PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:
مروری اجمالی بر رونمایی های انجام شده و آینده

با کمی دقت در روند رونمایی کرکترها و با توجه به اینکه چیزی در حدود 6 ماه به عرضه ی بازی فاصله داریم ، میتوان نتیجه گرفت که در هر ماه از 1 کرکتر رونمایی خواهد شد.
با توجه به گفته های اونو مبنی بر رونمایی کرکترهای SF V در Event های رسمی ، بد نیست نگاهی اجمالی به گذشته و آینده ی رونمایی کرکترها داشته باشیم. ابتدا مروری بر جدول رونمایی کرکترها خواهیم داشت :

In-Game Version
54rq_59e22fce9bab463eda06a1d0ddf9133a.jpg


Concept Art Version
a42j_a17bdb018c2141b9b904819f0197591c.jpg


و اما Event های مختلف به همراه معرفی کرکترها :



  • Street fighter V Announcement trailer 12/6/2014 - Ryu and Chun-li Tease
  • Street fighter V Gameplay Video 12/13/2014 (CAPCOMCUP)-Ryu & Chun-li Reveal+Nash Tease
  • Nash Reveal Trailer 2/24/ 2015 - Nash reveal + M.Bison Tease
  • M. Bison Reveal Trailer 5/19/2015 - M.Bison reveal
  • SFV Battle System Trailer 6/11/2015 - Mechanics reveal
  • Cammy & Birdie Reveal Trailer 6/15/2015 (E3) - Cammy & Birdie reveal
  • Brazil Stage Reveal 7/7/2015 - Stage Reveal + Brazilian character tease
  • Ken Masters Reveal Trailer 7/9/2015 (SDCC)- Ken reveal + Necalli tease
  • Necalli Reveal Trailer 7/19/2015 (EVO) - Necalli reveal
  • Vega Reveal Trailer 8/3/2015 (GAMESCON) - Vega reveal
  • R.Mika Reveal Trailer 8/27/2015 (PAX PRIME) - R. Mika reveal
  • Rashid Reveal Trailer 9/11/2015 (DUBAI GAMES 15) - Rashid reveal
  • NEXT CHARACTER TO BE REVEALED AT TGS 9/17


با توجه به دسته بندی بالا مشاهده می شود که زمان بین هر معرفی به ترتیب زیر است :

1 هفته - 2 ماه - 3 ماه - 3 هفته - 4 روز - 3 هفته - 2 روز - 10 روز - 2 هفته - 3 هفته - 2 هفته

اگر گپ طولانی بین معرفی چارلی نش و بایسون را نادیده بگیرم ، عموماً بین معرفی هر کرکتر حداکثر 3 هفته فاصله وجود دارد. پس می توان انتظار داشت که تا عرضه ی بازی هر ماه از 1 کرکتر رونمایی شود.
با توجه به اطلاعات بررسی شده در بالا ، 5 کرکتر برای رونمایی باقی مانده است. از طرفی همایش های مهم پیش رو، که احتمال معرفی کرکترهای جدید در آنها کم نیست به ترتیب زیر است :



  1. PAX PRIME - (CHARACTER REVEALED AT THIS EVENT)
  2. GAMES 15- (CHARACTER REVEALED AT THIS EVENT)
  3. (Tokyo Game Show 9/17 - 9/20 (Confirmed by Ono-san
  4. (Brazil Game Show 10/8 - 10/12 (Confirmed by Ono-san
  5. NY Comic Con 10/8 - 10/11 - ( Take place at the same time Brazil game show does)
  6. Paris Games Week (?) 10/27 - (SFV pressence to be confirmed)
  7. Capcom Cup 2015-PlayStation Experience Event.(Pretty much confirmed) 12/5 - 12/6



Hint های اونو سان برای رونمایی کرکترها

Hint های مرتبط با Birdie



Hint های مرتبط با Necalli



Hint مرتبط با R.Mika



Hint های مرتبط با Rashid



Hint های مرتبط با کرکتر جدید

 
آخرین ویرایش:
کـــــــــــــــــارین معرفی شد !!!!!!



از همون ساک و کفش قرمز و دستکش آبی تابلو بود :دی خیلیا هم منتظرش بودن :دی چه روستری شد !!! :دی
 
چرا من حس میکنم این اسم رو زیاد شنیدم؟ خیلی زیاد :دی
گیم پلی ازش اومده؟

کارین کانزوکی :دی
نه هنوز فعلاً یه سری عکس بی کیفیت و Move List ـش اومده :دی
====
یا خدا !!!!!!!
9 حالت مختلف برای V-Trigger داره !!! :دی

===

یه استیج جدید هم رونمایی شده :

 
آخرین ویرایش:
56852771576433713928.jpg


کپکام یه سیستم جدید برای بخش انلاین SF V معرفی کرد ، ترسناک :دی CFN

Capcom Fighters Network

این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :


  • با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
  • می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
  • می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
  • می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
  • می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
  • فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
  • مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
  • و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...

این قابلیت فقط برد و باخت های شما را ثبت و نشان نمی دهد، بلکه تا کوچکترین حرکات شما مانند تعداد Light Punch های موفق ، Throw Tech ها و ... را زیر نظر داشته و ثبت می کند.

 
KARIN

xs0grk8u834yv576ifw5.jpg





V-Skill: Meioken

V-Skill کارین ضربه ای با کف دست است که قابلیت خنثی کردن پروجکتایل های حریف را دارا می باشد. همچنین در صورت اصابت به حریف باعث knockdown شدن او می شود. این Skill قابلیت شارژ شدن نیز دارد که به میزان قدرت و دفاع این حرکت می افزاید.


V-Trigger: Kanzuki-Ryu Guren No Kata

کارین با به جریان انداختن Ki خود ، قدرت نهایی Kanzuki fighting style را آزاد کرده که به موجب آن توانایی استفاده از حالات مختلف Guren Ken attack را پیدا می کند. بعد از وارد آوردن ضربه ی اول ، او قادر به انجام انواع حملات مختلف از بالای سر حریف تا حمله های زمینی، Throw و حتی Backdash برای فرار از کانتر های حریف خواهد بود.

===
اووووووووووف ! اینم از این :دی این چند روز چقدر پر حجم بود از لحاظ اطلاعات :دی
 
همونطور که در جریان هستین (یا نیستین) بعضی از کرکترها و Move ها توی SF V تغییر کردن :دی مثلاً چرخش های 360 درجه حذف شدن یا کرکتری مثل Vega دیگه شارژی نیست و همین موضوع باعث شد یه عده اعتراض کنن که ممکنه این کرکتر بیش از حد قوی بشه :دی که خب از طرف کپکام اعلام شد که کرکترها و نظرات کامیونیتی تماماً بررسی میشه و کرکترها تا زمان عرضه ممکنه تغییر کنن :دی اولین تغییر بازی هم اعمال شد :دی کرکتر Necalli به کرکتر شارژی تغییر کرد :دی دو تا از Move هاش که با QCF و اینپوت شوریوکن انجام میشد از این به بعد به حرکات شارژی تغییر کرده :دی در آینده ممکنه تغییرات دیگه ای هم ببینیم :دی برای بررسی Move ها می تونید به پست اول رجوع کنید :دی
 
تنها بازی فایتینگ که آدم خیالش راحته کاملا بالانس خواهد بود و کاراکتری بیش از حد قوی نمیشه همین SF ,است :دی

شاید نباید توی تاپیک SF این حرفو بزنم :d ولی درسته SF خیلی فایتینگ بالانسیه (شاید بالانس ترین) ولی تنها فایتینگ بالانس نیس دیگه; یکم زیاده روی کردی توی تعریف کردن :d
 
شاید نباید توی تاپیک SF این حرفو بزنم :d ولی درسته SF خیلی فایتینگ بالانسیه (شاید بالانس ترین) ولی تنها فایتینگ بالانس نیس دیگه; یکم زیاده روی کردی توی تعریف کردن :d

همین الان ۳تا گزینه به ذهنم رسید :دی
فقط بگم که MK نیستن هیچکدوم :دی
 
شاید نباید توی تاپیک SF این حرفو بزنم :d ولی درسته SF خیلی فایتینگ بالانسیه (شاید بالانس ترین) ولی تنها فایتینگ بالانس نیس دیگه; یکم زیاده روی کردی توی تعریف کردن :d


دقیقاً :دی نمیشه گفت تنها ، ولی بی اغراق میشه گفت بالانس ترینه :دی این نقل قول GT چیزیه که همیشه در مورد بالانس SF هر جا که بحثش میشه میگم : توی SF اگه یه مبارزه رو ببازید شاید بندازید گردن کرکتر یا کنترلرتون ولی حقیقت اینه که حریفتون از شما بهتر بوده و اگر مبارزه ای رو بُردید خودتون هم متوجه می شید که لایقش بودید.
توی این قضیه اصن شک نکنید :دی
 
دقیقاً :دی نمیشه گفت تنها ، ولی بی اغراق میشه گفت بالانس ترینه :دی این نقل قول GT چیزیه که همیشه در مورد بالانس SF هر جا که بحثش میشه میگم : توی SF اگه یه مبارزه رو ببازید شاید بندازید گردن کرکتر یا کنترلرتون ولی حقیقت اینه که حریفتون از شما بهتر بوده و اگر مبارزه ای رو بُردید خودتون هم متوجه می شید که لایقش بودید.
توی این قضیه اصن شک نکنید :دی

آره :d خوبیشم اینه که SF خیلی کم سر شخصیتا سوتی میده (سوتی سر زیادی قوی شدن کرکتر یا زیادی ضعیف شدن) که نتونه بعدا جمعش کنه :d یه مثال بزنم مثلا Hazama توی Blazblue چون کرکتر جوری طراحی شد که ضعیف درومد هنوزم دارن سعی میکنن یه جوری بالانسش کنن با بقیه کرکترا; آخرم برای راضی کردن طرفدارای شخصیتش اومدن Terumi رو اوردن توو بازی:d
 
Dead or Alive 2 بالانس ترین فایتینگ تاریخ ـه. #فکت:دی
چه خوبه که وقتی حرفی میزنین، و از صفات تفضیلی ترین استفاده میکنین، بدونین دارین چی میگین. بالانس ترین، ینی ازون بالانس تر نداریم...! این نیازمند اینه که شما از وضعیت همه گزینه های موجود آشنا باشین.
چقدر هم بهتره که همه بازی های فایتینگ من جمله همین SF بالانس بودن رو از DoA یاد بگیرن:دی!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or