PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:
Dead or Alive 2 بالانس ترین فایتینگ تاریخ ـه. #فکت:دی
چه خوبه که وقتی حرفی میزنین، و از صفات تفضیلی ترین استفاده میکنین، بدونین دارین چی میگین. بالانس ترین، ینی ازون بالانس تر نداریم...! این نیازمند اینه که شما از وضعیت همه گزینه های موجود آشنا باشین.
چقدر هم بهتره که همه بازی های فایتینگ من جمله همین SF بالانس بودن رو از DoA یاد بگیرن:دی!

کیوان شوخیشم زشته بابایی :دی
 
جفتشون داغونن :دی

همین که میگی داستان فلان و بیسار رو گفتم :دی دارین همون جریان گیم پلی مهمه پس گرافیک مهم نیست رو با یه فرم دیگه سر SF پیاده می کنید :دی همه چی به جای خودش مهمه :دی همین داستانی که میگید مهم نیست ولِلش ، می دونید چند تا کرکتر محبوب بودن که از سری داستان SF به خود بازی راه پیدا ردن ؟ :دی

آره کپکام هم توی ساختش دخیل بوده :دی ولی خب خیلی بهش بی مهری شد :( جدا از اینکه فازش متفاوت بود و اصلاً بازی بچسب و درخور SF ـیی نبود ، ولی یه سری کرکترهای دِلی داشت که خیلی دوست داشتم بازم ببینمشون ، که متاسفانه نمیشه ظاهراً :(


خب اینم نظریه واسه خودش!:دی با این حال شاهین رو ترجیح میدم.

پ.ن: اولا اونی که گفته گیم پلی مهمه و گرافیک مهم نیست رو به من نیشان بده الان تا خودم قشنگ توجیحش کنم! (چه حرفیه آخه؟ اگه گرافیک مهم نیست پس بریم با همون PS2 بازی کنیم دیگه.:دی) بعدشم این مقایسه درست نیست؛ گرافیک باید پیشرفت کنه. مردم از نسخه جدید اونم بعد مثلا چهار، پنج سال، انتظار یه تغییر درست و حسابی دارن! تغییری که تو تمام نسخه های شماره دار SF کاملا مشهوده ولی هیچکس انتظار یه داستان خفن و درگیر کننده رو نداره و کسی هم اهمیتی نمیده! شما تاحالا شنیدی یکی بگه MKX نمیخرم چون داستانش چرته یا داستان SFIV بی سروته ـه پس نمیخرم؟ (البته داستان SFIV خوب بود)
منم نگفتم داستان رو وللش بلکه گفتم "زیاد مهم نیست" چرا؟ چون فوقش یه بار داستانی هر کدوم رو میری و تموم میشه میره پی کارش. قرار نیست که مثلا عین blazblue هیجان زده مون کنه و فکرمون رو مشغول کنه که مثلا یعنی چه بلایی سر "راگنا" و "نوئل" میاد! درحال حاظر هم کسی اهمیتی نمیده که داستان این نسخه چی میخواد بشه و چی پیش میاد و فکر همه درگیر شخصیت هاییه که قراره حضور داشته باشن و قابلیت ها و ویژگی های این نسخه و همینطور آنلاین بهتر از IV. سازنده گفته داستان بازی خوبه و همین کافیه و منم فقط خواستم یه نظر داده باشم و دیگه نخواستم بحث سر داستان باز بشه چون هیچی ازش نمیدونیم و چندان هم اهمیتی نداره!
درسته قبلنا به داستان زیاد اهمیت میدادم ولی خب به این نتیجه رسیدم که حداقل تو فایتینگ نسبت به بقیه فاکتورهای مهم، داستان اولویت خیلی کمتری داره! حالا یکی حساب شده کار میکنه و واسه یه بازی مثلا Blaz blue یه داستانی مینویسه که همه کف کنن ولی عوضش تو عرضه ی همون بازی، یه کاری میکنن که کفر همه دربیاد! (ما هنوز منتظر کرونوفانتاسما هستیم اونوقت هِی بازی های فسیلشون رو برای PC منتشر میکنن یا حتی گرافیک BB4 با قبلی تفاوت چندانی نداره و حتی مثل GG، سه بعدی هم نشده)
یکی دیگه هم میاد اولویت رو میذاره رو عرضه درست و حسابی و گیم پلی و گرافیک غنی و فوق العاده. (ناگفته نماند موسیقی های SF هم همیشه بی نظیر بودن)
داستان SF یه واسطه انیمه ها و مانگاهاش قوی شد وگرنه روایت داستان تو خود بازی واقعا داغونه و اصلا معلوم نیست چی به چیه! (باز تو IV روایت منسجم تر و بهتر بود و درک داستان راحت تر بود)
واسه اینا میگم داستان زیاد اهمیت نداره.:دی تنها چیزی که اهمیت داره، حضور Qـه :دی

کاراکترای جالبین (از نظر ظاهری) و جدا حیفه بعضیاشون نباشن (بخصوص hokuto. منو یاد Haku تو "ناروتو" میندازه) ولی خب ظاهرا کپکام به دلایلی کلا میخواد EX رو از خاطره ها پاک کنه:دی


پ.ن2: این کارین عجب چیزیه:دی چون از قیافش تو آلفا3 خوشم نمیومد، حال نمیکردم دوباره ریختش رو ببینم ولی نظرم عوض شد. (بعد از بایسون، mainـمه:دی)
 
خب اینم نظریه واسه خودش!:دی با این حال شاهین رو ترجیح میدم.

پ.ن: اولا اونی که گفته گیم پلی مهمه و گرافیک مهم نیست رو به من نیشان بده الان تا خودم قشنگ توجیحش کنم! (چه حرفیه آخه؟ اگه گرافیک مهم نیست پس بریم با همون PS2 بازی کنیم دیگه.:دی) بعدشم این مقایسه درست نیست؛ گرافیک باید پیشرفت کنه. مردم از نسخه جدید اونم بعد مثلا چهار، پنج سال، انتظار یه تغییر درست و حسابی دارن! تغییری که تو تمام نسخه های شماره دار SF کاملا مشهوده ولی هیچکس انتظار یه داستان خفن و درگیر کننده رو نداره و کسی هم اهمیتی نمیده! شما تاحالا شنیدی یکی بگه MKX نمیخرم چون داستانش چرته یا داستان SFIV بی سروته ـه پس نمیخرم؟ (البته داستان SFIV خوب بود)
منم نگفتم داستان رو وللش بلکه گفتم "زیاد مهم نیست" چرا؟ چون فوقش یه بار داستانی هر کدوم رو میری و تموم میشه میره پی کارش. قرار نیست که مثلا عین blazblue هیجان زده مون کنه و فکرمون رو مشغول کنه که مثلا یعنی چه بلایی سر "راگنا" و "نوئل" میاد! درحال حاظر هم کسی اهمیتی نمیده که داستان این نسخه چی میخواد بشه و چی پیش میاد و فکر همه درگیر شخصیت هاییه که قراره حضور داشته باشن و قابلیت ها و ویژگی های این نسخه و همینطور آنلاین بهتر از IV. سازنده گفته داستان بازی خوبه و همین کافیه و منم فقط خواستم یه نظر داده باشم و دیگه نخواستم بحث سر داستان باز بشه چون هیچی ازش نمیدونیم و چندان هم اهمیتی نداره!
درسته قبلنا به داستان زیاد اهمیت میدادم ولی خب به این نتیجه رسیدم که حداقل تو فایتینگ نسبت به بقیه فاکتورهای مهم، داستان اولویت خیلی کمتری داره! حالا یکی حساب شده کار میکنه و واسه یه بازی مثلا Blaz blue یه داستانی مینویسه که همه کف کنن ولی عوضش تو عرضه ی همون بازی، یه کاری میکنن که کفر همه دربیاد! (ما هنوز منتظر کرونوفانتاسما هستیم اونوقت هِی بازی های فسیلشون رو برای PC منتشر میکنن یا حتی گرافیک BB4 با قبلی تفاوت چندانی نداره و حتی مثل GG، سه بعدی هم نشده)
یکی دیگه هم میاد اولویت رو میذاره رو عرضه درست و حسابی و گیم پلی و گرافیک غنی و فوق العاده. (ناگفته نماند موسیقی های SF هم همیشه بی نظیر بودن)
داستان SF یه واسطه انیمه ها و مانگاهاش قوی شد وگرنه روایت داستان تو خود بازی واقعا داغونه و اصلا معلوم نیست چی به چیه! (باز تو IV روایت منسجم تر و بهتر بود و درک داستان راحت تر بود)
واسه اینا میگم داستان زیاد اهمیت نداره.:دی تنها چیزی که اهمیت داره، حضور Qـه :دی

کاراکترای جالبین (از نظر ظاهری) و جدا حیفه بعضیاشون نباشن (بخصوص hokuto. منو یاد Haku تو "ناروتو" میندازه) ولی خب ظاهرا کپکام به دلایلی کلا میخواد EX رو از خاطره ها پاک کنه:دی


پ.ن2: این کارین عجب چیزیه:دی چون از قیافش تو آلفا3 خوشم نمیومد، حال نمیکردم دوباره ریختش رو ببینم ولی نظرم عوض شد. (بعد از بایسون، mainـمه:دی)

داستان که توی یه بازی فایتینگ اولویت آخره این که کاملاً فکته :دی ولی خب دلیل بر کامل کنار گذاشتنش هم نمیشه به نظر من :دی خیلی چیزا هست که میشه روش بحث کرد ولی اطلاعات کامل میخواد که خیلیا ندارن :دی حالا یکی همه چیزو میذاره توی خود بازی یکی مثل اینا با مدیا های مختلف در کنار بازی کار رو جلو میبرن که خب اینم یه مدلشه :دی بالاخره هر مدیایی که باشه وصل میشه به یونیورس دنیای SF و قابل بحثه ! همونطور هم که قبلاً اشاره کردم کم نبودن کرکترهایی که از داستان به بازی اضافه شدن مثل همین کارین !!! مثل اون Decapre که به IV اضافه شد و ... :دی بعد این بحث داستا توی یه بازی فایتینگ با بقسه بازیا فرق داره (حالا یکی مثل BB میاد پا رو فراتر میذاره) توی فایت ها داستان یعنی آشنا شدن و شناخت هر چه بیشتر کرکترها :دی بحث داستان توی فایتینگ اصلاً نوشتن یه داستان سنگین یا رمان نیست، آدم از داستان فایت فقط دنبال آشنایی با کرکترها می گرده :دی اینکه شما یه کرکتر رو بشناسی و بری سراغش خیلی فرق داره تا فقط به واسطه ی Move List ـش بری سراغش :دی 20 سال که بازی دور باشی و دوباره بری سراغش اگه یه شماره ی جدید و تازه از بازی رو بذارن جلوت هنوز کرکترت یادته و کلی خاطره باهاش داری ولی در حالت دوم اصن نمی دونی با کی بازی می کردی :دی بازی فایتینگ مثل بازیای فوتبال می مونه با یه تفاوت ! توی هر دو بازی شما فلان کرکتر یا تیم رو ورمیداری و می افتی به جون حریف. ولــــــی توی فوتبال شما تک تک بازی کن ها و ارنج تیم و ... برات از قبل شناخته شدس ولی توی یه فایت این بازیه که باید این تیم کرکترها رو به شما بشناسونه ، اینجاست که پای داستان میاد وسط و باید بار آشنایی رو به دوش بکشه :دی متاسفانه یه سری تا حرف داستان توی فایت میاد این قضیه رو با داستان مثلاً توی یه بازی RPG اشتباه می گیرن :دی در صورتی که همونطور که گفتم ، داستان یعنی فقط می خواد بهت بشناسونه که این بابا کیه ، خلقیاتش ، کارهاش و ... چی هست و چی نیست و وسط اون یونیورسی که شما رفتی توش چه نقشی داره :دی

خــــــیلی خــــــوبن :(

پ.ن : به شکل وحشتناکی حرکاتش خوبن :دی

====



Perfect Victor



===

بیا صادق همین الان داشتیم در مورد داستان و این حرفها حرف میزدیم کپکام شنید :دی

Matt Dahlgren گفته این ریش ریو مرتبطه با بخش داستانی SF V :دی و مثل اینکه بازم کرکترهای بیشتری با ریش خواهیم داشت :دی Beard Fighter V :دی
 
آخرین ویرایش:
استاد Koichi Sugiyama از تهیه کننده ها و Tomoaki Ayano دستیار ایشون فرمودن که Chun-Li و Cammy رو زیبا تر از اونچه که تا الان دیدید میسازیم :دی

ایشون گفتن که اوایل به نظر مدل ها خوب بودن ولی بعد از رونمایی فیدبک های مختلفی از طرف کامیونیتی دریافت کردن و با توجه به اون شروع کرد به هر چه بهتر کردن کرکترها :دی مثلاً اوایل واکنش ها نسبت به استایل چشم های کَمی زیاد خوب نبوده و به خاطر همین عوضش کرد یا چهره ی چونلی که با هر آپدیت دارن زیبا ترش میکنن :دی و در مورد این تغییرات ایشون اضافه کردن که بازی تازه اواسط مراحل ساخت هست و هنوز خیلی راه تا کامل شدن داره به خاطر همین فیدبک ها و تغییراتی که روی کرکتر ها میدن هیچ تداخلی روی روند ساخت بازی و تاخیرش ایجاد نمی کنه و اینکه هنوز کلی افکت های داخل بازی و دوربین ، سایه زنی و بالانس کردن هر چه بیشتر کرکترها و ... مونده که در پروسه ی کاره و یه سریاش توی مراحل پایانی به کار اضافه میشه و این چیزی که ما الان داریم تماشا میکنیم فقط 50% کاره :دی توجهتون رو به تغییرات اخیر این دو بانو جلب می کنم :دی تصویر سمت چپ مربوط به بیلد E3 و بتا و این حرفهاس (بیلد قدیمی) و تصویر سمت راست مربوط به جدیدترین بیلد بازیه :

Chun-Li

v5qbw8wf32sm0rofeoc2.jpg


Cammy

xu77istffaw29lsg1e01.jpg


پ.ن : اینا با این کیفیت وسط کارن ، برسن اخر کار چی میشه :دی My Body Is not Ready !!! :دی
 
چند تا خبر ریز دیگه :دی

اول از همه Matt Dahlgren گفته که نظرات مردم درباره ی SF X T رو شنیدن و دیدن که چقدر نسبت به DLC هایی که داخل دیسک بوده واکنش منفی داشتن. به خاطر همین SF V هیچ گونه DLC ای که از قبل داخل دیسک وجود داشته باشه و بخواد با پرداخت هزینه آنلاک بشه نخواهد داشت :دی (بـوبی سافت یاد بگیره یه کم، این وسط اسم کپکام بد در رفته)

===

و مورد دوم در مورد استیج هاست. توی آرتهایی که از هرکرکتر داده میشه یه بک گراندی پشتشون دیده میشه و تا الان استیج های رونمایی شده از بعضی از همونا بوده، ولی خب کپکام قبلاً اشاره کرده که توی بازی به ازای هر کرکتر 1 استیج نخواهیم داشت. یه مقدار که به آرتها دقت کنیم بعضی بک گراند ها مشابهه :دی مثلاً Cammy و Birdie و Vega هر 3 تا، بک گراند آرتشون مرتبط با استیج Train Station ـه. یا Ryu و Karin هر دو تا توی استیج Karin's Japanese House مشترک هستن :دی به تازگی توی یکی از گیم پلی ها ملت بالاخره تونستن داخل اون غار مرموز انتهای استیج Forgotten Waterfall رو ببینن :دی که با یه کم دقت میشه فهمید این همون بک گراند چارلی نش ـه :



منطقی هم هست چون توی آلفا 3 بایسون نش رو از آبشار میندازه پایین و می کشه. اما این بک گراند های متفاوت از یه استیج برای کرکترها می تونه به دلیل چند بخشی بود استیج ها باشه ! یادتون باشه استیج چونلی که Chinese Street بود از سمت چپ میرسید به داخل یه رستوران ! پس هیچ بعید نیست باقی استیج ها هم به بخش های مختلفی راه پیدا کنن !!!
اگه چیزایی که بالا گفته شد درست باشه یعنی میشه امیدوار بود که بک گراند باقی کرکترهایی که تا الان نشون داده شدن تبدیل به استیج های جدید بشن ؟

M. Bison - Bison's Lair
R. Mika - Wresting Ring
Rashid - Desert Stage
*Ken - Cafe Eliza
Necalli - Monastery

* سمت چپ آرت، پایین ساختمون نوشته کافه الایزا :دی
پ.ن : تصور استیج میکا اگه واقعیت داشته باشه آدمو روانی میکنه =p~
 
آخرین ویرایش:
اونو (مردکِ ترول :دی) یه استیج جدیدو Tease کرد :دی

udzgd4ic7ea6chegsmdb.jpg


به رینگ کشتی کج و این حرفها که خیلی میخوره به خصوص از نوع زیرزمینیش :دی اون ته مه ها میکا هم رویت میشه :دی یا استیج میکاس ، یا یه خبرایی از زنگیفه* یا این بیلبیلک قرمزی که سمت چپ تصویر کنار میز نشسته Sodom ـه یا ... :دی مرتیکه ترول :دی

* استیج زنگیف :



---
و اینکه طبق آخرین بررسی ها از روی Graph های داخل روستر بازی شرایط کرکترها به صورت تئوری اینجوریه :

[TABLE="class: grid, width: 600, align: center"]
[TR]
[TD]
aa0xjold8d6brgc61ljx.png



Karin

Health 2
Power 3
Mobility 4
Techniques 5
Range 2
Total 16

Rashid
Health 3
Power 2
Mobility 4
Techniques 3
Range 2
Total 14

Birdie
Health 5
Power 5
Mobility 1
Techniques 3
Range 4
Total 18

Cammy
Health 2
Power 3
Mobility 5
Techniques 2
Range 3
Total 15

Chun-Li
Health 2
Power 2
Mobility 4
Techniques 4
Range 3
Total 15

Ken
Health 3
Power 3
Mobility 4
Techniques 2
Range 3
Total 15

M. Bison
Health 3
Power 5
Mobility 4
Techniques 4
Range 3
Total 19

Necalli
Health 4
Power 5
Mobility 4
Techniques 2
Range 3
Total 18

Nash
Health 3
Power 3
Mobility 4
Techniques 3
Range 3
Total 16

Ryu
Health 3
Power 4
Mobility 3
Techniques 2
Range 4
Total 16

Vega
Health 2
Power 3
Mobility 5
Techniques 3
Range 3
Total 16


R. Mika
Health 3
Power 3
Mobility 2
Techniques 3
Range 1
Total 12

[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


میانگین اسکور به طور کلی هم 15.8 ـه :دی با این حساب به صورت تئوری بایسون قوی ترین و میکا ضعیف ترینه ، البته اینا تئوریه و اینکه توی عمل پلیر چه کاری از کرکتر میکشه تمام این اعداد و ارقامو بهم میریزه :دی (زیاد روی اینا حساب باز نکنید :دی)
البته کپکام اعلام کرده که اخیراً بالانس کرکترها تا حد خیلی زیادی تغییر کرده و بهتر شده :دی که احتمالاً بعداً خبرای کامل ترش میاد :دی

===




===

m1muaj0y9xa9vq1cvdt3.jpg
 
آخرین ویرایش:
^^^
میکارو نزدی یا من پیداش نمیکنم؟ :d

به صورت تئوری بخوایم نگاه کنیم میکا خیلی حرکات روو مخی داره پس :d کلا کرکتری که اسکور پایینی داره خطرناکه! یا خیلی بالا پایین میکنه یا Specialهاش بدجوره یا ضربه هاش بُرد بالایی داره. در کل من از همین الان از کرکترای زیر 15.8 میترسم :d
 
^^^
میکارو نزدی یا من پیداش نمیکنم؟ :d

به صورت تئوری بخوایم نگاه کنیم میکا خیلی حرکات روو مخی داره پس :d کلا کرکتری که اسکور پایینی داره خطرناکه! یا خیلی بالا پایین میکنه یا Specialهاش بدجوره یا ضربه هاش بُرد بالایی داره. در کل من از همین الان از کرکترای زیر 15.8 میترسم :d

ای داد از دستم در رفت :دی اینم میکا :

R. Mika
Health 3
Power 3
Mobility 2
Techniques 3
Range 1
Total 12

===

اونو یه عکس دیگه هم اضافه کرد :دی ظاهراً قضیه فراتر از یه استیجه. گویا یه کرکتر هم تو راهه :دی زنگیف ؟ :دی

ijud31zm703zjjshef57.jpg
 
y81b08ljpbw7sdh8vjhp.jpg


همونطور که از عکس تابلو بود و حدس میزدم کرکتر بعدی زنگیف بود :دی بله دیگه امروز توی یه Event ـی که توی مسکو برگزار شد ، زنگیف هم معرفی کردن :دی
پ.ن : یکی از بچه ها خیلی منتظر تاییدش بود ؟! :دی
 
احسان چند تا کاراکتر دیگه مونده از 16 تا ؟
ای خدا کاش q یا juri یکیشون حداقل باشه تو بازی

3 تا باقی مونده ، 1 کرکتر کلاسیک و 2 تا Newcomer :دی از همون اول هم احتمال حضور کسایی که توی IV اضافه شدن بودن توی روستر 16 تایی کم بود :دی بعید می دونم اون 1 کرکتر جوری یا Q باشه چون کلاسیک نیستن :دی خود الکس هم مشکوک میزنه، اینکه کلاسیک حسابش کنن یا نه :دی به خاطر دار و دسته ی شادولو ممکنه یا Balrog باشه یا Sagat :|
حالا این وسط معلوم نیست کرکتر منفی اصلی کیه ؟ یه کرکتر جدید ؟ :دی یه دفعه نیان بگن این مرتیکه نکالی قراره باس این شماره باشه :|
پ.ن : شت !!! بلانکا ! :(

کاش Sagat هم اضاف میشد همین الان ، هرچند حس میکنم احتمالش خیلی کمه
البته دخول Zangief هم تبریک میگم ، هیولای دوس داشتنی ساکن شورَوی
biggrin1.gif

یه چیزی رو از قلم انداختیم ! بلاکا و ایونت برزیل :| :| :|
 
آخرین ویرایش:
کاش Sagat هم اضاف میشد همین الان ، هرچند حس میکنم احتمالش خیلی کمه
البته دخول Zangief هم تبریک میگم ، هیولای دوس داشتنی ساکن شورَوی :دی
 
ZANGIEF




a1gxsh968xbdgstg9woi.jpg




V-Skill : Iron Muscle



V-Skill زنگیف حالتی مشابه Focus Attack دارد. در این حالت زنگیف با منقبض کردن عصلاتش قابلیت جذب یک ضربه از حریف را دارد که در صورت ضربه نخوردن Health او ریکاور شده و به حالت قبل باز می گردد. همچنین در حین نگه داشتن MP+MK می توان با دادن جهت، زنگیف را به حریف نزدیک کرد و اگر این فاصله به اندازه ی کافی نزدیک باشد با رها شدن MP+MK قابلیت وارد کردن ضربه در اختیار پلیر قرار می گیرد.


V-Trigger : Cyclone Lariat

همانطور که از نام V-Trigger مشخص است زنگیف به دور خود چرخیده و حریف را به سمت خود می کشد. اگر دکمه ی V-Trigger به صورت ممتد و سریع زده شود زنگیف سریع تر چرخیده و حریف را سریع تر به سوی خود می کشد و اگر دکمه ی V-Trigger نگه داشته شود زنگیف به چرخیدن خود ادامه داده که موجب multi-hit می شود.
 
ib45m4v8zoev8zav1667.jpg


اونو زده به سیم آخر ! :دی بازم Hint داد !

55eywyjuuh96ovzud8h9.jpg

zew37nsqcy5moak6ktsv.jpg


به شدت شبیه لوکیشن Urien ـه :دی به ویژه که الان اونو توی مکزیک تشریف داره برای EGS 2015 و جالب اینجاس که اگه دقت کنید عموماً کرکترها توی کشورهای خودشون معرفی میشن :دی چونلی (+ ریو) برای اولین بار توی تایپه گیم فلان قابل بازی بود ، کن توی آمریکای شمالی معرفی شد ، رشید توی دبی ، کارین توی ژاپن و اخیراً زنگیف توی مسکو :دی ولی از طرفی هم Urien به مشخصات روستر 16 تایی نمی خوره ! :دی شاید یه کرکتر جدید باشه :دی به هر حال هایپ بازم زده بالا :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or