PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:
طراحیش بهتر هم شده توی SFV:biggrin1: زانگیف رو نمیشه کشتی کج کار در نظر گرفت. بیشتر شبیه این زور خونه ای ها هستش:biggrin1: تیریپ پهلوونی و این حرفا:biggrin1: اون میکا هست که حرکات کشتی کج پیاده میکنه:biggrin1:
بردی رو یادمه توی آلفا بهش میگفتیم کتک خور اول:biggrin1: به سودوم هم میگفتیم کتک خور دوم:biggrin1: نکته جالبش اینه یا مثل خر کتک میخورن، یا جوری پاره میکنن که نمیفهمی چجوری این اتفاق افتاد:biggrin1:

علی زانگیف رسماً همه جا کشتی کج کار معرفی شده :دی توی تک تک مانگا و کمیک و انیمه و خود بازی و ... اصن همه جا کشتی کج کاره (اون استایل ورود با شنلش رو یادت بیاد توی شماره های قدیمی) ولی انقدر ضایعس که به قول تو شبیه این زور خونه ایها به نظر میرسه :دی اون مدل مو ، اون ریش ، اون استایل !!! :-& حالا باز خیلی رحم کردن اون ضربه ای که با اون عضو مخصوص پایین تنه وارد میشد رو بعد از SF II حذف کردن :دی

دقیقاً :دی یعنی اگه سریع می افتادی به جونش و امون نمیدادی حل بود ولی وای به حال وقتی که کارو دست می گرفتن :دی
 
انصافا کشتی کج کار فقط کینگ واقعا تکه:d این مرتیکه زمخت و پشمالو چقدرم قویه تو بعضی مسابقات که دیدم میارنش قابلیت های خوبی داره این گرپم که میزنه فک نکنم بدل شه آخه یه مسابقه دیدم طرف هی گرفتنی میزد باهاش:dدوتا گرپ زد نصف HP یارو کم شد. یادمه تو سگا هر وقت این مرتیکه میخورد بهم نمیتونستم بزنمشون دور خودش هی میچرخید میکشتم:dروش دفاع اون چرخششو بلد نبودم یبارم خواستم سگا رو با چکش داغون کنم سر این ولی خودمو کنترل کردم:| دقیقا عین Marduk هم بزرگه هم چهره خشمگینی داره و هم بشدت زمخته. منم بازیو گرفتم فقط این آپدیتش مونده...:|
 
آخرین ویرایش:
@LazaR AngeloV
والا هر کاری میکنم موقعی که رو هواست از اون بهتر نمیتونم بزنم :دی در ضمن من شاید فایتینگ باز خفنی نباشم ولی خداوکیلی زیاد دوست ندارم وابسته به یوتیوب و بازی بقیه باشم :دی ترجیح میدن خودم دستم یه چیزی باشه بعد کارهای بقیه رو هم یه سبک و سنگین بکنم :دی از کپی کردن زیاد خوشم نمیاد :دی من معتقدم اگر از همون اول بری سراغ یوتیوب اون خلاقیت خودت از بین میره و ذهنت محدود میشه به کارهای بقیه و شخصیت خودت رو گم میکنی :دی
داستان که وللش ولی از نظر گیم پلی یه گرپلر اورجینال اورجیناله:biggrin1:
توی استریت فایتر 2 که گرپلیریش خدا بود :دی هر دکمه که رو میزدی یکی رو پرت میکرد هوا :))ولی با این حال من بیشتر کینگ تکن رو می پسندم :دی
بحث تنفر شد لازم شد یادی بکنم اتز E.Honda که منفورترین کاراکتر کل دنیای فایتینگ من هست. بچه که بودم و با فرهنگ ژاپن و ورزش سومو آشنا نبودم فکر میکردم این از حموم دراومده و اون پارچه‌ای هم که دور کمرشه "لُنگ" هست=))=))

بدون شک یکی از بهترین آهنگ‌های عمرم تو همین استیج پخش میشه ... معتقدم بهترین تم استریت فایتر هم همینه.
 
@LazaR AngeloV
توی استریت فایتر 2 که گرپلیریش خدا بود :دی هر دکمه که رو میزدی یکی رو پرت میکرد هوا :))ولی با این حال من بیشتر کینگ تکن رو می پسندم :دی
بحث تنفر شد لازم شد یادی بکنم اتز E.Honda که منفورترین کاراکتر کل دنیای فایتینگ من هست. بچه که بودم و با فرهنگ ژاپن و ورزش سومو آشنا نبودم فکر میکردم این از حموم دراومده و اون پارچه‌ای هم که دور کمرشه "لُنگ" هست=))=))


بدون شک یکی از بهترین آهنگ‌های عمرم تو همین استیج پخش میشه ... معتقدم بهترین تم استریت فایتر هم همینه.
از بین شخصیت هایی که کشتی کج کار میکنن، بدون استثنا و کاملا فکت گونه، King بهترین و زیباترین و منعطف ترین کرکتری هست که ساخته شده:biggrin1: بقیه باید شاگردی کنن حالا حالاها:biggrin1:
وای احد ما بچه بودیم اسم اینا رو که نمیدونستیم، از روی ظاهرشون میگفتیم. به هوندا میگفتیم "حمومی":)) به گایل میگفتیم "ارتشی یا مسواک"=))

دقیقا از نظر منم بهترین آهنگ همینه. در واقع تم گایل هستش:biggrin1: به قولی میگن: Guile's theme goes with everything:biggrin1:

دانلود
 
خارجکیا کمبود محتوا و اینا رو بهونه کردن انقدر به بازی گیر دادن، اگه جای ما بودن چیکار میکردن :|:d رسما با پینگ 130 روی PC ده دقیقه میذارم روی سرچ تو حالت Ranked یا Casual بلکه یه پلیر پیدا کنه که اصلا و ابدا! من از موقع عرضه تا الان 15 ساعت بازی کردم اما رسما یه بازی درست حسابی با یه پلیر خارجی نتونستم داشته باشم:d حالا به فرض توی رویا یه پلیر هم پیدا بشه مطمئنم انقدر لگ و رول بک میشم که از کرده خودم پشیمون میشم!
 
علی زانگیف رسماً همه جا کشتی کج کار معرفی شده :دی توی تک تک مانگا و کمیک و انیمه و خود بازی و ... اصن همه جا کشتی کج کاره (اون استایل ورود با شنلش رو یادت بیاد توی شماره های قدیمی) ولی انقدر ضایعس که به قول تو شبیه این زور خونه ایها به نظر میرسه :دی اون مدل مو ، اون ریش ، اون استایل !!! :-& حالا باز خیلی رحم کردن اون ضربه ای که با اون عضو مخصوص پایین تنه وارد میشد رو بعد از SF II حذف کردن :دی

دقیقاً :دی یعنی اگه سریع می افتادی به جونش و امون نمیدادی حل بود ولی وای به حال وقتی که کارو دست می گرفتن :دی
احسان اسم این حرکتو بلدی ؟ گفتم برم ببینم چیه. کنجکاو شدم ببینم بنظر خنده دار میاد:d
 
احسان اسم این حرکتو بلدی ؟ گفتم برم ببینم چیه. کنجکاو شدم ببینم بنظر خنده دار میاد:d

(SPD (Screw Pile Driver زانگیف ، حرکتش همین الانم هست :دی همینیه که حریفو میگیره می بره رو هوا می چرخه و می کوبونه زمین :دی فقط تفاوتش اینه که الان حریفو با هیکل می کوبونه زمین ولی توی SF II صورت حریفو زیر قسمت مردونه ـش له می کرد :دی این آرت اون زمانش :



توی گیم پلی هم نگاه کنی همینجوریه :دی

===

@Mr.Death
احد در وصف گایل داریم که :

http://s6.picofile.com/file/8238198...RICS_STREET_FIGHTER_II_GUILE_S_THEME.mp4.html

:دی
 
آخرین ویرایش:
@LazaR AngeloV
والا هر کاری میکنم موقعی که رو هواست از اون بهتر نمیتونم بزنم :دی در ضمن من شاید فایتینگ باز خفنی نباشم ولی خداوکیلی زیاد دوست ندارم وابسته به یوتیوب و بازی بقیه باشم :دی ترجیح میدن خودم دستم یه چیزی باشه بعد کارهای بقیه رو هم یه سبک و سنگین بکنم :دی از کپی کردن زیاد خوشم نمیاد :دی من معتقدم اگر از همون اول بری سراغ یوتیوب اون خلاقیت خودت از بین میره و ذهنت محدود میشه به کارهای بقیه و شخصیت خودت رو گم میکنی :دی

توی استریت فایتر 2 که گرپلیریش خدا بود :دی هر دکمه که رو میزدی یکی رو پرت میکرد هوا :))ولی با این حال من بیشتر کینگ تکن رو می پسندم :دی
بحث تنفر شد لازم شد یادی بکنم اتز E.Honda که منفورترین کاراکتر کل دنیای فایتینگ من هست. بچه که بودم و با فرهنگ ژاپن و ورزش سومو آشنا نبودم فکر میکردم این از حموم دراومده و اون پارچه‌ای هم که دور کمرشه "لُنگ" هست=))=))


بدون شک یکی از بهترین آهنگ‌های عمرم تو همین استیج پخش میشه ... معتقدم بهترین تم استریت فایتر هم همینه.

نه بابا احد :دی آوازت که تویه کمبت خوب بود :دی ! :p

نه منم ویدیو میبینم ، ولی خب حدس من اینه 50 -60 درصد کمبو هارو نمیشه اونطوری زد ، بیشتر به فکر اینم اگر Hit Confirm بشه بعدش چه کنم که بیشترین ضربه رو وارد کنم
یا وقتی اینه من بلاک کردم طرف اشتباه کرد بهترین Punish چیه ...
یا اینه طرف AA بزنم بهش بعدش میشه به چیزی Link اش کردم
با این تفکرا میرم Traning تست می کنم هر چی دستم برسه

- - -ویرایش - - -

(SPD (Screw Pile Driver زانگیف ، حرکتش همین الانم هست :دی همینیه که حریفو میگیره می بره رو هوا می چرخه و می کوبونه زمین :دی فقط تفاوتش اینه که الان حریفو با هیکل می کوبونه زمین ولی توی SF II صورت حریفو زیر قسمت مردونه ـش له می کرد :دی این آرت اون زمانش :



توی گیم پلی هم نگاه کنی همینجوریه :دی

===

@Mr.Death
احد در وصف گایل داریم که :

http://s6.picofile.com/file/8238198...RICS_STREET_FIGHTER_II_GUILE_S_THEME.mp4.html

:دی

یه Fart هم میزد :| هیچی طرف گردنش قلنج می کرد =))
 
@LazaR AngeloVزیاد دوست ندارم وابسته به یوتیوب و بازی بقیه باشم :دی ترجیح میدن خودم دستم یه چیزی باشه بعد کارهای بقیه رو هم یه سبک و سنگین بکنم :دی از کپی کردن زیاد خوشم نمیاد :دی من معتقدم اگر از همون اول بری سراغ یوتیوب اون خلاقیت خودت از بین میره و ذهنت محدود میشه به کارهای بقیه و شخصیت خودت رو گم میکنی :دی
100% داری اشتباه می‌کنی!

برای اینکه گیم‌هایی که سطح حرفه‌ای دارن رو یاد بگیری، اول باید تقلید کنی! باید اول چیزایی که بقیه سال‌هاست بلدن و استفاده می‌کنن رو از اونا یاد بگیری. بعد که به یه حدّ قابل قبول رسیدی، اون موقع بری تو کار «خلاقیت».
مگه کسایی که موسیقی یاد می‌گیرن، چی‌کار می‌کنن؟
 
@Kaine
عالی بود احسان :دی چه گیری هم به ابروهاش داده و اون جمله آخرش go usa but go away if you are guiles eyebrows :))

ُ[MENTION]Safety & Peace[/MENTION]
علی من اولین تمی که از Guile شنیدن این بود که مال SF2: Turbo ورژن سگا هست. :دی
Guile's Theme

تم کریتیکال Guile رو هم خیلی دوست داشتم :دی
Guile's Theme (Critical) SF2)




100% داری اشتباه می‌کنی!

برای اینکه گیم‌هایی که سطح حرفه‌ای دارن رو یاد بگیری، اول باید تقلید کنی! باید اول چیزایی که بقیه سال‌هاست بلدن و استفاده می‌کنن رو از اونا یاد بگیری. بعد که به یه حدّ قابل قبول رسیدی، اون موقع بری تو کار «خلاقیت».
مگه کسایی که موسیقی یاد می‌گیرن، چی‌کار می‌کنن؟

اُستاد :دی من متوجه صحبت‌ها و "روش نگاه" شما هستم ولی شاید نتونستم منظورم رو برسونم:دی

اینکه با استفاده از ویدئو یکی "اصول" رو یاد بگیره و به نوعی تو حوزه فایتینگ "مطالعه و تحقیق" داشته باشه تا به هنگام بازی "بروزرسانی" شده باشه اصلا باهاش مخالف نیستم. در واقع من با چیزی به اسم "تعامل" مشکلی ندارم و خودم مخالف قطع ارتباط با دنیا هستم. چون در خوش‌بینانه‌ترین حالت اگر بازی خودمم به حد عالی برسه ولی دقیقا نمیدونم حریف چه ایده‌هایی برای پیاده کردن داره و برای اینکه راه چاره‌ای پیدا کنم باید یه چند راندی ازش ببازم که تا اون موقع کار از کار میگذره و حریف هم بازی من دستش اومده.
من بیشتر منظورم "کپی کردن محض" و "منتظر بقیه بودن" هست. یعنی بیشتر منظورم کسانی بودن که منتظرن یکی یه‌ کاری انجام بده و بعد اینا همونو انجام بدن. یعنی پیشرفت اون‌ها در ازای پیشرفت اون کسی هست که الگوش قرار دادن. این همون خلاقیت رو از بین میبره. در واقع مجالی به خلاقیت نمیده و از این هم کوتاه بیا نیستم :biggrin1:
ما سر Mortal Kombat یه نفر داشتیم بهش لقبش کاسکو (همون طوطی مقلد معروف :biggrin1:) داده بودیم :biggrin1: یعنی هیچ چیزی از خودش ارائه نمیداد. کار به جایی رسیده بود "پرفکت لجند" شده بود خدای این :biggrin1: شاید اوایل میتونست خودی نشون بده ولی چون از اصول بازی متغیر چیزی نمیدونست واسه همین بازیش خیلی محدود بود.

من همیشه این کار میکنم... اولش یک شخصیت انتخاب میکنم بعدش چند روز باهاش وَر میرم تا ببینم اصلا میتونم از عهدش بر بیام؟ خودم شروع میکنم به ساختن کومبو (هرچند ساده) و اینکه کی میشه از اینا استفاده کرد. اون موقعی که قلق کار دستم اومد و از اون صفرکیلومتری فاصله گرفتم میرم سراغ بقیه تا ببینم اونا چیکار کردن. اصلا وقتی کومبو رو خودت میسازی و بعدا میبینی که از 10 تا کومبوی ویدئو 8تاش رو خودت قبلا ساختی یه لذت وصف نشدنی داره که واقعا نمیتونم توصیفش کنم :دی این مدلی آدم با شخصیت رابطه عاطفی برقرار میکنه :دی در نهایت با بقیه بازی میکنم تا ببینم چقدر از اون بازی که یاد گرفتم رو میتونم عملی کنم. اونجا بیشتر با نقاط ظعف خودم و کاراکترم آشنا میشم و باقی ماجرا ...


اما در مورد خلاقیت... به نظر من نباید برای خلاقیت منتظر گذر زمان بود. هر لحظه میشه خلاق بود. حالا شاید ماحصل کار کسی که دانشش بیشتر هست بهتر باشه ولی یک آماتور هم نباید درها رو به روی خودش ببنده.
 
@Kaine
عالی بود احسان :دی چه گیری هم به ابروهاش داده و اون جمله آخرش go usa but go away if you are guiles eyebrows :))

ُSafety & Peace
علی من اولین تمی که از Guile شنیدن این بود که مال SF2: Turbo ورژن سگا هست. :دی
Guile's Theme

تم کریتیکال Guile رو هم خیلی دوست داشتم :دی
Guile's Theme (Critical) SF2)






اُستاد :دی من متوجه صحبت‌ها و "روش نگاه" شما هستم ولی شاید نتونستم منظورم رو برسونم:دی

اینکه با استفاده از ویدئو یکی "اصول" رو یاد بگیره و به نوعی تو حوزه فایتینگ "مطالعه و تحقیق" داشته باشه تا به هنگام بازی "بروزرسانی" شده باشه اصلا باهاش مخالف نیستم. در واقع من با چیزی به اسم "تعامل" مشکلی ندارم و خودم مخالف قطع ارتباط با دنیا هستم. چون در خوش‌بینانه‌ترین حالت اگر بازی خودمم به حد عالی برسه ولی دقیقا نمیدونم حریف چه ایده‌هایی برای پیاده کردن داره و برای اینکه راه چاره‌ای پیدا کنم باید یه چند راندی ازش ببازم که تا اون موقع کار از کار میگذره و حریف هم بازی من دستش اومده.
من بیشتر منظورم "کپی کردن محض" و "منتظر بقیه بودن" هست. یعنی بیشتر منظورم کسانی بودن که منتظرن یکی یه‌ کاری انجام بده و بعد اینا همونو انجام بدن. یعنی پیشرفت اون‌ها در ازای پیشرفت اون کسی هست که الگوش قرار دادن. این همون خلاقیت رو از بین میبره. در واقع مجالی به خلاقیت نمیده و از این هم کوتاه بیا نیستم :biggrin1:
ما سر Mortal Kombat یه نفر داشتیم بهش لقبش کاسکو (همون طوطی مقلد معروف :biggrin1:) داده بودیم :biggrin1: یعنی هیچ چیزی از خودش ارائه نمیداد. کار به جایی رسیده بود "پرفکت لجند" شده بود خدای این :biggrin1: شاید اوایل میتونست خودی نشون بده ولی چون از اصول بازی متغیر چیزی نمیدونست واسه همین بازیش خیلی محدود بود.

من همیشه این کار میکنم... اولش یک شخصیت انتخاب میکنم بعدش چند روز باهاش وَر میرم تا ببینم اصلا میتونم از عهدش بر بیام؟ خودم شروع میکنم به ساختن کومبو (هرچند ساده) و اینکه کی میشه از اینا استفاده کرد. اون موقعی که قلق کار دستم اومد و از اون صفرکیلومتری فاصله گرفتم میرم سراغ بقیه تا ببینم اونا چیکار کردن. اصلا وقتی کومبو رو خودت میسازی و بعدا میبینی که از 10 تا کومبوی ویدئو 8تاش رو خودت قبلا ساختی یه لذت وصف نشدنی داره که واقعا نمیتونم توصیفش کنم :دی این مدلی آدم با شخصیت رابطه عاطفی برقرار میکنه :دی در نهایت با بقیه بازی میکنم تا ببینم چقدر از اون بازی که یاد گرفتم رو میتونم عملی کنم. اونجا بیشتر با نقاط ظعف خودم و کاراکترم آشنا میشم و باقی ماجرا ...


اما در مورد خلاقیت... به نظر من نباید برای خلاقیت منتظر گذر زمان بود. هر لحظه میشه خلاق بود. حالا شاید ماحصل کار کسی که دانشش بیشتر هست بهتر باشه ولی یک آماتور هم نباید درها رو به روی خودش ببنده.
این چیزیو که گفتی کاملا میدونم چه حسی داره :d من خودم وقتی TTT2 تازه اومده بود تا 1 سال بعدش هر چه کمبو از jun asuka بود رو خودم به مرور زمان یاد گرفتم بعد وقتی تو یوتیوب کمبو میرفتم میدم با خودم میگفتم اههه اینارو که خودم بلدم و یا خیلی از کمبوها رو که میدیدم میگفتم اونی که خودم ساختم بهتره و دمج بیشتری هم میزنه. مثلا خیر سرم اومدم کمبو ببینم که کمبومو اپگرید کنم ولی مال خودم بهتر بود:dولی در کل ادم باید ایده های بقیه رو هم ببینه و الگو برداری کنه . الانم بهترین کمبو سازه ها تمام ویدیو کلیپ های بقیه کمبوساز های دیگه رو میبینن که ببینن چه ایده هایی میشه به ذهنشون جرقه بزنه. و هیچکس نمیاد دقیقا از کمبو یکی کپی برداری کنه چون خیلی ضایعس همچین حرکتی. مثلا من خودم کلی کمبو از پائول دیدم بعد همش دیدم این خارجیا 3 بار از phoenix smasher (همون مشت قدرتی معرفش) تو یه کمبو استفاده میکنن بعد تازه طرف اسلوموشن میکرد آخریشو که مثلا کار شاخی انجام داده 3 بار انجامش داده بعد من یهو ایده به ذهنم رسید اگه من بتونم 4 بار انجام بدم چی ؟ اصن همچین چیزی شدنیه؟؟!! بعد با کلی تمرین دیدم بله 4 بار که هیچی 5 بارم میشه انجامش داد:dدر کل منظورم این بود اگه ویدیوهای دیگرانو نمیدیم هیچ وقت به فکرم نمیرسید برم واسه 5 بار اجرا کردن اون ضربه:d
 
این چیزیو که گفتی کاملا میدونم چه حسی داره :d من خودم وقتی TTT2 تازه اومده بود تا 1 سال بعدش هر چه کمبو از jun asuka بود رو خودم به مرور زمان یاد گرفتم بعد وقتی تو یوتیوب کمبو میرفتم میدم با خودم میگفتم اههه اینارو که خودم بلدم و یا خیلی از کمبوها رو که میدیدم میگفتم اونی که خودم ساختم بهتره و دمج بیشتری هم میزنه. مثلا خیر سرم اومدم کمبو ببینم که کمبومو اپگرید کنم ولی مال خودم بهتر بود:dولی در کل ادم باید ایده های بقیه رو هم ببینه و الگو برداری کنه . الانم بهترین کمبو سازه ها تمام ویدیو کلیپ های بقیه کمبوساز های دیگه رو میبینن که ببینن چه ایده هایی میشه به ذهنشون جرقه بزنه. و هیچکس نمیاد دقیقا از کمبو یکی کپی برداری کنه چون خیلی ضایعس همچین حرکتی. مثلا من خودم کلی کمبو از پائول دیدم بعد همش دیدم این خارجیا 3 بار از phoenix smasher (همون مشت قدرتی معرفش) تو یه کمبو استفاده میکنن بعد تازه طرف اسلوموشن میکرد آخریشو که مثلا کار شاخی انجام داده 3 بار انجامش داده بعد من یهو ایده به ذهنم رسید اگه من بتونم 4 بار انجام بدم چی ؟ اصن همچین چیزی شدنیه؟؟!! بعد با کلی تمرین دیدم بله 4 بار که هیچی 5 بارم میشه انجامش داد:dدر کل منظورم این بود اگه ویدیوهای دیگرانو نمیدیم هیچ وقت به فکرم نمیرسید برم واسه 5 بار اجرا کردن اون ضربه:d
منم دقیقا با همین تعامل موافقم :دی یعنی ایده‌های خودم در یک طرف و ایده‌های بقیه در طرف دیگه و انتخاب بهترین‌ها از بین این 2 و تکمیل این‌ها.... من به یه چیزی مثل تکامل معتقدم اما از تقلید محض بیزارم (توضیخ هم دادم منظورم رو از تقلید محض چیه:دی) یه مثال دیگه میزنم ...
من موقعی که World of Warcraft بازی میکردم یه اکیبی بودن که میرفتن از یوتیوب Boss Fightهای Guidهای معروف رو برمیداشتن و زورکی هم که شده میگفتن باید Boss رو این مدلی بزنیم.از همون موقع من درگیرم با این افراد :دی میگفتم آفا چه لزومی داره حتما با این روش بزنیم؟ پس تاکتیک‌های خودمون چی میشه؟ فشارهایی که اوردم :دی نتیجه داد و شاید باورت نشه سر Professor Putricide یکی از زیباترین Boss Fightهای کل عمرم رو رقم زدیم. عوض اینکه DPS بره Abo بشه من که Main Tank بودم Abo شدم و Off Tank هم پروفسور رو نگه داشت. نتیجه این شد که یدونه DPS بیشتر شد و Boss هم زودتر مرد (ریسک کار بالا بود چون تانک میمرد کس دیگه نبود ولی ارزشش رو داشت)


دوستان نظرشون رو در مورد گیم‌پلی بازی بدن. این که خوب بود؟ بذ بود؟ در مورد مکانیزم‌ها نظر بدن. کلا نظرشون رو در مورد بازی بگن. میخوام نگاه شما رو بیشتر در مورد بازی بدونم.
 
آخرین ویرایش:
دوستان نظرشون رو در مورد گیم‌پلی بازی بدن. این که خوب بود؟ بذ بود؟ در مورد مکانیزم‌ها نظر بدن. کلا نظرشون رو در مورد بازی بگن. میخوام نگاه شما رو بیشتر در مورد بازی بدونم.

میریم که چراغ بحث رو روشن کنیم :دی
گیم پلی که عالیه ، کلاً SF همیشه توی زمینه ی گیم پلی یه قدم از بقیه جلوتره :دی الان اگه در قیاس با شماره ی قبلی خودش بخواهیم در نظر بگیریم خیلی چیزا عوض شده و همه چیز یه حس نو ـیی داره، به اضافه اینکه سبک بازی کردن با کرکترها نسبت به IV متفاوت شده و همین باعث میشه یه گپ عظیم بین قشر قدیمی و جدید ایجاد نشه :دی در واقع الان هر دو گروه نیاز دارن تمرین کنن ، که البته این با دانش فایتینگ دو طرف خیلی فرق میکنه :دی
اگه بخواهیم با باقی فایتها مقایسه ـش کنیم بازم طبق روند همیشگی سری SF مناسب ترین تغییرات بین دو نسخه ی یه بازی رو داشته و همین الانشم نمیشه گیم پلی با این سطح نویی و تغییرات بین باقی فایتها دید :دی

مکانیزم های جدید هم فعلاً به نظرم نمیشه توی این مدت کم Face to Face جلوی FADC قرارش داد چون پتانسیل اون مکانیزم توی 7 سال در اومده ولی الان فقط 3 هفته از SF V گذشته و باید یه مدت حدوداً یه ساله بگذره یه چند تا تورنومنت برگزار بشه تا یواش یواش این سیستم جدید خودشو نشون بده و خلاقیت ها شکوفا بشه :دی ولی در حال حاضر فقط بخواهیم به خودش به صورت منفرد نگاه کنیم سیستم V-Move ها برعکس سیستم های قبلی یه چیز واحد و کلی نیست ، چون یه سری قابلیتهاس که دونه دونه بر اساس نحوه ی مبارزه و شخصیت هر کرکتر چیده شده و یه چیز تقریباً مخصوصه. اینکه پلیر باید بره توی بطن هر شخصیت ، قشنگ درکش کنه ، گیم پلی و بازی کردن اون کرکتر رو بفهمه تا بتونه به طور موثر از قابلیت هاش استفاده کنه به نظرم یه حرکت خیلی مثبته :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or