Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
این حرکت از یه طرف بده، چون dlss 3 خیلی آپشن خوبی میتونست باشه و کیفیت بازی رو همراه با فریم ریت یه بوست اساسی بکنه...
کاری که amd داره میکنه قشنگ تو مایه های انحصاری کردنای سونیه😁کار به شدت کثیفیه و یه عده رو از یه چیزی محروم میکنه.
ولی خب از جنبه مثبتش ببینیم اینه که باعث میشه nvidia یه تکونی به خودش بده و این vram های مزخرف ۶ و ۸ گیگی رو بزاره کنار که واقعا از رده خارجن....
حقیقتش اینه که هم انویدیا هم amd جفتشون اگه پاش برسه کثافت کاری زیاد میکنن و سر مشتری کلاه زیاد میزارن و این رقابت بینشون به نفع ما میشه آخرش.
این amd لعنتی هم قرار بود تو ۲۰۲۳ fsr 3 رو منتشر کنه که فعلا خبری نشده ازش
اگه حداقل این تکنولوژی برای استارفیلد منتشر میشد میتونست خوب باشه چون یوزرای انویدیا هم میتونن استفاده کنن
درود
این البته انویدیا بود که این بقول شما کثیف کاری رو کشف کرد و اورد بدنیای پی سی gaming!
افکت های انحصاریش هنوز من دارم بازی های far cry 4 ویچر و ... رو میبنم هنوز فریم ریت رو فلج میکنن حتی در سیستم های خودش چه برسه به amd- شعار nvidia the way it's meant to be played هنوز هست و بازی رو به قول اون شخصیت gta iv به نیکو بلیک میگه میتونی بازی رو انتخاب و شروعش کنی هرموقعی خواستی ولی قوانین رو نمیتونی عوض کنی . حریص بودن انویدیا اینجا اومده برگشته سراغش هانتش کنه البته اینقدر مارکت داره که این چیزها اثری نزاره ولی بازی بازی مهمی است و بهرحال بازی دست شکستنک داره .ضمنا تک amd fsr در apu سریز وجود داره و بهتر به نفع نسخه کنسولی .
 
درود
این البته انویدیا بود که این بقول شما کثیف کاری رو کشف کرد و اورد بدنیای پی سی gaming!
افکت های انحصاریش هنوز من دارم بازی های far cry 4 ویچر و ... رو میبنم هنوز فریم ریت رو فلج میکنن حتی در سیستم های خودش چه برسه به amd- شعار nvidia the way it's meant to be played هنوز هست و بازی رو به قول اون شخصیت gta iv به نیکو بلیک میگه میتونی بازی رو انتخاب و شروعش کنی هرموقعی خواستی ولی قوانین رو نمیتونی عوض کنی .
قیاس درستی نیست ، چون تو این دو مورد که نام بردی ویژگی انحصاری که ساخته خودش هست ، براش هزینه کرده روی بازی آورده نه اینکه ، از ویژگی انحصاری رقیب جلوگیری کنه . این دو مثل هم نیستن .
مثل این میمونه که بگیم چرا تو بازی کنترل ریتریسینگ رو برای سری 6000 اجرا نمیکنه پس کار کثیفی کرد ه ، در صورتی که سری 6000 اصلا توانایی اجراش رو نداره ، چون واحد پردازش ریتریسینگ نداره . در مورد این دو بازی هم که مثال زدی همینه .

اتفاقا کاملا صحیح است اون دو نمونه برای مثال بود صد ها بازی از دسترس یوزر amd خارج شد نمونه هاش زیاده جاش نیست . انویدیا هم دستش برسه میبنده نه اینجور قیاس نمیشه کرد حالا بهرحال انحصاری خودش یا نه محدود کرد دیگه شما برو hair work بود زمانی فلج میکرد سیستم ها رو - خوب اینم fsr تک خود amd است هزینه کرده و اورده در موتور بازی و اصلا از پایه در طراحی apu کنسول در سطح سخت افزاری داره ساپورت میکنه .
ضمنا من خودم یوزر انویدیا هستم و نوت بوک گیمینگ با gpu انویدیا استفاده میکنم البته کژوال -زمانی هاردکور فن پی سی گیمینگ بودم الان بیشتر کنسول هستم. حالا سری 4 انویدیا خیلی قویه نیازی به اپ اسکیل تکنیک نداره البته با این قیمت هاشون بعید میدونم به کاری کسی بیان !:D
زمانی قیاس درستی بود که amd هم تکنولوژی مشابهش رو داشت و nvidia از ارائه اون جلوگیری میکرد مثل کاری که amd سر استارفیلد یا یه سری بازیهای دیگه کرده. در صورتی که amd تکنولوژی مشابهه physx نداشت .
 
آخرین ویرایش:
این بولشت اِوِر عه amd قبلا صابونش به تن ما خورده
تو بازی warhamer : darktide جزو آپشن های گرافیکیش هست

لجن خالص !
بلوری میکنه دون دون میکنه گند میزنه به کیفیت بافتها
اصلا نگم ! fsr 2.0 هم هست !

گفتن تو نسخه 2.1 این مشکلات نیست
اما باید دید نسخه fsr ای که این بازی ازش استفاده میکنه 2.1 هست یا 2.0 !
اگر 2.0 عه که بره بمیره .
 
من فکر نکنم این قراردادشون انحصاری یا چیزی باشه.
احتمال داره بعدا مثل باقی بازیها DLSS بیارن به بازی.

من کارتم ساپورت نمیکنه ولی خیلی از منطق خارجه که همچین بازی بزرگی امسال منتشر بشه و سازنده بگه عمرا براش DLSS رو توسعه نخواهیم داد.
چون عملا اگه نگیم شماره یک ولی یکی از بهترین تکنولوژیهای گرافیکیه که برای بازیها ساخته شده.

من که میگم بعد اتمام دوره تبلیغات AMD با یک تیزر این ویژگی رو هم به بازی میارن.
 
قیاس درستی نیست ، چون تو این دو مورد که نام بردی ویژگی انحصاری که ساخته خودش هست ، براش هزینه کرده روی بازی آورده نه اینکه ، از ویژگی انحصاری رقیب جلوگیری کنه . این دو مثل هم نیستن .
مثل این میمونه که بگیم چرا تو بازی کنترل ریتریسینگ رو برای سری 6000 اجرا نمیکنه پس کار کثیفی کرد ه ، در صورتی که سری 6000 اصلا توانایی اجراش رو نداره ، چون واحد پردازش ریتریسینگ نداره . در مورد این دو بازی هم که مثال زدی همینه .
اتفاقا کاملا صحیح است اون دو نمونه برای مثال بود صد ها بازی از دسترس یوزر amd خارج شد نمونه هاش زیاده جاش نیست . انویدیا هم دستش برسه میبنده نه اینجور قیاس نمیشه کرد حالا بهرحال انحصاری خودش یا نه محدود کرد دیگه شما برو hair work بود زمانی فلج میکرد سیستم ها رو - خوب اینم fsr تک خود amd است هزینه کرده و اورده در موتور بازی و اصلا از پایه در طراحی apu کنسول در سطح سخت افزاری داره ساپورت میکنه .
ضمنا من خودم یوزر انویدیا هستم و نوت بوک گیمینگ با gpu انویدیا استفاده میکنم البته کژوال -زمانی هاردکور فن پی سی گیمینگ بودم الان بیشتر کنسول هستم. حالا سری 4 انویدیا خیلی قویه نیازی به اپ اسکیل تکنیک نداره البته با این قیمت هاشون بعید میدونم به کاری کسی بیان !:D
 
  • Poker Face
Reactions: Natural Killer
یکی از دولوپرای Nixess چند وقت پیش گفته بود تکنولوژی سه تا آپسکیل اصلی بازار تقریبا مشابه هم هستن و به راحتی میشه از همشون داخل بازیا استفاده کرد، تنها چیزی که جلوشونو میگیره همین قراردادای انحصاری هست (ممنون AMD :|)

البته بازم تو این مورد حداقل خیلی اهمیت نداره، اون Modder ـی که دوستمون صفحه قبل گذاشتو یه سرچ زدم کلا فول تایم کارش DLSS و FSR هست :D
PureDark | Creating DLSS3 and DLSS2/FSR2/XeSS mods | Patreon
Patreon ـش نزدیک 4000 نفر مشترک داره (عدد خیلی زیادیه واسه Patreon میشه حدودا بین 20-40 هزار دلار درآمد درماه:|) فقط هم کارش ایمپلنت کردن DLSS و FSR به بازی ها هست حتی واسه استاروارز آخری هم ساخته.

پس خیالتون راحت، قطعا قبل اینکه طرف کرکترشو بسازه DLSS رو اوکی میکنه واسه بازی :D البته احتمالا بتا تستشو برای دسترس عموم نمیزاره و اختصاصی پاتروناش باشه تا وقتی ریلیز اصلی رو بزاره رو NexusMods.
و اینکه احتمال یوزرای Gamepass هم نتونن استفاده کنن.
 
آخرین ویرایش:
من فکر نکنم این قراردادشون انحصاری یا چیزی باشه.
احتمال داره بعدا مثل باقی بازیها DLSS بیارن به بازی.

من کارتم ساپورت نمیکنه ولی خیلی از منطق خارجه که همچین بازی بزرگی امسال منتشر بشه و سازنده بگه عمرا براش DLSS رو توسعه نخواهیم داد.
چون عملا اگه نگیم شماره یک ولی یکی از بهترین تکنولوژیهای گرافیکیه که برای بازیها ساخته شده.

من که میگم بعد اتمام دوره تبلیغات AMD با یک تیزر این ویژگی رو هم به بازی میارن.
حرفی که میگید منطقیه ولی این پستی هست که amd منتشر کرده

Today, AMD and Bethesda Softworks announced an exclusive partnership bringing powerful optimizations and graphical features to Starfield, the first new universe in twenty-five years from legendary game developers Bethesda Game Studios.
Leading up to the launch of the highly anticipated title on September 6, AMD and Bethesda are working closely together to deliver exceptional performance and stunning visuals to the expansive universe of Starfield on Xbox consoles, as well as on gaming PCs powered by Ryzen 7000 Series processors and Radeon 7000 Series graphics.
In addition, gamers will be able to take advantage of advanced AMD features and technologies that deliver a truly immersive gaming experience, including the advanced cross-platform AMD FidelityFX Super Resolution 2 upscaling technology.
To celebrate this partnership, Starfield Executive Game Director, Todd Howard, joined AMD SVP & GM, Computing and Graphics Group, Jack Huynh, in a video showcasing how the partnership will thrill and delight gamers by delivering an immersive, transformational experience in Starfield.
— AMD
 
آخرین ویرایش:
این حرکت از یه طرف بده، چون dlss 3 خیلی آپشن خوبی میتونست باشه و کیفیت بازی رو همراه با فریم ریت یه بوست اساسی بکنه...
کاری که amd داره میکنه قشنگ تو مایه های انحصاری کردنای سونیه😁کار به شدت کثیفیه و یه عده رو از یه چیزی محروم میکنه.
ولی خب از جنبه مثبتش ببینیم اینه که باعث میشه nvidia یه تکونی به خودش بده و این vram های مزخرف ۶ و ۸ گیگی رو بزاره کنار که واقعا از رده خارجن....
حقیقتش اینه که هم انویدیا هم amd جفتشون اگه پاش برسه کثافت کاری زیاد میکنن و سر مشتری کلاه زیاد میزارن و این رقابت بینشون به نفع ما میشه آخرش.
این amd لعنتی هم قرار بود تو ۲۰۲۳ fsr 3 رو منتشر کنه که فعلا خبری نشده ازش
اگه حداقل این تکنولوژی برای استارفیلد منتشر میشد میتونست خوب باشه چون یوزرای انویدیا هم میتونن استفاده کنن
این قرارداد تنها در یک حالت به نفع جامعه گیمینگ باشه که amd برای بهینه کردن بازی روی سری ایکس و اس هم هزینه کرده باشد که نمودش مثل اضافه شدن مود پرفومنس برای بازی باشد که در اینم نیست
 
يه اسكرين شات بشدت خفن از استارفيلد
لعنتي محيطاش از رد دد هم طبيعي تر و زيباتره




View attachment 300339
عجب عکسی ....
یکم زیادی مهمات نداره اونم برا اسنایپر، برا rifle هم زیاده
یکی از چیزایی که میتونه تو این بازی جذاب باشه کمبود مهماته
فکر کن تو یه سیاره گیر کرده باشی اسحله هات هم کم مهمات داشته باشن بخوای پیاده برگردی سفینه ت
 
من به نظرم اگر amd میخواست یک کار تبلیغی برای خودش انجام دهد در همان شوکیس اعلام میشد با مجاهدت های amd!!!!! مد 60 فریم هم به بازی افزوده شد
و همچنین بازی برای سی پی یو و کارت های گرافیک amd بسیار بهینه شده به طوری که میتوانید بیشترین فریم و کیفیت را همزمان داشته باشید
خب این کجا این گدا بازی الانشون کجا
جدا مایکروسافت که نیاز به این ندارد که amd بخشی از هزینه اش را برگرداند اتفاقا نیاز دارد هزینه کند تا برندینگش را تقویت کند
 
  • Like
Reactions: Natural Killer
عجب عکسی ....
یکم زیادی مهمات نداره اونم برا اسنایپر، برا rifle هم زیاده
یکی از چیزایی که میتونه تو این بازی جذاب باشه کمبود مهماته
فکر کن تو یه سیاره گیر کرده باشی اسحله هات هم کم مهمات داشته باشن بخوای پیاده برگردی سفینه ت
حالت سختی بازی رو سوروایور بزار هم کمبود مهمات پیدا میکنی هم استرس بازی بیشتر میشه هم حالت بازی بیشتر به سمت واقعه گرایانه میره و تاکتیکی تر میشه مثله فالوت ۴ یا اسکایریم
یه سری از دوستان نگرانی راجب نبود وسایل نقلیه داشتن بتسدا همیشه تو دی ال سی هاش المان های گم پلی رو اضافه میکنه که تو بازی اصلی نبوده
ممکنه اینم اضافه کنن چون تو بخش دی ال سی ها بتسدا یه لول دیگه ای داره در برابر بقیه استودیو ها
مثله ساخت و ساز یا اژدها سواری که تو دی ال سی های اسکایریم اضاف شد یا بخش درگیر کردن مناطق بازی با هم و جناه بندی ها که تو نوکا ورد دی ال سی فالوت ۴ اضاف شد.تازه ماد ها هم هستن
 
  • Like
Reactions: earendilist

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or