جدای از چند سیاره پیشرفته و دارای جزئیات مربوط به داستان اصلی و فرعی و خرده فرهنگ ها احتمالا،دوستان یه مسئله ای در مورد داستان 1000 سیاره هست،
چون بازی +1000 سیاره داره، به این معنی نیست که بازیکن (مخصوصا توی یک playthrough ) قراره کل این سیاره ها رو پیدا کنه و بهشون سفر کنه
حتی پیدا کردن و سفر به 100 سیاره هم خیلی زیاده...
خلاصه اینکه کاش این عدد مسخره +1000 رو اصلا نمیگفتن و انقدر بزرگ نمیشد که همیشه سرش بحث بشه![]()
- تاد سئوال آیا در بازی سیاه چاله وجود دارد یا خیر رو بی پاسخ گذاشت


همه این شلوغ بازیا برای یه عنوان آفلاینه
من باشم برمیگردم ازون منظومه خارج میشمیکی تو توییتر یه چیز باحالی نوشته بود:
فکر کنید تو یه سیاره فرود اومدید که خود بازی بهتون گفته خالی (از انسان/موجود زنده) هست، بعد یهو با این صحنه مواجه بشید.
View attachment 298849
البته خیلی میتونه جالب باشه،مثلا تو یه سیاره اوت پست درست کنی بعد یه مدت یه SOS بفرستن بری برسی ببینی همشونو سلاخی کردن.حتی اگه خود بتسدا هم این کارو نکنه Modder ها میتونن سناریو های ترسناک بسیار زیادی تولید کنن.به نفع کنسولیاست، چون fsr میاد رو کنسولشون، fsr درسته کیفیت dlss رو نداره ولی رو همه گرافیکها اجرا میشهرو DLSS برای اجرای بازی روی PC حساب نکنید، چون احتمالا به لطف AMD، بازی DLSS نداشته باشه
Todd Howard confirms that Starfield will have FSR 2.0 (Fidelity Super Resolution) on both PC and Xbox consoles
رو DLSS برای اجرای بازی روی PC حساب نکنید، چون احتمالا به لطف AMD، بازی DLSS نداشته باشه
Todd Howard confirms that Starfield will have FSR 2.0 (Fidelity Super Resolution) on both PC and Xbox consoles
Who is PureDark?
PureDark is a well-known modder who has created DLSS3 and DLSS2/FSR2/XeSS mods. He is known for his work in Jedi: Survivor, where he was able to nearly double the game’s frame rate by modding DLSS 3 frame generation into the game when it first came out with all of its performance problems.
He is promising to mod DLSS 3 into Starfield, when the game enters its early access period should make many PC gamers using Nvidia Graphic cards happy. PureDark’s mods are paywalled, but he deserves the compensation for the amazing work he does.
قاعدتا با توجه به RPG بودن بازی باید فرق کنهدوستان یک پرسشی دارم
ایا شخصی سازی سفینه ها باید در عملکردشان تاثیر داشته باشد یا نه؟
یعنی اگر من یک سفینه همانند prime ساختتم (همانی که در گیمپلی بازی نشان دادن) باید در جنگ فضایی، مصرف سوخت و... موثر باشد یا نه
من دلم میخواد تا حدودی موثر باشد
اما میخواهم نظر گیمرهای حرفه ای را نیز بدانم
پس پرسش اینه
میزان تاثیر شخصی سازی در گیم پلی چقدر باشه خوبه کم یا زیاد
کم باشه فان بازی زیاد میشه ازادی عمل زیاد میشه و حالت غیرمنطقی طوری همیشه گوشه ی ذهن حضور داره
زیاد باشه بازی جدی میشه ازادی عمل کم میشه و منطقی تر به نظر خواهد امد
