Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
چرا ؟:D
چراش که بنظر برمیگرده به طرف که از بازی چی بخواد :D

مثلا من خودم اونقدری ماد روی 4 زده بودم که گان پلی شاید از CoD ـا هم قوی تر شده بود، انیمیشنا و کلا تجربه شوتینگش به قدری به یک FPS پرفکت نزدیک شده بود که اگه هیچی کانتنت هم نمیداشت بازم میتونستم 40-50 ساعت دیگه پاش بزارم.
واسه همینم خیالم از استارفیلد از این نظر راحته چون حتی اگه در حد همین 4 هم باشه با چهار تا ماد میشه رسوندش در حد بهترین شوترا.
اما واسه این میگم دوس ندارم مثل اون بشه چون از فال اوت 4 بجا اینکه به عنوان یک RPG لذت ببرم به عنوان شوتر لوتر سروایوال لذت بردم :D حداقل واسه منی که میام سمت RPG کلا کیفیت دیالوگا، شخصیتا و فکشنا خیلی عنصر مهمتریه تا گیم پلی و چیزای دیگه، که خب میتونه واسه یکی دیگه متفاوت باشه.
مرحله اخر هیچی داستان اصلی 85% به بعد اینا کاملا متفاوت میشد با داستانی که فکشن روبرو داشت تو محیط های مختلف
دقیقا یکی از چیزای عجیبش واسم همین بود! یک دفعه از همین حدودی که گفتی داستان شدید اوج میگیره و جذابیتش چندین برابر میشه، فکشنا تازه اواخر تاثیر گذاریشون خیلی به چشم میاد و کوئستاشون جذاب میشه، یعنی الانم که بهش فک میکنم میبینم به یاد موندنی ترین قسمتای بازی مال بعد 60 ساعت اولیه بازیم بود.

---

حالا چیزی که از استارفیلد انتظار دارم اینکه همین درصدو بیاره پایین، مسیر و انتخابایی که انجام میدی در طول بازی همراهت باشه تا اینکه بخواد نزدیک اواخر بازی بشه تا کامل خودشو نشون بده.
این Reputation System ـه نیو وگاس رو هم دوس داشتم یک جوری برگردونن جوری که مثلا با فلان گروه تو فلان سیاره به مشکل خورده باشی و نتونی دیگه وارد اونجا بشی یا مثلا اگه نزدیک اونجا بشی مثل سگ بیوفتن دنبالت تو فضا :)) یا مثلا اگه سیاره های نزدیک اونجا باشی ترکت کنن پیدات کنن و گند بزنن به آرامشت :D
 
آخرین ویرایش:
نگا کن کجای حرفتو ریپ کردم
میگی توسط فن های سری کوبیده شد منم میگم اون عزیزانی که تو استیم بدون هیچ دلیل موجه با 1 ساعت گیم پلی میان فضا رو تاکسیک میکنن با چرت و پرت هیترن فن های سری نیستن به عنوان فن بهشون نگاه نکنیم
بازی تا به امروز فعاله و پلیر زیاد داره حتی بیشتر 76 که بازی سرویس محورشون هست, بزرگترین کامیونیتی فالوت رو داره حق نیست بگیم فن های سری کوبیدنش امیدوارم منظورمو متوجه شده باشی
من خودم حاضرم تا صبح بشینم تو تلگرام بات از کم کاری های بتسدا تو فالوت 4 صحبت کنیم و افسوس بخوریم شمارو نچسبوندم به اونا
بزگوار واضحه طبق حرفام من خودمو جزو فن های سری میدونم. کوبیدم بازی رو به عبارتی گفتم لذت نبردم بعد شما میای میگی هیترها میکوبن نه فن های سری طبیعیه که به خودم بگیرم. بازیم کژوال تر شده مطمئنا به بزگتر شدن کامیونیتیش کمک کرده‌. الان مثلا سری اساسین جدید رو من دوست دارم و به کامیونیتیش اضافه شدم و بازی کلی فروش بیشتری داشته نسبت به قبل ولی فن هاش ناراضین‌. اینجام چنین شباهتی هست‌.
 
  • Like
Reactions: the batman
این Reputation System ـه نیو وگاس رو هم دوس داشتم یک جوری برگردونن جوری که مثلا با فلان گروه تو فلان سیاره به مشکل خورده باشی و نتونی دیگه وارد اونجا بشی یا مثلا اگه نزدیک اونجا بشی مثل سگ بیوفتن دنبالت تو فضا :)) یا مثلا اگه سیاره های نزدیک اونجا باشی ترکت کنن پیدات کنن و گند بزنن به آرامشت :D
من بیشتر دوست دارم faction های اسکایریم رو برگردونن, بیشتر کوئست های بازی مربوط به فرقه های مختلف اطراف مپ بود,هر فرقه کلی کوئست جذاب و داستان خوبی داشت thieves guild, companions, mages guild, dark brotherhood ...
فالوت 4 نداشت متاسفانه ولی انگار استارفیلد داره با این چیزایی که گفتن
civil war هم استقبال میشه شدید :D تصورش هم مو به تن سیخ میکنه
 
.
این Reputation System ـه نیو وگاس رو هم دوس داشتم یک جوری برگردونن جوری که مثلا با فلان گروه تو فلان سیاره به مشکل خورده باشی و نتونی دیگه وارد اونجا بشی یا مثلا اگه نزدیک اونجا بشی مثل سگ بیوفتن دنبالت تو فضا :)) یا مثلا اگه سیاره های نزدیک اونجا باشی ترکت کنن پیدات کنن و گند بزنن به آرامشت :D
اگه اینطور پیاده کنن احتمالا مرغ بکشیم کل سیاره میوفتن دنبالمون :))

(رفرنس اسکایریم برای کسایی که منظورمو نگرفتن :D )
 
به طور قطع و طبق گفته های خودشون بیشتر سیاره ها خالی از سکنه و خالی از حیات هستن. کسایی که دنبال ماموریت تو تک تک سیاره ها هستن خب مشخصا میخوره تو ذوقشون! این قضیه 1000 تا سیاره فقط واسه تقویت حس اکتشاف واسه عاشقای فضا و به طور کلی جامعه گیمرها طراحی شده. شاید بعضی هاشون فقط به این درد بخورن که روشون کمپ و ایستگاه بزنی و بعضی ها هم به غیر از مقداری منابع چیز دیگه ای تو سطحشون نباشه. از طرفی یه تعداد از سیاره ها فضای زیر سطحی هم دارن. به طور کلی بازی نسبت به بازی های دیگه تو این سبک خیلی واقع گرایانه تر و علمی تر هست. حتی کمپ ها و قطعات مربوط به ساخت و ساز کمپ هم مثل کمپ هایی طراحی شدن که تو سال های بعد احتمالا تو مریخ برپا میشه. یعنی بیش از حد تخیلی نیستن.

فکر می‌کنم شنیدم که تو یکی از مصاحبه ها گفتن که سیارات گازی هم تو بازی وجود داره، حالا این هارو چطور میشه اکتشاف کرد؟ خودم احتمال میدم بشه تو جوشون که مملو از غبار و گاز هست پرواز کرد. شاید بین اون گاز ها و غبارها یک تمدن بیگانه معلق در هوا هم پیدا بشه! مطمئنا وجود تمدن های بیگانه و کشف نشده و بسیار پیشرفته که زیادی هم عجیب باشن، تو سیاره های رندوم می تونه جذابیت رو خیلی بیشتر کنه و اکسپلور رو یه ارز‌ش خاصی بده. مثلا زمان رسیدن به اون تمدن پایین بنویسه "تمدن کشف نشده"!! همین طور وجود تمدن بدوی و اولیه انسان ها در یک سیاره دوردست می تونه جالب باشه! بازی خیلی وقته در حال ساخته و نفرات استدیو هم نسبت به گذشته برای کار روی این بازی خیلی بیشتر از بازی های دیگه بتسدا هست، پس می تونن جزئیات جالبی تو بازی بگنجونن و قایم کنن که بعدش کامیونیتی پر می‌شه از کشفیات گیمرها!

از یک طرف به نظر میاد ستاره ها تو بازی حضور دارن چون منظومه بدون ستاره معنا نداره. اگر 1 عدد سیاه چاله هم تو بازی بزارن که عالی میشه البته این مورد دوم اگرم نشه، مودرها هستن. دوست دارم ببینم زمین رو چطوری طراحی کردن و آیا نابود شده و دنیای آخر الزمانی مدمکس توش جریان داره یا دارای تمدن هست.

ماه هم تو بازی هست. من که خودم شخصا این فانتزی رو دارم که روی سطح ماه یک ایستگاه بزنم و نزارم خدمه یا حالا هر چیز دیگه ای واردش بشن و خودم روی سطح تنها بمونم ! با اون سطح عجیب غریب و مرده ماه، یه حس یونیکی داره این کار! بری رو سطح قدم بزنی و هر از گاهی هم سفینه رو بپرونی و بری 2 تا ماموریت انجام بدی و دوباره برگردی و بیای تو کمپ و از بیرون طلوع و غروب خورشید رو از سطح ماه نظاره گر با‌شی :D

پ.ن: در ادامه بحثی که انجام شد، یکی از فانتزیام هم اینه که امیدوارم جناب تاد هاوارد شست مبارکش رو نشونمون نده :D
 
آخرین ویرایش:
فکر می‌کنم شنیدم که تو یکی از مصاحبه ها گفتن که سیارات گازی هم تو بازی وجود داره، حالا این هارو چطور میشه اکتشاف کرد؟ خودم احتمال میدم بشه تو جوشون که مملو از غبار و گاز هست پرواز کرد. شاید بین اون گاز ها و غبارها یک تمدن بیگانه معلق در هوا هم پیدا بشه! مطمئنا وجود تمدن های بیگانه و کشف نشده و بسیار پیشرفته که زیادی هم عجیب باشن، تو سیاره های رندوم می تونه جذابیت رو خیلی بیشتر کنه و اکسپلور رو یه ارز‌ش خاصی بده. مثلا زمان رسیدن به اون تمدن پایین بنویسه "تمدن کشف نشده"!! همین طور وجود تمدن بدوی و اولیه انسان ها در یک سیاره دوردست می تونه جالب باشه! بازی خیلی وقته در حال ساخته و نفرات استدیو هم نسبت به گذشته برای کار روی این بازی خیلی بیشتر از بازی های دیگه بتسدا هست، پس می تونن جزئیات جالبی تو بازی بگنجونن و قایم کنن که بعدش کامیونیتی پر می‌شه از کشفیات گیمرها!
سیارات گازی، تعداد زیادی ماه دارن و نمونش 4 سیاره گازی منظومه شمسی.:D همین مشتری ماه داره از سیاره عطارد بزرگ تره. فکر کنم در مورد سیارات گازی، احتمالا تاکید بیشتر روی اکتشاف ماه های اینها باشه.
زمین هم فکر کنم تنها جایی باشه که پلیر رو به چنتا لوکیشن محدود کنن و براش یه بهونه هم بیارن بگن به این دلیل نمیشه اینجا ول بچرخی.:D
 
به طور قطع و طبق گفته های خودشون بیشتر سیاره ها خالی از سکنه و خالی از حیات هستن. کسایی که دنبال ماموریت تو تک تک سیاره ها هستن خب مشخصا میخوره تو ذوقشون! این قضیه 1000 تا سیاره فقط واسه تقویت حس اکتشاف واسه عاشقای فضا و به طور کلی جامعه گیمرها طراحی شده. شاید بعضی هاشون فقط به این درد بخورن که روشون کمپ و ایستگاه بزنی و بعضی ها هم به غیر از مقداری منابع چیز دیگه ای تو سطحشون نباشه. از طرفی یه تعداد از سیاره ها فضای زیر سطحی هم دارن. به طور کلی بازی نسبت به بازی های دیگه تو این سبک خیلی واقع گرایانه تر و علمی تر هست. حتی کمپ ها و قطعات مربوط به ساخت و ساز کمپ هم مثل کمپ هایی طراحی شدن که تو سال های بعد احتمالا تو مریخ برپا میشه. یعنی بیش از حد تخیلی نیستن.

فکر می‌کنم شنیدم که تو یکی از مصاحبه ها گفتن که سیارات گازی هم تو بازی وجود داره، حالا این هارو چطور میشه اکتشاف کرد؟ خودم احتمال میدم بشه تو جوشون که مملو از غبار و گاز هست پرواز کرد. شاید بین اون گاز ها و غبارها یک تمدن بیگانه معلق در هوا هم پیدا بشه! مطمئنا وجود تمدن های بیگانه و کشف نشده و بسیار پیشرفته که زیادی هم عجیب باشن، تو سیاره های رندوم می تونه جذابیت رو خیلی بیشتر کنه و اکسپلور رو یه ارز‌ش خاصی بده. مثلا زمان رسیدن به اون تمدن پایین بنویسه "تمدن کشف نشده"!! همین طور وجود تمدن بدوی و اولیه انسان ها در یک سیاره دوردست می تونه جالب باشه! بازی خیلی وقته در حال ساخته و نفرات استدیو هم نسبت به گذشته برای کار روی این بازی خیلی بیشتر از بازی های دیگه بتسدا هست، پس می تونن جزئیات جالبی تو بازی بگنجونن و قایم کنن که بعدش کامیونیتی پر می‌شه از کشفیات گیمرها!

از یک طرف به نظر میاد ستاره ها تو بازی حضور دارن چون منظومه بدون ستاره معنا نداره. اگر 1 عدد سیاه چاله هم تو بازی بزارن که عالی میشه البته این مورد دوم اگرم نشه، مودرها هستن. دوست دارم ببینم زمین رو چطوری طراحی کردن و آیا نابود شده و دنیای آخر الزمانی مدمکس توش جریان داره یا دارای تمدن هست.

ماه هم تو بازی هست. من که خودم شخصا این فانتزی رو دارم که روی سطح ماه یک ایستگاه بزنم و نزارم خدمه یا حالا هر چیز دیگه ای واردش بشن و خودم روی سطح تنها بمونم ! با اون سطح عجیب غریب و مرده ماه، یه حس یونیکی داره این کار! بری رو سطح قدم بزنی و هر از گاهی هم سفینه رو بپرونی و بری 2 تا ماموریت انجام بدی و دوباره برگردی و بیای تو کمپ و از بیرون طلوع و غروب خورشید رو از سطح ماه نظاره گر با‌شی :D

پ.ن: در ادامه بحثی که انجام شد، یکی از فانتزیام هم اینه که امیدوارم جناب تاد هاوارد شست مبارکش رو نشونمون نده :D
این فانتزی شما در استارسیتیزن مدتهاست که عملی شده !

کلا عناصر حیاط در فضا یعنی عناصری که دانشمندان و اخترشناسان در فضا به دنیال حیاط فرا زمینی یا هرگونه حیاط حتی در حد تک یاخته های تک سلولی به دنیال اون هستند عبارت است از این سه عنصر oxygen, carbon dioxide, methane این عناصر با طیف نگار های فوق پیشرفته ای که روی فضاپیماها یا تلسکوپ ها نصب شده میتونن از فاصله خیلی خیلی دور فرضا نیم ملیون مایلی جو سیاره رو برای وجود این عناصر کاوش کنن !
یا با در مدار قرار گرفتن اطراف سیاره این کار رو انجام بدن .

کلا به بازی به چشم یک سندباکس نگاه کنید نه open world
 
حقیقتا من برای این عنوان هایپ نیستم.
خبر های منفی دور و برش زیاد بوده.
نمایش خاصی هم نداشته.
انجین بتسدا هم فسیل اه. باید Creation Engine رو بندازه سطل زباله اما خوب این کارو نمی کنه چون یک خروار Asset و کد دارن که به همون Engine می خوره.

به نظرم فیل می شه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: just_p30
حقیقتا من برای این عنوان هایپ نیستم.
خبر های منفی دور و برش زیاد بوده.
نمایش خاصی هم نداشته.
انجین بتسدا هم فسیل اه. باید Creation Engine رو بندازه سطل زباله اما خوب این کارو نمی کنه چون یک خروار Asset دارن که به همون Engine می خوره.

به نظرم فیل می شه.

منم تقریبا هم نظرم ، هرچند هر چی بتسدا بسازه تهش پلی میدم و باهاش زندگی می کنم مثل همه عناویش ، حتی همون فال اوت 4 ! ولی خوب بعد از دوتا فیل ، اینم اگر بخواد فیل بشه دیگه ... :(
 
منم تقریبا هم نظرم ، هرچند هر چی بتسدا بسازه تهش پلی میدم و باهاش زندگی می کنم مثل همه عناویش ، حتی همون فال اوت 4 ! ولی خوب بعد از دوتا فیل ، اینم اگر بخواد فیل بشه دیگه ... :(
خودمونیم 4 که هیچ جوره نمیتونیم بگیم فیل شد.
اما این درست که بگیم تو یک سری ویژگیها به سطح انتظاراتی که با نیووگاس ایجاد شده بود نتونست برسه و هم اینکه چون بعد ویچر 3 منتشر شد خیلیهارو از لحاظ تکنیکی و کیفیت تصویری مایوس کرد.
ولی در آخر F4 مثل باقی بازیهای بتسدا واقعا یک ابر بازیه.

76 هم که اصولا یک بازی آنلاین هست ، اصولا صدی 90 پروژه های آنلاین استودیوهای بزرگ از رو عناوین معروفشون شکست میخوره ، چندتایی هستن که تونستن موفق بشن و همینطور ادامه بدن.
تازه این رو هم که اصلا یک استودیوی دیگه ساخته مثل ESO و واقعا ارتباط مستقیمی با استودیوی بتسدا نداره.
با این حال نمیدونم جدیدا بازی کردی یا نه ولی بازی نسبت به زمان انتشار کیلومترها فاصله گرفته و بهتر شده.
با اینکه زنیمکس آنلاین ساخته میشه گفت همه جوره میتونه یک بازی درجه 2 از بتسدا لقب بگیره.

البته از لحاظ گرافیکی بطور افتضاحی تو ذوق میزنه و خب چون ماد ساپورت نیست و نمیشه خیلی چیزهارو فیکس کرد واقعا مایوس کنندست.
موردی که برای استارفیلد صدق نمیکنه و حتما ساپورت ماد خیلی به کمک بازی و پلیرها میاد.

اما در مورد نگرانی بابت استارفیلد فکر کنم همه نگران باشن واقعا.
بنظرم حتی طرفدار دو آتیشه هم اون ته دلش نسبت به موفقیت/کیفیت این بازی مطمئن نیست.
 
چند جا دیدم شایعه شده بتسدا وقت بیشتری برای پولیش بازی از مایکرو خواسته و معلوم نیست مایکرو وقت بده یا نه.
شما که از 2022 انداختید به 2023 حالا چند ماهم بیشتر وقت بدین بازی کامل بدن بیرون دیگه البته یه مشکل جدی مایکرو اینه که ظاهرا فورزا هم وقت بیشتری میخواد و اگه استارفیلدم بره برای آخر سال فقط ردفال داره تا آخرای سال.
در کل به نظرم وقت بیشتر بدن بهشون بهتره هرچند بازیای بتسدا بدون باگ حال نمیده:D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or