Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
زیر اون کالج وینترهولد یه زیر زمینه وارد شید بعد یه مدت یه اتاق میبنید.
یه آرم بزرگ Oblivion روشه، یه دست و یه جای gift هم جلوشه، اما هرکاری کنید چیزی نمیشه. اون چیه جریان
(اونی رو نمیگم که باید بری 3 تا حلقه بذاری تو انگشتش، اون تو یه اتاق دیگه هستش که Dread Lord سامون میشه، این یه چیز دیگست، تو همون زیرزمین اصلیه)
یه کتاب نزدیکش پیدا کردم که هیچی نبود، کوئستم نمیداد
بی خودیه اونجا ؟
 
زیر اون کالج وینترهولد یه زیر زمینه وارد شید بعد یه مدت یه اتاق میبنید.
یه آرم بزرگ Oblivion روشه، یه دست و یه جای gift هم جلوشه، اما هرکاری کنید چیزی نمیشه. اون چیه جریان
(اونی رو نمیگم که باید بری 3 تا حلقه بذاری تو انگشتش، اون تو یه اتاق دیگه هستش که Dread Lord سامون میشه، این یه چیز دیگست، تو همون زیرزمین اصلیه)
یه کتاب نزدیکش پیدا کردم که هیچی نبود، کوئستم نمیداد
بی خودیه اونجا ؟
فکر کنم آهنگری رو میگی‌.آیتم‌هایDaedric میتونی‌ بسازی اونجا. کتاب رو دقیق بخونی طرز استفاده رو میگه بهت.
 
بزرگترین اشتباه زندگی من شروع کردن skyrim تو این زمان بوده هنوز بازیهایی مثل بتمن اساسین ویچر mw3 رو دستم مونده لامصب انتها نداره منم تا ته یه بازیو در نیارم ول کنش نیستم خدا میدونه تا کی سره کارم#:-s:d
عکس
w_7_.jpg
ScreenShot79.jpg
 
بچه ها یه سوال ...
نمیدونم من یه گیمر ناشی هستم یا این بازی خیلی سخته! نمیدونم!
من تو مبارزات بازی به شدت مشکل دارم ... یعنی به راحتی و بعد خوردن چند ضربه کشته میشم ... کشتن یه اژدها رو به تنهایی واقعا نمیتونم انجام بدم و واقعا نمیدونم شما چطوری بازی رو جلو میبرید ... تو هیچ بازی این مشکل رو نداشتم ... مثلا حاظرم شرط ببیندم تو سخت ترین Boss Fight های بتمن بدون اینکه بسوزم مرحله رو رد کنم ولی این بازی سیستم مبارزاتش رو نمیدونم چطوری انجام بدم ...
دفاع میکنی بازم ضربه میبینی و با یه ضربه 60 متر پرت میشی اونور!
حریفاتم که باید تا میخورن بزنی تا بمیرن ...
خدایی شما چطور میرین جلو!
روش خاصی داره؟!
ممنون میشم بگید ...
 
بزرگترین اشتباه زندگی من شروع کردن skyrim تو این زمان بوده هنوز بازیهایی مثل بتمن اساسین ویچر mw3 رو دستم مونده لامصب انتها نداره منم تا ته یه بازیو در نیارم ول کنش نیستم خدا میدونه تا کی سره کارم#:-s:d
کوتاه تر از چیزیه که فکرشو میکنه.
ولی خدایی رفتم 4 تا بازی rpg دیگه بازی کردم، هیچ کدوم مثل این حال نداد :|
 
بچه ها یه سوال ...
نمیدونم من یه گیمر ناشی هستم یا این بازی خیلی سخته! نمیدونم!
من تو مبارزات بازی به شدت مشکل دارم ... یعنی به راحتی و بعد خوردن چند ضربه کشته میشم ... کشتن یه اژدها رو به تنهایی واقعا نمیتونم انجام بدم و واقعا نمیدونم شما چطوری بازی رو جلو میبرید ... تو هیچ بازی این مشکل رو نداشتم ... مثلا حاظرم شرط ببیندم تو سخت ترین Boss Fight های بتمن بدون اینکه بسوزم مرحله رو رد کنم ولی این بازی سیستم مبارزاتش رو نمیدونم چطوری انجام بدم ...
دفاع میکنی بازم ضربه میبینی و با یه ضربه 60 متر پرت میشی اونور!
حریفاتم که باید تا میخورن بزنی تا بمیرن ...
خدایی شما چطور میرین جلو!
روش خاصی داره؟!
ممنون میشم بگید ...
دشمنا LEvel شون با لول شما بالا نمیره. اگه اول بازی هستین بعضی‌ از دشمنا ممکن براتون خیلی‌ سخت باشن. رفته رفته اسون تر میشن.
 
دشمنا LEvel شون با لول شما بالا نمیره. اگه اول بازی هستین بعضی‌ از دشمنا ممکن براتون خیلی‌ سخت باشن. رفته رفته اسون تر میشن.
من الان لول 8 هستم ... البته به خاطر همین سختی جنگیدن زیاد بازی نمیکنم!
تو یه حفره ای هستم که میگه Recovere the elder scroll ... از زمین و زمان عنکبوت آهنی و آدم آهنی و ارک و هرچی جک و جونوره میریزن روم ... خوب یکی دوتا رو میکشم دیگه ... لامصبا تموم هم نمیشن!
در ضمن، باید اونجا که به Target رسیدم چیکار کنم؟!
 
من الان لول 8 هستم ... البته به خاطر همین سختی جنگیدن زیاد بازی نمیکنم!
تو یه حفره ای هستم که میگه Recovere the elder scroll ... از زمین و زمان عنکبوت آهنی و آدم آهنی و ارک و هرچی جک و جونوره میریزن روم ... خوب یکی دوتا رو میکشم دیگه ... لامصبا تموم هم نمیشن!
در ضمن، باید اونجا که به Target رسیدم چیکار کنم؟!
خوب اونجا نباید قبلLevel 15 برین.:dهیچی‌ یه پازلی حل می‌کنین میده بهتونElder scroll.
 
کوتاه تر از چیزیه که فکرشو میکنه.
ولی خدایی رفتم 4 تا بازی rpg دیگه بازی کردم، هیچ کدوم مثل این حال نداد :|
کوتاهی یا بلندی خط داستانی رو من نمیدونم من بزرگی کل بازی منظورم بود که فکر نمیکنم کسی بتونه همشو انجام بده همیشه یه چیزی جا میمونه;)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or