Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
اون عصایی که شما میگین Wabbajjak هست که یه ارباب دیوانه به شما میده.توی بازی حتی یه کتاب هست که توضیحات داده در مورد این عصا.عصای با ارزشیه در کل.یه بار میبینین بر حسب اتفاق جون یه اژدها رو تا نصف هم پایین آورد...
البته اینجا روشن سازی لازمه که اربابِ دیوونه نیست. همون قهرمان Oblivion هست که بعد اینکه نفرین رو از رو Jyggalag برمیداره خودش تبدیل به یکی‌ از لرد‌هایDaedric می‌شه که می‌شه اینWabbajack ,Sheogorath چون باShivering isles در ارتباط هست (Realm of madness)می‌تونه هر چیزی رو به یه چیز غیر قابل باور تبدیل کنه :دی.
 
البته اینجا روشن سازی لازمه که اربابِ دیوونه نیست. همون قهرمان Oblivion هست که بعد اینکه نفرین رو از رو Jyggalag برمیداره خودش تبدیل به یکی‌ از لرد‌هایDaedric می‌شه که می‌شه اینWabbajack ,Sheogorath چون باShivering isles در ارتباط هست (Realm of madness)می‌تونه هر چیزی رو به یه چیز غیر قابل باور تبدیل کنه :دی.

یه سوال.کدوم قهرمان ابلیویون دقیقا؟همون کاراکتر اصلی؟
 
یه سوال.کدوم قهرمان ابلیویون دقیقا؟همون کاراکتر اصلی؟
آره،اگه دی ال سیShivering isles‌ رو بازی کرده باشین اونجا به یکی‌ از همین لرد‌هایDaedric کمک میکنی‌ در عوض خودت تبدیل به یکیشون میشی‌.

البته اینا معمولا خودشون نمی‌تونن بیان این دنیا،مثل اینکه این می‌تونه :دی.
 
آره،اگه دی ال سیShivering isles‌ رو بازی کرده باشین اونجا به یکی‌ از همین لرد‌هایDaedric کمک میکنی‌ در عوض خودت تبدیل به یکیشون میشی‌.

البته اینا معمولا خودشون نمی‌تونن بیان این دنیا،مثل اینکه این می‌تونه :دی.

عین Velehk Sain?آخه اونم با کمک ما میاد تو این دنیا.هنوز نقشه گنج که داد بهم تو باکسمه...راهی نداری واسه قفل شکنی نقشه ها؟
 
عین Velehk Sain?آخه اونم با کمک ما میاد تو این دنیا.هنوز نقشه گنج که داد بهم تو باکسمه...راهی نداری واسه قفل شکنی نقشه ها؟
نه، اون یهDaedra معمولی‌ بود. کسی‌ به این دنیا آوردتش می‌تونه دستور بده که برگرده یا هر چیز دیگه ای. ولی‌ لرد هارو کسی‌ که به این دنیا آورد نمیتونه بهشون دستور بده که البته اونا نمی‌تونن بیشتر از چند ساعت تو این دنیا بمونن،توDagon,oblivion تونست بیشتر بمونه چون دروازه خیلی‌ بزرگ بود. ولی‌ ظاهراً این Sheogorathبدون احضار شدن می‌تونه گردش کنه بین این دنیا وoblivion.
بعضی‌ از چیزیی‌ که گفتم از TES wiki&Uesp استخراج شدن که ممکن چرت و پرت باشه.
biggrin1.gif


ولی‌ درباره موضوع اصلی‌ مطعمن هستم.




درباره گنجینه‌ها هم باید دقیقاً شکل اونی که تو نقش کشیده رو تو دنیا واقعی‌ پیدا کنی‌،اونی که شما میگردین این هست،باید مکانشو خودتون بگردین پیدا کنین،پیدا کردنشون کار حضرتِ فیلِ .
TESV_Treasure.png
 
آخرین ویرایش:
اون یک ها هم جزئی از کد هستن:d
یه بار تمام اون مودهای مربوط به لباس تریس رو پاک کن. بعد از برنامه نکسوس هم دلت کن. بعد اون مودی که من لینکش رو دادم رو با برنامه نکسوس اکتیو کن. برو دوباره این کدها رو بزن. فقط دقت کن که اون 1 رو باید یدونه فاصله بزنی بعد بنویسی. اگه بازم نشد من دیگه بی تقصیرم.:d

مرسی داداش ولی دیگه بیخیال شدم کلا به ما پا نمیده
154fs232528.gif
 
سلام بچه ها کوئست اژدها سواری رو چه جوری میشه شروع کرد ؟؟؟
من از نسخه کرک شده استفاده می کنم اگه بازی رو آپدیت کنم مشکلی پیش میاد؟؟؟؟
درباره کوئست اون هشت تا ماسک یه توضیح بدید اصلا اون هشت تا ماسک رو از کجا میشه پیدا کرد؟؟؟؟؟​
 
من اون مرحله که یه پسر بچه تو ویند هلم بهمون میگه برو سرپرست اون پرورشگاه رو بکش انجام دادم ولی خبر از دارک برادر هود نیستا.چطوری عضوشون بشم؟

یه شب برو خونه ای ، مسافرخونه ای چیزی بخواب تا بیان بکننت تو گونی و ببرنت یه جا که بهت بگن چی کار کنی ! :d
 
سلام اقا ما اونجایی که تو ماموریتای اصلی جلو اون اژدها ی دوستمون الدر اسکرولو باز میکنی تا خاطراتو ببینیم تو خاطرات گیر میکنه و دیگه بیرون نمیاد چیکار کنم؟ خیلی ضد حاله بعد از 100 ساعت بازی و رفتن تمام ماموریتای فرعی حالا که اومدیم سر ماموریت اصلی این جوری شد .رمزی چیزی هست که فقط بشه این ماموریت رد بشه و ما بریم ادامه داستان
 
سلام اقا ما اونجایی که تو ماموریتای اصلی جلو اون اژدها ی دوستمون الدر اسکرولو باز میکنی تا خاطراتو ببینیم تو خاطرات گیر میکنه و دیگه بیرون نمیاد چیکار کنم؟ خیلی ضد حاله بعد از 100 ساعت بازی و رفتن تمام ماموریتای فرعی حالا که اومدیم سر ماموریت اصلی این جوری شد .رمزی چیزی هست که فقط بشه این ماموریت رد بشه و ما بریم ادامه داستان
معمولا بعد یبار از اول لود کردن درست می‌شه.
درست نشد بگو Command اش رو بگم. باید بگردم چون.
 
من تو مرحله:‏speaking with silence‏ همون مرحله ای که با رییس گروهthieves guild‏ باید بری داخل یک مقبره در مقبره قفله کلیدشو از کجا گیر بیارم کمک کنین
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or