Street Fighter V | PC

x7693ekoyzsy7nfogb5q.jpg


Developer : Capcom
Publisher :
Capcom
Genre : Fighting
Platform : PC / PS4
Release Date : 16 February 2016
27 بهمن 1394


بالاخره پس از گذشت 6 سال از عرضه SF IV، کپکام بالاخره سکوت طولانی مدت خود را شکست و پنجمین نسخه از سری محبوب Street Fighter را معرفی کرد.


  • بازی با موتور Unreal Engine 4 در حال ساخت است
  • Stage های بازی دارای تغییرات زمانی/آب و هوایی هستند
  • قابلیت Cross Play ، امکان بازی بین پلتفرم های مختلف را فراهم می کند
  • به گفته ی Ono نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند
  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که قابلیت های جدیدی را برای هر کرکتر فراهم خواهند کرد.
  • 16 کرکتر در ابتدای بازی در دسترس خواهند بود. 8 کرکتر دیگر در سال بعد به بازی اضافه خواهند شد.
  • بازی نسخه ی Super و Ultra و ... نخواهد داشت و نسخه ی اصلی (مشابه بازیهای League of Legends و Killer Instinct) به مرور آپدیت خواهد شد
  • بخش داستانی ، روایت به مراتب بهتری نسبت به نسخه های پیشین بازی خواهد داشت
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند
  • محل قرارگیری کرکترها در طرفین استیج در راند دوم بسته به جایی است که هر پلیر در زمان .K.O شدن ، در آن قرار دارد
  • Training Stage همانند نسخه ی چهارم در SF V نیز حضور دارد
  • برخلاف شماره ی قبلی ، در SF V می توان کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد



  • برخی قابلیت های بازی :


V-Skill

V-Skill قابلیتی منحصر به فرد برای هر کرکتر است که با فشردن همزمان Medium Punch و Medium Kick فعال می شود. V-Skill از V-Gauge استفاده نکرده و برای هر کرکتر تاثیرات متفاوتی به همراه دارد. V-Skill ها از مهم ترین المان های مبارزات هستند ، یک کرکتر می تواند با کمک V-Skill از منظقه ی ضعف گریخته و یا می تواند به کمک آن V-Gauge خود را سریعتر پر کند. یادگیری و تسلط بر V-Skill های هر کرکتر کلید پیروزی در مبارزات است.

V-Trigger

V-Trigger تواناییِ منحصر به فردی برای هر کرکتر است و تنها زمانی فعال می شود که V-Gauge به طور کامل پر شده باشد. این قابلیت با فشردن همزمان Heavy Punch و Heavy Kick قابل استفاده است. V-Trigger از لحاظ اهمیت مانند ضربات Ultra در SF IV است و می تواند جریان مبارزه را به نفع هر پلیر تغییر دهد. این قابلیت امکان استفاده از تمامی پتانسیل های هر کرکتر را در اختیار پلیر قرار می دهد و استفاده ی درست و به جا از آن می تواند جریان یک مسابقه را به کلی عوض کند. V-Trigger عمق سیستم مبارزات هر کرکتر را افزایش داده و تسلط بر آن می تواند بر شانس پیروزی هر پلیر بیافزاید.

V-Reversals

V-Reversals با مصرف کردن یکی از خانه های V-Gauge قابل دسترس است. V-Reversals این امکان را به شما می دهد تا هنگامی که در حال بلاک کردن کمبوهای حریف خود هستید ، از Counter استفاده کرده و زنجیره ی حرکات حریف مقابل را پاره کنید. این قابلیت شباهت زیادی به Alpha Counter های سری Street Fighter Alpha دارد ، با این تفاوت که اینبار V-Reversal ها تاثیرات مشابهی ندارند. بعضی از آنها حریف را مجبور به عقب نشینی می کنند ، بعضی از آنها حریف را Knock Down می کنند و برخی دیگر محل قرارگیری کرکتر را تغییر می دهند. از این رو پلیر باید با توجه به ویژگی V-Reversal کرکتر خود ، نحوه ی استفاده ی درست از آن را پیدا کند.

EX Gauge

مانند گذشته EX Gauge امکان استفاده از Special Move های قوی تر را برای پلیر به همراه می آورد. با پر شدن EX Gauge ، می توان از قابلیتی به نام Critical Arts استفاده کرد که برای هر کرکتر منحصر به فرد است. Critical Arts ها به مانند Ultra Move ها ضرباتی قوی و سینمایی هستند.


لینک های مرتبط:

تصاویر بازی Street Fighter V
کامل ترین اطلاعات از Street Fighter V
 
آخرین ویرایش:
قبول دارید Ken اصلا شبیه کاراکترش درنیومده تو این نسخه؟ لب های کلفت تیره، موهای مصنوعی و بدحالت و حالت چشم هاشم متفاوته. انصافا باید توی نسخه اصلی دوباره بکننش مثل قبل.

در مورد مو خیلی حرف و حدیث هست ، گفتم اشاره کنم بد نیست :biggrin1: اگه دقت کنید الان نه فقط کن بلکه باقی کرکتر ها و موهاشون عین اکشن فیگورن (مو های چونلی توی امضام هم همین وضعیت رو داره :biggrin1:) :biggrin1: این به خاطر تکنیک Normal Mapping ـه که توی این نسخه استفاده شده و از روی عمد هم هست . چون آرت استایل بازی اینه و سازنده می خواسته همچین چیزی رو خلق کنه ، برعکس نسل قبل که برای موها از تکنیک Alpha Mapping برای مو ها استفاده شده بود و نتیجه با چیزی که الان هست کلی فرق داشت :biggrin1: چیز خیلی عجیب و غریبی هم نیست و می تونستن الانم ازش استفاده کنن ، به عنوان مثال دو مدل موی مشابه :



من که به شدت آرت استایل فعلی رو دوست دارم ، انگار اکشن فیگورهای بازی زنده شدن و روبروی هم برای مبارزه وایسادن :biggrin1: عالیه :biggrin1:
 
کمکم دارم با این کارکترها و طراحی های نه چندان جالب ناامید میشم!!!
فکر میکردم تو شماره 5ام خون به پا میشود ولی بازم رفتن سمت این طراحی های نچسب:-s
 
کمکم دارم با این کارکترها و طراحی های نه چندان جالب ناامید میشم!!!
فکر میکردم تو شماره 5ام خون به پا میشود ولی بازم رفتن سمت این طراحی های نچسب:-s

البته مهرداد یه نکته ای هست که توی تاپیک همسایه گذاشتم ، این لیسته هست که به طرز عجیبی داره درست در میاد :دی

یه Leak List هم از کرکتر هایی که قرار بوده به SF V اضافه بشن خیلی وقت پیش اومده بوده که تا الان تعداد زیادیش درست بوده :biggrin1: احتمالاً بقیش هم درست باشه :biggrin1: لیست از این قرار بوده :

-R. Mika
-Zangief
-Sim
-Juri
-Karin
-Ken
-Urien
-Alex
-Laura
-Rashid
-Zen
-New Boss

احتمالاً Necalli هم یکی از ایناس که اسمش تغییر کرده :biggrin1:

اخیراً هم Matt Dahlgren یه مصاحبه در مورد روستر بازی کرده بود که گفته بود تصمیم خیلی سختی بوده که بیان یه روستر 16 تایی و خیلی کاربردی برای لانچ بازی درنظر بگیرن ولی گفته به شدت دارن به نظر هوادارا گوش میدن و در آینده طوفانی تو راهه :دی قطعاً SF V یکی از هیولاترین روستر ها رو خواهد داشت چه از نظر کاربردی بودن چه از نظر کرکترهای محبوب :دی
 
جالبه، نامکو و کپکام هر دو یــِـیـــهـــو تصمیم گرفتن کاراکتر عرب اضافه کنن به بازیهاشون.

حالا فایت استایل عربه چی هست؟ (ریو رو هم زده :V )

مثل اون جکه نشه؟!
فکرشو بکن، یکی میاد میمون مست، اونیکی میاد ببر خفته، حالا عربه میاد... *اهم اهم* :V
 
^^^ ایشون باد تشریف دارن :دی لول :دی

bwo4_11_localization.jpg


حضور رشید هم اینطور که گفته شده بیشتر به خاطر گسترش روابط با خاورمیانه (بخونید مایه ی خوبی که عرب های گرامی پای اینا میریزن) و با کمک سونی بوده ، اونو گفته :

Thank you so much for your support for the Street Fighter series
it’s always been great for me to see all the events and fighting game community stuff that goes on in the Middle East and of course I’ve had lots of you invite me to come play with you over the years

try and make him the best Street Fighter character out there
:|

that it was a challenge at first to figure out how this character looks and what kind of moves would be suited to him as Capcom does not have many Middle Eastern employees
The relationship between Sony and Pluto Games was key for Capcom to envision how they wanted to go about making Rashid come to life

و در نهایت اینکه بازی از زیرنویس عربی هم پشتیبانی میکنه :دی مرسی پولی که پاش خرج شده :دی
 
کـــــــــــــــــارین معرفی شد !!!!!!



از همون ساک و کفش قرمز و دستکش آبی تابلو بود :biggrin1: خیلیا هم منتظرش بودن :biggrin1: چه روستری شد !!! :biggrin1:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or