Multi Platform The Blood of Dawnwalker

GD5dwynXsAAvagC.jpg
--------------------------------------------
سازنده: Rebel Wolves
ناشر: Bandai Namco
تاریخ عرضه: نامشخص
پلتفرم: PC, PS5, XSX|S
--------------------​
اطلاعات
  • سبک بازی Fantasy Action RPG.​
  • بازی به رهبری Konrad Tomaszkiewicz کارگردان ویچر 3 و Mateusz Tomaszkiewicz لول دیزاینر ارشد ویچر 3 و سایبرپانک 2077 ساخته میشود.​
  • سازنده گفته تا پایان سال اطلاعات بیشتری از بازی منتشر خواهد کرد.​
 
آخرین ویرایش:
انتظارم از اینا از cdpr بیشتر :D امیدوارم بازی موفق باشه واقعا تیم خیلی قوی دور هم جمع شدن یه جورایی ستاره های cdpr هستن و حیفه که شکست بخورن
اومدم بپرسم چرا؟ عوامل سازنده رو که دیدم نظرم تغییر کرد و الان باهات موافقم:دی امیدوارم بترکونن
 
این 30 روز تایم داریم ( تایم خود بازی) برای اینکه بازی رو تموم کنیم اگه به تایم مورد نظر نرسیم یعنی بازی بر میگرده به اول؟
اینجوری ضد حال واقعا
 
این 30 روز تایم داریم ( تایم خود بازی) برای اینکه بازی رو تموم کنیم اگه به تایم مورد نظر نرسیم یعنی بازی بر میگرده به اول؟
اینجوری ضد حال واقعا

فک نمیکنم بر مدت زمان بازی باشه، این ۳۰ روز بر نجات خانواده احتمالا بر پایان خوب بازی باشه و اگه فیل شد پایان بد میشه. یه همچین چیزی
 
خیلی خوبه که تونستن اسکِیل بازیشونو کنترل کنن و الکی سنگ بزرگ برنداشتن که تهش به مشکل بخورن. مثل تجربه موفقی که 4a games و سازنده های مترو بعد از استاکر داشتن.

این 30 روز تایم داریم ( تایم خود بازی) برای اینکه بازی رو تموم کنیم اگه به تایم مورد نظر نرسیم یعنی بازی بر میگرده به اول؟
اینجوری ضد حال واقعا
فکر نمیکنم 30 روز فرصتی باشه برای تموم کردن بازی. احتمالا به این شکله که کوئست های اصلی بازی در هر صورت تو یه چرخه 30 شبانه روزی تموم میشه. اینجوری باشه که برای مثال طی شب یا روز تو کوئست های فرعی که وجود داره رو میتونی فعال کنی و با اکتیو کردن یه سری کوئست خاص بین شب و روز سوییچ میشه و انجامشون میدی. احتمالا تنها موردی که لزوم ایجاد میکنه این قضیه رو مدیریت کنی این باشه که یه سری کوئست فرعی رو از دست بدی.
 
بنظر میرسه ارزش تکرار بازی خیلی بالا باشه! چیز جدیدیم تو ژانر نقش افرینی بنظر میرسه! هایپ شدیدا بالاس.
تصور اینکه شاید این و ویچر توی یسال عرضه بشن دیوونه کنندس. البته که خیلی بعیده ولی خب ارزو بر جوانان عیب نیست!:D
 
این قضیه که تایم منجمنت باید داشته باشی و تایم با کوئستا میره جلو خیلی چیز جذابیه.
تو یک سری RPG ها مثل Disco Elysium اینو داشتیم اما اونا اونقدر وقت در اختیارت میذاشتن که اکثر کوئستارو انجام بدی اما مثلا تو Pentiment فقط میتونستی با یک سری NPC ها حرف بزنی و دیگه وقت نمیشد به بقیه برسی و روز به آخر میرسید، در نهایت داستان هم با روزای بازی میرفت جلو، که بنظر میاد به این نزدیک تره.

حالا این قابلیت میتونه کلی خاصیت داشته باشه اگه درست ازش استفاده کنن.
اول اینکه خیلی Immersion رو میبره بالا و حس میکنی واقعا تو اون محیطی چون گذشت زمان رو حس میکنی، از طرف دیگه دست سازنده رو باز میذاره تا Narrative های مختلفی رو روایت کنه!
مثلا روز اول فلان کوئست رو انتخاب میکنی و چون دیگه نمیرسی کوئست واسه گروه مخالف اینا انجام بدی میوفتی تو خط داستانی اینا و ممکنه تاثیری که این کوئستا رو داستان اصلی داشته باشن خیلی بیشتر از RPG های عادی باشه (چون تو بقیه RPG ها همه کوئستا در هم هست و مدیریت کردن و تلفیقش با داستان اصلی سخت تر هست واسه سازنده)
حالا دور دوم که بازی رو انجام میدی کلا یه مسیر دیگه رو انتخاب میکنی و با یه بخش جدید از بازی روبرو میشی، ممکنه تازه با یه پارت جدید از داستان روبرو بشی که نمیدونستی وجود داره و دیدت رو به یه سری اتفاقات و شخصیتای داستان تغییر بده (اتفاقی که برای من تو Pentiment افتاد)

البته این چیزیه که امیدوارم باشه...
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • تبلیغات متنی

    Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or