Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
دوستان یه مسئله ای در مورد داستان 1000 سیاره هست،
چون بازی +1000 سیاره داره، به این معنی نیست که بازیکن (مخصوصا توی یک playthrough ) قراره کل این سیاره ها رو پیدا کنه و بهشون سفر کنه :-"
حتی پیدا کردن و سفر به 100 سیاره هم خیلی زیاده...
خلاصه اینکه کاش این عدد مسخره +1000 رو اصلا نمیگفتن و انقدر بزرگ نمیشد که همیشه سرش بحث بشه :-"
جدای از چند سیاره پیشرفته و دارای جزئیات مربوط به داستان اصلی و فرعی و خرده فرهنگ ها احتمالا،
و چندین سیاره دارای حیات (100 تا)، که خب حد و اندازه شون میشه گفت قابل قبول و خوبه،

به نظرم یکی از دلایل مانور دادنشون رو این عدد 1000 عدد سیاره قابل دسترسی، و پخش بودن اون 100 تا سیاره دارای حیات بین این ها، این هست که القا کنند دنیا به شدت وسیع هست، خب در دنیای تا این حد وسیع، نا خوداگاه تجربه من و شما و دیگری، شبیه هم نخواهد بود، ممکنه سیاراتی که من کشف کردم هیچ وقت سر راه شما قرار نگیره، همینطور برعکس، ممکنه تمدن های ناشناخته و بقایا و لور هایی که من میبینم در مجموع با شما متفاوت باشه، چون بین اون 100 تا به صورت شانسی پخش شده...

این دقیقا مشابه دنیای واقعی هم هست، تو دنیای ما هم، اگر فرض کنیم سیستم های دارای حیات و گونه های هوشمند دارای تمدن، در جای و سمت دیگری از فضا، وجود دارند، با توجه به وسعت بیکران فضا، خب طبیعتا کشف و اکتشافاتشون الزاما مشابه ما زمینی ها نخواهد بود، به طوری که شاید زمینی ها و تمدن x در فولان سیستم، چندین سیستم دارای حیات دیگر هم کشف کنند، اما هیچ وقت به طور مشخص به همدیگه نرسند، یعنی زمینی ها و x هیج وقت هم رو پیدا نکنند،

احتمالا مشابه پیشرفت من و شما و x و y در بازی، و تفاوتی که در سیستم ها، اوت پست ها و پایگاه هایی که در اختیار میگیریم، به وجود میاد، طوری که اگر این 1000 تا مثلا 100 تا بود، قطعا "شانس" تجربه متفاوت و یونیک هم تا حد زیادی کم میشد و فارغ از داستان و لور اصلی، تجربه های فرعی مون هم تا حد زیادی مشابه میشد، در حالی که الان به شکل عجیب و خفنی پتانسیل اینو داره که هر کسی (پلیری)، به معنای واقعی به مانند یک تمدن یونیک در فضا، تجربه یونیک خودش هم داشته باشه،

حتی پلی ترو های گوناگون هم میتونند نسبت به هم یونیک باشند.. خلاصه اینجوری نگاه کنی، واقعااااا خفنه :D

---

من بخش ساخت و ساز f4 رو خیلی دوست داشتم، منفجر کردم اینقدر که ستلمنت هامو تقویت و گسترش دادم، حداقل 150 ساعت فقط برای اینا وقت گذاشتم و لوت و کرفت کردم، با توجه به این، و امکاناتی که استارفیلد در اختیار قرار میده، حقیقتا این بازی برام مثل بهشت میمونه، از اوناست که 5-10-15 سال و بیشتر، تو پلی لیستم بمونه، انصافا عجیب هم نیست، کمااینکه اسکایریم و f3 و TES های قبلی و حتی وگاس، همین الان این رکورد هارو در پلی لیستم دارند...
 
یکی تو توییتر یه چیز باحالی نوشته بود:
فکر کنید تو یه سیاره فرود اومدید که خود بازی بهتون گفته خالی (از انسان/موجود زنده) هست، بعد یهو با این صحنه مواجه بشید. 😅

View attachment 298849
من باشم برمیگردم ازون منظومه خارج میشم x_x البته خیلی میتونه جالب باشه،مثلا تو یه سیاره اوت پست درست کنی بعد یه مدت یه SOS بفرستن بری برسی ببینی همشونو سلاخی کردن.حتی اگه خود بتسدا هم این کارو نکنه Modder ها میتونن سناریو های ترسناک بسیار زیادی تولید کنن.
پنانسیل بازی واقعا بی نهایته.
 
دوستان یک پرسشی دارم
ایا شخصی سازی سفینه ها باید در عملکردشان تاثیر داشته باشد یا نه؟
یعنی اگر من یک سفینه همانند prime ساختتم (همانی که در گیمپلی بازی نشان دادن) باید در جنگ فضایی، مصرف سوخت و... موثر باشد یا نه

من دلم میخواد تا حدودی موثر باشد
اما میخواهم نظر گیمرهای حرفه ای را نیز بدانم
پس پرسش اینه
میزان تاثیر شخصی سازی در گیم پلی چقدر باشه خوبه کم یا زیاد
کم باشه فان بازی زیاد میشه ازادی عمل زیاد میشه و حالت غیرمنطقی طوری همیشه گوشه ی ذهن حضور داره
زیاد باشه بازی جدی میشه ازادی عمل کم میشه و منطقی تر به نظر خواهد امد
 
  • Poker Face
Reactions: GameMasterr
رو DLSS برای اجرای بازی روی PC حساب نکنید، چون احتمالا به لطف AMD، بازی DLSS نداشته باشه:D


Todd Howard confirms that Starfield will have FSR 2.0 (Fidelity Super Resolution) on both PC and Xbox consoles
به نفع کنسولیاست، چون fsr میاد رو کنسولشون، fsr درسته کیفیت dlss رو نداره ولی رو همه گرافیکها اجرا میشه
ولی بازیهایی که اسپانسرشون amd هست: 1. نمیزاره dlss و dlaa و بقیه بیاد
2. vram میخورن، این بازیا، اگه دیدی 4k از 16 گیگ رم رد کرده، تعجب نکنید، شاخصه بازیایی هست که amd اسپانسره.
 
رو DLSS برای اجرای بازی روی PC حساب نکنید، چون احتمالا به لطف AMD، بازی DLSS نداشته باشه:D


Todd Howard confirms that Starfield will have FSR 2.0 (Fidelity Super Resolution) on both PC and Xbox consoles

PureDark promises Nvidia DLSS mod on Starfield during 9-6-2023 launch​

PureDark promises Nvidia DLSS mod on Starfield during 9-6-2023 launch

Who is PureDark?​

PureDark is a well-known modder who has created DLSS3 and DLSS2/FSR2/XeSS mods. He is known for his work in Jedi: Survivor, where he was able to nearly double the game’s frame rate by modding DLSS 3 frame generation into the game when it first came out with all of its performance problems.

He is promising to mod DLSS 3 into Starfield, when the game enters its early access period should make many PC gamers using Nvidia Graphic cards happy. PureDark’s mods are paywalled, but he deserves the compensation for the amazing work he does.
 
دوستان یک پرسشی دارم
ایا شخصی سازی سفینه ها باید در عملکردشان تاثیر داشته باشد یا نه؟
یعنی اگر من یک سفینه همانند prime ساختتم (همانی که در گیمپلی بازی نشان دادن) باید در جنگ فضایی، مصرف سوخت و... موثر باشد یا نه

من دلم میخواد تا حدودی موثر باشد
اما میخواهم نظر گیمرهای حرفه ای را نیز بدانم
پس پرسش اینه
میزان تاثیر شخصی سازی در گیم پلی چقدر باشه خوبه کم یا زیاد
کم باشه فان بازی زیاد میشه ازادی عمل زیاد میشه و حالت غیرمنطقی طوری همیشه گوشه ی ذهن حضور داره
زیاد باشه بازی جدی میشه ازادی عمل کم میشه و منطقی تر به نظر خواهد امد
قاعدتا با توجه به RPG بودن بازی باید فرق کنه
یه زمانی شما یه سفینه کارگو با گنجایش خیلی زیاد برای لوت هات نیاز داری
یه زمانی یه سفینه کوچیک و پر سرعت برای نبرد ها
یا مثلا برای پرش های بین منظومه ای طبعا باید خدمه ی زیادی بتونی همراه خودت ببری :D
من که میگم کاملا باید بر پایه یه منطقی باشه
نمیشه که یکی بیاد یه سفینه قد برج میلاد بسازه همه کارو با همون بکنه :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or