PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:
کلا این کلمه فان بودن برای یک بوکسور را درک نمیکنم !
yahoo_4.gif
خدا به داد برسه نخواند ساگات (البته اگه قرار باشه بیاد ) را فان بکنند !
yahoo_21.gif
البته همین الانش بعضیا بالراگ رو مسخره میکنن و میگن خنده داره. روزی که در زمین به حسابشون رسیدگی شد و نامه اعمالشون در دست چپ گرفتن، دیگه خنده دار نمیگن. اون موقع ترسناک و جدی قلمداد میشه;;)
ولی واقعا امیدوارم دست به شارژی بودن بالراگ و گایل نزنن. اصن این 2تا با شارژی بودن در هم آمیختن/:):d
بالراگ با اینکه شارژیه، اما باهاش Rush Down بازی میکنن>:) احسان Brace yourself... Buffalo is coming:d

به نظرتون اولین کرکتر توی 6تای DLC، کی هست؟:d
 
اینکه بازی ردن با کرکترهای شارژی با فایتینگ استیک خیلی راحت تر از باقی کرکترهاس ولی از اونجا که بیشتر کامیونیتی از گیم پد کنسول استفاده میکنن و کامند موو ها با گیم پد راحت تر اجرا میشه تصمیم گرفتن حرکات شارژی رو کمتر کنن.
حرف جالبی نزد. شارژی‌ها همیشه جزئی از فایتینگ‌های دوبعدی بودن و کمرنگ کردنشون زیاد جالب نیست. به هر حال از حرف خودش هم مشخصه که اینا تبعات عرضه نکردن بازی برای آرکیده.
و اینکه این نوع کرکترها به خاطر شارژ کردن عموماً Offensive نیستن و استفاده ی زیادشون توی روستر اولیه آنچنان جایز نبوده :دی به عنوان مثال میگن کرکتر وگا توی SF IV یه کرکتر شارژی بوده که باید خیلی دقیق باهاش بازی میکردین چون آنچنان invincible moves نداشته ، به همین دلیل ناخودآگاه بازی کردن پلیر به سمت تدافعی کشیده میشده ولی الان با تغییراتی که اعمال شده یه وگای پویاتر و سرعتی تر رو شاهد هستیم :دی به همین دلیل کرکترها رو طوری ریبوت کردن که پویا تر باشن ولی در عین حال حس و حال قبلی خودشون رو هم حفظ کنن ، واسه همینه که به نظر میاد به طور کلی شارژ ها کمتر شدن :دی
اینا هم دیگه از اون توجیهاته‌ها...
اولاً که وجود کاراکترهای غیر Offensive، همیشه جزئی از همه‌ی SF ها بوده و حالا نمیدونم چی شده که ییهو بد شده. تازه ممکنه بعضی از همون کاراکترهای غیر شارژی هم گیم‌پلی تدافعی داشته باشن.
ثانیاً کاراکترهای شارژ دار رو هم می‌شه Offensive طراحی کرد، کاری که خود کپکام قبلاً کرده. یا مثلاً کاراکترهای Guilty Gear Xrd، خیلی‌هاشون حرکتهای شارژی دارن و بسیار هم هجومی هست گیم‌پلیشون.
 
البته همین الانش بعضیا بالراگ رو مسخره میکنن و میگن خنده داره. روزی که در زمین به حسابشون رسیدگی شد و نامه اعمالشون در دست چپ گرفتن، دیگه خنده دار نمیگن. اون موقع ترسناک و جدی قلمداد میشه;;)
ولی واقعا امیدوارم دست به شارژی بودن بالراگ و گایل نزنن. اصن این 2تا با شارژی بودن در هم آمیختن/:):d
بالراگ با اینکه شارژیه، اما باهاش Rush Down بازی میکنن>:) احسان Brace yourself... Buffalo is coming:d

به نظرتون اولین کرکتر توی 6تای DLC، کی هست؟:d

اولی رو نمیدونم اما دومی رو یه حسی میگه Juri ئه :دی
 
یعنی چی فان/:)
به خدایان قسم اگر بالراگ بیش از حد تغییرات داشته باشه یا تغییرات نامناسبی داشته باشه، میرم MKX با تمام DLC هاشو میخرم و دیگه سراغ SF نمیام!/:):biggrin1:

چون با بر و بچه های بخش گیم پلی بازی صحبت کردن و حتی از گیم پلی کرکترهای جدید ازشون پرسیدن و اونا هم جواب دادن کرکترها هنوز توی مرحله ی کانسپتن و هنوز به گیم پلی نرسیدن، احتمالاً این فان یعنی اینکه این بوفالو گیم پلی درگیر کننده تر و لذت بخش تری داره :دی به نظر من که همچین چیزی میاد :دی

حرف جالبی نزد. شارژی‌ها همیشه جزئی از فایتینگ‌های دوبعدی بودن و کمرنگ کردنشون زیاد جالب نیست. به هر حال از حرف خودش هم مشخصه که اینا تبعات عرضه نکردن بازی برای آرکیده.

اینا هم دیگه از اون توجیهاته‌ها...
اولاً که وجود کاراکترهای غیر Offensive، همیشه جزئی از همه‌ی SF ها بوده و حالا نمیدونم چی شده که ییهو بد شده. تازه ممکنه بعضی از همون کاراکترهای غیر شارژی هم گیم‌پلی تدافعی داشته باشن.
ثانیاً کاراکترهای شارژ دار رو هم می‌شه Offensive طراحی کرد، کاری که خود کپکام قبلاً کرده. یا مثلاً کاراکترهای Guilty Gear Xrd، خیلی‌هاشون حرکتهای شارژی دارن و بسیار هم هجومی هست گیم‌پلیشون.

این بخشو به دایگو هم استناد کردن و گفتن حرف اونم همین بوده :دی (منظور تایید کپکامه :دی)
 
آخرین ویرایش:
دوستان چرا شخصیت الکس نیست؟! تو استریت فایت سگا یه پسر بلوند بود به اسم الکس و یه سیاه پوست هم بود اسمش یادم نیست، چرا اونا نیستن

الکس بعد از عرضه ی بازی با DLC اضافه میشه :دی
سیاه پوسته اگه منظورت Sean ـه که خبری ازش نیست ولی خواهرش Laura توی بازی هست ، اگه منظورت Urien ـه (البته سیاه پوست نیست ولی زیادی به خاطر Ki ـش رنگ پوستش تیره ـس) که اونم با DLC اضافه میشه :دی باز اگه منظورت شخص دیگه ایه بگو راهنمایی کنیم :دی
 
Street Fighter: Resurrection کار بعدی تیم Assassin's Fist ـه که برای مارچ در نظر گرفته شده :دی تا الان ریو و کن و نش رو نشون دادن و قراره مقدمه ای برای SF V باشه !!! (ماه بعد از بازی میاد بعد مقدمه ـس :دی)

 
یه سری ویدئو ـه که ببینیدش روده براتون نمی مونه :دی 5-6 تاس ، فعلاً رسیدم 3 تاشو آپ کنم ، به شدت به شدت به شدت توصیه میکنم از دست ندینشون :دی اگه نبینین تمام عمرتون بر فناس (توصیه میکنم به همین ترتیبی که براتون گذاشتم ببینید) :

【MMD】Ryu X Ken- Magnet
【MMD】Nash_Charlie- Get Lucky
http://s6.picofile.com/file/8231701168/【MMD】SFV_Cammy_Uchouten_Vivace_.mp4.html

پ.ن : بعدیا هم در اولین فرصت :دی
پ.ن 2 : آریا @Dinosaur خوراک خودته اینا :دی
 
آخرین ویرایش:
یه سری ویدئو ـه که ببینیدش روده براتون نمی مونه :دی 5-6 تاس ، فعلاً رسیدم 3 تاشو آپ کنم ، به شدت به شدت به شدت توصیه میکنم از دست ندینشون :دی اگه نبینین تمام عمرتون بر فناس (توصیه میکنم به همین ترتیبی که براتون گذاشتم ببینید) :

【MMD】Ryu X Ken- Magnet
【MMD】Nash_Charlie- Get Lucky
【MMD】SFV Cammy- Uchouten Vivace.

پ.ن : بعدیا هم در اولین فرصت :دی
پ.ن 2 : آریا @Dinosaur خوراک خودته اینا :دی
این چی بود دیگه! :)) کلهم خبر نداشتم چی هستن و با جدیت ویدئوی ریو و کن رو باز کردم و کن که شروع کرد به اون حرکات، منهدم شدم! :))
احسنت به بانو! :x بعضی جاها که یه حالت برنزه پیدا میکنه چقدر براق میشه! :-"
این مدل ها رو از توی نسخه بتا کِش رفتن؟! :دی
 
یه سری ویدئو ـه که ببینیدش روده براتون نمی مونه :دی 5-6 تاس ، فعلاً رسیدم 3 تاشو آپ کنم ، به شدت به شدت به شدت توصیه میکنم از دست ندینشون :دی اگه نبینین تمام عمرتون بر فناس (توصیه میکنم به همین ترتیبی که براتون گذاشتم ببینید) :

【MMD】Ryu X Ken- Magnet
【MMD】Nash_Charlie- Get Lucky
【MMD】SFV Cammy- Uchouten Vivace.

پ.ن : بعدیا هم در اولین فرصت :دی
پ.ن 2 : آریا @Dinosaur خوراک خودته اینا :دی
احسان گرفتی مارو ؟ این چی بود ؟ :|خداییش هرچی به خودم فشار اوردم بخندم اتفافی نیفتاد ! :| عوضش به خاطر نابود شدن ترافیکم دارم گریه میکنم ! :|:d
 
این چی بود دیگه! :)) کلهم خبر نداشتم چی هستن و با جدیت ویدئوی ریو و کن رو باز کردم و کن که شروع کرد به اون حرکات، منهدم شدم! :))
احسنت به بانو! :x بعضی جاها که یه حالت برنزه پیدا میکنه چقدر براق میشه! :-"
این مدل ها رو از توی نسخه بتا کِش رفتن؟! :دی

یه بابایی هنر به خرج داده اینا رو درست کرده ظاهراً :دی البته ویدئو های بعدی رو بذارم به اوج هنتـای بودن طرف پی می برید :دی ولی بهترین ویدئوهاش مال Cammy ـه :دی

احسان گرفتی مارو ؟ این چی بود ؟ :|خداییش هرچی به خودم فشار اوردم بخندم اتفافی نیفتاد ! :| عوضش به خاطر نابود شدن ترافیکم دارم گریه میکنم ! :|:d

خداییش ته خندسا :دی یه کم دیگه هم فشار بیار شاید اتفاقی افتاد :دی حالا نیفتادم یه جوری خشکه با هم حساب میکنیم :دی
 
اونو گفته با فیدبک ها و نتایجی که از بتا گرفتن به شدت دارن روی SF V کار میکنن ، همچنین متوجه نگرانی پلیرهای قدیمی SF از تغییرات و ورود گروه جدید پلیرها به بازی هستن و این امر واسه بازی نیاز بوده و یه روزی باید این اتفاق می افتاده ولی همچین چیزی به این معنی نیست که بازی به طور کامل از چیزی که بوده و چلنجی که توش وجود داشته ، رو برگردونه. اونو ادامه میده که ، مجموعه قوانین SF IV خیلی زیاد بودن و مجبور بودیم همه چی رو Reset کنیم و از نو شروع کنیم تا گیمرهای جدیدتر هم جذب بازی بشن. البته این ریست کردن اتفاقیه که توی هر شماره از SF می افته و هر شماره چیز متفاوتیه ، ولی این Reset مثل ریست کردن کامپیوتر نیست که همه چی دور ریخته بشه و ما دوست داریم همچنان پلیرهای SF IV ـمون هم سراغ بازی بیان.
+ اینکه گفته ، هنوز داره روی تک تک کرکترها کار میشه و این وسط سورپرایزهایی هم برای پلیرهای قدیمی در نظر گرفته شده (مثل تغییر وگا از شارژی به کامند کرکتر) به خصوص توی DLC ها مثلاً ممکنه گیم پلی الکس کاملاً متفاوت از اون چیزی باشه که قبلاً دیدید یا حتی ممکنه موهاش رو بتراشیم (خندیدن اونو) !!!! :دی

پ.ن: این خبره یه کم نگرانم کرد :( امیدوارم فیدبک کله گنده های SF بعد از عرضه خوب باشه وگرنه کامیونیتی ... . کم شدن سختی و چلنجینگ SF یه چیزی مثل کم شدن سختی کارای میازاکیه :| فعلاً که In Ono We Trust ؛ امیدوارم اینبارم رو سفیدمون کنه :(
 
اولین مدل چیدمان دکمه ای که برای Street Fighter در نظر گرفته شده بوده ! :دی



پ.ن : به شدت زاقارت :دی خدا رحم کرد اون سیستم 6 دکمه به جای این تایید شد :دی
 
کپکام یه عکس از یکی از صفحه های Visionary Book نسخه ی ویژه ی ژاپن بازی گذاشته که به عکسی که توشه هینت داده :دی

839rwlxjhgcyjfshgri9.jpg


ملت افتادن دارن روی HUD ـش بحث میکنن ولی فک کنم نکته ی مهمش همون استیجش باشه که به نظر میاد استیج فانگه (شبیه استیج توی آرتشه) :دی از تریپ شلوار ریو که معلومه مدل ها قدیمی ـن و عکس هم قدیمیه :دی HUDـشم بعید می دونم چیز مهمی باشه و احتمالاً مربوط به بیلد اولیه ی بازیه چون طبق جستجویی که زدم همون HUD نسخه ی آرکید SF IV ـه :دی



اونوریا خودشون هنوز متوجه این قضیه نشدن >:)

پ.ن: احتمالاً از همون اول می خواستن ریو رو همینجوری لخت و پتی و با ریش ، و بایسونو بدون کلاه با گیس های سفید بذارن که احتمالاً به خاطر واکنش طرفدارا این کارو نکردن چون همون یه دونه کن هم که تغییر دادن کلی سر و صدا کرد وای به حال عوض کردن استایل سمبل بازی :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or