PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:
باشه ما سطح معلوماتمون کم. :) ولی کسی که MKX رو بازی کرده میدونه لیو کنگ توی هر Variation، نحوه ی استفاده از Fireballـش تغییر می کنه و فقط تو یک Variation، اصلیش رو داره.
باو خسته نشدید از این بحثا؟:دی
چه اصراریه همش این دوتا بازی رو با هم مقایسه کنید؟:دی
پ.ن: احسان جان بیخیال:دی دیگه عالم و آدم از اسکی های اد بون خبر دارن:دی نیازی به گفتن نیست:دی
 
اگه Rage Quitter (اینایی که دارن می بازن و قبلش کانکشنشون رو قطع میکنن) هستین یا بعضی وقتا توی یه مسابقه بهش فکر می کنید حواستون باشه ! :دی طبق درخواست پلیرها کپکام قراره یه پانیشمنت برای اینجور افراد داشته باشه تا کسی جرئت نکنه همینجوری واسه خودش از وسط یه فایت Leave بده :دی راستی اینم بگم ، اگه یه Rage Quitter به پستتون خورد کپکام گفته با Share Button از اون مسابقه فیلم بگیرید و براشون بفرستید تا بهش رسیدگی کنن :دی

در مورد سرورها و مودهای آنلاین هم که گفتن روز به روز باز هم برای هرچه بهتر شدنش کار میکنن و ولش نکردن :دی و همینطور گفتن که اگه کسی فیدبکی ، نظری یا مشکلی توی کانکشن داره می تونه مستقیماً توی کامیونیتی یا توئیتر SFVServer مطرح کنه و از طرف کپکام حتماً بهش رسیدگی میشه :دی
 
آخرین ویرایش:
دوستان انلاینش چطوره می ارزه بخرم؟؟
شک دارم
اخه کسی نیس تو خونه دو نفره باهاش بازی کنم!

خیلی راحت بهت بگم نت کد و بخش آنلاین توی فایتینگ ها ، بهتر از SFV پیدا نمی کنی :دی بالا هم خبرشو گذاشتم و می تونی مستقیماً با کپکام هم در ارتباط باشی اگه مشکلی داشتی :دی
 
[MENTION=82023]K o j i m a[/MENTION]
داداشت اکانت بی سی نداره برای همین تو رو منشن میکنم :دی از طرف من بهش بگو کارینش خیلی خوبه مرتضی. هنوز جای کار داره و بعضی وقتا یهو هول میکنه و میشینه روی زمین بیخودی مشت میزنه ولی خب Mix-Up ‍ش عالیه چون جدا خیلی وقتا نمیدونستم الان میخواد High بزنه٬ Low بره یا اینکه بزنه تو خط Cross-Up :دی

خلاصه بهش بگو Good Games و اینکه امیدوارم بعدا دوباره بتونیم با هم بازی کنیم.

پ.ن: نمیدونم شاید چون خیلی باهمدیگه بازی کردیم و باهات آشنایی دارم اینطوری حس میکنم ولی خب الان کارین داداشت از لاورا تو ترسناکتره مرتضی :-" :دی

[MENTION=35273]Kaine[/MENTION]
احسان در مورد اینایی که RQ میکنند٬ شدیدا امیدوارم کپکام یه پانیشمنت وحشتناک براشون بزاره! باورت نمیشه تا الان من چندتا مسابقه رو در شرف بردن بودم و یارو زرتی RQ کرده :| توی گف ملت چندتا از همینا رو گیر آوردن و اساسی سوژشون کردن :)) خصوصا دیشب به یکیشون بدجوری گیر داده بودن٬ من پوکیده بودم وقتی پستا رو میخوندم =))
 
@ Kojima! آقا کی Rematch کنیم؟ بازی دفعه قبل خیلی چسبید. اگه اینترنت درست شده هماهنگ کن بازی کنیم :دی
راستی تو CFN چطور میشه وضعیت آنلاین بودن بازیکنا رو دید؟​
 
@Kaine
احسان در مورد اینایی که RQ میکنند٬ شدیدا امیدوارم کپکام یه پانیشمنت وحشتناک براشون بزاره! باورت نمیشه تا الان من چندتا مسابقه رو در شرف بردن بودم و یارو زرتی RQ کرده :| توی گف ملت چندتا از همینا رو گیر آوردن و اساسی سوژشون کردن :)) خصوصا دیشب به یکیشون بدجوری گیر داده بودن٬ من پوکیده بودم وقتی پستا رو میخوندم =))

تمام این موجودات ملعونو فیلمشونو بگیرین برای کپکام بفرستین تا یه حال اساسی بهشون بدن :دی
 
فقط منم که شدیدا با گرافیک بازی حال کردم؟:دی پیشرفت فوق العاده ای داشته این قسمت واقعا تو نسل ۸ دستشون باز بوده
ببین گرافیک عالیه فقط فیزیکش مشکل داره و جای کار داره، من رو اینجور مسائل خیلی حساسم و قشنگ تفاوتش رو با SF X TK و SFIV میتونم حس کنم.
مثلا شما تو SFIV وقتی "تایگر دیستراکشن" میزدی، مشت ساگات از دل و روده ی حریف میزد بیرون.=)) پر از این باگهای عجیب غریب و خنده دار بود. بعد تو SF X TK اینجور چیزا رو درست کردن ولی بازم وقتی دو بازیکن به هم میچسبیدن، قشنگ میدیدی که اعضای بدنشون از تو همدیگه رد میشه، این مسئله بعد از شکست خوردن حریف، اگه دو شخصیت نزدیک هم میبودن خیلی تابلو بود. الان همه اینا تو "سفوی" (با تشکر از صفیر صلح که اسم فارسی این بازی رو به ما یاد داد:))) حل شده ولی یه سری مشکلات فیزیک تو طراحی هر شخصیت وجود داره که حل نشده و این دوربین هم مدام تو Character Select و فیلم ورودی هر شخصیت و CA زدنا قشنگ زوم میکنه رو کرکتر و این زشتی رو صاف میزنه تو چشم آدم. به عنوان مثال یه بار برید رشید رو بردارید و تو character select به "عباش" نگاه کنید:d برید Birdie رو بردارید و یه نگاه به گردنبندش بندازید:دی مدام اون زنجیره ازش رد میشه:دی Laura هم همش دستش از تو موهاش رد میشه.
پ.ن: من کلا به طراحی مو تو این نسخه اعتراض دارم و به نظرم خیلی زشت شده ولی خب کلا حرفی ازش نمیزنم چون حوصله ندارم باز احسان بیاد سراغم:دی

- - -ویرایش - - -

Bazi bedaste maham resid fogholadas ...faghat chetori hamahang mikonid vase bazi? akhe chand nafaro add kardam kesi online nemishe asan
بیا تو کانال تلگرام.
همه هستن اکثرا. همونجا هماهنگ میکنیم هر کی بود، بازی میکنیم با هم. اگه این لابی 8 نفرش هم درست بشه، تورنومنت میذاریم دور همی:دی
 
ببین گرافیک عالیه فقط فیزیکش مشکل داره و جای کار داره، من رو اینجور مسائل خیلی حساسم و قشنگ تفاوتش رو با SF X TK و SFIV میتونم حس کنم.
مثلا شما تو SFIV وقتی "تایگر دیستراکشن" میزدی، مشت ساگات از دل و روده ی حریف میزد بیرون.=)) پر از این باگهای عجیب غریب و خنده دار بود. بعد تو SF X TK اینجور چیزا رو درست کردن ولی بازم وقتی دو بازیکن به هم میچسبیدن، قشنگ میدیدی که اعضای بدنشون از تو همدیگه رد میشه، این مسئله بعد از شکست خوردن حریف، اگه دو شخصیت نزدیک هم میبودن خیلی تابلو بود. الان همه اینا تو "سفوی" (با تشکر از صفیر صلح که اسم فارسی این بازی رو به ما یاد داد:))) حل شده ولی یه سری مشکلات فیزیک تو طراحی هر شخصیت وجود داره که حل نشده و این دوربین هم مدام تو Character Select و فیلم ورودی هر شخصیت و CA زدنا قشنگ زوم میکنه رو کرکتر و این زشتی رو صاف میزنه تو چشم آدم. به عنوان مثال یه بار برید رشید رو بردارید و تو character select به "عباش" نگاه کنید:d برید Birdie رو بردارید و یه نگاه به گردنبندش بندازید:دی مدام اون زنجیره ازش رد میشه:دی Laura هم همش دستش از تو موهاش رد میشه.
پ.ن: من کلا به طراحی مو تو این نسخه اعتراض دارم و به نظرم خیلی زشت شده ولی خب کلا حرفی ازش نمیزنم چون حوصله ندارم باز احسان بیاد سراغم:دی

- - -ویرایش - - -


بیا تو کانال تلگرام.
همه هستن اکثرا. همونجا هماهنگ میکنیم هر کی بود، بازی میکنیم با هم. اگه این لابی 8 نفرش هم درست بشه، تورنومنت میذاریم دور همی:دی

KODUM KANALE TELEGRAM?
 
[MENTION=82023]K o j i m a[/MENTION]
داداشت اکانت بی سی نداره برای همین تو رو منشن میکنم :دی از طرف من بهش بگو کارینش خیلی خوبه مرتضی. هنوز جای کار داره و بعضی وقتا یهو هول میکنه و میشینه روی زمین بیخودی مشت میزنه ولی خب Mix-Up ‍ش عالیه چون جدا خیلی وقتا نمیدونستم الان میخواد High بزنه٬ Low بره یا اینکه بزنه تو خط Cross-Up :دی

خلاصه بهش بگو Good Games و اینکه امیدوارم بعدا دوباره بتونیم با هم بازی کنیم.

پ.ن: نمیدونم شاید چون خیلی باهمدیگه بازی کردیم و باهات آشنایی دارم اینطوری حس میکنم ولی خب الان کارین داداشت از لاورا تو ترسناکتره مرتضی :-" :دی

اونم گفت Well Played :d

کلا توو بحث تجربه ی فایتینگ داداش من یه لول ازم بالاتره :d مثلا توو BB (که تقریبا کار هر روزمونه) مثلا توو 50 دستی که با هم میزنیم این دو سه تا از من تعداد بردش بیشتره :d که البته طبیعی ام هست چون وقت آزادش از من بیشتره و بیشتر بازی میکنه.

ولی اینکه از لارای من ترسناک تره داری اشتباه میکنی :d چون من الان در حال حاضر از داداشم SFV بیشتر زدم و بازیم ازش بهتره، به نظرم همون که خودت گفتیه ، منو‌بیشتر شناختی :d چون تو بازیت دفنسیوه و هرچی حریفتو بیشتر بشناسی (از 5min های بیشتری استفاده کنی :d) ترسناک تر میشی :d (حداقل جلوی من اینجوری بازی میکنی) + اینکه کارین برعکس لارا که یه کرکتر گرپله و اصلا کمبو زن نیست شدیدا کرکتر کمبو زنیه که باعث میشه کرکتر ترسناک تری به نظر بیاد :d

@ Kojima! آقا کی Rematch کنیم؟ بازی دفعه قبل خیلی چسبید. اگه اینترنت درست شده هماهنگ کن بازی کنیم :دی
راستی تو CFN چطور میشه وضعیت آنلاین بودن بازیکنا رو دید؟​

حتما حتما :d اون شب اصلا عجیب بود که همش Dc میشد, میام یه تست بزنیم ببینیم چطوریه.

وضعیت آنلاینو در حالت عادی باید توو همون فایترای Fav که بری با دیدن اون آیکونی که زده اون پلیر الان توو چه بخشی از بازیه نشون بده، یعنی اگه تاریک باشه آفلاین، اگه روشن باشه آنلاین ولی بیشتر موقع ها روشن میمونه :d (ایراده) خلاصه برای اطمینان باید بری توی پروفایل طرف گوشه بالا سمت راست (شمال شرقی :d) آیکونه هست ،بدون مشکلم هست :d
 
ببین گرافیک عالیه فقط فیزیکش مشکل داره و جای کار داره، من رو اینجور مسائل خیلی حساسم و قشنگ تفاوتش رو با SF X TK و SFIV میتونم حس کنم.
مثلا شما تو SFIV وقتی "تایگر دیستراکشن" میزدی، مشت ساگات از دل و روده ی حریف میزد بیرون.=)) پر از این باگهای عجیب غریب و خنده دار بود. بعد تو SF X TK اینجور چیزا رو درست کردن ولی بازم وقتی دو بازیکن به هم میچسبیدن، قشنگ میدیدی که اعضای بدنشون از تو همدیگه رد میشه، این مسئله بعد از شکست خوردن حریف، اگه دو شخصیت نزدیک هم میبودن خیلی تابلو بود. الان همه اینا تو "سفوی" (با تشکر از صفیر صلح که اسم فارسی این بازی رو به ما یاد داد:))) حل شده ولی یه سری مشکلات فیزیک تو طراحی هر شخصیت وجود داره که حل نشده و این دوربین هم مدام تو Character Select و فیلم ورودی هر شخصیت و CA زدنا قشنگ زوم میکنه رو کرکتر و این زشتی رو صاف میزنه تو چشم آدم. به عنوان مثال یه بار برید رشید رو بردارید و تو character select به "عباش" نگاه کنید:d برید Birdie رو بردارید و یه نگاه به گردنبندش بندازید:دی مدام اون زنجیره ازش رد میشه:دی Laura هم همش دستش از تو موهاش رد میشه.
پ.ن: من کلا به طراحی مو تو این نسخه اعتراض دارم و به نظرم خیلی زشت شده ولی خب کلا حرفی ازش نمیزنم چون حوصله ندارم باز احسان بیاد سراغم:دی

البته این چیزی که میگی ایراد فیزیک نیست (فیزیک بازی که اصن مثال زدنیه ! به زور بتونی همچین لباس های پویایی توی فایت ها پیدا کنی) بلکه یه باگ گرافیکیه توی آثار 3D :دی توی تمامی آثار 3D حتی انیمیشن ها هم هست ولی چون اونجا همه چیز از پیش رندر شدس تا حد خیلی زیادی کنترلش میکنن جوری که به نظرت میاد همچین مشکلی وجود نداره (در صورتی که هست) :دی الانم این باگی که میگی مختص SFV نیست ، توی همه ی بازیها هست :دی حالا نه اینکه همچین چیزی غیرقابل پیشگیری باشه ولی توی یه بازی فایتینگ با این تعداد زد و خورد و حجم زیاد حرکات از یه حدی به بعدش واقعاً ارزش کلی وقت و هزینه گذاشتنو نداره :دی
کل لباس ماری توی هم قاطی شده :دی



پف سر آستین و بازوی الفلت تا خرتناق رفته توی اون عضوی که نباید :دی



بگرد و بیاب دامن آلیسا رو :دی



توی اینم با اینکه فیزیک و تحرک آنچنانی توی لباس ها نیست ولی بازم :



پ.ن : نرمال مپینگ پسرم ، نرمال مپینگ :دی به خاطر استایل گرافیکی بازی :دی

 
آخرین ویرایش:
[MENTION=82023]K o j i m a[/MENTION]
آره احتمالا دلیلش همینه :دی بزار بعدا یه چند دستی با هم بزنیم من دوباره لاورات یادم بیاد (چندتا 5min دیگه برم :>:d) اونوقت بهتر میتونم نظر بدم که کدومتون ترسناکترین :دی

[MENTION=35273]Kaine[/MENTION]
خداییش سر این موضوع کپکام سوژه‌مون کرده احسان :دی بابا کلیپ میخواد چیکار دیگه؟ یه سیستم بزار هرکی قبل از تموم شدن بازی پرید بیرون بازنده حساب بشه. اینطوری هم LP ‍ش رو از دست میده و هم اینکه اون بنده‌خدایی که داشته باهاش بازی میکرده به حقش میرسه :دی خداییش گذاشتن یه همچین سیستمی دیگه کلیپ و از اینجور قرطی بازی‌ها می‌خواد؟ :|:d
 
@Kaine
خداییش سر این موضوع کپکام سوژه‌مون کرده احسان :دی بابا کلیپ میخواد چیکار دیگه؟ یه سیستم بزار هرکی قبل از تموم شدن بازی پرید بیرون بازنده حساب بشه. اینطوری هم LP ‍ش رو از دست میده و هم اینکه اون بنده‌خدایی که داشته باهاش بازی میکرده به حقش میرسه :دی خداییش گذاشتن یه همچین سیستمی دیگه کلیپ و از اینجور قرطی بازی‌ها می‌خواد؟ :|:d

یه سیستم پانیش که میذارن ولی گفتن موقتاً تا کارهای مربوطه ـش انجام بشه اگه دیدید کسی اینکارو کرد فیلمشو برامون بفرستید :دی و گرنه نمیشه که بشینی توی این چند سال لایف تایم بازی همش از ملت فیلم بگیری که :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or