Multi Platform Streets of Rage 4

سازنده
DotEmu
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Playdigious
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. Xbox One
  3. Nintendo Switch
c2268_.png
Streets of Rage ، معروف به Bare Knuckle در ژاپن ، سه گانه بازی های ضرب و شتم است که در دهه 1990 توسط SEGA تولید و منتشر شد.این سریال مشهور به دلیل اکشن بدون توقف و موسیقی تحت تأثیر رقص الکترونیکی که توسط یوزو کوشیرو و موتوهیرو کاواشیما ساخته شده به شهرت رسیده.این یکی از بهترین سریال های ضرب و شتم در تمام دوران محسوب می شود. بعد از گذشت سالها ، اکسل و بلیز سرانجام در جایی که جدال خیابانی را ترک کرده بودند مجددا ان را پیش می گیرند.این بازی شامل تصاویری دست ساز از تیم سازنده Wonder The Dragon's Trap ، بازی Streets of Rage 4 بر روی گیم پلی کلاسیک تریلوژی با مکانیک های جدید ، یک داستان تازه و یک دسته از مراحل خطرناک و مشکل ساخته شده است. Streets of Rage 4 گیم پلی کلاسیک را به یاد می آورد اما به لطف تخصص Guard Crush Games و Dotemu به عنوان یک بازی کاملاً اصیل به سبک سه گانه کلاسیک است.
کمپانی سگا در ساخت این بازی هیچ نقشی ندارد فقط مجوز ساخت را به کمپانی های دات ایمو گارد کراش گیم و لیزارد کیوب داده است.دات ایمو کار انتشار بازی و طراحی ان را به عهده دارد کارهای گرافیکی و بک گراند و طراحی شخصیت های بازی به عهده لیزاد کیوب است و برنامه نویسی بازی هم به عهده گارد کراش گیم می باشد.طبق اعلام سازندگان بازی در بهار 2020 برای پلتفرم های pc و ps4 و xbox one و switch منتشر می شود.
q1041_.png
در این سری از بازی در کنار اکسل و بلیز شاهد بازگشت ادام هانتر یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین شخصیت های بازی هستیم و دو شخصیت جدید هم بنام چری هانتر دختر ادام و فلوید شخصیتی که در یک تصادف وحشتناک دستان خود را از دست می دهد و توسط دکتر زان دو بازوی رباتیک برایش طراحی شده است که تا حدودی یاد اور max کشتی کج کار حرفه ای و از دوستان اکسل است که در sor2 حضور داشت.
طبق اخرین اخبار منتشر شده توسط دات ایمو یوزو کوشیرو به دلیل مشغله کاری تعداد کمی از قطعات مو سیقی بازی را می سازد و کار اصلی ساخت موسیقی بازی به olivier deriviere واگذار شده ضمنا hideki naganuma به خاطر مشکل برنامه زمانبندی از تیم ساخت موزیک جدا شده و بجای او haromi fujita به تیم اضافه شده از دیگر چهره های جدید تیم سازنده موزیک متن scattle و das mortal و xl middleton و groundislava می باشند.
23924_.png
streets of rage تا کنون بصورت رسمی در سه نسخه 1 ,2 .3 منتشر شده نسخه اول در سال 1991 منتشر شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت از نکات جالب ان کمک گرفتن از ماشین پلیس بود که با فشردن دکمه A کنترلر یک ماشین پلیس با دو نفر سرنشین یکی راننده و دیگری هم که یک بازوکا را به سمت دشمنان پرتاپ می کرد و صدمات زیادی به انها وارد می نمود و همچنین پایان‌های متفاوت برای آن است که برای یک بازی که بیش از بیست سال پیش تولید شده است امری فوق‌العاده به نظر می‌رسد که حتی در بازی‌های جدید روز نیز همچین موردی کم دیده می‌شود بازی شامل دو پایان متفاوت است، پایان خوب و بد. در مرحله‌ی آخر بازی و مبارزه با Mr.X در صورتی که به صورت دو نفره در حال انجام بازی باشید، قبل از شروع مبارزه Mr.X به شما پیشنهاد پیوستن به گروهش را می‌دهد و به صورت یک جواب Yes و NO به هر دو بازیکن نمایش داده می‌شود. اگر هر دو بازیکن گزینه‌ی No را انتخاب کنند مبارزه شروع می‌شود و بعد از شکست Mr.X بازی به خوبی و خوشی پایان می‌یابد. اما در صورتی که یکی از بازیکنان گزینه Yes و دیگری No را انتخاب کند، در کمال تعجب مبارزه‌ای متفاوت شروع می‌شود که در آن دو بازیکن باید با همدیگر مبارزه کنند و در صورتی که بازیکنی که گزینه Yes را انتخاب کرده بود پیروز شود، با صحنه‌ی نشتسن او بر تخت Mr.X مواجه می‌شویم و با پیوستن این شخصیت به گروه Mr.X و عدم شکست خوردن این شخصیت، پایان بد این بازی نیز رقم می‌خورد.
بعد از موفقیت sor1 سگا در سال 1992 تصمیم به ساخت دومین سری بازی می گیرد در این نسخه ayano koshiro خواهر یوزو در طراحی شخصیت های بازی و همچنین مراحل بازی بیشترین نقش را داشت او در یکی از مصاحبه هایش در مورد بازی از فشار زیاد کمپانی سگا برای هر چه سریعتر ساختن بازی گله مند بود و گفت اگر فشار های سگا نبود ما شخصیت های بیشتر و کمبو های متنوع تری طراحی می کریم بازی در 6 ماه ساخته شد.sor2 بهترین نسخه بازی در سه گانه است.از نقاط قوت بازی تنوع مراحل است که شامل استادیوم پارک شهر بازی کشتی ساحل دریا اسانسور پل خیابان و ...تنوع دشمنان و باس فایت ها بهتر شدن گرافیک بازی موزیک خاطره انگیز راند هشتم و حرکات جدیدی که باعث شده بود گیم پلی بازی از حالت یکنواختی بیرون بیاد حرکت گراند اپر اکسل و نعره هاش در sor2 متولد شد.
و سرانجام اخرین سری بازی در سال 1994 با کلی گلایه از تفاوت های ان با bare knuckle 3 ورژن ژاپنی بازی منتشر شد که به اختصار به بعضی از انها اشاره می کنم در ابتدا رنگ لباس اکسل و بلیز در sor3 به زرد و سفید تغییر کرده بود نوع پوشش شخصیت های زن (دشمن) وجود شخصیت زن نما بنام ash که مینی باس راند یک بازی بود ولی در sor3 وجود نداشت و در اخر تغییر صدای اکسل در sor3.در گیم پلی بازی هم تغییراتی ایجاد شده بود مثل قابلیت دویدن رول کردن کار با سلاح و کسب ستاره که در صورت کسب امتیاز و از دست ندادن خط سلامت تا سه ستاره میشد دریافت کرد که حرکات قدرتمندتری با ستاره قابل اجرا بود که صدمات زیادی به دشمن وارد می کرد.از دیگر تغییرات پایان های متفاوت بازی بود که بطور مثال اگر در راند 6 بازی ژنرالی که به اسارت گرفته شده بود رو در زمان معین ازاد نمی کردیم راند اخر بازی تغییر می کرد و باس اخر بازی هم شیوا بود یا اگر در راند 7 ربات Mr.x رو در زمان تعیین شده شکست نمی دادیم شهر بکلی نابود میشد.همچنین در sor3 امکان باز کردن قفل شخصیت هایی مثل شیوا و اش و اضافه کردن کانگورو دست اموز بنام victy هم وجود داشت که در نوع خودش جالب بود.
774807_.gif
در اخر مایلم به بخشی از تغییراتی که قراره در گیم پلی بازی در sor4 شاهد باشیم اشاره کنم در این سری شاهد حمله ستاره ای هستیم که شکل ان برای هر شخصیت متفاوت است همچنین امکان بازیابی خط سلامت با زدن ضرباتی به دشمن و عدم خوردن ضربه از انان در بعضی از مواقع بازی هست.سلاح های بسیار متنوعی به بازی اضافه شده و امکان گرفتن سلاح در هوا بعد از برخورد به دشمن وجود دارد.بر خلاف سه گانه دشمنان و سلاح ها از لبه تصویر خارج نمی شوند و بعد از بر خورد به لبه اگر ضربات شدید باشند به داخل تصویر بر می گردند اگرم شدت کم باشد چسبیده به لبه تصویر می افتند.در این سری شاهد کمبوهای هوایی و زدن دشمنان در هوا هستیم.قابلیت بازی بصورت دو نفره انلاین و چهار نفره اف لاین (محلی) هم وجود دارد .
 
آخرین ویرایش:
در درجه سختی بالا با کدوم کاراکتر میری؟
با Blaze رفتم . دشمنا رو بیشتر پرت میکنم . با 2 بار بالا/پایین هم میشه جا خالی داد . دویدن هم داره . باقی کرکترهای کلاسیک هم میدوعن هم جا خالی میدن ولی Blaze پرت کردنش بهتره .
 
یه چند دستی بازی رو تموم کردم:دی همه کرکترها هم آزاد کردم واقعا لذتی که بردم در کلمات نمیگنجد:دی ارزش تکرار بازی بشدت بالائه. شاید تنها ایرادی که بگیرم اینه که پایان بندیشون یکم یهویی بودش و زارت میره توی Credits ولی بغیر اون همه چیز عالی بودش. کامبت دیزاین بازی در یک کلام شاهکاره. دیگه مثل نسخه های کلاسیک وقتی یکی رو بزنید از صفحه پرت نمیشه بیرون بلکه به یه دیوار نامرئی برخورد میکنه و دوباره رو هوا میتونی از خجالتش در بیای:دی همین یه اصلاح کوچیک کلی مبارزات رو عمق داده. موسیقی هم یه حالت داینامیکی داره بسته به اینکه در کدوم بخش از مرحله هستی یهو ریتم ممکنه عوض بشه و هیجان رو چند برابر میکنه:دی
درجات سختی بالاتر هم واقعا سخت میشن بخصوص اگه تک نفره برید سیل عظیمی از دشمنان به سمتت روانه میشه که واقعا سخته از پسشون بر اومدن:دی
یکی از خفن ترین نکات گرافیکی بازی، نورپردازی فوق العادشه که داره روی اسپرایتهای دو بعدی نور میتابونه و قشنگ تاثیر نور محیط روی بدن کرکترها میتونی ببینی. حتی کرکترهای پیکسلی کلاسیک هم روشون نورپردازی میشه.
در کل از بسیاری جهات سنگ تموم گذاشتن و معدود ضعفهای کوچیکی هم که بازی داره کلا به چشم نمیاد. خدا اجرشون بده:دی
 
آدم دور دوم که بازی می‌کنه حتی از دور اول هم لذت‌بخش‌تره و بیشتر از قبل با گیم‌پلی آشنا شدی و خیلی حال میده بهت. مثلاً من دور اول تا اواسط بازی در جریان اون ویژگی Bloodborneمانند نبودم که میشه حرکت ویژه روی دشمن‌ها زد و بعد اگه کتک‌شون بزنی و خودت کتک نخوری، اون جونی که کم شده دوباره اضافه میشه. همین قضیه خودش کلی بهت کمک می‌کنه.
اون ویژگی دستگاه‌های آرکید هم چیز خیلی جالبیه! بالا بچه‌ها لینک یوتیوبش رو گذاشتن، ولی اگه کسی نمی‌تونه ببینه مختصر و مفید اینکه اگه جایی دستگاه آرکید دیدین، احتمالاً یه شوکر هم اون طرف‌ها از دست یه دشمن روی زمین افتاده و برین شوکر رو بردارین و باهاش بزنین به دستگاه و صفا کنین! :D بنده این قضیه رو توی دور اول نمی‌دونستم (آخه از کجا باید خودمون همچین چیزی رو حدس بزنیم؟! :|) و دور دوم تازه دارم میرم سراغش.

یه چند دستی بازی رو تموم کردم:D همه کرکترها هم آزاد کردم واقعا لذتی که بردم در کلمات نمیگنجد. ارزش تکرار بازی بشدت بالائه. شاید تنها ایرادی که بگیرم اینه که پایان بندیشون یکم یهویی بودش و زارت میره توی Credits ولی بغیر اون همه چیز عالی بودش. کامبت دیزاین بازی در یک کلام شاهکاره. دیگه مثل نسخه های کلاسیک وقتی یکی رو بزنید از صفحه پرت نمیشه بیرون بلکه به یه دیوار نامرئی برخورد میکنه و دوباره رو هوا میتونی از خجالتش در بیای:D همین یه اصلاح کوچیک کلی مبارزات رو عمق داده. موسیقی هم یه حالت داینامیکی داره بسته به اینکه در کدوم بخش از مرحله هستی یهو ریتم ممکنه عوض بشه و هیجان رو چند برابر میکنه:D
درجات سختی بالاتر هم واقعا سخت میشن بخصوص اگه تک نفره برید سیل عظیمی از دشمنان به سمتت روانه میشه که واقعا سخته از پسشون بر اومدن.
یکی از خفن ترین نکات گرافیکی بازی، نورپردازی فوق العادشه که داره روی اسپرایتهای دو بعدی نور میتابونه و قشنگ تاثیر نور محیط روی بدن کرکترها میتونی ببینی. حتی کرکترهای پیکسلی کلاسیک هم روشون نورپردازی میشه.
در کل از بسیاری جهات سنگ تموم گذاشتن و معدود ضعفهای کوچیکی هم که بازی داره کلا به چشم نمیاد. خدا اجرشون بده:D
آره خیلی یهویی تموم میشه! ولی فکر کنم مخصوصاً این مدلی ساختن که حس و حال بازی‌های قدیمی رو داشته باشه، چون اونا هم اکثراً همین‌طوری بودن. می‌زدی باس آخر رو ناکار می‌کردی و یهو می‌نوشت پایان! :D
این حالت داینامیک موسیقی هم عالیه. همین‌طوری موسیقی مراحل فوق‌العاده هست و ترکیبش با این قضیه هم باعث میشه یه پله جلوتر بره. جایی که به شخصه خیلی خوب تأثیرش رو دیدم اونجا بود که در آسانسور باز میشه و سه تا کچل با تفنگ میان بیرون و یه دفعه ریتم آهنگ مهیج‌تر میشه. این صحنه من رو یاد یه تیکه از مرحله‌ی اول SoR3 میندازه و حس می‌کنم ارجاعی به اون تیکه هست، ولی مطمئن نیستم. :D
 
نمیدونم چجوری لذتی که از بازی بردم رو توصیف کنم.واقعا جملات کم میاره.اخرین باری که از یه بازی اینجوری لذت برده باشم فکر کنم برگرده به زمان کمودور و سگا. در یک کلام بازی شاهکاره و اریا به بهترین شکل همه چیزو توضیح داد و احتیاجی به گفتن ما نیست.فقط دوتا مشکل داشتم با بازی.

اولیش اینه که چرا مکس با همون طراحی جدیدش (که فوق العاده بود) قابل بازی کردن نیست.چون مکس محبوب ترین شخصیت این سری برای من بود و تو شماره دوم فقط مکس میشدم.
دومیش هم وقتی که بازی یهویی تموم شد.
به غیر از این دو مورد بازی شاهکار بود و با تمام سلولهای بدنم از بازی لذت بردم. فقط امیدوارم که خدا بزنه پس کلشون و برن سراغ TMNT,COMIX,SHADOW DANCER,SHINOBI و ...
و اما بزرگترین ارزوم اینه روزی بیاد که SYSTEM 3 بیاد اعلام کنه که میخواد ادامه سری THE LAST NINJA رو بسازه. یعنی میشه!!!؟؟؟:-<:(
 
آدم دور دوم که بازی می‌کنه حتی از دور اول هم لذت‌بخش‌تره و بیشتر از قبل با گیم‌پلی آشنا شدی و خیلی حال میده بهت. مثلاً من دور اول تا اواسط بازی در جریان اون ویژگی Bloodborneمانند نبودم که میشه حرکت ویژه روی دشمن‌ها زد و بعد اگه کتک‌شون بزنی و خودت کتک نخوری، اون جونی که کم شده دوباره اضافه میشه. همین قضیه خودش کلی بهت کمک می‌کنه.
اون ویژگی دستگاه‌های آرکید هم چیز خیلی جالبیه! بالا بچه‌ها لینک یوتیوبش رو گذاشتن، ولی اگه کسی نمی‌تونه ببینه مختصر و مفید اینکه اگه جایی دستگاه آرکید دیدین، احتمالاً یه شوکر هم اون طرف‌ها از دست یه دشمن روی زمین افتاده و برین شوکر رو بردارین و باهاش بزنین به دستگاه و صفا کنین! :D بنده این قضیه رو توی دور اول نمی‌دونستم (آخه از کجا باید خودمون همچین چیزی رو حدس بزنیم؟! :|) و دور دوم تازه دارم میرم سراغش.


آره خیلی یهویی تموم میشه! ولی فکر کنم مخصوصاً این مدلی ساختن که حس و حال بازی‌های قدیمی رو داشته باشه، چون اونا هم اکثراً همین‌طوری بودن. می‌زدی باس آخر رو ناکار می‌کردی و یهو می‌نوشت پایان! :D
این حالت داینامیک موسیقی هم عالیه. همین‌طوری موسیقی مراحل فوق‌العاده هست و ترکیبش با این قضیه هم باعث میشه یه پله جلوتر بره. جایی که به شخصه خیلی خوب تأثیرش رو دیدم اونجا بود که در آسانسور باز میشه و سه تا کچل با تفنگ میان بیرون و یه دفعه ریتم آهنگ مهیج‌تر میشه. این صحنه من رو یاد یه تیکه از مرحله‌ی اول SoR3 میندازه و حس می‌کنم ارجاعی به اون تیکه هست، ولی مطمئن نیستم. :D

نه نسخه 3 اخرش چندین تا صحنه فرار و تخریب داشت
ببین من می دونم سال 94 طرف چطوری اون نسخه 3 ساخته که سال 2020 نمی تونن شبیهش حتی بسازن اون مرحله گازش که تایم داشتی چه دلهری داشت مرحله اخر که تایمی بود با اون باس فایت ازاردهندش که زمانم نداشتی برای زدنش اینکه با هر وسیله ای حرکت زدن دویدنش فرق داشت ستاره می گرفتی حرکات دویدنش تکمیل تر می شد اون پاور که پر می شد زودتر می زدی از جونت کم می شد. اصلا محشر بودن اینا موسیقی بازی برای زمان خودش نه برای الانم فوق العادس

این بازی خوب موسیقی خودش اکثرا خوب نیست متاسفانه میکس و مستر درستی هم صداش نشده 1 جاهایی می ره روی صدای بازی که نسخه قدیمیش خوشبختانه این شکلی نیست دویدن ندارن حرکات اسپشیالش به جای پاور 1 سیستم نسبتا مسخره داره جاخالی حالت عمودی هم نداره شخصیت AXEL هم خیلی بد بازسازی شده نسخه اصلیش خیلی قیافش با استایلش جذاب تره هر چند دختره عالی شده بهترم شده

در کل بازی خیلی خوبیه اما می تونست یا می تونه خیلی بهتر از اینا هم بشه.
 
  • Like
Reactions: Persona.Q
مثلاً من دور اول تا اواسط بازی در جریان اون ویژگی Bloodborneمانند نبودم که میشه حرکت ویژه روی دشمن‌ها زد و بعد اگه کتک‌شون بزنی و خودت کتک نخوری، اون جونی که کم شده دوباره اضافه میشه. همین قضیه خودش کلی بهت کمک می‌کنه.
اریاجان میشه اینو یاد بدی چجوریه؟
ممنون
 
نه نسخه 3 اخرش چندین تا صحنه فرار و تخریب داشت
ببین من می دونم سال 94 طرف چطوری اون نسخه 3 ساخته که سال 2020 نمی تونن شبیهش حتی بسازن اون مرحله گازش که تایم داشتی چه دلهری داشت مرحله اخر که تایمی بود با اون باس فایت ازاردهندش که زمانم نداشتی برای زدنش اینکه با هر وسیله ای حرکت زدن دویدنش فرق داشت ستاره می گرفتی حرکات دویدنش تکمیل تر می شد اون پاور که پر می شد زودتر می زدی از جونت کم می شد. اصلا محشر بودن اینا موسیقی بازی برای زمان خودش نه برای الانم فوق العادس

این بازی خوب موسیقی خودش اکثرا خوب نیست متاسفانه میکس و مستر درستی هم صداش نشده 1 جاهایی می ره روی صدای بازی که نسخه قدیمیش خوشبختانه این شکلی نیست دویدن ندارن حرکات اسپشیالش به جای پاور 1 سیستم نسبتا مسخره داره جاخالی حالت عمودی هم نداره شخصیت AXEL هم خیلی بد بازسازی شده نسخه اصلیش خیلی قیافش با استایلش جذاب تره هر چند دختره عالی شده بهترم شده

در کل بازی خیلی خوبیه اما می تونست یا می تونه خیلی بهتر از اینا هم بشه.
در مورد دویدن آره، شاید اگه می‌ذاشتن بد نبود. ولی الآن همین قضیه باعث شده یه تفاوتی بین کاراکترها باشه و مثلاً چری می‌تونه سریع بدوئه و حرکات جالبی بزنه یا آدام به جای دویدن یه ذره میره جلو و بقیه هم که دیگه پیر شدن و حال و حوصله‌ی دویدن ندارن. :دی
ولی در مورد موسیقی به شدت مخالفم! البته موسیقی سلیقه‌ای هست و نمیشه کاریش کرد، ولی من که خیلی خوشم اومده از آهنگ‌های بازی و همین الآن بعد از ۱.۵ دور بازی کردن، توی ذهنم موندن و کلی صفا کردم.
کلاً این بازی انقدر بهم حال داده که بدم نمیاد بعد از قرن‌ها یه بار دیگه برم سراغ نسخه‌های قبلی و یه سری به اون سه تا بازی بزنم، مخصوصاً سومی که نسخه‌ی محبوب من بود. با اینکه هرکدوم رو کلی بازی کرده بودم ولی چیز زیادی یادم نیست به جز چند تا از مرحله‌ها. یا یه سری از دشمن‌ها که وقتی توی SoR4 می‌دیدمشون یادم می‌اومد با اینا توی قبلی‌ها هم روبرو شدیم. :دی

اریاجان میشه اینو یاد بدی چجوریه؟
ممنون
ببین حرکت مخصوص که روی دشمن می‌زنی (اونی رو میگم که تقریباً نامحدوده، نه اون یکی حرکت خیلی خفن که نیاز به ستاره داره)، یه بخشی از جون کاراکتر حالت سبزرنگ پیدا می‌کنه. حالا اگه توی اون موقعیت دشمن بهت آسیب بزنه، اون سبزه از بین میره و جونت کم میشه. ولی اگه تو به دشمن ضربه بزنی، سبزه دوباره پُر میشه و جونت برمی‌گرده جای قبلی. یعنی اگه آدم خوب از این قابلیت استفاده کنه و بعدش هم سریع به دشمن ضربه بزنه که پر بشه، خیلی کمک می‌کنه توی جاهای سخت. :دی
 
  • Like
Reactions: s.1 and u.s.a
ببین حرکت مخصوص که روی دشمن می‌زنی (اونی رو میگم که تقریباً نامحدوده، نه اون یکی حرکت خیلی خفن که نیاز به ستاره داره)، یه بخشی از جون کاراکتر حالت سبزرنگ پیدا می‌کنه. حالا اگه توی اون موقعیت دشمن بهت آسیب بزنه، اون سبزه از بین میره و جونت کم میشه. ولی اگه تو به دشمن ضربه بزنی، سبزه دوباره پُر میشه و جونت برمی‌گرده جای قبلی. یعنی اگه آدم خوب از این قابلیت استفاده کنه و بعدش هم سریع به دشمن ضربه بزنه که پر بشه، خیلی کمک می‌کنه توی جاهای سخت. :D
منظورت دقیقا از حرکت مخصوص چیه؟ :Dمنظورت همون به قول خودمون جادو یا دسته جلو مثلثه؟:D
 
منظورت دقیقا از حرکت مخصوص چیه؟ :Dمنظورت همون به قول خودمون جادو یا دسته جلو مثلثه؟:D
جادو فقط جادوهای Golden Axe! :دی
این Streets of Rage 4 دو مدل حرکت مخصوص داره دیگه! :دی یکی نیاز به ستاره داره و هر مرحله ۲،۳ تا بیشتر نداری، ولی اون یکی رو میشه زیاد استفاده کرد و هر بار هم یه تیکه از جون رو کم می‌کنه و منظورم همین دومی هست. دکمه‌ش الآن توی ذهنم نیست، ولی فکر کنم توی کنترلر میشه دکمه Y یا مثلث.
 
جادو فقط جادوهای Golden Axe! :D
این Streets of Rage 4 دو مدل حرکت مخصوص داره دیگه! :D یکی نیاز به ستاره داره و هر مرحله ۲،۳ تا بیشتر نداری، ولی اون یکی رو میشه زیاد استفاده کرد و هر بار هم یه تیکه از جون رو کم می‌کنه و منظورم همین دومی هست. دکمه‌ش الآن توی ذهنم نیست، ولی فکر کنم توی کنترلر میشه دکمه Y یا مثلث.
خیلی لطف کردی ممنونم.
 
  • Like
Reactions: Dinosaur

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or