کافیه که فقط یه نگاه به این عکس که گرفتم بندازید تا متوجه بشید:

ev7ajx3l9xbmn7is4y6i.jpg


لایتینگ تو خود ff13 هم اینقدر پولیش شده نبود.:d این موده طوریکه که انگار بازی رو تدوین میکنه.
بالاخره منم پس از 54 لول بازی رو تموم کردم. تا لول 34 کلا بخش داستانیش رو نرفته بودم.:d هر چقدر هم که کش دادیم بالاخره تموم شد.ولی تو این سری امیدوار بودم یه خبری از مارتین سپتیم بشه که متاسفانه نشد:( منتظر elder scroll های بعدی برای دیدن دوباره مارتین(maybe :d)
 
خب اگه نژاد high elves را تو اون نسخه برداری چه طوری دلت میاد هم نژاد هات را بکشی؟
نژاد High Elves تو تمام داستان های بازی یه نقشی داره ! هیچ وقت حذف نمیشه
بعدم چه ربطی داره ؟ :d ! تو Skyrim کارای بدتری کردیم
خوب می‌تونن یه کاری کنن مثل اسکایریم طرف هر کدوم رو خواستی‌ بگیری

1-توquests,whiterun ‌هایCompanions رو برین.واسه گرگنما شدن،


2اونم از100 بالاتر نمیره.بالاترین همون100 هست
3-در مورد‌Questهای جدید هم نمی‌شه جای خاصی‌ گفت باید همینطوری بگردین به دست بیارین.
فرق بعدی اگه تو Cyrodiil باشه اینه که اونجا امپراطوری همیشه طوری بوده که کل Tamriel رو نگه داشته. و البته Thalmor ها کلا با هیچ نژادی حال نمیکنن و با امپراطوری مشکل داشته. احتمالا مثل Oblivion اونجا هم با وجود Balde ها (که دیگه رسما محافظین امپراطور هستن تو Cyrodiil) این قابلیت انتخاب بین طرف درگیر رو نداریم.
ولی Bethesda حتما یه جوره دیگه ای بازی رو در میاره :d:d

بالاخره منم پس از 54 لول بازی رو تموم کردم. تا لول 34 کلا بخش داستانیش رو نرفته بودم.:d هر چقدر هم که کش دادیم بالاخره تموم شد.ولی تو این سری امیدوار بودم یه خبری از مارتین سپتیم بشه که متاسفانه نشد:( منتظر elder scroll های بعدی برای دیدن دوباره مارتین(maybe :d)

خدا بیامرزه :d
 
یک مود گرافیکی از تو نت پیدا کردم که گرافیک بازی رو واقعا از این رو به این رو میکنه. مودهای دیگه ای مثل fxaa رنگهای بازی رو الکی شاد میکردن ولی این به معنای واقعی گرافیک رو چندین برابر میکنه. کافیه که فقط یه نگاه به این عکس که گرفتم بندازید تا متوجه بشید:

ev7ajx3l9xbmn7is4y6i.jpg


لایتینگ تو خود ff13 هم اینقدر پولیش شده نبود.:d این موده طوریکه که انگار بازی رو تدوین میکنه.
بالاخره منم پس از 54 لول بازی رو تموم کردم. تا لول 34 کلا بخش داستانیش رو نرفته بودم.:d هر چقدر هم که کش دادیم بالاخره تموم شد.ولی تو این سری امیدوار بودم یه خبری از مارتین سپتیم بشه که متاسفانه نشد:( منتظر elder scroll های بعدی برای دیدن دوباره مارتین(maybe :d)
لینک مد لطفا
 
Bethesda میدونه باید برای قسمت ششم، چکار کنه.
مثلا همین اسکایرریم،اژدها رو اورد که واقعا بهترین کار ممکن بود.
یا توی سیرودیل،دروازه های ابلیویون بود.
دقت کردین تو بازی 3 نژاد مربوط به الف ها هست و خبری از کوتوله ها (ِDwarf) نیست؟
توی Markarth رفتم پیش Jarl و باهاش در مورد حمله اژدهایان حرف زدم و گفتم اگر حمله کنن چکار میکنین،گفت که به لطف کوتوله ها اینجا مثل یه دژ میمونه و ........
به نظرم کوتوله ها شاید توی یه سرزمین دیگه باشن.....
 
یک مود گرافیکی از تو نت پیدا کردم که گرافیک بازی رو واقعا از این رو به این رو میکنه. مودهای دیگه ای مثل fxaa رنگهای بازی رو الکی شاد میکردن ولی این به معنای واقعی گرافیک رو چندین برابر میکنه. کافیه که فقط یه نگاه به این عکس که گرفتم بندازید تا متوجه بشید:

ev7ajx3l9xbmn7is4y6i.jpg


لایتینگ تو خود ff13 هم اینقدر پولیش شده نبود.:d این موده طوریکه که انگار بازی رو تدوین میکنه.
بالاخره منم پس از 54 لول بازی رو تموم کردم. تا لول 34 کلا بخش داستانیش رو نرفته بودم.:d هر چقدر هم که کش دادیم بالاخره تموم شد.ولی تو این سری امیدوار بودم یه خبری از مارتین سپتیم بشه که متاسفانه نشد:( منتظر elder scroll های بعدی برای دیدن دوباره مارتین(maybe :d)
هنوز تازه شروع کردین که :دی.
فرق بعدی اگه تو Cyrodiil باشه اینه که اونجا امپراطوری همیشه طوری بوده که کل Tamriel رو نگه داشته. و البته Thalmor ها کلا با هیچ نژادی حال نمیکنن و با امپراطوری مشکل داشته. احتمالا مثل Oblivion اونجا هم با وجود Balde ها (که دیگه رسما محافظین امپراطور هستن تو Cyrodiil) این قابلیت انتخاب بین طرف درگیر رو نداریم.
ولی Bethesda حتما یه جوره دیگه ای بازی رو در میاره :d:d

Thalmor نژاد پرست هستن،ولی‌ دلیل خودشونو هم دارن واسه حمله اعتقاد دارن که نباید یه انسان خدا بشه
دقت کردین تو بازی 3 نژاد مربوط به الف ها هست و خبری از کوتوله ها (ِDwarf) نیست؟
توی Markarth رفتم پیش Jarl و باهاش در مورد حمله اژدهایان حرف زدم و گفتم اگر حمله کنن چکار میکنین،گفت که به لطف کوتوله ها اینجا مثل یه دژ میمونه و ........
به نظرم کوتوله ها شاید توی یه سرزمین دیگه باشن.....

Dwarf ها تو همینSkyrim بودن که به لطف‌Nord ها منقرض شدن ،اونا هم علم خودشونو از‌Snow elf ها گرفته بودن اونا هم به لطفDwarf نابود

شدن :d
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]در ضمن چهار نژاد هست. OrCهمElf هستن[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]:d

[/FONT]

[/FONT]
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or