برا من فقط نصفه شبا وصل میشد با شکن پولی،والا این هر دفعه یه جوری وصل میشه امروز با هیچی وصل نشد جز dns شکن رایگان + ایرانسل
کلا صبر ایوب میخواد واسه هر بار وصل شدن واسه من ۵.۶ بار ارور میده تا وارد بشه ولی وارد که میشه معمولا دیسکانکت نمیشه
خدا باعث بانیشو لعن.ت کنه ( البته منظورم یوبیسافته)
من و تو و چندتا دیگه از بچه ها اینجا از وفاداران این نسخه ایمقراره ازین به بعد هر سال چهار سیزن داشته باشه.
داستان به بازی اضافه خواهد شد.
اسپشال ایونت اضافه میشه به بازی که اولیش یه مسابقه داره که کل جزیرههارو شامل میشه و یک ساعت هم طول میکشه!
برند Alpine هم به بازی اضافه خواهد شد.
قبلا گفته بودن آخرای سال سورپرایزای خیلی خوبی دارن واسه پلیرا. ببینیم چی پختن واسمون.
ممنون از آقا نوید
وقتی میرم توی لوکیشن هیچی نیست آخه و هیچ اتفاق خاصی نمی افتهکالکتیبل. وقتی یه سری کامل ازشون رو جمع کنی پول و XP بهت میده. توی بخش چلنجای هر پلیلیست میتونی ببینیشون.
وقتی میرم توی لوکیشن هیچی نیست آخه و هیچ اتفاق خاصی نمی افته
