The Elder Scrolls IV: Oblivion

سلام

بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion که این طور که من خوندم کار طراحی بازی برای PC به پایان رسیده و بازی دقیقا 2 ماه دیگه ریلیز میشه.

این سایت بازی :

http://www.elderscrolls.com/games/oblivion_overview.htm

که خبر ساخت بازی از ماه اکتبر 2004 منتشر شده و با یه حساب سرانگشتی چیزی ا سال و 5 ماه این بازی وقت برده.

سبک بازی RPG البته با نمای پرسپکتیو.

از این استودیوی بازی های BloodMoon و Morrowind و Tribunal رو دیده بودیم.

از این بازی 5 تا تریلر برای Dev Diary اومده که جدا بی نظیره.

داستان هم از یک زندان شروع میشه و شما به عنوان یک زندانی به عنوان ناجی کشور خود از پادشاه کشور دستور می گیرید و ....


حتما اخبار این بازی رو دنبال کنید.البته اگر طرفدار این سبک بازی ها هستید.


اینم لینک شات های رسمی بازی :

http://www.elderscrolls.com/art/obliv_pc_screens_01.htm

اینم لینک Concept Art بازی :

http://www.elderscrolls.com/art/obliv_conceptart.htm

بازی برای PC و Xbox360 خواهد امد.

اینم 4 تا شات از بازی:









خداحافظ
 
نوشته شده توسط Hellgate:london:
حالا یک سوال دیگه:
میدونم توی هر شهر میشه illusion-Mystism رو از اموزش دید.ولی من نمیخوام پول بالای یاد گرفتن این چیزا بدم.چون من برای اولین باره که در این موارد در گیر شدم.اونم به عنوان minor Skill چون توی Major ور نداشتم.والان پایین ترین Skill هم همین دو تاس.میخوام بدونم چی جوی میشه روش کار کرد.چون در این دو مورد من اصلا تجربه ای ندارم.

ممنون میشم .

خداحافظ
براي Mystism يه Dispel on self و براي illusion يه invisibility بخر و همينجوري كه راه ميري اين دو تا جادو رو بزن
سه سوت مثل فشفشه ميره بالا
 
سلام

نوشته شده توسط Hellgate:london:
من توی یک مرحله مشکل پیدا کردم.

توی یکی از ماموریت هایی که از Fighter Guild گرفتم از modryn Oreyn باید میرفتم به Leyawiin.اونجا که توی Five claws Lodge سه تا fighter Guild ها دست از پا خطا کردن و مست می کنن و صاحب مغازه رو کلافه کردن.علتش هم اینه که اونا کار ندارن و از Blackwood Company ها شاکین.حالا من باید برای اونا کار گیر بیارم که درست بشن و بیان در مسیر درست زندگی قرار بگیرن.

برای این کار صاحب مغازه Five Claws Lodge رو تا حدود 40 درصد مخشو زدم . بعد بهم گفت Margarte که یک زنه میتونه بهت کار بده.حالا رفتم پیش این زنه و از من 5 تا Ectoplasm میخواد که باید براش ببرم.
من تونستم 1 دونه رو از توی skingard از یک دونه Alchemical بخرم و اونم 36 تا طلا .(که الهی از گلوش پایین نره.تو گلوش گیر کنه ) الانم lvl 7 هستم و همون طور که گفته بودم از اول خروج از Sewers رفتم و 3 روزه دارم از اول بازی میکنم.5 ساعتو 26 دقیقه بازی کردم و لولم شده 7.

حالا مشکل اینه که این Ectoplasm رو از کجا گیر بیارم.اگه حتی المقدور بشه از تو جایی گیر اورد خوب میشه.پول براش ندم خیلی بهتره.
فکر کنم اون موقع که رفه بودم.جوونیمو میگم. از توی یکی از این Ruinها تونستم نزدیک های Leyawiin گیر بیارم.ولی نمیدونم کجا بود.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه ممکنه گرایی دقیق این Ectoplasm رو بهم بدین.اگرم باید پول بسلفم.بگین دیگه کجا برم.توی Skingard چند تا جا میشه این رو پیدا کرد.

محمد رضا یه کاری می گم یک تیر و دو نشون

ببین نمی دونم اون خونه ی توی Anvil رو خریدی یا نه؟؟؟
اگر این طور نیست برو به Anvil و اونجا به هر کی رسیدی در مورد Rumors باهاش صحبت کن
بالاخره یکی در مورد یه یارویی که اسمشم یادم نیست میگه که می خواد یه Manor رو به قیمت فقط 5000 سکه ی ناقابل بفروشه.
برو خونه رو ازش بخر و بعد وارد خونه که شدی توش بخواب.
بعد بیدارت می کنه و میگه که خونه جنی شده :D
در این مرحله می تونی n تا از این روحهای سرگردان که در صورت کشتن می تونی از توی باقیمونده شون Ectoplasm رو جمع کنی وجود دارن، 5 تا که سهله
دومین نشون هم اینه که با ادامه ی مراحل اون خونه در نهایت روحها رو از اونجا بیرون می کنی و صاحب یه خونه ی حداقل 100.000 سکه ای میشی اونم با 5000 سکه ی ناقابل (اگر هم 5000 سکه نداری برو و Arena رو تموم کن چون خودت بهتر میدونی که کمتر از 45 دقیقه کار می بره و بیشتر از اینا پول گیرت میاد)

در غیر این صورت برو سراغ اون ماموریت روح سرگردون اون یارو مرده که بدنش که توی کشتی گیر کرده بود (توی Bravil یه Good Shop هست که در صورت مخ زدن جاشو بهت میگه). اونجا هم n تا روح پیدا می کنی و هم در نهایت یارو آزاد که شد جای یه گنجو بهت میگه که بدک هم نیست.

برا هیچ کدوم از این دو راه هم نیازی نیست که پول بدی ...

در ضمن خدا خیرت بده احمد جان.این Sneak عین برق بالا میره.فقط کافیه توی یکی از این غار ها یکم Sneak برین فقط باید ببینین سرعتش چقدر بالاس.منو بگو که قبلانا وقتی وار غار میشدم عین چی میرفتم تو شیکم ملتو این Goblinها.
Alchemy رو هم که نگو الان عاشقش شدم.یکم توت فرنگی.سیب.گلابی.ذرت.گندم . ... و کلی گل . گیاه رو بزنین تنگ هم و کلی حال میده بهتون.
در ضمن Security هم فوق العادس.سرعتش خوبه ولی نه در حد Sneak.
Acrobatic و Athletic رو هم به نظرم خیلی خوبه.همش بپرین و بدویین و شنا کنین.سرعتش خوبه ولی نه در حد Alchemy
Light Armor رو هم که به عنوان Major برداشتم خیلی خوب بالا میره.

خوشحالم که راضی هستی
همش می ترسیدم کاری کرده باشم که دیگه توی هیچ RPG یی نری سراغ Mage و Sneak و باز دوباره برگردی سر همون جنگ و خون ریزی خودت ;)
در ضمن دیدی چه راحت میشه با Alchemy ارتباط برقرار کرد.

حالا یک سوال دیگه:
میدونم توی هر شهر میشه illusion-Mystism رو از اموزش دید.ولی من نمیخوام پول بالای یاد گرفتن این چیزا بدم.چون من برای اولین باره که در این موارد در گیر شدم.اونم به عنوان minor Skill چون توی Major ور نداشتم.والان پایین ترین Skill هم همین دو تاس.میخوام بدونم چی جوی میشه روش کار کرد.چون در این دو مورد من اصلا تجربه ای ندارم.

برای Illusion بیاد از Spell هایی مثل Charm (همون Vioce of impire) و Conceal ( مثلا یه چیزی مثل Invisibility) و یه چیزایی مثل Star Light و Night Eye و Silence و Paralyse استفاده کنی تا لولش خود به خود بره بالا

برای Mysticism یا همون عرفان هم باید از انواع جادوهایی که Absorb (مثل Soul Trap و Absorb Skill or Attribute) می کنن و یا انواع جادوهای Reflect Magic و Dispel (دفع طلسم) توی نبرد ها استفاده کنی و این جادو ها رو روی هرکی رسیدی بهش اجرا کنی. ;)

راستی:
که الهی از گلوش پایین نره.تو گلوش گیر کنه
بشدت باهات موافقم ;)
 
میگم مشکلتون با این Ninroot ها چیه؟!!
من همین اول بازی 3 تا جمع کردم به راحتی.تازه من هنوز نیازی پیدا نکردم.جالبه که ارزششون 0 هست.
یکی از Ninroot ها جای جالبی مخفی شده.توی اون کشتی توی Waterfront که نمیذارن بهش نزدیک بشی توی اتاق ناخدا.
برای رسیدن به اونجا بدون درگیری برین به ته اسکله و از لبه اسکله بپرین ته کشتی.اینجوری کسی نمیفهمه.حالا یه در جلوتونه از نوع شش پین.وقتی باز کردین اولین چیزی که خواهید دید یک گلدون هست که توش یه Ninroot وجود داره.علاوه بر این همونجا که پریدین اگه بگردین یکی دیگه هم هست.
کلا شما درست میگفتین.کنار صخره ها کنار آبها.
_______________________
یک سوال.این کشتی به دردی هم میخوره؟الکی نیستش که ازش محافظت میشه....من توش رو رفتم زیر و رو کردم.چیز خاصی نبود به غیر از یکم جواهرات که زیاد هم با ارزش نیستند.
توی بازیرایانه هم یه اشاره ای کرده بود.....حالا کسی میدونه؟ (من البته با سرچ میتونم سه سوت پیدا کنم.ولی این کاررو مثل چیت زدن میدونم.مسخره است.ولی اعتقاده دیگه!!)
باتشکر....
 
من جفریر را هم با یک دردسری پیدا کردم ولی اون گفت برین یک جایی نزدیک برونا من رفتم یک ساختمان بود که توش علامت زده بود ولی برای ورود به اون ساختمان نیاز به کلید هست باید چه کار کنم
در ضمن گفتید که برای فروختن اجناسم باید توی گروه دزد ها عوض شم که شدم و اون هم اجازه ی عضو شدن در
Thief Guild را میده ولی نمی دونم چرا نگفت برو توی این گروه عضو شو باید برم پیش کی تا بتونم عضو این گروه Thief Guild بشم من الان یک امتحان رییس دزدها ازم گرفته که بعدش گفت تو عضو گری فوکس شدی
 
سلام

ببین نمی دونم اون خونه ی توی Anvil رو خریدی یا نه؟؟؟

نه احمد جون.نخریده بودم.اخه قصد داشتم مثل یه بچه گل و بدون هیچ گونه خطایی از Fighter Guild برم و به ترتیب Mage-Thief-DarkBrotherhood-Arena رو برم .برای همین پول نداشتم.ولی چون دیدم نیاز داشتم که پول گیر بیارم.رفتم Arena رو تموم کردم و الان Champion شدم.خیلی بده نمیشه توی Arena این بابا ها رو Lootکرد.مگر نه خیلی چیزای بیستی دمو دستشون بود.الانم مثل به بچه خوب دارم Fighter Guild رو میرم.بدون Bounty و Infame.در ضمن از این دروازه بستن ها هم خسته شدم.چیه همش بی خوده.فعلا کار واجب تر دارم.البته شیطونه داره کم کم گولم میزنه که برم تو کار Thieves چون این خونه ها خیلی چیزای باحالی داره که باید برم سر وقتشون.منم که شبا کلابیدارم و بهتره وقتم رو تلف نکنم.;) ;) ;)

ممنون احمد جون.توی Anvi با یه بابایی صحبت کردم که اسمش Velwyn Banirus بود و خونشو همون طور که گفتی خریدم.و رفتم زیر زمینش و اون در رو بازک ردم با کمک اون بابا و ....
الان یه خونه تمیز دارم عین دسته گل.

و رفتم اون کوئست Margrete رو تکمیل کردم.

+++++++++++++++++++
حالا یه سوال:

طرز بالا رفتن alchmey به چه چیزایی بستگی داره.
منظور سوالم اینه که مثلا اگه شما یه نون و یک توت فرنگی و یه سیر رو با هم ترکیب کنین یه مقداری Alchmey میره بالا.ولی رقتی این کار رو با گلو گیاه بکنی این جور که میبینم اثرش بیشتره و سرعت بالا رفتنش بیشتر.این Alchmey و سرعتش که باور کن مثل جت میمونه به چه چیزایی بستگی داره؟؟؟روی چه چیزایی تمرکز کنم که بشه از معجون سازی بهتر و بیشتر استفاده کرد.

الانم lvl 10 .خوب دارم میرم جلو.حدود 10 ساعت بازی کردم و الان lvl 10 شدم.اخه برای این خونه خیلی روح موح کشتم تا شاید Destructionم بالا بره.بدک نیست.اصلا فکر نمیکردم با این 7 تا Major Skill بتونم اصلا بالای 3 برسم.ولی الان کاملا دستم اومده.ولی هنوز با Illusion-Mystism-Alteration شدیدا مشکل دارم و هنوز توی Minor Skillهام عدد 5 رو به یدک میکشه :( :( :(
ولی مثلا Sneak عدد 52 , Alchemy عدد 47 , Destruction عدد 40 , Security عدد 32 هستم.

خداحافظ
 
سلام

نوشته شده توسط Hellgate:london:
طرز بالا رفتن alchmey به چه چیزایی بستگی داره.
منظور سوالم اینه که مثلا اگه شما یه نون و یک توت فرنگی و یه سیر رو با هم ترکیب کنین یه مقداری Alchmey میره بالا.ولی رقتی این کار رو با گلو گیاه بکنی این جور که میبینم اثرش بیشتره و سرعت بالا رفتنش بیشتر.این Alchmey و سرعتش که باور کن مثل جت میمونه به چه چیزایی بستگی داره؟؟؟روی چه چیزایی تمرکز کنم که بشه از معجون سازی بهتر و بیشتر استفاده کرد.

الانم lvl 10 .خوب دارم میرم جلو.حدود 10 ساعت بازی کردم و الان lvl 10 شدم.اخه برای این خونه خیلی روح موح کشتم تا شاید Destructionم بالا بره.بدک نیست.اصلا فکر نمیکردم با این 7 تا Major Skill بتونم اصلا بالای 3 برسم.ولی الان کاملا دستم اومده.ولی هنوز با Illusion-Mystism-Alteration شدیدا مشکل دارم و هنوز توی Minor Skillهام عدد 5 رو به یدک میکشه
ولی مثلا Sneak عدد 52 , Alchemy عدد 47 , Destruction عدد 40 , Security عدد 32 هستم.

طریقه ی بالارفتن Alchemy بستگی داره به خفن تر بودن اون معجونی که می سازی که اونم در ارتباط بسیار نزدیکی با قیمتشه.
در کل توی معجون حرفه ای که بشی (یادم نیست ولی فکر کنم از Expert به بالا که میشه 75) هر 4 تا خاصیت اون ماده ی دارویی رو نشون میده.
سعی کن معجونی که می سازی خواص مربوط به هم داشته باشه
مثلاً یه معجون رو می تونی از چند تا ماده که همشون توی خط Healing هستن بسازی ولی باید به خواص دیگه شونم توجه کنی که خیلی اوت نزنن
راستی سعی کن Vampire Dust رو هم به بعضی از معجون هات اضافه کنی، موثره تو Level Up
در کل باید دستت بیاد
یکمی بهش ور برو درست میشه

والا برای Illusion و Mysticism راه دیگه ای به ذهنم نمی رسه
ولی اینو داشته باش که افسون Invisibility که به Illusion مربوطه خیلی توی Sneak هم کاربردیه
چون می تونی از جلوی n نفر رد بشی
و همچنین افسون های دیگه ای مثل افسون های روشنایی (Star Light و یا Night Eye) خیلی توی شب تاریک کمک می کنه بهت چون دیگه به مشعل نیازی نداری و اگر از Night Eye استفاده کنی دیگه کسی نمی تونه به این سادگی ها Detect کندت چون فقط تو هستی که از این قابلیت استفاده می کنی و این نور آبی رو بقیه بر خلاف مشعل و یا افسون های نور زا نمی بینن.

برای Mysticism هم سعی کن حداقل از Absorb ها استفاده کنی مثلاً Absorb Strength که باعث میشه آروم آروم Styrength ت بره بالا بدن هیچ کاری (همون تیر و دو نشون)

اما Alteration
اونو منم باهاش مشکل داشتم
خیلی جادوهای بی مصرفی داره
مثلاً اینکه بتونی روی آب راه بری و یا زیر آب نفس بکشی و یا طلسم هایی مثل قفل باز کن ها
البته فقط اون تنفس زیر آبش کاربردیه
ولی کلاً همون طوری که اشاره کردم پاشنه ی آشیل من بودش

راستی گفتی Level 10 هستی
برو مستقیم سراغ Alves Uvenim در Leyawiin Mage Guild و مخشو تا بیشتر از 70 بزن حتی شده با کمک Voice of Empire
در نهایت در همه مورد باهاش صحبت کن تا جای یه Shrine ی بنام Nocturnal رو بهت بگه.
مستقیم برو به این Shrine و ماموریتشو انجام بده تا یه Gift توپ بهت بده
این Gift چیزی نیست جز Skeleton Key
که Security ت رو 40 واحد می بره بالا
و در ضمن Lock Pick یه که نمی شکنه ...
;)
 
hi

سلام
من یه مشکل کوچولو دارم من تازه دیروز بازیو شروع کردم
یه کلاس خودم درست کردم
ولی با اینکه تمام این majar skill هر کدوم حداقل 1 بر زیاد شدنlevel از 1 بیشتر نمیشه
خط هم خیلی وقته پر شده ولی level 2 نمیشه
مشکل از کلاسی که من ساختم و یا باید چند تا ماموریت اصلی انجام بدم
یکی به ما بگه چه جورlevel میگیره
مرسی
بای
 
نوشته شده توسط babak:
سلام
من یه مشکل کوچولو دارم من تازه دیروز بازیو شروع کردم
یه کلاس خودم درست کردم
ولی با اینکه تمام این majar skill هر کدوم حداقل 1 بر زیاد شدنlevel از 1 بیشتر نمیشه
خط هم خیلی وقته پر شده ولی level 2 نمیشه
مشکل از کلاسی که من ساختم و یا باید چند تا ماموریت اصلی انجام بدم
یکی به ما بگه چه جورlevel میگیره
مرسی
بای
باید بری بخوابی
میتونی خونه بخری یا بری توی مسافرخونه
بعد که بیدار شدی Level ات میره بالا !
=====================================
بچه ها من الان رسیدم به کوئستی که باید برم Azura Shrine . این آرنا هم خیلی چیز توپیه !!
تازه کشفش کردم !!!! :)
فقط تنها مشکلی که دارم اینه که Lock Pick هام داره تموم میشه
Level 3 هم هستم
 
سلام

راستی گفتی Level 10 هستی
برو مستقیم سراغ Alves Uvenim در Leyawiin Mage Guild و مخشو تا بیشتر از 70 بزن حتی شده با کمک Voice of Empire
در نهایت در همه مورد باهاش صحبت کن تا جای یه Shrine ی بنام Nocturnal رو بهت بگه.
مستقیم برو به این Shrine و ماموریتشو انجام بده تا یه Gift توپ بهت بده
این Gift چیزی نیست جز Skeleton Key
که Security ت رو 40 واحد می بره بالا
و در ضمن Lock Pick یه که نمی شکنه .

احمد جان من چون هنوز برای عضویت در mage Guild اقدام نکردم نمیتونم مخ این زنه که Alves Uvenim هست رو بیشتر از 69 بزنم.برای همین برای اینکه بتونم Skeleton Key رو بدست بیارم باید برم عضو این گروه بشم.من فعلا دارم ماموریت های Fighter Guild رو تموم میکنم.الان توی Faction هام فقط تو جا مورد هست:
1:
Arena

Grand Champion

2:
Fightet Guild

Protector

در مورد ماموریت های اصلی هم فقط تا اونجا رفتم که مارتین رو بردم پیش جفری.یعنی هر چی که الان رفتم و لول 10 شدم همش به خاطر ماموریت های جانبی بازیه.هنوز سراغ اصلی هاش نرفتم.چون نمیخوام هنوز سراغ اصلی ها برم.بنده خدا مارتین پیش جفری حوصلش سر رفته بنده خدا.الهی من بمیرم :(( :(( :(( می یام سراغت مارتین جووون.

میبینی که احمد جون خیلی نرفتم.الان حدود 11 ساعت بازی کردم.اگه راهی هست بهم بگو.چون نمیخوام خیلی شلوغ پلوغش کنم .یواش یواش میرم جلو.بعد از تموم کردن Fighters Guild میرم سراغ Mage Guild.
راهی نداره که بشه مخ این زنه رو بدون عضویت در Mage Guild بیشتر از 69 زد؟؟؟

بسیار ممنونم که با حوصله جواب میدی.

تقصیر منه که توی این Skillهای جدید که برای اولین باره که برداشتم خیلی وارد نیستم.مگر نه مزاحم نمیشدم.

خداحافظ
 
آخرین ویرایش:
نوشته شده توسط zxc0012004:
اما Alteration
اونو منم باهاش مشکل داشتم
خیلی جادوهای بی مصرفی داره
مثلاً اینکه بتونی روی آب راه بری و یا زیر آب نفس بکشی و یا طلسم هایی مثل قفل باز کن ها
البته فقط اون تنفس زیر آبش کاربردیه
ولی کلاً همون طوری که اشاره کردم پاشنه ی آشیل من بودش
چه جالب من هم وقتي با imperial بازي مي كردم و هم الان كه با breton بازي مي كنم اولين مهارتي كه 100 كردم همين alteration بود.
در مورد جادوهاي بي مصرف هم تا حدي مخالفم چون فكر نمي كنم كسي بتونه از open lock ها بگزره:cheesygri
 
سلام

نوشته شده توسط Hellgate:london:
احمد جان من چون هنوز برای عضویت در mage Guild اقدام نکردم نمیتونم مخ این زنه که Alves Uvenim هست رو بیشتر از 69 بزنم.برای همین برای اینکه بتونم Skeleton Key رو بدست بیارم باید برم عضو این گروه بشم.من فعلا دارم ماموریت های Fighter Guild رو تموم میکنم.الان توی Faction هام فقط تو جا مورد هست:
1:
Arena

Grand Champion

2:
Fightet Guild

Protector

در مورد ماموریت های اصلی هم فقط تا اونجا رفتم که مارتین رو بردم پیش جفری.یعنی هر چی که الان رفتم و لول 10 شدم همش به خاطر ماموریت های جانبی بازیه.هنوز سراغ اصلی هاش نرفتم.چون نمیخوام هنوز سراغ اصلی ها برم.بنده خدا مارتین پیش جفری حوصلش سر رفته بنده خدا.الهی من بمیرم :(( :(( :(( می یام سراغت مارتین جووون.

میبینی که احمد جون خیلی نرفتم.الان حدود 11 ساعت بازی کردم.اگه راهی هست بهم بگو.چون نمیخوام خیلی شلوغ پلوغش کنم .یواش یواش میرم جلو.بعد از تموم کردن Fighters Guild میرم سراغ Mage Guild.
راهی نداره که بشه مخ این زنه رو بدون عضویت در Mage Guild بیشتر از 69 زد؟؟؟

بسیار ممنونم که با حوصله جواب میدی.

تقصیر منه که توی این Skillهای جدید که برای اولین باره که برداشتم خیلی وارد نیستم.مگر نه مزاحم نمیشدم.

خداحافظ

اگه Disposition اون از 69 بالاتر نمیره ولی Disposition من نسبت به شما 100 ه.
چه اون بگه، چه من
فرقی نداره
بنابراین برات Mark on map می کنم ;)

Nocturnal_Shrine.jpg

در مورد راه هم برای Disposition بیش از اون اگه با افسون های Charm نشه کاری کرد، نه
باید در مرور زمان Disposition رو بالا ببری و این یعنی باید دفعات بیشتری ببینیش و هر دفعه هم روی مخش کار کنی

نوشته شده توسط hitman_bahal:
در مورد جادوهاي بي مصرف هم تا حدي مخالفم چون فكر نمي كنم كسي بتونه از open lock ها بگزره

از Skeleton Key استفاده کن
نظرت عوض میشه
 
احمد آقا ... ببخشید ولی من توی صفحه ی قبل 11 تا سوال کردم که فکر کنم ندیدید ... حالا اینجا نقلشون میکنم:
من با سوال برگشتم
1- اون کشتی ها که کنار اسکله هستن جریانشون چیه؟
ما نمی تونیم کاری باهاشون بکنیم؟

2- وقتی مثلا یک موش به ما حمله میکنه و ما یک بیماری ازش میگیریم مثل drain personality ، چطوری خوب میشیم؟

3- وقتی که مواد اولیه ی ما چند خاصیت دارند ، مثلا یک خاصیت خوب و یک خاصیت بد ، وقتی باهاشون معجون درست کنیم ، معجون همون دو خاصیت رو خواهد داشت؟

4- این Detect Life که خاصیت بعضی از مواد و معجون ها هست کارش چیه؟

5- ضریب اون 8 تا ویژگی که بعد از لول آپ باید 3 تاشون رو انتخاب کنیم ، فقط به مهارت های اصلی ای که افزایش داده میشن بستگی داره؟ به مهارت های Minor بستگی نداره؟

6- این یکی رو خیلی تو کفش موندم. توی بازی جوهر ، قلم پر ، قلمو ، رنگ های مختلف ، کاغذ سفید و همه جور وسایل طراحی و نقاشی وجود دادن.
ما نمیتونیم بوسیله ی اونا نامه بنویسیم و یا نقاشی کنیم؟
احتمالا میشه. اساتید لطفا یکم ور برن ته و توی قضیه رو در بیارن.

7- همون طوری که ما با مردم صحبت میکنیم و بهشون هدیه میدیم تا بیشتر دوستمون داشته باشن )Bribe( ، مردم این کار رو در مورد ما نمی تونن بکنن؟

8- قضیه ی اون تریلری که قبل از اومدن بازی عرضه شده بود چی بود؟ همون که یارو سگش رو میزنه. من که تو بازی ندیدم کسی سگ نگه داره که بخواد کتکش بزنه.

9- این یکی رو هم خیلی تو کفش موندم. این بازی به این گستردگی و بزرگی ، یه نقص خیلی عمده داره که واقعا نمی دونم چه جوری سازندگان ولش کردن همین جوری باشه.
این نقص خیلی بزرگه ... اونقدر بزرگه که ... نمی دونم چه جوری بگم.
اگه کسی تونست بگه این نقص بزرگ چیه؟ من خودم میدونم ، ولی میخوام ببینم کسی به جز من به این موضوع پی برده؟ اگه کسی تا حالا نفهمیده باشه که خیلی................................


10- بعضی اوقات وقتی به یک جهت خاص نگاه میکنم همه چی بهم میریزه. یعنی رنگ ها قاطی میشن و تصویر صفحه صفحه میشه و کلا خیلی ناجور میشه.ولی وقتی از اون جهت روی برمیگردونم همه چی درست میشه.
این اشکال از چیه؟ اگه خواستید بگید تا عکسش رو بذارم.
یه سوال دیگه هم برام یش اومد تو این چند روز.
11-توی تنظیمات بازی یک دکمه داره بنام Grab که به طور پیش فرض Z هست. اون به چه درد میخوره؟
خواهشا با شماره جواب بدید که قاطی نشن.
در ضمن من هم موندم تو کف او مهارت معجون سازی.
خیلی سریع میره بالا.
بعد از چند روز جنگل گردی و اینچیزا ، وقتی از همه چیز 30 ، 40 تا داشتم رفتم سراغش و یه جا 2 تا لول و خورده ای رفتم بالا....خوبیش هم به اینه که روی inteligence اثر میذاره که خیلی بدرد بخوره.
زره هم به خاطر شما سبک برداشتم;)
در کل خیلی دارم حال میکنم ....
راستی این Dark Elf رو بگم....
درسته که قد کوتاه و بدریخت و زشته .... ولی عاشق یکی از خصوصیت هاش شدم ... اون هم ضد حریق بودنه.
با این قابلیت ، توی دروازه ها که بیشتر دشمنات این جن کوتوله ها هستن و اونا هم سلاح اصلیشون آتیشه خیلی حال میکنم. دمت گرم.;)
 
بگيرم مي ايد

ببخشيد وسط حرفتون ميپرم ايا اين بازي با اين سيستم مي ايد.:
Ram:768 MB DDR SDRAM
CPU Type Intel Celeron D 336, 2800 MHz 21 x 133
Motherboard Chipset Intel Breeds Hill i848P
Video Adapter NVIDIA GeForce FX 5200 128 MB
 
سلام

نوشته شده توسط poorna:
فکر کنم ندیدید

نه ندیده بودم

خوب:

1: خبری توی اون کشتی ها نیست
می تونی غارتش کنی
البته یکی هستش توی Waterfront در Imperial City که یکمی مشکوکه و ازش محافظت میشه
ولی تا حالا که جیزی ازش دستگیرم نشده

2: بیماری هایی که از هر موجودی به غیر از Vampire بهت منتقل بشه به مرور خوب میشه
بیماری خون آشامی رو هم میشه با یه Cure Potion که حدود 80 سکه می ارزه درمانش کرد، البته قبل از اینکه 3 روز بگذره از زمان ابتلا (جالبه مثل کزار و هاری می مونه)

3: بستگی داره
به اینکه خواص بهم مربوط باشن یا نه
بعد هم توی معجون 4 تا ماده می تونی بزنی که هر ماده هم 4 تا خاصیت داره
خودت بقیه رو حساب کن

4: Detect Life یک جادوی بدرد خوره که همون طور که از اسمش پیداست تا یه Range ی که خودش هم میگه می تونه موجودات زنده ی اطراف رو بهت نشون بده
مثلاً از پشت دیوار هم می تونی هاله ای از اون فرد رو ببینی
و توی فتح غار ها و ... کاربردیه

5: چرا بستگی داره (هم به Major و هم به Minor)
اگه Manual رو بگیری متوجه میشی که هر Skill ی چه Attribute ی رو پوشش میده.

6: بی مصرف هستن
حداقل ما باهاش کاری نمی تونیم بکنیم
حداقل تا اونجایی که من می دونم

7: نه

8: نمی دونم چون من اون Trailer رو ندیدم

9: می شه خیلی نقص ها گرفت
نظر افراد هم با هم متفاوتن
اگه چیز خاصی در نظر داری بگو
این گفته ی شما می تونه موجب بحث بشه و این اصلاً خوب نیست

10: نسخه ها با هم فرق دارن
ممکنه اشکال از هر چیزی باشه
من همچین مشکلی تا حالا نداشتم

نوشته شده توسط sam:
ببخشيد وسط حرفتون ميپرم ايا اين بازي با اين سيستم مي ايد.:
Ram:768 MB DDR SDRAM
CPU Type Intel Celeron D 336, 2800 MHz 21 x 133
Motherboard Chipset Intel Breeds Hill i848P
Video Adapter NVIDIA GeForce FX 5200 128 MB

بسختی و بکمک Oldblivion
برای اطلاعات بیشتر به صفحات قبلی مراجه کن
کامل توضیح داده شده (توسط آرشام با نام کاربری Chaos Theory)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or