پیش نمایش IGN دیروز منتشر شد و به نظر میرسه که خیلی باهاش حال کردن. تیترش هم زدن Sekiro Meets NieR: Automata
این موارد یه خلاصه ای از پیش نمایشه که shinobi602 نوشته بود:
-دو درجه سختی: normal و story
-کمبت بازی به طور مساوی شامل مهارت های تهاجمی و دفاعی میشه و کاملا بالانسه
-بیشتر خطیه اما مناطق وسیع تر و باز هم وجود داره
-hack n' slash خالص نیست و تاکید بر دفاع، جاخالی دادن، پری و یادگرفتن پترن حملات انمی ها داره
-تنوع زیاد Boss های چالش برانگیز
-پری کردن متعدد حملات به Eve اجازه میده تا اسکیل Retribution رو بزنه
-چند نوع مهارت جاخالی دادن متفاوت: Blink و Riposte هرکدام برای ضربات خاص
مهارتهای Beta: یه سری مهارت هایی که درصورت استفاده درزمان درست، ضربات انمی ها رو خنثی میکنه
-سلاح های دوربرد
-Camp ها که مانند bonfire ها در سری سولز عمل میکند، امکان باز کردن میانبر مثل سولز ها، همچنین camp ها امکاناتی مثل دیدن استراحت کردن Eve
، کات سین، فلش بک و غیره هم داره.
-وجود پازل های ساده و پلتفرمینگ، شنا زیر آب، پیدا و باز کردن chest ها
این هم جالبه:
With so many recent games inspired by Sekiro’s gameplay structure, this alone doesn’t come off as anything particularly original anymore, but Stellar Blade takes things one step further.
Stellar Blade از تمام بازی هایی اخیر که از Sekiro الهام گرفتن، یک قدم جلوتر رفته!
While calling it a Soulslike would make it sound more difficult than it actually is, in Normal Mode regular enemies can kill you if you let your guard down. On my first few attempts, bosses felt quite challenging as well.
روی درجه سختی normal اندازه سولزلایک ها سخت نیست ولی چالش برانگیز هست
در آخر هم گفته که اکشن بازی به تنهایی باعث میشه که منتظر ۲۶ آوریل و انتشار بازی روی PS5 باشه
Stellar Blade Preview: Sekiro Meets NieR: Automata? - IGN