PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:
احسان کاش چند گزینه ای میگذاشتی و میگفتی حداکثر 3تا انتخاب کنن ولی خب از اونجایی که اینجا همچنی کاری نمیکنن پس همین خوبه:biggrin1:

من انتخاب اولم ریو و کارین هستن ولی به کارین رای دادم. با استایل مبارزه-ش و طراحیش به شدت حال میکنم و به نظر توی SF V بهترین طراحی رو که در عین حال اینکه ظاهر کلاسیک رو حفظ کرده ، تغییراتی توی لباسش دادن که حتی بهتر از لباس اوریجینالش شده، داره.
 
احسان کاش چند گزینه ای میگذاشتی و میگفتی حداکثر 3تا انتخاب کنن ولی خب از اونجایی که اینجا همچنی کاری نمیکنن پس همین خوبه:biggrin1:

من انتخاب اولم ریو و کارین هستن ولی به کارین رای دادم. با استایل مبارزه-ش و طراحیش به شدت حال میکنم و به نظر توی SF V بهترین طراحی رو که در عین حال اینکه ظاهر کلاسیک رو حفظ کرده ، تغییراتی توی لباسش دادن که حتی بهتر از لباس اوریجینالش شده، داره.

آره چند گزینه ای توی ذهن خودمم بود ولی خب اونوقت نمی تونیم کسی رو مجبور کنیم که فقط به تعداد مشخصی رای بده :دی

این کارین لعنتی با اینکه خیلی خیلی ازش بدم میاد (در حد تنفر :دی) ولی گیم پلیش به شدت منو جذب خودش کرده ولی خب هنوز برام چونلی توی اولویته >:) ولی هنوز به عنوان یکی از آپشن ها بهش نگاه میکنم :دی کارین (رایوالش) که هست ، میکا (مبارز محبوبش بعد از ریو) هم که هست ، بیان یه دستی به سر و روی ساکورا بکشن و بیارنش که اونم نافرم گیم پلی خوش دستی داره :دی
 
اینم صاف و پوس کنده ، دلیل سـانسورهای بازی :دی :|

“We work very closely with the ESRB to make sure we're a Teen rated franchise, and that's the primary, driving factor"


خدارو شكر كه چنين دليلي وجود داشت و گرنه كسي نمي دونه چي از توش در مي اومد :|
 
یکم تعداد کاراکترا کم نیست؟ :دی
از دید فایتینگ نه:biggrin1: از دید معمولی آره. بذار یه توضیح بدم:

SF V طراحی شخصیت ها رو از اول انجام داده. مدلینگ شخصیت ها کاملا تغییر کرده همینطور لباس ها و ایضا گیم پلیشون. توی ساخت بازی های فایتینگ این کار برای هر شخصیت فوق العاده هزینه بر و وقت گیره چون کلی ضابطه برای طراحی هر شخصیت دارن و کلی طرح کشیده و رد میشه تا یکیشون انتخاب بشه. در حال حاضر بیشتر فایتینگ ساز ها سعی میکنن از یه روستر کوچک شروع کنن و به تدریج بزرگترش کنن (Killer Instinct به جورایی این کارو استاندارد کرده).
میدونی چرا Tekken همیشه روسترش گنده هست؟ چون از تکن 6 به اینور طراحی و مدلینگ شخصیت ها یا تغییر نداشته یا خیلی کم و جزئی داشته. دقیقا همون انیمشن ها و همون گیم پلی از بازی قبلی به بازی بعدی منتقل میشن فقط گیم پلی تحول پیدا میکنه. به خاطر همین همیشه روسترش بزرگه چون سازنده تنها هزینه ای که میکنه برای ساخت شخصیت های جدید هست.
از اونور KoF XIV حدود 50 شخصیت قابل بازی داره. میدونی چرا روسترش اینقدر بزرگه؟ چون مدلینگ شخصیت ها رو نگاه بندازی انگار فقط 10 تا انیمشن برای هر کدومشون ساختن. کیفیتشون هم که ماشالا تو دیواره.
از اونور یه بازی مثل Guilty Gear Xrd که ساختش نبوغ تیم سازنده رو نشون داده. این بازی روز اول فقط 12 تا شخصیت داشت. گرافیکش رو نگاه کنی فکر میکنی 2D و Sprite هستن ولی همشون مدل های 3D هستن که استایل گرافیکیشون اینجوریه. برای هر شخصیت 600-400 تا انیمشن طراحی کردن! یعنی هر شخصیت بینهایت حالت حرکت داره که باعث میشه بازی خوشگل و تر و تمیز به نظر بیاد.

الان یه نگاه به شخصیت های SF V بنداز. جزئیات بیداد میکنه. لذت میبری بندازی پشت دسکتاپت. چقدر تمیز و قشنگ کار کردن. GG Xrd هم همینطور. حال میکنی بشینی فقط بازی رو نگاه کنی چه برسه به اینکه بازی کنی.

کسی که توی دنیای فایتینگ نباشه فکر میکنه شخصیت ها کم هستن. ولی منی که مثلا عمری پای بازی گذاشتم بگم 10 تا کرکتر بیشتر نیست میگم زیاد هم هست. چون هر کدومشون دنیایی برای یادگیری دارن و ممکنه اصن سراغ بقیه نرم. در حال حاضر بازی 16 تا کرکتر داره و 6 تا هم تا آخر 2016 اضافه میشن. Ono گفته حداقل زمانی که بازی ساپورت میشه 5 سال هست و روستر بازی در نهایت به اندازه روستر USF IV میشه (44 نفر)
 
آخرین ویرایش:
از دید فایتینگ نه:biggrin1: از دید معمولی آره. بذار یه توضیح بدم:

SF V طراحی شخصیت ها رو از اول انجام داده. مدلینگ شخصیت ها کاملا تغییر کرده همینطور لباس ها و ایضا گیم پلیشون. توی ساخت بازی های فایتینگ این کار برای هر شخصیت فوق العاده هزینه بر و وقت گیره چون کلی ضابطه برای طراحی هر شخصیت دارن و کلی طرح کشیده و رد میشه تا یکیشون انتخاب بشه. در حال حاضر بیشتر فایتینگ ساز ها سعی میکنن از یه روستر کوچک شروع کنن و به تدریج بزرگترش کنن (Killer Instinct به جورایی این کارو استاندارد کرده).
میدونی چرا Tekken همیشه روسترش گنده هست؟ چون از تکن 6 به اینور طراحی و مدلینگ شخصیت ها یا تغییر نداشته یا خیلی کم و جزئی داشته. دقیقا همون انیمشن ها و همون گیل پلی از بازی قبلی به بازی بعدی منتقل میشن فقط گیم پلی تحول پیدا میکنه. به خاطر همین همیشه روسترش بزرگه چون سازنده تنها هزینه ای که میکنه برای ساخت شخصیت های جدید هست.
از اونور KoF XIV حدود 50 شخصیت قابل بازی داره. میدونی چرا روسترش اینقدر بزرگه؟ چون مدلینگ شخصیت ها رو نگاه بندازی انگار فقط 10 تا انیمشن برای هر کدومشون ساختن. کیفیتشون هم که ماشالا تو دیواره.
از اونور یه بازی مثل Guilty Gear Xrd که ساختش نبوغ تیم سازنده رو نشون داده. این بازی روز اول فقط 12 تا شخصیت داشت. گرافیکش رو نگاه کنی فکر میکنی 2D و Sprite هستن ولی همشون مدل های 3D هستن که استایل گرافیکیشون اینجوریه. برای هز شخصیت 600-400 تا انیمشن طراحی کردن! یعنی هر شخصیت بینهایت حالت حرکت داره که باعث میشه بازی خوشگل و تر و تمیز به نظر بیاد.

الان یه نگاه به شخصیت های SF V بنداز. جزئیات بیداد میکنه. لذت میبری بندازی پشت دسکتاپت. چقدر تمیز و قشنگ کار کردن. GG Xrd هم همینطور. حال میکنی بشینی فقط بازی رو نگاه کنی چه برسه به اینکه بازی کنی.

کسی که توی دنیای فایتینگ نباشه فکر میکنه شخصیت ها کم هستن. ولی منی که مثلا عمری پای بازی گذاشتم بگم 10 تا کرکتر بیشتر ندیست میگم زیاد هم هست. چون هر کدومشون دنیایی برای یادگیری دارن و ممکنه اصن سراغ بقیه نرم. در حال حاضر بازی 16 تا کرکتر داره و 6 تا هم تا آخر 2016 اضافه میشن. Ono گفته حداقل زمانی که بازی ساپورت میشه 5 سال هست و روستر بازی در نهایت به اندازه روستر USF IV میشه (44 نفر)

توضیحات کاملا بجا و مناسبی بود :دی

الان 16 تا کاراکتر هست ولی واقعا 16 تا کاراکتر هستند با وجود این توضیحات :دی نه مثل تیکن که 50 تا هستن ولی نصفشون شبیه همدیگه هست :دی

بعنوان یه تیکن فن این نکته رو قبول دارم :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or