Street Fighter V | PC

x7693ekoyzsy7nfogb5q.jpg


Developer : Capcom
Publisher :
Capcom
Genre : Fighting
Platform : PC / PS4
Release Date : 16 February 2016
27 بهمن 1394


بالاخره پس از گذشت 6 سال از عرضه SF IV، کپکام بالاخره سکوت طولانی مدت خود را شکست و پنجمین نسخه از سری محبوب Street Fighter را معرفی کرد.


  • بازی با موتور Unreal Engine 4 در حال ساخت است
  • Stage های بازی دارای تغییرات زمانی/آب و هوایی هستند
  • قابلیت Cross Play ، امکان بازی بین پلتفرم های مختلف را فراهم می کند
  • به گفته ی Ono نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند
  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که قابلیت های جدیدی را برای هر کرکتر فراهم خواهند کرد.
  • 16 کرکتر در ابتدای بازی در دسترس خواهند بود. 8 کرکتر دیگر در سال بعد به بازی اضافه خواهند شد.
  • بازی نسخه ی Super و Ultra و ... نخواهد داشت و نسخه ی اصلی (مشابه بازیهای League of Legends و Killer Instinct) به مرور آپدیت خواهد شد
  • بخش داستانی ، روایت به مراتب بهتری نسبت به نسخه های پیشین بازی خواهد داشت
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند
  • محل قرارگیری کرکترها در طرفین استیج در راند دوم بسته به جایی است که هر پلیر در زمان .K.O شدن ، در آن قرار دارد
  • Training Stage همانند نسخه ی چهارم در SF V نیز حضور دارد
  • برخلاف شماره ی قبلی ، در SF V می توان کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد



  • برخی قابلیت های بازی :


V-Skill

V-Skill قابلیتی منحصر به فرد برای هر کرکتر است که با فشردن همزمان Medium Punch و Medium Kick فعال می شود. V-Skill از V-Gauge استفاده نکرده و برای هر کرکتر تاثیرات متفاوتی به همراه دارد. V-Skill ها از مهم ترین المان های مبارزات هستند ، یک کرکتر می تواند با کمک V-Skill از منظقه ی ضعف گریخته و یا می تواند به کمک آن V-Gauge خود را سریعتر پر کند. یادگیری و تسلط بر V-Skill های هر کرکتر کلید پیروزی در مبارزات است.

V-Trigger

V-Trigger تواناییِ منحصر به فردی برای هر کرکتر است و تنها زمانی فعال می شود که V-Gauge به طور کامل پر شده باشد. این قابلیت با فشردن همزمان Heavy Punch و Heavy Kick قابل استفاده است. V-Trigger از لحاظ اهمیت مانند ضربات Ultra در SF IV است و می تواند جریان مبارزه را به نفع هر پلیر تغییر دهد. این قابلیت امکان استفاده از تمامی پتانسیل های هر کرکتر را در اختیار پلیر قرار می دهد و استفاده ی درست و به جا از آن می تواند جریان یک مسابقه را به کلی عوض کند. V-Trigger عمق سیستم مبارزات هر کرکتر را افزایش داده و تسلط بر آن می تواند بر شانس پیروزی هر پلیر بیافزاید.

V-Reversals

V-Reversals با مصرف کردن یکی از خانه های V-Gauge قابل دسترس است. V-Reversals این امکان را به شما می دهد تا هنگامی که در حال بلاک کردن کمبوهای حریف خود هستید ، از Counter استفاده کرده و زنجیره ی حرکات حریف مقابل را پاره کنید. این قابلیت شباهت زیادی به Alpha Counter های سری Street Fighter Alpha دارد ، با این تفاوت که اینبار V-Reversal ها تاثیرات مشابهی ندارند. بعضی از آنها حریف را مجبور به عقب نشینی می کنند ، بعضی از آنها حریف را Knock Down می کنند و برخی دیگر محل قرارگیری کرکتر را تغییر می دهند. از این رو پلیر باید با توجه به ویژگی V-Reversal کرکتر خود ، نحوه ی استفاده ی درست از آن را پیدا کند.

EX Gauge

مانند گذشته EX Gauge امکان استفاده از Special Move های قوی تر را برای پلیر به همراه می آورد. با پر شدن EX Gauge ، می توان از قابلیتی به نام Critical Arts استفاده کرد که برای هر کرکتر منحصر به فرد است. Critical Arts ها به مانند Ultra Move ها ضرباتی قوی و سینمایی هستند.


لینک های مرتبط:

تصاویر بازی Street Fighter V
کامل ترین اطلاعات از Street Fighter V
 
آخرین ویرایش:
اگه 2018 بیاد خوبه. تا اونموقع SF IV تمرین میکنم :دی شاید بازیمون خوب شد :دی
نه بابا تتهایی با cpu بازی کردن هیچی به آدم اضافه نمیکنه,من که چیزی یاد نگرفتم!

فقط باید با user بازی کنی, با این برادرهای SF club در ارتباط باش اونم حضوری شاید شاید یه چی شدی(حالا شاید بازیت از اونا بهتر بود نمیدونم!:d)
 
نه بابا تتهایی با cpu بازی کردن هیچی به آدم اضافه نمیکنه,من که چیزی یاد نگرفتم!

فقط باید با user بازی کنی, با این برادرهای SF club در ارتباط باش اونم حضوری شاید شاید یه چی شدی(حالا شاید بازیت از اونا بهتر بود نمیدونم!:d)

منم منظورم همون آنلاین بازی کردن بود :دی
چون الان مدتیه دارم تمرین میکنم، ولی فایده نداره :دی
باید بیام کتک درست و حسابی از بچه ها بخورم شاید بهتر شدم :دی
 
آقا این رو دلم مونده بود باید میگفتم نگید spam میده!

الان دوباره trailer رو دیدم,یعنی این تیم طراحی Mr Ono نمیخواد یه لباس جدید و درست و حسابی برای کارکترهاش طراحی کنه! حالا کاری به Master Holy Sacred Ryu نداریم ولی ما از سال 73-74 که با کنسول میکرو SF II بازی میکردیم Chun li لباسش همینه!
و ......Zangief,Guile,Bison

این کارکتر جدید هم که به USFIV اضافه کردن خداییش همون Cammy بود دیگه! بیشتر منظورم طراحی جدیده(artwork), تو این چند سال با چند تا Costume pack تا حدودی این قضیه رو از سرخودشون رفع میکنن!
 
Zombie Vikings در سال 2015 برای PC , PS4 عرضه خواهند شد بعد از sf.v نوبت این بازیه نکته اینه که sony داره بازیهای انحساریش رو با pc به اشتراک میزاره جای امید واری داره گرچه که بعیده عنوانهای بزرگ رو بده اما همین هم خیلیه



- - -ویرایش - - -

تاریخ بازی SF.V علام شد اواخر 15 یا اوایل 2016 که در اینده نزدیک تاریخ دقیقش رو اعلام میکنن
 
آقا این رو دلم مونده بود باید میگفتم نگید spam میده!

الان دوباره trailer رو دیدم,یعنی این تیم طراحی Mr Ono نمیخواد یه لباس جدید و درست و حسابی برای کارکترهاش طراحی کنه! حالا کاری به Master Holy Sacred Ryu نداریم ولی ما از سال 73-74 که با کنسول میکرو SF II بازی میکردیم Chun li لباسش همینه!
و ......Zangief,Guile,Bison

این کارکتر جدید هم که به USFIV اضافه کردن خداییش همون Cammy بود دیگه! بیشتر منظورم طراحی جدیده(artwork), تو این چند سال با چند تا Costume pack تا حدودی این قضیه رو از سرخودشون رفع میکنن!

خب خواهرش بود دیگه مثلاً :دی هر کسی هم میره توی دم و دستگاه بایسون اون لباس زوری میره تنش :دی

===

اینو اونور گذاشتم ، اینورم میذارم :دی

چارلی نش (Charlie Nash) معرفی شد
biggrin1.gif




چارلی همکار گایله . زمانی که در قالب یه تیم دو نفره ، طی یه ماموریت برای منهدم کردن بایسون و دم و تشکیلاتش میرن ، چارلی به دست بایسون می افته وبعد از تمام شدن ماجرا هم خبری ازش نمیشه . با توجه به اینکه خط داستانی SF V بعد از SF III اتفاق می افته ادامه ای برای داستان سری محسوب میشه (خط داستانی IV قبل از III بود) و ظاهراً چارلی زندس و تحت کنترل بایسون در اومده
biggrin1.gif

تراشه ای که روی پیشونی چارلی قرار داره ، تراشه ای هست که بایسون تا قبل از این ازش برای کنترل کردن چون لی علیه ریو و بقیه (توی SF II) استفاده می کرد :



چارلی تا قبل از این توی سری آلفا حضور داشته
biggrin1.gif
 
درود

بازم اومدم چند تا نکته ول بدم و برم :biggrin1: البته اینو خیلی وقت پیش می خواستم بگم ولی نمی دونم چرا هی نمیشد :biggrin1:
این Revenge چون لی ، که میزنه صورت ریو رو مورد عنایت قرار میده ، برمیگرده به انیمه ی SF II که اونجا هم توی صحنه ی مشابه صورت وگا رو با یک عدد Hyakuretsukyaku زیبا به فنا میده :biggrin1: انصافاً یکی از اپیک ترین و بهترین و نوستالژیک ترین صحنه ها رو برای Revenge چون لی انتخاب کردن :biggrin1: راضی ام از Ono :biggrin1:



اینم بدون شرح :biggrin1:

 
خو از اونجایی که یه سری راجع به گرافیک بازی ناراضی هستن، به همین مناسبت سایت Eventhubs پا شده رفته عکس هایی از بیلدهای اولیه SF IV گذاشته که بهمون نشون میده بازی چی بود و چی شد (برای دیدنشون به فیل کش نیاز دارین)







پ.ن 1: فقط میتونم بگم استایل گرافیکی بر خلاف تصورمون فوق العاده بوده:| ولی طراحی ها مشخصه جالب نبوده:d ولی من دوزشون میدارُم:| یه ویدئو هم گذاشتن که برای وقتی بود که بازی تنها 50% کامل شده بود. اگه کسی میتونه مستقیمش کنه لطفا Plz:d

پ.ن 2: با احسان قرار گذاشتیم هر خبری که شد، توی هر 2تا تاپیک بذاریم:d بقیه هم لطفا همینکارو کنن:d
 
یه عکس توی مجله فامیتسو منتشر شده که یه سری میگن که به نظر میاد Denjin Hadouken باشه:d:

lprtol5orsj9j6tlfwdz.jpg


اندازه-ش وحشتناکه. چون لی کلا دیده نمیشه:| موندم چجوری باس از این فرار کنیم:|
 
توی مراسم Taipei Game Show که تقریبا دو هفته دیگه برگزار میشه، قراره دوباره یه Footage از بازی ببینیم اما بین Daigo Vs. Gamerbee!!! فکر نکنم کسی اینا رو بشناسه اما Daigo یکی از خرای گنده SF توی سطح جهانه که لقب "Beast" بهش دادن از بس که بازیش فوق العاده هست:biggrin1:
این Footage قشنگ بهمون پتانسیل بازی رو با وجود اینکه نصفه نیمه هست رو نشون میده:biggrin1:
 
Ono امروز گفت که دوباره دارن با Dimps همکاری میکنن:bighug: Dimps همونایی هستن که با کپکام سر ساخت SF IV همکاری کردن و یه چیز فوق العاده ساختن. ایضا SFxTK رو هم با همکاری همینا ساختن.
گفته که Netcode رو هم میخواد یه جهش بزرگ بهش بده و مثل USF نشه (خوبه اقرار کرد تو این مورد گند زدن/:))
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or