Strauss Zelnick رئیس شرکت Take-Two و تایید آینده Red dead و Bioshock

Luminer

کاربر سایت
200px-Taketwo_logo.svg.png


وی در اجرای زنده خود در the Cown and Company analyst Conference
توضیح داد که Take-Two از سال 2007 به بعد هر سال یک فرنچایز موفق عرضه کرده و به این کار با هدف ساخت IP های بلند مدت ادامه خواهد داد .

او درباره سری GTA و Red dead گفت : " من به شخصه میدونم که کدام بازیها رو میشه به صورت قاطع ، دائمی و IP های ادامه دار خواند و مشخص و واضحه که سری GTA جزء فرنچایزهای دائمی و ادامه دار ما خواهد بود تا زمانیکه بتونیم بالاترین کیفیت رو ارائه بدیم و فکر کنم که مشخص باشه که فرنچایز Red dead هم جزء همین دسته به حساب میاد "

همچنین درباره سری Bioshock که اخیرا استودیوی سازندش Irrational Games بسته شد ، گفت : " ما هنوز هیچ نظر قطعی در این باره نداریم اما اعتقاد داریم که این سری بشدت در نزد طرفداران محبوبه و فکر میکنیم که خیلی مهمه که روی این سری تمرکز کنیم و چیزی هستش که شرکت 2K Marin وظیفه جلو بردنش رو به عهده داره "
او همچنین اضافه کرد که این سری موفقیت های زیادی رو داشته و یک بازی بسیار سودآور بوده که آخرین از این سری Bioshock Infinite نزدیک به 6.5 میلیون کپی فروش داشته و اینکه این شرکت امیدواره بتونه Evolve بازی جدید این شرکت هم به یکی از فرنچایزهای موفقش تبدیل بشه .

این خودش میتونه خبر خیلی خوبی برای طرفداران این دو بازی باشه و از اونجایی که Red dead Redemption به موفقیت فروش 13 میلیونی رسید زیاد دور از انتظار نبود
و در کنار میتونی امیدواری رو اضافه کنه که شاید در E3 امسال با معرفی بازی جدیدی رو برو باشیم ، نظر شما چیست ؟؟

منبع 1 و 2

 
آخرین ویرایش:
ببخشید من نمی دونستم باید از شما اجازه بگیرم. دوم هم شاید باید به زبون ساده بگم انگار واسه شما سنگین بود: منظورم این بود که داستانش سرو ته درست و حسابی نداشت.

- - -ویرایش - - -



کلا اینقدر حال میکنم هر کس کم میاره میزنه تو کار جواب دادن ها یه کلمه ای. بعد هم من یه روزی یه پست یه کلمه ای دادم سریع اخطار گرفتم، در راستای اینکه بر خلاف مقررات هست اینجور پست دادن شما هم فکر کنم اخطار رو باید بگیری.

- - -ویرایش - - -



اگر bullet time رو نداشت امکان نداشت 10% الانش معروف بشه.
کلن نظراتت رو برای خودت نگه داری بهتره:|
این تاپیک رو با نظرات کارشناسانت گهربار نکن:|
کل عالم و آدم می دونن MP چه داستان غنی داشت:bighug:
 
MP3 ٢تا مشكل اساسي داشت
داستان آشغال و احمقانش
دومي كه اساسي تر بود اين بود كه نميشد كات سين هارو اسكيپ كرد كه عملا باعث شد برا بار دوم نرم سراغش :d

گيم پلي و گرافيك خيلي خوبي داشت !

در مورد خبر هم تصور RDR , Bioshock براي نسل هشتم بسيار لذتبخشه مخصوصا RDR چه هيولايي بشه
 
مکس پین 3 از نظر گیم پلی شاهکار بود! گرافیک هم فوق الهاده! اگه mp نبود و یک ip جدید بود قطعا جزو برترین ها میشد

بدجور منتظر red dead جدیدم
 
Max Payne خودش یه استاندارد واسه TPS های زمان خودش بود، Max Payne 3 اومد راه رو اشتباه رفت :دی حالا حسش نیست توضیح بدم ولی گیم پلی بازی بین اون حالت کلاسیک Max Payne اصلی، و چیزی که سازنده جدید دوست داشت گیر کرده بود :دی داستان و فضاسازی هم که اصلا در موردش حرف نزنم بهتره، ولی اون Cut Scene هاش دیگه شاهکار بودن، اینقدر دوربین تکون میخورد و اون حالت مثلا خاصی که روی Cut Scene گذاشته بودن (چند تایی شدن تصویر) شدید بود که آدم سردرد می گرفت :دی
 
کی گفته ما انتظار یک داستان در حد یک و دو را نداشتیم؟ یکی از دلایل شهرت مکس پین داستانش بود!اگه قرار بازی به خواست طرفداران ساخته بشه و فقط گیم پلی را زنده نگه دارد امیدوارم هیچ وقت ساخته نشه! چون داستانش چدا از اینکه داستان مکس پین تو قسمت دوم تموم شده باشه یا نباشه حرفی برای گفتن نداشت! کم مونده بود داستان سری gta را برای این بازی بنویسند که البته بی شباهت هم به هم نبودند!:)
البته این نظر مطلق شماست. به نظر من هم خیلی چیزا دخیل بودن تو محبوب شدن مکس پین. یه قسمتی رو داستان به دوش داشت، یه قسمتی رو گیم پلی فوق العاده و یه قسمتی رو جوش که میشه ربط داد به داستان. اینکه این بازی مطلقا بر روی داستان استوار بود اشتباه کامله. اکثر کسانی که تو زمان خودش بازی رو تجربه کرده بودن مطمئن باشید زیاد از داستانش با خبر نبودن مگر اینکه نسخه های فارسی نوین پندار رو تهیه میکردن. به جرئت گیم پلی بازی بیشتر سینگینی میکرد تا داستان. اشتباه مکس پین 3 این بود که داستانی برای بازگو کردن نداشت و به همین علت هم جوش بازی عوض شد. (که البته من زیاد خرده نمیگیرم بهش) و الا گیم پلی بازی به نظر من اصلا مشکل نداشت و خیلی هم قشنگ بود. اونی هم که همش تو کاور گیر کرده بوده بهتره بازبینی رو سبک بازی خودش داشته باشه و نندازه گردن مکس. ما هم بازی کردیم و اصلا هم تو کاور گیر نمیگردیم؛ مگر در زمان هایی که واقعا نیاز داشتیم و روی درجه های سختی خیلی بالا بازی میکردیم.
 
مکس پین 3 عالی بود اما خیلی ها توقع داشتن داستان در همون خیابونهای سردو تاریک امریکا ادامه پیدا کنه رفتن به برزیل تراشیدن موها مکس پین برای بعضیا خوشایند نبود .
نباید جغرافیای مکانی عوض میکردن . ولی درکل قابل قبول بود
 
2-3 نفری امروز اخطار گرفتند، اما از به بعد یه مرخصی خوب در انتظار دوستانی که هر چی دلشون می خواد به زبون میارن، و نمی تونن قبل از پست دادن فکر کنن.
خلاصه کاری نکنید که موقع همایش E3 بن باشید.
 
داستان مکس پین سه بد بود، بعد اون گیمپلی خفنش چی بود؟ :-/ اون فیزیک آسمونی از موتور Rage راکستار چی بود؟ :-/ گرافیکی که هنوزم بازیش کنی بعد از دو سال فکت می افته چی؟ :-/ طراحی محیط خیلی خفن چی بود پس؟ :-/ هیجان مرحله استادیوم و اون شهر برزیل ؟ :-/ هیجان کلی که بازی داشت چی؟ :-/ از همه مهمتر اون مولتی پلیر معتاد کننده ای که داشت چی؟ :-/

یعنی واقعا خیلی زوره که به خاطر مشکلات داستانی ارزش MP3 رو بیاریم پایین. بازی واسه من یکی که بهترین اکشن شوتر نسل هفت هست.

حالا حسش نیست توضیح بدم ولی گیم پلی بازی بین اون حالت کلاسیک Max Payne اصلی، و چیزی که سازنده جدید دوست داشت گیر کرده بود :biggrin1: داستان و فضاسازی هم که اصلا در موردش حرف نزنم بهتره، ولی اون Cut Scene هاش دیگه شاهکار بودن، اینقدر دوربین تکون میخورد و اون حالت مثلا خاصی که روی Cut Scene گذاشته بودن (چند تایی شدن تصویر) شدید بود که آدم سردرد می گرفت :biggrin1:

اون دوربینا که بحثی نیست در خفن بودنشون و بولد کردن حرفهایی که می زد :دی دو سه بار از بس خندیدم از رو صندلی افتادم ! :دی ولی خواهشا می شه حس رو بدست بیاری و نظرت در مورد گیمپلی رو بگی؟ :دی
 
داستان مکس پین سه بد بود، بعد اون گیمپلی خفنش چی بود؟ :-/ اون فیزیک آسمونی از موتور Rage راکستار چی بود؟ :-/ گرافیکی که هنوزم بازیش کنی بعد از دو سال فکت می افته چی؟ :-/ طراحی محیط خیلی خفن چی بود پس؟ :-/ هیجان مرحله استادیوم و اون شهر برزیل ؟ :-/ هیجان کلی که بازی داشت چی؟ :-/ از همه مهمتر اون مولتی پلیر معتاد کننده ای که داشت چی؟ :-/

یعنی واقعا خیلی زوره که به خاطر مشکلات داستانی ارزش MP3 رو بیاریم پایین. بازی واسه من یکی که بهترین اکشن شوتر نسل هفت هست.



اون دوربینا که بحثی نیست در خفن بودنشون و بولد کردن حرفهایی که می زد :دی دو سه بار از بس خندیدم از رو صندلی افتادم ! :دی ولی خواهشا می شه حس رو بدست بیاری و نظرت در مورد گیمپلی رو بگی؟ :دی
ربطی به تاپیک نداره ولی در راستای بحث ـه.
این چیزایی که می گی سلیقه ایه. من MP ها قدیمی رو جز تقریبا نصف 1 رو بازی نکردم و زیاد به یادشون ندارم. اما همین MP3 گیم پلیش برای من به حدی خواب آور و تکراری بود که به زور تمومش کردم. داستانش هم به قدری داغون بود که اصلا رغبت نمی کردی ادامش بدی ببینی چی می شه :d کلا برای من هیجای نداشت MP3 :d ولی خب از این نظر احتمالا من در اقلیت ـم :d
 
اون دوربینا که بحثی نیست در خفن بودنشون و بولد کردن حرفهایی که می زد :biggrin1: دو سه بار از بس خندیدم از رو صندلی افتادم ! :biggrin1: ولی خواهشا می شه حس رو بدست بیاری و نظرت در مورد گیمپلی رو بگی؟ :biggrin1:
نه نمیشه :دی قبلا در موردش کامنت داده بودم همون رو میزارم :دی
بازی نسبتا خوبی بود، فقط یه مشکل عمده داشت، سازنده خودش هم نفهمید قراره به بازی های قبلی وفادار باشه یا اینکه یه بازی مدرن بسازه! بازی یه جورایی از اون جا رونده، و از این جا مونده هست :biggrin1: ایده گیم پلی خیلی جالبه ولی نحوه پیاده سازیش نه. بازی طوری طراحی شده که مبارزات تو هر مرحله به سرعت تکراری و خسته کننده میشه. بازی اومده از عناصر بازی های قبلی مثل Bullet Time و شیرجه زدن و ... استفاده کرده ولی نحوه طراحی مراحل و چینش دشمنان به صورتی هست که عملا شیرجه زدن بی مورده و عموما باید کاور گرفت تا بشه دشمن ها رو کشت. این عامل به اضافه تعداد بیش از حد دشمن ها موجب میشه اکشن بازی تو هر مرحله تکراری بشه. البته یه سری صحنه سینمایی و تعقیب و گریز داره که خیلی جالب طراحی شده. از نظر تکنیکی بازی مشکلی نداره و گرافیک در سطح خیلی خوبی هست، انیمیشن ها هم واقعا بی نظیرند. داستان بازی کاملا سطحی و کم ارزش هست، و از هر نظر حساب کنیم یه داستان نه چندان جالب رو شاهدیم که از همون اولش میشه آخرش رو حدس زد :biggrin1: حالا همین داستان با تعداد زیادی Cut Scene خسته کننده ترکیب شده، که موجب میشه بارها در حین دیدن Cut Scene ها چرت بزنید و به روح سازنده درود بفرستید که چرا نمیزاری Cut Scene ها رو Skip کنم :biggrin1: در کل بازی میتونست خیلی بهتر از این عمل کنه، ولی بازم واسه یه دور بازی کردن گزینه مناسبی هست.
 
:biggrin1:
بازی نسبتا خوبی بود، فقط یه مشکل عمده داشت، سازنده خودش هم نفهمید قراره به بازی های قبلی وفادار باشه یا اینکه یه بازی مدرن بسازه! بازی یه جورایی از اون جا رونده، و از این جا مونده هست :biggrin1: ایده گیم پلی خیلی جالبه ولی نحوه پیاده سازیش نه. بازی طوری طراحی شده که مبارزات تو هر مرحله به سرعت تکراری و خسته کننده میشه. بازی اومده از عناصر بازی های قبلی مثل Bullet Time و شیرجه زدن و ... استفاده کرده ولی نحوه طراحی مراحل و چینش دشمنان به صورتی هست که عملا شیرجه زدن بی مورده و عموما باید کاور گرفت تا بشه دشمن ها رو کشت. این عامل به اضافه تعداد بیش از حد دشمن ها موجب میشه اکشن بازی تو هر مرحله تکراری بشه.
طرف حرفت من نبودم اما...

همین گیم پلی ای که میگی تکراری میشد توی همون دو مکس پین قبلی هم بود! پس چرا به اونا نمیگید تکراری و خسته کننده؟ همین الانم من مکس پین 1 رو دارم و گاها دلم میخواد بازیش کنم اما بعد از 10 دقیقه شیرجه زدن ها و اسلوموشن ها تکراری میشه برام! چرا؟ همه چی رو گردن شماره 3 بازی نندازیم. در مورد کاور هم بالاتر هم توضیح دادم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or