PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:
گیم پلی تریلرهای جدید رو دارم می بینم ، اصن صحرای محشره :دی چونلی چی شده ! :دی انگار داره روی زمین و هوا پرواز میکنه :دی این Stun Bar هم خیلی خوبه جلوی هرز رفتن کمبو ها رو میگیره :دی سرعت بازی عالیه ! مکانیزم های جدید به شدت رو تَن گیم پلی نشستن و هیجان بازی رو چند برابر میکنن :دی گیم پلی بازی به قدری غنی ـه که صحنه هایی پر هیجان تر از صحنه ی معروف SF III 3s می تونه از دلش بیاد بیرون :دی
این صفحه جمع بندی هم خیلی شیک شده :دی

 
آخرین ویرایش:
proprietary netcode called "Kagemusha".




Being rollback based, Kagemusha is essentially their own version of GGPO--a lauded netcode that acted as a selling point for games such as Street Fighter 3: Third Strike Online Edition, Marvel vs Capcom Origins, and Darkstalkers Resurrection.
:-o

اگه واقعا اینطوری باشه، این خبر از خود بازی بهتر هست!!!!
 
45070620874591102839.jpg


خب بچه ها Cross Ups هم رویت شد و مسیج خاص خودشو رو هم داره:d سمت چپ تصویر میتونین ملاحظه کنید:d عنصور بسیار مهمی میباشد این حرکت و برای مقابله باهاش، باید به صورت معکوس دفاع کنید. توی SF IV به شدت از این حرکت برای نفوذ به دفاع دشمن استفاده میشه و بعضا به دلیل تنش بیش از حد توی مسابقات، حریف گول میخوره و نمیتونه دفاع کنه چون حریفش با یه Jump In خاص، توی ذهن حریفش این سوال رو ایجاد میکنه که الان کدوم طرف رو باید دفاع کنه؟ و اینکه آیا جلوش میوفته یا پشت سرش؟:d
 
Kagemusha
یه نکته بی‌ربط...
Kagemusha اسم یکی از فیلم‌های بـــــســــیــــــــار زیبای آکیرا کوروساوا می‌باشد (سایه‌ جنگجو).
خیلی شلوغ‌کاری کردن با انتخاب این اسم =)
البته این اسم، برای سیستم Rollback مناسب به نظر می‌رسه، با توجه به روش این سیستم.
 
در مورد پست علی ، برای دوستانی که نمی دونن بگم این GGPO یه میان افزار برای کاهش لگ توی آنلاینه که توی فایتینگ ها خیلی بدرد بخوره :دی تا جایی که یه تجربه ی تقریباً بدون لگ از بازی آنلاین در اختیارتون میذاره :دی

یه سری اطلاعات خلاصه از قابلیت های معرفی شده ی کرکترها در دست ترجمه ـس و بزودی به پست اول اضافه میشه :دی
توی همین پست اطلاع رسانی میشه :دی
 
اطلاعات مغز ذوب کنه :دی به پست اول هم اضافه شد :دی


V-Skill

V-Skill قابلیتی منحصر به فرد برای هر کرکتر است که با فشردن همزمان Medium Punch و Medium Kick فعال می شود ، این قابلیت نیازی به V-Gauge ندارد. V-Skill از V-Gauge استفاده نکرده و برای هر کرکتر تاثیرات متفاوتی به همراه دارد. V-Skill ها از مهم ترین المان های مبارزات هستند ، یک کرکتر می تواند با کمک V-Skill از منظقه ی ضعف گریخته و یا می تواند به کمک آن V-Gauge خود را سریعتر پر کند. یادگیری و تسلط بر V-Skill های هر کرکتر کلید پیروزی در مبارزات است.

V-Trigger

V-Trigger تواناییِ منحصر به فردی برای هر کرکتر است و تنها زمانی فعال می شود که V-Gauge به طور کامل پر شده باشد. این قابلیت با فشردن همزمان Heavy Punch و Heavy Kick قابل استفاده است. V-Trigger از لحاظ اهمیت مانند ضربات Ultra در SF IV است و می تواند جریان مبارزه را به نفع هر پلیر تغییر دهد. این قابلیت امکان استفاده از تمامی پتانسیل های هر کرکتر را در اختیار پلیر قرار می دهد و استفاده ی درست و به جا از آن می تواند جریان یک مسابقه را به کلی عوض کند. V-Trigger عمق سیستم مبارزات هر کرکتر را افزایش داده و تسلط بر آن می تواند بر شانس پیروزی هر پلیر بیافزاید.

V-Reversals

V-Reversals با مصرف کردن یکی از خانه های V-Gauge قابل دسترس است. V-Reversals این امکان را به شما می دهد تا هنگامی که در حال بلاک کردن کمبوهای حریف خود هستید ، از Counter استفاده کرده و زنجیره ی حرکات حریف مقابل را پاره کنید. این قابلیت شباهت زیادی به Alpha Counter های سری Street Fighter Alpha دارد ، با این تفاوت که اینبار V-Reversal ها تاثیرات مشابهی ندارند. بعضی از آنها حریف را مجبور به عقب نشینی می کنند ، بعضی از آنها حریف را Knock Down می کنند و برخی دیگر محل قرارگیری کرکتر را تغییر می دهند. از این رو پلیر باید با توجه به ویژگی V-Reversal کرکتر خود ، نحوه ی استفاده ی درست از آن را پیدا کند.

EX Gauge

مانند گذشته EX Gauge امکان استفاده از Special Move های قوی تر را برای پلیر به همراه می آورد. با پر شدن EX Gauge ، می توان از قابلیتی به نام Critical Attack استفاده کرد که برای هر کرکتر منحصر به فرد است. Critical Attack ها به مانند Ultra Move ها ضرباتی قوی و سینمایی هستند.

بررسی V-Skill و V-Trigger های هر کرکتر :

RYU



dyhm_111.jpg


V-Skill : Mind's Eye

Mind's Eye این قابلیت را به ریو می دهد تا توانایی دیدن حرکت بعدی حریف خود را داشته و بتواند آن را Parry کند ! اگر در زمان مناسبی از این توانایی ریو استفاده شود ، می توان تمامی حملات و پروجکتایل های حریف را Parry کرد ! حتی با استفاده از تایمینگ مناسب می توان حملات چند ضرب را نیز Parry کرد !!! قابلیتی که فن های سری آن را به خوبی از SF III به یاد دارند. این قابلیت اینبار در قالب V-Skill و فقط در یک کرکتر جمع شده است. قرار دادن چنین قابلیتی در یک کرکتر نشان می دهد سارنده تا چه حد در مورد یونیک سازی کرکتر ها جدی است.

V-Trigger : Denjin Renki

V-Trigger ریو Denjin Renki نام دارد. در این حالت به تمامی Hadouken ها و EX Hadouken های ریو (حتی Shinku Hadouken) قابلیتی الکتریکی اضافه شده که سرعت ، Damage و Stun آنها را افزایش می دهد. در این حالت تمامی Hadouken ها و EX Hadouken قابلیت شارژ شدن را نیز دارا می باشند. با شارژ کردن هادوکن ها ، Damage افزایش یافته و در صورت بلاک شدن خاصیت Guard Break را نیز پیدا می کنند. همچنین در این حالت Shoryuken ها نیز دمیج بیشتری خواهند داشت.

توضیحات : Denjin Renki محدودیت زمانی دارد.



CHUN-LI




tp8f_222.jpg



V-Skill : Rankyaku

در این حالت چون لی با پرشی به ارتفاع کمتر از Normal Jump به طرف حریف پریده و در حین فرود قابلیت استفاده از تمامی Air Attack ها و Special Move هایش را دارا می باشد.

V-Trigger : Renkiko

V-Trigger چون لی که با نام Renkiko شناخته می شود ، تمام نیروی Ki او را به طرف دست ها و پاهایش هدایت کرده که باعث می شود تعداد ضربات اون نسبت به حالت نرمال بیشتر باشد. در این حالت Light Attack ها تاثیر اضافه ای ندارند ، Hit حاصل از Medium Attack ها یک بار بیشتر نسبت به حالت عادی و Hit حاصل از Heavy Attack ها تا دو بار بیشتر نسبت به حالت عادی خواهد بود. این قابلیت بر روی Special Move های چون لی تاثیری ندارد.

توضیحات : Renkiko محدودیت زمانی دارد.



NASH



sdcc_333.jpg


V-Skill : Bullet Clear

در این حالت ، نش تمامی پروجکتایل هایی که به طرفش می آید را جذب می کند. اگر نش به اندازه ی کافی به حریف نزدیک باشد ، می تواند Health حریف را نیز جذب کرده و باعث کاهش Health او شود !!!


V-Trigger : Sonic Move

با استفاده از قابلیت Sonic Move نش می تواند در 3 فاصله ی مختلف از حریف خود را تلپورت کند. پلیر بسته به Input های مختلف می تواند انتخاب کند که پشت حریف بر روی زمین ، پشت حریف بر روی هوا و یا جلوی حریف بر روی هوا تلپورت شود. همچنین نش به محض تلپورت ، توانایی انجام حمله به حریف را نیز دارا می باشد.




M.BISON




p8yx_444.jpg


V-Skill : Psycho Reflect

با این قابلیت بایسون توانایی جذب تمامی نرمال پروجکتایل ها و Attack ها را دارا می باشد. اگر پلیر بعد از جذب پروجکتایل یا حملات ، Psycho Reflect را فعال نگه دارد ، بایسون یک Psycho Shot به طرف حریف پرتاب خواهد کرد.


V-Trigger : Psycho Power

در این حالت بایسون به طور کامل Psycho Power خود را آزاد کرده که بر روی Dash و Special Attack هایش تاثیرگذار است. در حالت Psycho Power بایسون با هر Dash تلپورت کرده و می تواند از پروجکتایل ها و حملات حریف نیز عبور کند. همچنین در Special Move هایی مانند Somersault Skull Driver و Double Knee بایسون غیب و ظاهر شده که دنبال کردن او را بسیار دشوار می کند.

توضیحات : Psycho Power محدودیت زمانی دارد.

===

از اون روزی می ترسم که دست دایگو با ریوی SF V راه بیوفته :دی
 
آخرین ویرایش:
دو روز نبودما!:دی ترکوندین که!:دی
دوتا نکته بسیار خاص درباره special moves تو این نسخه اینه که چون لی و چارلی از همه بیشتر تغییر کردن.:دی
بایسون و ریو تغریبا همونه فقط من ویدیو ها رو ندیدم. بایسون سایکو کراشر میزنه یا تیر میندازه؟(مثل 2 و 4ـه یا مثل آلفا؟) ریو هم اون ضربه نیم دایره لگد رو نداره (تو 3 و SF X T بود) واسه همین بازم فکر میکنم داستان قبل 3 و بعد از 4ـه! اون لگد هزارتایی چونلی هم حدس میزدم تغییرش بدن:دی

یه نکته ی دیگه اینه که چارلی کلا از شارژی بودن دراومده (بازم بگید نیازی به گایل نیست:دی) اون لگد چون لی هم نه مثل Sf x T شده و نه مثل 4و قبل از اون. (احسان تو SF x T چونلی نیم دایره میزد ولی این ربع دایره س:دی)

پ.ن: خودتون قضاوت کنید؛ خداییش با این وضعیت حیف نیست Q نباشه؟ :دی

از همه بچه های فعال که این تاپیکو ترکوندن هم تشکر فراوان و ویژه دارم.:دی
به امید خدا این نت ما هم وضعیتش پایدار بشه بتونیم این ویدیو ها رو نگاه کنیم و فیض ببریم:دی
 
من تریلر این بازیو دیدم باید بگم گرافیکش خیلی پیشرفت داشته به نسخه قبل, حالا شاید خیلیا مسخره کنن بگن این که کارتونیه حالا هم همینطور ولی واقعا من یکی لذت بردم از طراحی شخصیتها, اصن عضلات ریو خیلی قشنگ کار شده.

در زمینه گیم پلی نظر نمیدم چون اصلا خوب بازی نمیکنم اما چند تا قابلیت جدیدی که نشون داد جالب کرده بود بازی رو, جاهای دیگه من که ندیدم.

با آرزوی موفقیت برای دوستان و بازی, این داداشم یه یارو سرخ پوست بود, اونو میگرفت بدون اینکه دمج بخوره میکشت, منم کلا خداحافظی کردم از میادین:d ( ششم دبستان هست, استاد در زمینه فایتینگ:d)
 
زیاد مرتبط با SF V نیست ولی خبر اینه که ظاهراً قراره RYU به همراه استیجش توی SF II به .Super Smash Bros (برای WiiU) اضافه بشن :دی

x5rr_ryu-smash-bros-wii-u-white.png





شرمنده بابت پست بی ربط ولی تریلرشو حتما ببینید!به طرز وحشتناکی به نسخه های اصلی وفادار بودن.حتی یه سیستم کمبو و شارژ فقط واسه این یه کاراکتر به بازی اضافه کردن!
watch?v=n39INLGeqBs
 
آماده این یه چیزی نشون بدم بریزه؟:d مطمئنم خودم اینو کشف کردم و هیج چایی ندیدم اشاره کنن:d

دوربین SF IV رو با یه برنامه هک کردن. برنامه رو نصب کردم و داشتم توی محیط ها برای خودم میچرخیدم که یه دفعه فاکـــــــــــــــــــ!!! چیزی که دیدم واقعا دهنمو باز گذاشت:d فکرشم نمیکردم به SF V هینت بدن:d بر پدرشون لعنت!



اینا رو بالای ترن هوایی زده بودن توی استیجی که دارن اسکیت بازی میکنن:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or