Strauss Zelnick رئیس شرکت Take-Two و تایید آینده Red dead و Bioshock

Luminer

کاربر سایت
200px-Taketwo_logo.svg.png


وی در اجرای زنده خود در the Cown and Company analyst Conference
توضیح داد که Take-Two از سال 2007 به بعد هر سال یک فرنچایز موفق عرضه کرده و به این کار با هدف ساخت IP های بلند مدت ادامه خواهد داد .

او درباره سری GTA و Red dead گفت : " من به شخصه میدونم که کدام بازیها رو میشه به صورت قاطع ، دائمی و IP های ادامه دار خواند و مشخص و واضحه که سری GTA جزء فرنچایزهای دائمی و ادامه دار ما خواهد بود تا زمانیکه بتونیم بالاترین کیفیت رو ارائه بدیم و فکر کنم که مشخص باشه که فرنچایز Red dead هم جزء همین دسته به حساب میاد "

همچنین درباره سری Bioshock که اخیرا استودیوی سازندش Irrational Games بسته شد ، گفت : " ما هنوز هیچ نظر قطعی در این باره نداریم اما اعتقاد داریم که این سری بشدت در نزد طرفداران محبوبه و فکر میکنیم که خیلی مهمه که روی این سری تمرکز کنیم و چیزی هستش که شرکت 2K Marin وظیفه جلو بردنش رو به عهده داره "
او همچنین اضافه کرد که این سری موفقیت های زیادی رو داشته و یک بازی بسیار سودآور بوده که آخرین از این سری Bioshock Infinite نزدیک به 6.5 میلیون کپی فروش داشته و اینکه این شرکت امیدواره بتونه Evolve بازی جدید این شرکت هم به یکی از فرنچایزهای موفقش تبدیل بشه .

این خودش میتونه خبر خیلی خوبی برای طرفداران این دو بازی باشه و از اونجایی که Red dead Redemption به موفقیت فروش 13 میلیونی رسید زیاد دور از انتظار نبود
و در کنار میتونی امیدواری رو اضافه کنه که شاید در E3 امسال با معرفی بازی جدیدی رو برو باشیم ، نظر شما چیست ؟؟

منبع 1 و 2

 
آخرین ویرایش:
طرف حرفت من نبودم اما...

همین گیم پلی ای که میگی تکراری میشد توی همون دو مکس پین قبلی هم بود! پس چرا به اونا نمیگید تکراری و خسته کننده؟ همین الانم من مکس پین 1 رو دارم و گاها دلم میخواد بازیش کنم اما بعد از 10 دقیقه شیرجه زدن ها و اسلوموشن ها تکراری میشه برام! چرا؟ همه چی رو گردن شماره 3 بازی نندازیم. در مورد کاور هم بالاتر هم توضیح دادم.
من نگفتم باید دقیقا همون فرمول گیم پلی شماره اول رو میزاشتن، ولی میتونستن یه چیزی خیلی بهتر از اینی که الان هست رو بسازن. یعنی همون فرمول گیم پلی رو با تغییرات مناسب تری وارد بازی کنن، نه اینکه نصفش از MP1 باشه بقیه ـش هم ایده خودشون :دی هر چند من همین چند وقت پیش MP2 رو رفتم و واسم تکراری نشد، هه هه :دی
 
MP3 گیم پلیش به حدی خواب آور و تکراری بود
مبارزات تو هر مرحله به سرعت تکراری و خسته کننده میشه.
:|
واقعا اگه گیم پلی بازی رو خسته کننده میدونین و فقط مجبور به کاور گیری شدین مشکل از بازیتون هست، یه نگاه به ویدئو‌هایی‌ که ملت از NY minutne رو درجه سختی‌های بالا گرفتن بکنین اصلا معلوم نیست شوتینگه یا H&S انقدر نفس گیره:d
به راحتی‌ بهترین شوتینگ نسل قبل رو داشت از نظر من
در مورد داستان:
مکس پین هیچ موقع داستان عمیق و چند لایه با روایت عجیب و غریب نداشته که از شماره سه‌ توقع داشتین، کانسپت اصلی‌ همیشه همین خیانت و پول و قدرت بوده حالا تو این شماره یک مقدار از تم نوآر خارج شده.
مکس پین به خاطر quot‌eها و مونولوگ‌های محشرش معروف شد که تو این شماره درسته به قوت دو شماره اول نبود ولی‌ بازم یک سر و گردن از دور و بریاش بالاتر بود.
هر چی‌ از بازی تو ذهنتونه بریزین دور یک بار دیگه اگه براتون سخته رو دیفیکالتی پایین با aim assisst, درست حسابی‌ و کاور گیری کمتر بازی کنین حتما نظرتون بر می‌گرده.
 
واقعا اگه گیم پلی بازی رو خسته کننده میدونین و فقط مجبور به کاور گیری شدین مشکل از بازیتون هست، یه نگاه به ویدئو‌هایی‌ که ملت از NY minutne رو درجه سختی‌های بالا گرفتن بکنین اصلا معلوم نیست شوتینگه یا H&S انقدر نفس گیره
خوش به حال اونایی که بلدن بازی کنن، من بلد نبودم بازی کنم و برای همین بازی خسته کننده بود 8-| یعنی اینقدر سخته نظرات بقیه رو قبول کردن؟ :دی شما لذت بردی خب خوش به حالت، من لذت نبردم دلایلش رو هم گفتم. دیگه Max Payne (هر سه شماره ـش) چه گیم پلی خیلی چالش برانگیزی داره که ربطی به بلد بودن و نبودن داشته باشه آخه؟ :)) :دی
 
حالا کسایی که از MP3 دفاع می کنن به کنار، اون کسایی که حمایت می کنن بایوشاک به سرنوشت MP3 دچار شه فازشون چیه واقعاً.:| دیگه بایوشاک داستان رو نداشته باشه انصافاً چی داشته باشه:|
 
خوش به حال اونایی که بلدن بازی کنن، من بلد نبودم بازی کنم و برای همین بازی خسته کننده بود 8-| یعنی اینقدر سخته نظرات بقیه رو قبول کردن؟ :دی شما لذت بردی خب خوش به حالت، من لذت نبردم دلایلش رو هم گفتم. دیگه Max Payne (هر سه شماره ـش) چه گیم پلی خیلی چالش برانگیزی داره که ربطی به بلد بودن و نبودن داشته باشه آخه؟ :)) :دی
عزیز من چرا جبهه‌ میگیری، داریم بحث می‌کنیم
خودت میگی‌ مجبور بودم تو کاور باشم این یعنی‌ چه؟ یعنی‌ می‌خواستی shootdodge کنی‌ نمی‌شد، در صورتی‌ که میگم خیلی‌ خوبم میشه با shootdodge بازی رو رفت. این یعنی‌ چی‌؟ یعنی‌ مشکل از نحوه بازیت بوده
در مورد چالش برانگیزی اتفاقا شماره سه‌ از همه شماره‌ های دیگه و خیلی‌ بازی‌های این چند ساله (درجه بالا) سخت تر بود
 
عزیز من چرا جبهه‌ میگیری، داریم بحث می‌کنیم
خودت میگی‌ مجبور بودم تو کاور باشم این یعنی‌ چه؟ یعنی‌ می‌خواستی shootdodge کنی‌ نمی‌شد، در صورتی‌ که میگم خیلی‌ خوبم میشه با shootdodge بازی رو رفت. این یعنی‌ چی‌؟ یعنی‌ مشکل از نحوه بازیت بوده
در مورد چالش برانگیزی اتفاقا شماره سه‌ از همه شماره‌ های دیگه و خیلی‌ بازی‌های این چند ساله (درجه بالا) سخت تر بود
گفتم بازی آدم رو مجبور میکنه! رو درجه سختی پایین شاید راحت بشه بدون کاورگیری رفت ولی رو درجه سختی بالا بعضی وقت ها مجبوری بری تو کاور، حالا شما کل بازی رو درجه سختی بالا بدون کاورگیری رفتی که خب بازیت خیلی خوبه حتما :دی من از همون اول با کاورگیری MP3 مخالف بودم چون MP خودش صاحب سبک هست. ولی در کل اون قضیه ای که گفتم ربطی به بلد بودن یا نبودن نداره، چون رو درجه سختی معمولی یه بازی مثل بقیه بازی ها هست و اصلا سخت نیست که کسی بلد نباشه بازی کنه.
 
گفتم بازی آدم رو مجبور میکنه! رو درجه سختی پایین شاید راحت بشه بدون کاورگیری رفت ولی رو درجه سختی بالا بعضی وقت ها مجبوری بری تو کاور، حالا شما کل بازی رو درجه سختی بالا بدون کاورگیری رفتی که خب بازیت خیلی خوبه حتما :دی من از همون اول با کاورگیری MP3 مخالف بودم چون MP خودش صاحب سبک هست. ولی در کل اون قضیه ای که گفتم ربطی به بلد بودن یا نبودن نداره، چون رو درجه سختی معمولی یه بازی مثل بقیه بازی ها هست و اصلا سخت نیست که کسی بلد نباشه بازی کنه.
اصلا از کلمه بلد بودن یا نبودن نمیخواستم استفاده کنم، چون دو تا کلید زدن و ایمینگ چیز خاصی‌ نیست. منظورم نحوه بازی کردنه ، شخص شما شاید راحتری پشت کاور دونه دونه هدشات کنی‌، بنده دوست دارم با کله شیرجه بزنم تو شیشه سر راه قابلمه و ماهیتابه پرواز کنه:D
مشکل اینجاست مکس پین گیرز نیست که کاورگیریش لذت بخش باشه چون برا این مورد اپتمایز نشده، نتیجه هم میشه اینکه بگین حوصله‌‌ سر بر!
بعد برا من سوال پیش میاد اگه مکس پینی که آدرنالین خالصه با اون فیزیک بدن و تخریب پذیری و بولت تایم و .... اون‌وقت مثلا به گیرز باید چی‌ گفت؟(سو برداشت نشه گیرز هم:x)
انصافا چون تو درجه سختی بالا چندجا مجبورت میکنه بری تو کاور میشه حوصله‌‌ سر بر؟ چون صاحب سبکه؟ شما شک نکن اگر زمان ساخت مکس پین یک هم چیزی به اسم کاور مرسوم بود سم لیک دریغ نمیکرد میدونی‌ چرا؟
چون تو همین دو شماره اول هم تو درجه سختی بالا پر از جاهایی‌ هست که وایمیستی عقب از گوشه دری دیواری سوراخی مشغول میشی‌ حالا این عیبه راک استار جلو این عجوج مجوج بازی‌ها رو گرفته سیستم کاور گیری گذاشته؟
 
بیخیال ! اصلا تاپیک رو خوندید ؟ هیچ ربطی به مکس نداره ! ول کنید

>
بعضی از بازی ها یه استاندارد هایی به وجود میارن که دنباله روی از اون استاندارد ها کار اسونی نیست . از جمله max payne 1 & mafia 1 ; half life &............
 
اصلا از کلمه بلد بودن یا نبودن نمیخواستم استفاده کنم، چون دو تا کلید زدن و ایمینگ چیز خاصی‌ نیست. منظورم نحوه بازی کردنه ، شخص شما شاید راحتری پشت کاور دونه دونه هدشات کنی‌، بنده دوست دارم با کله شیرجه بزنم تو شیشه سر راه قابلمه و ماهیتابه پرواز کنه:D
مشکل اینجاست مکس پین گیرز نیست که کاورگیریش لذت بخش باشه چون برا این مورد اپتمایز نشده، نتیجه هم میشه اینکه بگین حوصله‌‌ سر بر!
بعد برا من سوال پیش میاد اگه مکس پینی که آدرنالین خالصه با اون فیزیک بدن و تخریب پذیری و بولت تایم و .... اون‌وقت مثلا به گیرز باید چی‌ گفت؟(سو برداشت نشه گیرز هم:x)
انصافا چون تو درجه سختی بالا چندجا مجبورت میکنه بری تو کاور میشه حوصله‌‌ سر بر؟ چون صاحب سبکه؟ شما شک نکن اگر زمان ساخت مکس پین یک هم چیزی به اسم کاور مرسوم بود سم لیک دریغ نمیکرد میدونی‌ چرا؟
چون تو همین دو شماره اول هم تو درجه سختی بالا پر از جاهایی‌ هست که وایمیستی عقب از گوشه دری دیواری سوراخی مشغول میشی‌ حالا این عیبه راک استار جلو این عجوج مجوج بازی‌ها رو گرفته سیستم کاور گیری گذاشته؟
باید کنارم باشی و موقع بازی کردن نکات رو بگم تا متوجه منظورم بشی :دی با تایپ کردن نمیشه درست مفهوم رو منتقل کرد :دی به نظرم ادامه بحث میشه همون حرفهای قبلی، به هر حال امیدوارم اگه MP4 ـی وجود داشته باشه خیلی شبیه MP3 نباشه، تو هیچ بخشی :دی
 
جالبه ما هم اصلا نه احساس تکراری بودن کردیم نه خسته کننده بود برامون ، کاورگیری هم الان تو بازی های سوم شخص یجوری مرسوم شده و اتفاقا خیلی با جو بازی و شیرجه ها و bullet time چفت و جور بود میگم مشکل دوستان همون جو و اتمسفر رنگارنگ بازی و کچل شدن مکس هست .
 

:|
واقعا اگه گیم پلی بازی رو خسته کننده میدونین و فقط مجبور به کاور گیری شدین مشکل از بازیتون هست، یه نگاه به ویدئو‌هایی‌ که ملت از NY minutne رو درجه سختی‌های بالا گرفتن بکنین اصلا معلوم نیست شوتینگه یا H&S انقدر نفس گیره:d
به راحتی‌ بهترین شوتینگ نسل قبل رو داشت از نظر من
در مورد داستان:
مکس پین هیچ موقع داستان عمیق و چند لایه با روایت عجیب و غریب نداشته که از شماره سه‌ توقع داشتین، کانسپت اصلی‌ همیشه همین خیانت و پول و قدرت بوده حالا تو این شماره یک مقدار از تم نوآر خارج شده.
مکس پین به خاطر quot‌eها و مونولوگ‌های محشرش معروف شد که تو این شماره درسته به قوت دو شماره اول نبود ولی‌ بازم یک سر و گردن از دور و بریاش بالاتر بود.
هر چی‌ از بازی تو ذهنتونه بریزین دور یک بار دیگه اگه براتون سخته رو دیفیکالتی پایین با aim assisst, درست حسابی‌ و کاور گیری کمتر بازی کنین حتما نظرتون بر می‌گرده.

من تو MP3 به ندرت کاور می گرفتم. اکثرا در حال dive زدن بودم. دقیقا همینش برای من تکراری بود. حالا کاری ندارم بقیه که سبک بازیشون درست بوده و بلد بودن بازی کنن !!! گیم پلی براشون خسته کننده بوده یا نبوده! برای من چه کاور بگیرم چه دایو بزنم گیم پلی ـش تکراری بود.
 
من تو MP3 به ندرت کاور می گرفتم. اکثرا در حال dive زدن بودم. دقیقا همینش برای من تکراری بود. حالا کاری ندارم بقیه که سبک بازیشون درست بوده و بلد بودن بازی کنن !!! گیم پلی براشون خسته کننده بوده یا نبوده! برای من چه کاور بگیرم چه دایو بزنم گیم پلی ـش تکراری بود.
پس همون مکس 1 و 2 هم تکراری بود و حتی بیشتر از این. همش شیرجه بزن و صحنه آهسته کن و ... . تکراری تکراری تکراری.
 
پس همون مکس 1 و 2 هم تکراری بود و حتی بیشتر از این. همش شیرجه بزن و صحنه آهسته کن و ... . تکراری تکراری تکراری.
گفتم که, من MP های قدیمی رو بازی نکردم. نظری که دادم فقط در مورد MP3 بود. اصلا کاری به این که MP3 وفادار هست به MP های قبلی نداشتم.
 
تغییر تو هر سری موفق همیشه حرف و حدیث دنبال خودش داره ... یه عده موافقن و یه عده مخالف!
واسه همین سازنده ها میمونن که شماره بعدی رو باب میل کودوم گروه بسازن.
من خودم همیشه موافق تغییر هستم چون اگه قراره باشه بیشتر موارد بازی مشابه نسخه قبل باشه خب چه کاریه برم نسخه جدید رو بخرم؟!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or