Strauss Zelnick رئیس شرکت Take-Two و تایید آینده Red dead و Bioshock

Luminer

کاربر سایت
200px-Taketwo_logo.svg.png


وی در اجرای زنده خود در the Cown and Company analyst Conference
توضیح داد که Take-Two از سال 2007 به بعد هر سال یک فرنچایز موفق عرضه کرده و به این کار با هدف ساخت IP های بلند مدت ادامه خواهد داد .

او درباره سری GTA و Red dead گفت : " من به شخصه میدونم که کدام بازیها رو میشه به صورت قاطع ، دائمی و IP های ادامه دار خواند و مشخص و واضحه که سری GTA جزء فرنچایزهای دائمی و ادامه دار ما خواهد بود تا زمانیکه بتونیم بالاترین کیفیت رو ارائه بدیم و فکر کنم که مشخص باشه که فرنچایز Red dead هم جزء همین دسته به حساب میاد "

همچنین درباره سری Bioshock که اخیرا استودیوی سازندش Irrational Games بسته شد ، گفت : " ما هنوز هیچ نظر قطعی در این باره نداریم اما اعتقاد داریم که این سری بشدت در نزد طرفداران محبوبه و فکر میکنیم که خیلی مهمه که روی این سری تمرکز کنیم و چیزی هستش که شرکت 2K Marin وظیفه جلو بردنش رو به عهده داره "
او همچنین اضافه کرد که این سری موفقیت های زیادی رو داشته و یک بازی بسیار سودآور بوده که آخرین از این سری Bioshock Infinite نزدیک به 6.5 میلیون کپی فروش داشته و اینکه این شرکت امیدواره بتونه Evolve بازی جدید این شرکت هم به یکی از فرنچایزهای موفقش تبدیل بشه .

این خودش میتونه خبر خیلی خوبی برای طرفداران این دو بازی باشه و از اونجایی که Red dead Redemption به موفقیت فروش 13 میلیونی رسید زیاد دور از انتظار نبود
و در کنار میتونی امیدواری رو اضافه کنه که شاید در E3 امسال با معرفی بازی جدیدی رو برو باشیم ، نظر شما چیست ؟؟

منبع 1 و 2

 
آخرین ویرایش:
فاصله bioshock1 و bioshock که 2k marin ساخت خیلی زیاد بود...
به نظرم فقط خود کن لوین باید این سری جلو ببره وگرنه 2k چیز معمولی ارایه میکنه
راکستارم که به شدت منتظر red dead هستیم .AGENT هم زنده اس.
 
از نظر گرافیک و گیم پلی حرف نداشت ولی داستانش نسبت به نسخه های قبل یکم ضعیف تر بود به نظر من:)

اشغال و توهین مستقیم به کل طرفدار های بازی .

والا ما هم طرفدارشیم و هیچ گونه توهینی احساس نکردیم. بازی خیلی هم فوق العاده بود. این بحث هم قدیمی شده و هزار بار توضیح دادم که اگه انتظار یه داستان در حد شماره 1 و 2 رو داشتین اشتباه از خودتون بوده. چون داستان مکس تو همون شماره 2 تموم شد. این بازی هم به نوعی میشه گفت به خواست طرفداران ساخته شد و هیچ مانوری روی داستان نداشت و عطش و یاد گیم پلی جذاب مکس رو زنده میکرد برامون.

بعد اینکه یه بازی Beach Volleyball از سری bioshock ساختن یا یه Dark Souls به سبک kingdom of amular ساختن بعد بیا ببینمت .
خدایی خیلی غیرمنطقی و بی ربط گفتی اینو :دی گیم پلی مکس کجا تغییر کرده بود؟ همون سبک آشنایی قدیمی رو داشت و بهتر هم شده بود. مسئله این وسط هیت ورزی بیش از حده.
 
خلیی خیلی غیرمنطقی و بی ربط گفتی اینو :دی گیم پلی مکس کجا تغییر کرده بود؟ همون سبک آشنایی قدیمی رو داشت و بهتر هم شده بود. مسئله این وسط هیت ورزی بیش از حده.
دقیقا میخواستم کاملا غیر منطقی باشه تا عمق فاجعه رو برسونه . :d عوض شدن جو مکس پین مثل عوض شدن گیم پلی Street Fighter هست که شد !!
 
من اصلا به ياد نمى يارم كه تو مكس پين ١ و ٢ كاور گيرى جزو عنصر اصلى گيم پلى باشه :|
حالا داستان آبكيش به كنار .

اميدوارم تا زمانى كه كن لوين تو ساخت بايوشاك نباشه هيج وقت ساخته نشه .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
دقیقا میخواستم کاملا غیر منطقی باشه تا عمق فاجعه رو برسونه . :d عوض شدن جو مکس پین مثل عوض شدن گیم پلی Street Fighter هست که شد !!
بالاتر هم گفتم؛ اگه انتظار اونطور مکسی رو دارید پس کلا باید بیخیال مکس جدید باشید و با همون خاطره ها زندگی کنید انتظاری هم از t2 نداشته باشید. اما اگر مکس جدید و گیم پلی جذابش رو میخواید، باید روی داستان و تم های قدیمی چشم ببندید. یه معادله خیلی سادست :دی
من اصلا به ياد نمى يارم كه تو مكس پين ١ و ٢ كاور گيرى جزو عنصر اصلى گيم پلى باشه :|
قرار هم نبود توی شماره نباشه! قرار نیست که قدیم هرچی بوده همونو کپی پیست کنن. الان 11 سال از مکس پین 2 میگذره و فکر کنم خودت هم بدونید که توی این 11 سال بازی های سوم شخص شوتر چه پیشرفت هایی داشتن. این اصلا نیاز به بحث نداره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or