دروداین حرکت از یه طرف بده، چون dlss 3 خیلی آپشن خوبی میتونست باشه و کیفیت بازی رو همراه با فریم ریت یه بوست اساسی بکنه...
کاری که amd داره میکنه قشنگ تو مایه های انحصاری کردنای سونیهکار به شدت کثیفیه و یه عده رو از یه چیزی محروم میکنه.
ولی خب از جنبه مثبتش ببینیم اینه که باعث میشه nvidia یه تکونی به خودش بده و این vram های مزخرف ۶ و ۸ گیگی رو بزاره کنار که واقعا از رده خارجن....
حقیقتش اینه که هم انویدیا هم amd جفتشون اگه پاش برسه کثافت کاری زیاد میکنن و سر مشتری کلاه زیاد میزارن و این رقابت بینشون به نفع ما میشه آخرش.
این amd لعنتی هم قرار بود تو ۲۰۲۳ fsr 3 رو منتشر کنه که فعلا خبری نشده ازش
اگه حداقل این تکنولوژی برای استارفیلد منتشر میشد میتونست خوب باشه چون یوزرای انویدیا هم میتونن استفاده کنن
قیاس درستی نیست ، چون تو این دو مورد که نام بردی ویژگی انحصاری که ساخته خودش هست ، براش هزینه کرده روی بازی آورده نه اینکه ، از ویژگی انحصاری رقیب جلوگیری کنه . این دو مثل هم نیستن .درود
این البته انویدیا بود که این بقول شما کثیف کاری رو کشف کرد و اورد بدنیای پی سی gaming!
افکت های انحصاریش هنوز من دارم بازی های far cry 4 ویچر و ... رو میبنم هنوز فریم ریت رو فلج میکنن حتی در سیستم های خودش چه برسه به amd- شعار nvidia the way it's meant to be played هنوز هست و بازی رو به قول اون شخصیت gta iv به نیکو بلیک میگه میتونی بازی رو انتخاب و شروعش کنی هرموقعی خواستی ولی قوانین رو نمیتونی عوض کنی .
زمانی قیاس درستی بود که amd هم تکنولوژی مشابهش رو داشت و nvidia از ارائه اون جلوگیری میکرد مثل کاری که amd سر استارفیلد یا یه سری بازیهای دیگه کرده. در صورتی که amd تکنولوژی مشابهه physx نداشت .اتفاقا کاملا صحیح است اون دو نمونه برای مثال بود صد ها بازی از دسترس یوزر amd خارج شد نمونه هاش زیاده جاش نیست . انویدیا هم دستش برسه میبنده نه اینجور قیاس نمیشه کرد حالا بهرحال انحصاری خودش یا نه محدود کرد دیگه شما برو hair work بود زمانی فلج میکرد سیستم ها رو - خوب اینم fsr تک خود amd است هزینه کرده و اورده در موتور بازی و اصلا از پایه در طراحی apu کنسول در سطح سخت افزاری داره ساپورت میکنه .
ضمنا من خودم یوزر انویدیا هستم و نوت بوک گیمینگ با gpu انویدیا استفاده میکنم البته کژوال -زمانی هاردکور فن پی سی گیمینگ بودم الان بیشتر کنسول هستم. حالا سری 4 انویدیا خیلی قویه نیازی به اپ اسکیل تکنیک نداره البته با این قیمت هاشون بعید میدونم به کاری کسی بیان !![]()
اتفاقا کاملا صحیح است اون دو نمونه برای مثال بود صد ها بازی از دسترس یوزر amd خارج شد نمونه هاش زیاده جاش نیست . انویدیا هم دستش برسه میبنده نه اینجور قیاس نمیشه کرد حالا بهرحال انحصاری خودش یا نه محدود کرد دیگه شما برو hair work بود زمانی فلج میکرد سیستم ها رو - خوب اینم fsr تک خود amd است هزینه کرده و اورده در موتور بازی و اصلا از پایه در طراحی apu کنسول در سطح سخت افزاری داره ساپورت میکنه .قیاس درستی نیست ، چون تو این دو مورد که نام بردی ویژگی انحصاری که ساخته خودش هست ، براش هزینه کرده روی بازی آورده نه اینکه ، از ویژگی انحصاری رقیب جلوگیری کنه . این دو مثل هم نیستن .
مثل این میمونه که بگیم چرا تو بازی کنترل ریتریسینگ رو برای سری 6000 اجرا نمیکنه پس کار کثیفی کرد ه ، در صورتی که سری 6000 اصلا توانایی اجراش رو نداره ، چون واحد پردازش ریتریسینگ نداره . در مورد این دو بازی هم که مثال زدی همینه .
)
) فقط هم کارش ایمپلنت کردن DLSS و FSR به بازی ها هست حتی واسه استاروارز آخری هم ساخته.
حرفی که میگید منطقیه ولی این پستی هست که amd منتشر کردهمن فکر نکنم این قراردادشون انحصاری یا چیزی باشه.
احتمال داره بعدا مثل باقی بازیها DLSS بیارن به بازی.
من کارتم ساپورت نمیکنه ولی خیلی از منطق خارجه که همچین بازی بزرگی امسال منتشر بشه و سازنده بگه عمرا براش DLSS رو توسعه نخواهیم داد.
چون عملا اگه نگیم شماره یک ولی یکی از بهترین تکنولوژیهای گرافیکیه که برای بازیها ساخته شده.
من که میگم بعد اتمام دوره تبلیغات AMD با یک تیزر این ویژگی رو هم به بازی میارن.
Today, AMD and Bethesda Softworks announced an exclusive partnership bringing powerful optimizations and graphical features to Starfield, the first new universe in twenty-five years from legendary game developers Bethesda Game Studios.
Leading up to the launch of the highly anticipated title on September 6, AMD and Bethesda are working closely together to deliver exceptional performance and stunning visuals to the expansive universe of Starfield on Xbox consoles, as well as on gaming PCs powered by Ryzen 7000 Series processors and Radeon 7000 Series graphics.
In addition, gamers will be able to take advantage of advanced AMD features and technologies that deliver a truly immersive gaming experience, including the advanced cross-platform AMD FidelityFX Super Resolution 2 upscaling technology.
To celebrate this partnership, Starfield Executive Game Director, Todd Howard, joined AMD SVP & GM, Computing and Graphics Group, Jack Huynh, in a video showcasing how the partnership will thrill and delight gamers by delivering an immersive, transformational experience in Starfield.
— AMD
این قرارداد تنها در یک حالت به نفع جامعه گیمینگ باشه که amd برای بهینه کردن بازی روی سری ایکس و اس هم هزینه کرده باشد که نمودش مثل اضافه شدن مود پرفومنس برای بازی باشد که در اینم نیستاین حرکت از یه طرف بده، چون dlss 3 خیلی آپشن خوبی میتونست باشه و کیفیت بازی رو همراه با فریم ریت یه بوست اساسی بکنه...
کاری که amd داره میکنه قشنگ تو مایه های انحصاری کردنای سونیهکار به شدت کثیفیه و یه عده رو از یه چیزی محروم میکنه.
ولی خب از جنبه مثبتش ببینیم اینه که باعث میشه nvidia یه تکونی به خودش بده و این vram های مزخرف ۶ و ۸ گیگی رو بزاره کنار که واقعا از رده خارجن....
حقیقتش اینه که هم انویدیا هم amd جفتشون اگه پاش برسه کثافت کاری زیاد میکنن و سر مشتری کلاه زیاد میزارن و این رقابت بینشون به نفع ما میشه آخرش.
این amd لعنتی هم قرار بود تو ۲۰۲۳ fsr 3 رو منتشر کنه که فعلا خبری نشده ازش
اگه حداقل این تکنولوژی برای استارفیلد منتشر میشد میتونست خوب باشه چون یوزرای انویدیا هم میتونن استفاده کنن
عجب عکسی ....يه اسكرين شات بشدت خفن از استارفيلد
لعنتي محيطاش از رد دد هم طبيعي تر و زيباتره
View attachment 300339
حالت سختی بازی رو سوروایور بزار هم کمبود مهمات پیدا میکنی هم استرس بازی بیشتر میشه هم حالت بازی بیشتر به سمت واقعه گرایانه میره و تاکتیکی تر میشه مثله فالوت ۴ یا اسکایریمعجب عکسی ....
یکم زیادی مهمات نداره اونم برا اسنایپر، برا rifle هم زیاده
یکی از چیزایی که میتونه تو این بازی جذاب باشه کمبود مهماته
فکر کن تو یه سیاره گیر کرده باشی اسحله هات هم کم مهمات داشته باشن بخوای پیاده برگردی سفینه ت
