Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
اون دوستی که ۴۰ دقیقه یک ضرب پیاده روی کرده و تونسته این داستان رو کشف کنه واقعا باید ازش تقدیر به عمل بیاد

احتمالا فن دو آتیشه Death Stranding بوده :D

شخصا وقتی تو یک سیاره ناشناس فرود بیام نهایتا تا جایی پیش میرم که سفینم تو دیدرسم باشه تا اگر احیانا هیولایی چیزی از زمین زد بیرون بتونم سریع با سفینه از محل متواری بشم :D
 
باید با تاد هاوارد تماس می‌گرفتم تا عوض این دیوار های نامرئی یک مکانیزم جذابتر بهش پیشنهاد میدادم، هم خلاقانه بود هم کمتر تو ذوق میزد، مثلا اکسیژنت تا به فاصله اون ۴۰ مین ظرفیت داشت و قابل ارتقا نبود
یا از اون فاصله به بعد ارتباطات رادیویی/GPS ات با سفینه قطع میشد بازی گیم اورت میکرد
یا بخوابم خیلی خاص تر و واقعی تر کنیم، هر سیاره یک عامل بازدارنده ای جغرافیایی ای داشت
مثلا تا یک مسافت میشد رفت از اون به بعد گرمای زیاد و بیرون بودن از سفینه پلیر می‌کشت
گرمای زیاد، سرمای زیاد، تابش ستاره اون سیاره، انواع بارش های اسیدی و...
Random Generate هم امیدوارم بیس خوبی داشته باشه رندومایزینگش و کپی پیست در رنگ و لعاب مختلف نباشه
باید یه سیارک به صورت رندوم یهو میخورد همونجا که داری راه میری و میمردی😂
 
باید یه سیارک به صورت رندوم یهو میخورد همونجا که داری راه میری و میمردی😂
اتفاقا ایده جالبی هست.
میشه تو بخش رویدادهای تصادفی این برخورد سیارک رو هم شبیه سازی کرد. به طور مثال میتونه تو جو بسوزه و قطعه قطعه بخوره به سطح سیاره ای که پلیر هست یا یه تکه بزنه و کتلت کنه... مثلا قبلش هم بازی هشدار بده که به این سیاره تا 5 دقیقه برخورد سیارک داریم و بازیکن آسمون رو نگاه کنه و سیارک در حال نزدیک شدن رو ببینه!
در نتیجه وقت فرار با سفینه هم داشته باشه یا اینکه بشینه شاهد برخورد باشه!
 
آخرین ویرایش:
تو اسکایریم خون اژدها داشتی با فشردن دکمه Z از قدرت اژدها استفاده میکردی اینجا هم زده دکمه Z استفاده از قدرت که تو تریلر دیدیم یارو داشت جادو میزد یعنی مکانیکشون مثل همه, البته تو اسکایریم بخاطر خون اژدها میتونستی از قدرتا استفاده کنی اینجا مشخص نی :D
یه جا خوندم که با خریدن و به دست آوردن dna موجودات فرازمینی میتونید از قابلیتهای اون موجود استفاده کنید
 
رفقا یک سوال ببخشید ممکنه خیلی به تاپیک ربط نداشته باشه.
شما چجوری بازی با گیم پس روی pc دانلود میکنید یا دانلود نمیشه یا سرعت به شدت افتضاحه! راه خاصی داره من بلد نیستم تا حالا با گیم پس pc کار نکردم!
 
  • Like
Reactions: Natural Killer
رفقا یک سوال ببخشید ممکنه خیلی به تاپیک ربط نداشته باشه.
شما چجوری بازی با گیم پس روی pc دانلود میکنید یا دانلود نمیشه یا سرعت به شدت افتضاحه! راه خاصی داره من بلد نیستم تا حالا با گیم پس pc کار نکردم!
یا dns یا vpn خوب
 
  • Like
Reactions: Natural Killer
گویا از هر جا پیاده شی از سفینه، تا یه نقطه ای میشه پیاده رفت و بعد یه دیوار نامرئی جلوت رو میگیره. و این قضیه باعث شوکه(!!!) شدن یه عده شده.

ینی انتظار داشتن کل مساحت یه سیاره یه تیکه در دسترس باشه؟

تازه کاربر میتونه آزادانه کاوش کنه. ولی نه یه تیکه.

هرجا سفینه بزاری یه محیطی دور سفینه باز میشه برا کاوش(خود این یارو ۴۰ دقیقه راه رفت به این مرز رسید)

جاهای دیگه سیاره بخوای کاوش کنی سفینه رو باید ببری یه نقطه دیگه.

تازه محیط عمومی سیارات، غیر از بخش های دست‌ساز، رندوم جنریت میشه.
درنتیجه point خاصی نداره یه نقطه دیگه ببری سفینه رو.
یه جا بزاری، هرچی از اون سیاره نیاز هست رو میبینی تو شعاع ۴۰ دقیقه ای دورش مگر اینکه منبع خاصی بخوای که اونجا هست و بری یه نقطه دیگه اش هم بگردی
1693076103177.png
 
متاع جدید، اطلاعات کاراکترها. :D

Sarah Morgan, the fierce leader of Constellation.
Passionate about Constellation's mission, leading through action, and earning the trust and respect of her peers.
Voiced by Emily O'Brien

sarah 1.jpg
sarah 2.jpg
sarah 3.jpg
------------------------------------------
Barrett, one of the first members of Constellation you'll encounter on your adventures.
His deep fascination with the universe has fueled his travels all over the galaxy and in pursuit of knowledge and new experiences.
Voiced by Barry Wiggins

barrett 1.jpg
barrett 2.jpg
barrett 3.jpg
 
به گفته افرادی که در حال تجربه بازی هستن، بازی ظاهرا بسیار پالیش شده و مشکلات فنی و باگی رو مشاهده نکردن فعلا:D

View attachment 304786
استارفیلد: کم‌باگ‌ترین بازی بتزدا!

بعد از صحبت‌های Tyler McVicker در رابطه با رو به رو نشدن با حتی یک باگ بعد از ۱۵ ساعت انجام استارفیلد، تام هندرسون با ۵ نفر دیگه که این بازی رو ده‌ها ساعت تجربه کردن هم صحبت کرد. به دلیل اینکه بازی هنوز تحت امبارگو هست این افراد اسمشون علنی نیست. چیزی که هر پنج نفر روش اتفاق نظر دارن اینه که تعداد باگ‌هایی که باهاش مواجه شدن انگشت‌شماره. بیشتر این افراد گفتن که تعداد باگ‌هایی که دیدن در حد یک یا دو تا هست. همچنین گفته شده که اکثر باگ‌های پیدا شده قراره در Day 1 Patch رفع بشن.

منبع
 
برای کسایی که خیلی پیگیر اخبار بازی نبودن خوندن این مقاله میتونه کمک بزرگی باشه برای آگاهی از هرچه که نیازه از بازی بدونیم.
Starfield: Everything you need to know about Bethesda's space odyssey.
سایت پارسی گیم هم ترجمه کرده گذاشته.
 
استارفیلد: کم‌باگ‌ترین بازی بتزدا!

بعد از صحبت‌های Tyler McVicker در رابطه با رو به رو نشدن با حتی یک باگ بعد از ۱۵ ساعت انجام استارفیلد، تام هندرسون با ۵ نفر دیگه که این بازی رو ده‌ها ساعت تجربه کردن هم صحبت کرد. به دلیل اینکه بازی هنوز تحت امبارگو هست این افراد اسمشون علنی نیست. چیزی که هر پنج نفر روش اتفاق نظر دارن اینه که تعداد باگ‌هایی که باهاش مواجه شدن انگشت‌شماره. بیشتر این افراد گفتن که تعداد باگ‌هایی که دیدن در حد یک یا دو تا هست. همچنین گفته شده که اکثر باگ‌های پیدا شده قراره در Day 1 Patch رفع بشن.

منبع
به جز بحث باگ، بازی انگار از نظر پرفورمنس هم بهینه هست و جان و ریچ از DF گفتن که Jitter هایی که تو نمایش بازی وجود داشت و یه حس نا روون بودن میداد در خود بازی وجود نداره و مشکل از یوتیوب بوده بنظر.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or