Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,373
نام
Majid
توسط فن های سری نه
هیترا همیشه همه بازی هارو میکوبن بازیشم نمیکنن و الا ما بازی کردیم کلی ایراد گرفتیم بازم جلو لذت بردنمون رو نگرفت
فالوت 4 بهترین نسخه سری بود, نیو وگاس یه سری چیزاش مثل موزیک متن,رادیو, کیفیت دیالوگ و انتخاب دیالوگ دیگه باقی قابل بحث نیست مشخصه بازی بهتر کدومه
من همه اینارو 100 ها ساعت و بعضی 1000+ ساعت بازی کردم فالوت 4 با ایراداتی که داشت لذت بخش ترین فالوت بود با بالاترین replayability بخاطر ماد ساپرت فوقالعاده
این استارفیلد هم قراره داد خیلیا رو در بیاره اما اگه یه rpg حقیقی باشه مثل بازی های قبلی بتسدا مثل اسکایریم و فالوت اینم تا 10 سال دیگه هنوز پلیراش از بازی های روز بیشتره
چه سریع برچسب هیتر میزنید!
من الان چند وقتیه شدید افتادم تو دنیای فال اوت ساعت ها پای خودش و مادینگش گذاشتم، شاید جز بهترین سری های عمرم باشه اما بهم بگن استارفیلد قراره مثل F4 باشه همین الان هایپمو میچسبونم به صفر.

با اینکه فال اوت 4 رو دوس دارم اما بنظرم میره اون پایینا توی لیست، قطعا اگه یکی به بخش Survival یا کرفتینگ و ستلمنت و اینا علاقه بیشتری داشته باشه بهترین بازی سری بدونش، حتی از نظر گیمپلی/گان پلی هم قطعا فرسنگ ها جلوتر از نسخه های قبله شایدم یکی واسه این دلیل بیشتر دوسش داشته باشه اما دیگه غیر اینا چه نکته بهتری نسبت به قبلیا داره؟
کسی که ساعت ها پای فال اوت 3 گذاشته یا غرق Mojave Wasteland و اتمسفر اعتیاد آور و فکشنای خفنش شده چقد میتونه از 4 لذت ببره؟ سیستم دیالوگش اینقد برام رو اعصاب بود که بعد 30-40 ساعت رفتم ماد نصب کردم و برگردونمش به حالت سنتی (دیالوگا بیاد رو صفحه، کرکتر اصلی هم خفه بشه :D) تازه یکم تونستم باهاش کنار بیام اما بازم اینقد سطحش پایین تره یک دیالوگ به یادموندنی ازش یادم نیست!
انتخابا اصلا تو رو تو یک مسیر خیلی متفاوت قرار نمیداد و اندینگشم به اون شکلی که فک میکردی متفاوت نمیشد، تعداد NPC ها و Random interaction ـا نسبت به مپ بزرگش اینقد کم بود که میدیدی 3 ساعته داری بازی میکنی کل کاری که تو این سه ساعت کردی رفتی تو یه سوراخ یک مشت آدم کشتی و ریسورس جمع کردم اومدی بیرون، یک اینترکشن جذاب اون وسط نداشتی که غافلگیرت کنه! در صورتی که همین تایمو مثلا تو نیو وگاس میزاشتی محیطای جدید کشف میکردی با کلی شخصیت جذاب به یاد موندنی آشنا میشدی.

اینکه بگی اینا فنا نبودن هیترا بودن درست نیست بنظرم، اگه اینطور میبود بتزدا به شخمش میگرفت و همون سیستم فال اوت 4 رو ادامه میداد ولی داری میبینی سیستم دیالوگو برگردونده به قدیم، اکسپلوریشن رو اولویت قرار داده، تعداد دیالوگا رو بشدت افزایش داده، خیلی روی شخصیتا و اینترکشنا تمرکز کرده و در نهایت ستلمنت، ریسورس جمع کردن و Survival ـو گذاشته تو اولویت های بعدیش اینا هم یعنی اینکه فهمیدن فنای قدیمی علاقه ای به این سیستم جدید ندارن و میخوان یک ترکیبی از این دوتا ارائه بدن تا همه جذبش بشن.
 
آخرین ویرایش:

the batman

کاربر سایت
May 25, 2013
394
عزیز من برچسب هیتر زدن و مشکلات یه بازی رو ندیدن کار راحتیه. من بشخصه نیووگاس رو بازی بهتری میدونم اونم بخاطر سیستم دیالوگ محشرش که برای سلیقه من مهمه. شما اگر بازی فال اوت ۳ رو برتر بدونی درکت میکنم و به نظرت احترام میزارم .من اسکایریم و فال اوت ۳ هم جزو پنج تا بازی برتر زندگیم میدونم ولی فال اوت ۴ برام بشدت خواب اور بود‌‌. نمیگم بقیه بازیای بتسدا، اسکایریم و فال اوت ۳ سیستم دیالوگش محشر بود ولی دیگه به شلی نسخه چهارم نبود.ادعا هم ندارم ۱۰۰۰ ساعت بازی کردمشون. هرکدومشون رو به اندازه ای که تمام فرعیاو اصلیا رو جارو کرده باشم رفتم
نگا کن کجای حرفتو ریپ کردم
میگی توسط فن های سری کوبیده شد منم میگم اون عزیزانی که تو استیم بدون هیچ دلیل موجه با 1 ساعت گیم پلی میان فضا رو تاکسیک میکنن با چرت و پرت هیترن فن های سری نیستن به عنوان فن بهشون نگاه نکنیم
بازی تا به امروز فعاله و پلیر زیاد داره حتی بیشتر 76 که بازی سرویس محورشون هست, بزرگترین کامیونیتی فالوت رو داره حق نیست بگیم فن های سری کوبیدنش امیدوارم منظورمو متوجه شده باشی
من خودم حاضرم تا صبح بشینم تو تلگرام بات از کم کاری های بتسدا تو فالوت 4 صحبت کنیم و افسوس بخوریم شمارو نچسبوندم به اونا
 
  • Like
Reactions: MrElectricWizard

the batman

کاربر سایت
May 25, 2013
394
بهم بگن استارفیلد قراره مثل F4 باشه همین الان هایپمو میچسبونم به صفر.
چرا ؟:D
غیر اینا چه نکته بهتری نسبت به قبلیا داره؟
world building
داستان کلی, گرچه کیفیت دیالوگ ها از وگاس و 3 عقب تره
interior ها
سیستم follower
خود دیزاین مپ و محیطش
گیم پلی و گان پلی و ستلمنت رو خودت گفتی
replayability شدید
مود پذیری فرسنگ ها بالاتر
و خیلی چیزا دیگه که همینطوری فکر کنم هی باید اظاف کنم
و البته چیزای که تر زدن توش :
deathclaw !! :| رسما نابودش کردن موجود فلک زده رو دیگه هیچ ابوهتی براش نمونده
راحت تر کردن بازی
کیفیت دیالوگ داغون
دیزاین اسلحه ها خیلی ریده
تم کمدی که اظاف کردن یکم زیادیه برا فالوت
پرفرومنس افتضاح شهر
و ....
انتخابا اصلا تو رو تو یک مسیر خیلی متفاوت قرار نمیداد و اندینگشم به اون شکلی که فک میکردی متفاوت نمیشد
داداش فالوت 4 حقیقتا 2 تا اندینگ بیشتر نداشت بقیش رو نمیگم مهم نیست ( railroad & minutemen )
حقیقتا چطور میشه گفت فالوت 3 و نیو وگاس چنین اپشن های متفاوتی رو داشتن تو اندینگ ؟ کاملا فرق داشت روند رسیدن به پایان بازی چه از راه برادرهود یا institute
مرحله اخر هیچی داستان اصلی 85% به بعد اینا کاملا متفاوت میشد با داستانی که فکشن روبرو داشت تو محیط های مختلف
نیو وگاس هم پیچش داستانی خفنی داشت دیالوگ هاش قطعا خیلی سرتر بود اما در کل این content رو نداشت مشخصه به هر حال بین بازی که1.5 سال زمان صرف ساختش میکنی و بازی که 4 سال ...
تعداد NPC ها و Random interaction ـا نسبت به مپ بزرگش اینقد کم بود که میدیدی 3 ساعته داری بازی میکنی کل کاری که تو این سه ساعت کردی رفتی تو یه سوراخ یک مشت آدم کشتی و ریسورس جمع کردم اومدی بیرون، یک اینترکشن جذاب اون وسط نداشتی که غافلگیرت کنه! در صورتی که همین تایمو مثلا تو نیو وگاس میزاشتی محیطای جدید کشف میکردی با کلی شخصیت جذاب به یاد موندنی آشنا میشدی.
من برعکس تو تجربه کردم, هر 2 رو بازی کردم نیو وگاس رو اندازه 4 نه ولی مطمعنم 4 interior های پر محتواش بیشتره همینطور event ها و random interaction ها
 
آخرین ویرایش:

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,373
نام
Majid
چرا ؟:D
چراش که بنظر برمیگرده به طرف که از بازی چی بخواد :D

مثلا من خودم اونقدری ماد روی 4 زده بودم که گان پلی شاید از CoD ـا هم قوی تر شده بود، انیمیشنا و کلا تجربه شوتینگش به قدری به یک FPS پرفکت نزدیک شده بود که اگه هیچی کانتنت هم نمیداشت بازم میتونستم 40-50 ساعت دیگه پاش بزارم.
واسه همینم خیالم از استارفیلد از این نظر راحته چون حتی اگه در حد همین 4 هم باشه با چهار تا ماد میشه رسوندش در حد بهترین شوترا.
اما واسه این میگم دوس ندارم مثل اون بشه چون از فال اوت 4 بجا اینکه به عنوان یک RPG لذت ببرم به عنوان شوتر لوتر سروایوال لذت بردم :D حداقل واسه منی که میام سمت RPG کلا کیفیت دیالوگا، شخصیتا و فکشنا خیلی عنصر مهمتریه تا گیم پلی و چیزای دیگه، که خب میتونه واسه یکی دیگه متفاوت باشه.
مرحله اخر هیچی داستان اصلی 85% به بعد اینا کاملا متفاوت میشد با داستانی که فکشن روبرو داشت تو محیط های مختلف
دقیقا یکی از چیزای عجیبش واسم همین بود! یک دفعه از همین حدودی که گفتی داستان شدید اوج میگیره و جذابیتش چندین برابر میشه، فکشنا تازه اواخر تاثیر گذاریشون خیلی به چشم میاد و کوئستاشون جذاب میشه، یعنی الانم که بهش فک میکنم میبینم به یاد موندنی ترین قسمتای بازی مال بعد 60 ساعت اولیه بازیم بود.

---

حالا چیزی که از استارفیلد انتظار دارم اینکه همین درصدو بیاره پایین، مسیر و انتخابایی که انجام میدی در طول بازی همراهت باشه تا اینکه بخواد نزدیک اواخر بازی بشه تا کامل خودشو نشون بده.
این Reputation System ـه نیو وگاس رو هم دوس داشتم یک جوری برگردونن جوری که مثلا با فلان گروه تو فلان سیاره به مشکل خورده باشی و نتونی دیگه وارد اونجا بشی یا مثلا اگه نزدیک اونجا بشی مثل سگ بیوفتن دنبالت تو فضا :)) یا مثلا اگه سیاره های نزدیک اونجا باشی ترکت کنن پیدات کنن و گند بزنن به آرامشت :D
 
آخرین ویرایش:

saeedonly

کاربر سایت
Nov 22, 2012
1,074
نگا کن کجای حرفتو ریپ کردم
میگی توسط فن های سری کوبیده شد منم میگم اون عزیزانی که تو استیم بدون هیچ دلیل موجه با 1 ساعت گیم پلی میان فضا رو تاکسیک میکنن با چرت و پرت هیترن فن های سری نیستن به عنوان فن بهشون نگاه نکنیم
بازی تا به امروز فعاله و پلیر زیاد داره حتی بیشتر 76 که بازی سرویس محورشون هست, بزرگترین کامیونیتی فالوت رو داره حق نیست بگیم فن های سری کوبیدنش امیدوارم منظورمو متوجه شده باشی
من خودم حاضرم تا صبح بشینم تو تلگرام بات از کم کاری های بتسدا تو فالوت 4 صحبت کنیم و افسوس بخوریم شمارو نچسبوندم به اونا
بزگوار واضحه طبق حرفام من خودمو جزو فن های سری میدونم. کوبیدم بازی رو به عبارتی گفتم لذت نبردم بعد شما میای میگی هیترها میکوبن نه فن های سری طبیعیه که به خودم بگیرم. بازیم کژوال تر شده مطمئنا به بزگتر شدن کامیونیتیش کمک کرده‌. الان مثلا سری اساسین جدید رو من دوست دارم و به کامیونیتیش اضافه شدم و بازی کلی فروش بیشتری داشته نسبت به قبل ولی فن هاش ناراضین‌. اینجام چنین شباهتی هست‌.
 
  • Like
Reactions: the batman

the batman

کاربر سایت
May 25, 2013
394
این Reputation System ـه نیو وگاس رو هم دوس داشتم یک جوری برگردونن جوری که مثلا با فلان گروه تو فلان سیاره به مشکل خورده باشی و نتونی دیگه وارد اونجا بشی یا مثلا اگه نزدیک اونجا بشی مثل سگ بیوفتن دنبالت تو فضا :)) یا مثلا اگه سیاره های نزدیک اونجا باشی ترکت کنن پیدات کنن و گند بزنن به آرامشت :D
من بیشتر دوست دارم faction های اسکایریم رو برگردونن, بیشتر کوئست های بازی مربوط به فرقه های مختلف اطراف مپ بود,هر فرقه کلی کوئست جذاب و داستان خوبی داشت thieves guild, companions, mages guild, dark brotherhood ...
فالوت 4 نداشت متاسفانه ولی انگار استارفیلد داره با این چیزایی که گفتن
civil war هم استقبال میشه شدید :D تصورش هم مو به تن سیخ میکنه
 

zilyzal

کاربر سایت
Feb 10, 2017
3,087
.
این Reputation System ـه نیو وگاس رو هم دوس داشتم یک جوری برگردونن جوری که مثلا با فلان گروه تو فلان سیاره به مشکل خورده باشی و نتونی دیگه وارد اونجا بشی یا مثلا اگه نزدیک اونجا بشی مثل سگ بیوفتن دنبالت تو فضا :)) یا مثلا اگه سیاره های نزدیک اونجا باشی ترکت کنن پیدات کنن و گند بزنن به آرامشت :D
اگه اینطور پیاده کنن احتمالا مرغ بکشیم کل سیاره میوفتن دنبالمون :))

(رفرنس اسکایریم برای کسایی که منظورمو نگرفتن :D )
 

homayoon k2

کاربر سایت
Oct 14, 2012
1,709
به طور قطع و طبق گفته های خودشون بیشتر سیاره ها خالی از سکنه و خالی از حیات هستن. کسایی که دنبال ماموریت تو تک تک سیاره ها هستن خب مشخصا میخوره تو ذوقشون! این قضیه 1000 تا سیاره فقط واسه تقویت حس اکتشاف واسه عاشقای فضا و به طور کلی جامعه گیمرها طراحی شده. شاید بعضی هاشون فقط به این درد بخورن که روشون کمپ و ایستگاه بزنی و بعضی ها هم به غیر از مقداری منابع چیز دیگه ای تو سطحشون نباشه. از طرفی یه تعداد از سیاره ها فضای زیر سطحی هم دارن. به طور کلی بازی نسبت به بازی های دیگه تو این سبک خیلی واقع گرایانه تر و علمی تر هست. حتی کمپ ها و قطعات مربوط به ساخت و ساز کمپ هم مثل کمپ هایی طراحی شدن که تو سال های بعد احتمالا تو مریخ برپا میشه. یعنی بیش از حد تخیلی نیستن.

فکر می‌کنم شنیدم که تو یکی از مصاحبه ها گفتن که سیارات گازی هم تو بازی وجود داره، حالا این هارو چطور میشه اکتشاف کرد؟ خودم احتمال میدم بشه تو جوشون که مملو از غبار و گاز هست پرواز کرد. شاید بین اون گاز ها و غبارها یک تمدن بیگانه معلق در هوا هم پیدا بشه! مطمئنا وجود تمدن های بیگانه و کشف نشده و بسیار پیشرفته که زیادی هم عجیب باشن، تو سیاره های رندوم می تونه جذابیت رو خیلی بیشتر کنه و اکسپلور رو یه ارز‌ش خاصی بده. مثلا زمان رسیدن به اون تمدن پایین بنویسه "تمدن کشف نشده"!! همین طور وجود تمدن بدوی و اولیه انسان ها در یک سیاره دوردست می تونه جالب باشه! بازی خیلی وقته در حال ساخته و نفرات استدیو هم نسبت به گذشته برای کار روی این بازی خیلی بیشتر از بازی های دیگه بتسدا هست، پس می تونن جزئیات جالبی تو بازی بگنجونن و قایم کنن که بعدش کامیونیتی پر می‌شه از کشفیات گیمرها!

از یک طرف به نظر میاد ستاره ها تو بازی حضور دارن چون منظومه بدون ستاره معنا نداره. اگر 1 عدد سیاه چاله هم تو بازی بزارن که عالی میشه البته این مورد دوم اگرم نشه، مودرها هستن. دوست دارم ببینم زمین رو چطوری طراحی کردن و آیا نابود شده و دنیای آخر الزمانی مدمکس توش جریان داره یا دارای تمدن هست.

ماه هم تو بازی هست. من که خودم شخصا این فانتزی رو دارم که روی سطح ماه یک ایستگاه بزنم و نزارم خدمه یا حالا هر چیز دیگه ای واردش بشن و خودم روی سطح تنها بمونم ! با اون سطح عجیب غریب و مرده ماه، یه حس یونیکی داره این کار! بری رو سطح قدم بزنی و هر از گاهی هم سفینه رو بپرونی و بری 2 تا ماموریت انجام بدی و دوباره برگردی و بیای تو کمپ و از بیرون طلوع و غروب خورشید رو از سطح ماه نظاره گر با‌شی :D

پ.ن: در ادامه بحثی که انجام شد، یکی از فانتزیام هم اینه که امیدوارم جناب تاد هاوارد شست مبارکش رو نشونمون نده :D
 
آخرین ویرایش:

Vesemir

A WITCHER ON THE PATH
کاربر سایت
May 29, 2014
1,428
نام
کیوان
فکر می‌کنم شنیدم که تو یکی از مصاحبه ها گفتن که سیارات گازی هم تو بازی وجود داره، حالا این هارو چطور میشه اکتشاف کرد؟ خودم احتمال میدم بشه تو جوشون که مملو از غبار و گاز هست پرواز کرد. شاید بین اون گاز ها و غبارها یک تمدن بیگانه معلق در هوا هم پیدا بشه! مطمئنا وجود تمدن های بیگانه و کشف نشده و بسیار پیشرفته که زیادی هم عجیب باشن، تو سیاره های رندوم می تونه جذابیت رو خیلی بیشتر کنه و اکسپلور رو یه ارز‌ش خاصی بده. مثلا زمان رسیدن به اون تمدن پایین بنویسه "تمدن کشف نشده"!! همین طور وجود تمدن بدوی و اولیه انسان ها در یک سیاره دوردست می تونه جالب باشه! بازی خیلی وقته در حال ساخته و نفرات استدیو هم نسبت به گذشته برای کار روی این بازی خیلی بیشتر از بازی های دیگه بتسدا هست، پس می تونن جزئیات جالبی تو بازی بگنجونن و قایم کنن که بعدش کامیونیتی پر می‌شه از کشفیات گیمرها!
سیارات گازی، تعداد زیادی ماه دارن و نمونش 4 سیاره گازی منظومه شمسی.:D همین مشتری ماه داره از سیاره عطارد بزرگ تره. فکر کنم در مورد سیارات گازی، احتمالا تاکید بیشتر روی اکتشاف ماه های اینها باشه.
زمین هم فکر کنم تنها جایی باشه که پلیر رو به چنتا لوکیشن محدود کنن و براش یه بهونه هم بیارن بگن به این دلیل نمیشه اینجا ول بچرخی.:D
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,732
نام
رضا.آ
به طور قطع و طبق گفته های خودشون بیشتر سیاره ها خالی از سکنه و خالی از حیات هستن. کسایی که دنبال ماموریت تو تک تک سیاره ها هستن خب مشخصا میخوره تو ذوقشون! این قضیه 1000 تا سیاره فقط واسه تقویت حس اکتشاف واسه عاشقای فضا و به طور کلی جامعه گیمرها طراحی شده. شاید بعضی هاشون فقط به این درد بخورن که روشون کمپ و ایستگاه بزنی و بعضی ها هم به غیر از مقداری منابع چیز دیگه ای تو سطحشون نباشه. از طرفی یه تعداد از سیاره ها فضای زیر سطحی هم دارن. به طور کلی بازی نسبت به بازی های دیگه تو این سبک خیلی واقع گرایانه تر و علمی تر هست. حتی کمپ ها و قطعات مربوط به ساخت و ساز کمپ هم مثل کمپ هایی طراحی شدن که تو سال های بعد احتمالا تو مریخ برپا میشه. یعنی بیش از حد تخیلی نیستن.

فکر می‌کنم شنیدم که تو یکی از مصاحبه ها گفتن که سیارات گازی هم تو بازی وجود داره، حالا این هارو چطور میشه اکتشاف کرد؟ خودم احتمال میدم بشه تو جوشون که مملو از غبار و گاز هست پرواز کرد. شاید بین اون گاز ها و غبارها یک تمدن بیگانه معلق در هوا هم پیدا بشه! مطمئنا وجود تمدن های بیگانه و کشف نشده و بسیار پیشرفته که زیادی هم عجیب باشن، تو سیاره های رندوم می تونه جذابیت رو خیلی بیشتر کنه و اکسپلور رو یه ارز‌ش خاصی بده. مثلا زمان رسیدن به اون تمدن پایین بنویسه "تمدن کشف نشده"!! همین طور وجود تمدن بدوی و اولیه انسان ها در یک سیاره دوردست می تونه جالب باشه! بازی خیلی وقته در حال ساخته و نفرات استدیو هم نسبت به گذشته برای کار روی این بازی خیلی بیشتر از بازی های دیگه بتسدا هست، پس می تونن جزئیات جالبی تو بازی بگنجونن و قایم کنن که بعدش کامیونیتی پر می‌شه از کشفیات گیمرها!

از یک طرف به نظر میاد ستاره ها تو بازی حضور دارن چون منظومه بدون ستاره معنا نداره. اگر 1 عدد سیاه چاله هم تو بازی بزارن که عالی میشه البته این مورد دوم اگرم نشه، مودرها هستن. دوست دارم ببینم زمین رو چطوری طراحی کردن و آیا نابود شده و دنیای آخر الزمانی مدمکس توش جریان داره یا دارای تمدن هست.

ماه هم تو بازی هست. من که خودم شخصا این فانتزی رو دارم که روی سطح ماه یک ایستگاه بزنم و نزارم خدمه یا حالا هر چیز دیگه ای واردش بشن و خودم روی سطح تنها بمونم ! با اون سطح عجیب غریب و مرده ماه، یه حس یونیکی داره این کار! بری رو سطح قدم بزنی و هر از گاهی هم سفینه رو بپرونی و بری 2 تا ماموریت انجام بدی و دوباره برگردی و بیای تو کمپ و از بیرون طلوع و غروب خورشید رو از سطح ماه نظاره گر با‌شی :D

پ.ن: در ادامه بحثی که انجام شد، یکی از فانتزیام هم اینه که امیدوارم جناب تاد هاوارد شست مبارکش رو نشونمون نده :D
این فانتزی شما در استارسیتیزن مدتهاست که عملی شده !

کلا عناصر حیاط در فضا یعنی عناصری که دانشمندان و اخترشناسان در فضا به دنیال حیاط فرا زمینی یا هرگونه حیاط حتی در حد تک یاخته های تک سلولی به دنیال اون هستند عبارت است از این سه عنصر oxygen, carbon dioxide, methane این عناصر با طیف نگار های فوق پیشرفته ای که روی فضاپیماها یا تلسکوپ ها نصب شده میتونن از فاصله خیلی خیلی دور فرضا نیم ملیون مایلی جو سیاره رو برای وجود این عناصر کاوش کنن !
یا با در مدار قرار گرفتن اطراف سیاره این کار رو انجام بدن .

کلا به بازی به چشم یک سندباکس نگاه کنید نه open world
 

Thonkeyes

کاربر سایت
Jul 11, 2020
4,395
حقیقتا من برای این عنوان هایپ نیستم.
خبر های منفی دور و برش زیاد بوده.
نمایش خاصی هم نداشته.
انجین بتسدا هم فسیل اه. باید Creation Engine رو بندازه سطل زباله اما خوب این کارو نمی کنه چون یک خروار Asset و کد دارن که به همون Engine می خوره.

به نظرم فیل می شه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: just_p30

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر