Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:

John-117

کاربر سایت
May 16, 2020
1,718
Unpopular Opinion:
چیزی که در ابتدا مهم بود این بود که ۲۰۲۲ عرضه بشه حالا که افتاده ۲۰۲۳، اگه از بین ردفال و FM و استاکر فقط دوتاش هم نیمه اول امسال منتشر بشه استارفیلد رو بندازن 2023.11.11 که قشنگ تا جایی که میشه روش کار کنن :D
فردی که یک ویدیو چند ثانیه ای از یکی از بازی های اینده PS رو لیک کرده مدعی شده که ممکنه استارفیلد مجدد تاخیر بخوره

همون 11.11.23 :D
 
آخرین ویرایش:

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,736
فردی که یک ویدیو چند ثانیه ای از یکی از بازی های اینده PS رو لیک کرده مدعی شده که ممکنه استارفیلد مجدد تاخیر بخوره

همون 2023.11.11 :D
بازی با تاخیر منتشر بشه ولی ، موقع انتشار شرایط خوبی داشته باشه
 

prop

کاربر سایت
Jan 10, 2021
581
هیچ اشکالی نداره که استارفیلد تاخیر بخوره ولی تو 2023 منتشر بشه و دوست دارم که مود 60 فریم هم داشته باشه. اینجوری نباشه که بعدا اضافه بشه. این فقط سلیقه و ترجیح من هست و ممکنه موقع تجربه بازی اهمیت خاصی برام پیدا نکنه. مثل Plague 2 با اینکه مود 60 فریم نداشت ولی هیچ جوره به چشمم نیومد و از بازی کلا لذت بردم.
دوست هم دارم که یکی از شهرها یا محیط های بازی حالت سایبرپانکی داشته باشه. از اون شهرهایی که تو نور شب بخاطر نورپردازی های نئون شهر تازه زنده میشه. بعد تجربه high on life هم دوست داشتم یه همکاری ریزی با جاستین رویلند میداشتند و چندتا سایت کوئست طنز یا کاراکترهای عجیب و غریب کمدی داخل بازی اورده میشد.
 

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,606
نام
alireza
https://www.thegamer.com/bethesda-latin-america-instagram-starfield-release-date-very-soon/
گفته، very soon که احتمالا باید تو فوریه باشه، نمایشو تاریخ هم به نظذ همونجا قطعی میده.

شایعه شده بود که میافته نیمه دوم سال/تابستان

که به نظر م با وجود ردفال و فورزا در نیمه اول سال...این نیمه یدوم بیاد منطقی هست
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,925
نام
محمد حسین
شایعه شده بود که میافته نیمه دوم سال/تابستان

که به نظر م با وجود ردفال و فورزا در نیمه اول سال...این نیمه یدوم بیاد منطقی هست
تو اون 1000 تا سیاره گند نزنن به بازی. 2-3 ماه تاخیرم میشه تحمل کرد.
هنوزم با اون هزار تا مشکل دارم. خدا کنه مثل nms یه کپی پیست ساده نباشه و یه مشت سیاره بی هویت.
فقط منتظرم یچیزی نشون بدن، هم وسعت سیاره ها مشخص بشه، هم اینکه شهرهاشون چقدره.تنوع زیست بوم و .........
انتظار بالاست ازش.اولین ایپی جدید بتسدا بعد از مدتها. الانم که با توجه به تاخیرها ازش بالا رفته. 2022 هم که ایکس باکس عنوان aaa نداد ، از ردفال که ابی فکر نکنم گرم بشه، موتوراسپورت عنوان جذابیه ولی بار امسال و پارسال ایکس باکس رو دوش استارفیلده.
یه پلتفرم هم کم کرد، ماکرو براشون.انتظار از بهینه سازی و ... هم بالاتره. درسته، احتمال هل بلید رو دارن، میدن برا آخر 2023.ولی پرچمدار ایکس باکس الان اینه، با توجه به مولتی هیلو
خدا کنه، خراب نکنه و ارزش تعویق و تاخیر الدر رو داشته باشه.
 

Vesemir

A WITCHER ON THE PATH
کاربر سایت
May 29, 2014
1,428
نام
کیوان
انتظار اینکه 1000 تا سیاره پر از شهر و ماموریت باشه یا همشون اکوسیستم داشته باشن، خیلی انتظار نادرستیه. همین منظومه شمسی 2 تا سیاره اولش عطارد و ناهید برهوت و جهنم. ماهِ زمین بی حاصل. مریخ یه سیاره مرده. 4 تا بعدی هم سیارات گازی هستن! تکلیف قمرهاشون هم که مشخصه. منتهی چیزی که بنظرم باید بهش توجه داشته باشن، اینه که 10 تا سیاره (یا ماه) با حیات و زندگی اگر توی بازی هست موجودات یا گیاهان این سیاره روی اون یکی سیاره نباشن و اینکه ننویسه جاذبه ایجا نصف زمینه اتمسفرش هم سمیه ولی بری روش اصلا انگار نه انگار! مشکلی که مس افکت به شدت داشت بنظرم. ولی خب، احتمالاتی که فضا در اختیارشون میزاره باهاش میتونن چیزهای یونیکی خلق کنن که لزومی نباشه شما حتما یه ماموریت با یه شهر بزرگ باشه جایی که شما روش فرود بیاید! اینکه exploration رو چقدر بتونن ارزشمند در بیارن که شما ببینید اونجا مثلا یه سیاره جهنمی یا یه برهوت یخی هست ولی من باید روش فرود بیام چون حتما یه چیز باحالی روش پیدا میکنم کاریه که باید انجام بدن.

من بیشتر هیجان زدم واسه modder ها که با این سیاره ها کلی کار خفن انجام بدن. از مدهایی که بر اساس معیارهای کاملا علمی چیزهای باحال درست کنن تا مدرهایی که کل سیاره الدر اسکرولز یا هر بازی یا دنیای دیگه (استار وارز یا مس افکت مثلا) رو بیارن تو بازی و به فرض مثال شما با سفینه خودتون وسط اسکایریم فرود بیاید.:D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
تو مصاحبه قبلی تاد خیلی صریح میگه داخل بازی کلی سیاره هست که عملا هیچ چیزی توش نیست و بین کانتنت دست ساز و کانتنت این مدلی اونقدری فرق هست که بشه تشخیصشون داد . دیگه بستگی به طرف داره بخواد وقتش رو واسه گشتن اون سیاره ها بزاره یا نه . با این حال این وسط چیزی که خیلی تو ذوق میزنه Seamless نبودن Landing ـاست !! از ی طرف اومدی این همه سیاره ساختی تا حس پهانور بودن فضا رو القا کنی از یـ طرف با پتک میکوبی تو سر پلیر و نمیزاری اون حس 100 درصد درست القا بشه :| حالا این هیچی میشه تو سطح آسمون خود سیاره پرواز کرد ؟ یا صرفا شما هر سیاره میتونی نقطه لندینگ انتخاب کنی ؟ اینجور که پیداست به خاطر محدودیت موتور بعیده بازم بشه این مدلی تو سطح خود سیاره حرکت کرد !!! یـ مورد دیگه ای هم که هست به نظر میاد همچنان اسکیل شهری کاملا طبق استاندارد های قبلی بترداست و فکر شهرای بزرگ و کاملا Open که همه جاش با NPC پر شده رو باید از سرتون بیرون کنید

پ.ن : این قضیه 1000 تا سیاره تا اینجا هیچ سودی که واسه بازی نداشته فقط و فقط باعث ایجاد نگرانی در مورد مقدار و کیفیت کانتنت بازی شده من جای تاد بودم هیچ وقت این قضیه رو به عنوان فیچر اصلی بازی معرفی نمیکردم !!!!
 

John-117

کاربر سایت
May 16, 2020
1,718
با این حال این وسط چیزی که خیلی تو ذوق میزنه Seamless نبودن Landing ـاست !! از ی طرف اومدی این همه سیاره ساختی تا حس پهانور بودن فضا رو القا کنی از یـ طرف با پتک میکوبی تو سر پلیر و نمیزاری اون حس 100 درصد درست القا بشه :|
دقیقا منم تنها نکته ای که نسبت به استارفیلد رو مخمه همینه
امیدوارم بعدا بتونن اضافه کنن یا حداقل مادسازا یه حرکتی بزنن :D
 
  • Like
Reactions: Clarence b

the batman

کاربر سایت
May 25, 2013
394
تو اون 1000 تا سیاره گند نزنن به بازی. 2-3 ماه تاخیرم میشه تحمل کرد.
هنوزم با اون هزار تا مشکل دارم. خدا کنه مثل nms یه کپی پیست ساده نباشه و یه مشت سیاره بی هویت.
یعنی واقعا انتظار داری 1000 تا سیاره رو دست ساز ساخته باشن ؟:))
شاید شرایط جویی و چیزای خیلی ساده رو تایین کرده باشن بقیش رو دعا کن ai generate باشه و الا قراره خالی خالی باشه که 99% گزینه دومه چون فلسفش اینه پلیر خودش بره اونجارو بسازه با سیستم جدید ساخت و سازشون و صد البته زمینی وسیع برای مودر ها
یه سری حرفای عجیبی میشنوم اینجا, با دید اینکه قراره "یکی از انقلابی ترین و وسیع ترین بازی های تاریخ" برین پشت بازی قراره حسابی نا امید بشین
هرکی با فالوت و اسکایریم عشق کرد با اینم عشق میکنه پلیرا جدید اماده باشن قراره کلی حرص بزنن تا به دست پخت بتسدا عادت کنن و در نهایت عاشقش بشن :D
فالوت 3 رو 3 4 بار پاک کردم تا بلاخره درکش کنم واقعا برای اولین بار حرص ادمو در میارن بازی هاش لقمه اماده نیست
یه سری هم میبینم سریع بعد چند ساعت داستان اصلی چه فالوت چه اسکایریمو تمام میکنن بعد میگن چی شد همین ؟ داستان اصلی بازی های بتسدا حقیقتا 20% خود بازی هم نیستن
 

saeedonly

کاربر سایت
Nov 22, 2012
1,074
این سیستم هزاران سیاره شبیه همون سیستم ساخت و ساز فال اوت 4 هست. بنظرم هرچقدر این چیزای بی ربط رو به بازی اضافه کنن بازی چیزای دیگش شل تر میشه. فال اوت 4 هم توسط فن های سری کوبیده شد. البته از تریلراش بنظر میاد اون مشکلات نبود انتخاب زیاد تو مکالمات رو درست کردن. سیستم ساخت و ساز و هزارتا سیاره بنظرم بیشتر بدرد بازی انلاینی مثل فال اوت 76 میخوره.
 
  • Like
Reactions: Clarence b

the batman

کاربر سایت
May 25, 2013
394
فال اوت 4 هم توسط فن های سری کوبیده شد.
توسط فن های سری نه
هیترا همیشه همه بازی هارو میکوبن بازیشم نمیکنن و الا ما بازی کردیم کلی ایراد گرفتیم بازم جلو لذت بردنمون رو نگرفت
فالوت 4 بهترین نسخه سری بود, نیو وگاس یه سری چیزاش مثل موزیک متن,رادیو, کیفیت دیالوگ و انتخاب دیالوگ دیگه باقی قابل بحث نیست مشخصه بازی بهتر کدومه
من همه اینارو 100 ها ساعت و بعضی 1000+ ساعت بازی کردم فالوت 4 با ایراداتی که داشت لذت بخش ترین فالوت بود با بالاترین replayability بخاطر ماد ساپرت فوقالعاده
این استارفیلد هم قراره داد خیلیا رو در بیاره اما اگه یه rpg حقیقی باشه مثل بازی های قبلی بتسدا مثل اسکایریم و فالوت اینم تا 10 سال دیگه هنوز پلیراش از بازی های روز بیشتره
 

saeedonly

کاربر سایت
Nov 22, 2012
1,074
توسط فن های سری نه
هیترا همیشه همه بازی هارو میکوبن بازیشم نمیکنن و الا ما بازی کردیم کلی ایراد گرفتیم بازم جلو لذت بردنمون رو نگرفت
فالوت 4 بهترین نسخه سری بود, نیو وگاس یه سری چیزاش مثل موزیک متن,رادیو, کیفیت دیالوگ و انتخاب دیالوگ دیگه باقی قابل بحث نیست مشخصه بازی بهتر کدومه
من همه اینارو 100 ها ساعت و بعضی 1000+ ساعت بازی کردم فالوت 4 با ایراداتی که داشت لذت بخش ترین فالوت بود با بالاترین replayability بخاطر ماد ساپرت فوقالعاده
این استارفیلد هم قراره داد خیلیا رو در بیاره اما اگه یه rpg حقیقی باشه مثل بازی های قبلی بتسدا مثل اسکایریم و فالوت اینم تا 10 سال دیگه هنوز پلیراش از بازی های روز بیشتره
عزیز من برچسب هیتر زدن و مشکلات یه بازی رو ندیدن کار راحتیه. من بشخصه نیووگاس رو بازی بهتری میدونم اونم بخاطر سیستم دیالوگ محشرش که برای سلیقه من مهمه. شما اگر بازی فال اوت ۳ رو برتر بدونی درکت میکنم و به نظرت احترام میزارم .من اسکایریم و فال اوت ۳ هم جزو پنج تا بازی برتر زندگیم میدونم ولی فال اوت ۴ برام بشدت خواب اور بود‌‌. نمیگم بقیه بازیای بتسدا، اسکایریم و فال اوت ۳ سیستم دیالوگش محشر بود ولی دیگه به شلی نسخه چهارم نبود.ادعا هم ندارم ۱۰۰۰ ساعت بازی کردمشون. هرکدومشون رو به اندازه ای که تمام فرعیاو اصلیا رو جارو کرده باشم رفتم
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,925
نام
محمد حسین
تاد هاوارد
Todd says they could do way more than 1000 planets but decided to set a limit due to the detail of naming them and having a distinct feeling about each one. .
سیارات رو به 1000 محدود کردیم چون هم نامگذاریشون سخت میشد و هم میخواستیم هر کدوم حس خاص خودشونو داشته باشن. این چیزیه که خودش گفته. ما هم گفتیم کپی پیست نشده باشه نه دست ساز.
________
اگه برا مودرها ساختن چرا صد تا نه. چرا 500 تا نه.یعنی نظرسنجی کردن دیدن مودرها 1000 تا میخوان،هزار تا زدن.صد تا کارشونو راه نمینداخت.
این ابعاد صرفا تبلیغاتیه که باعث میشه تاثیر بزاره، با اینکه برا من نقد مهم نیست رو اونم تاثیر میزاره.
یکی از مواردی که به دث آسیب زد همین رفتن به سمت شبیه سازی بود، این میشه اسکیپ کرد ولی
اگه برا هر سیاره یه سیستم جدا گذاشته باشن و بعد تو یه جای بازی کم گذاشته بودن، این کارشون احمقانه بوده.
اگه هم تاد بازم خالی بندی کرده باشه و یه کپی پیست باشه، بازم کارش احمقانه بوده و اگه این اتفاق باعث افزایش حجم و بار پردازشی هم شده باشه،بازم کار بیهوده ای هست.کنسولها محدودیت هارد و سخت افزار دارن، مخصوصا سری اس واز انحصاری ایکس باکس انتظار میره به اینا توحه شده باشه. حتی اگه قبل از خرید ماکرو،ساختنش شروع شده باشه.
تمام اینا رو تا بازی نیاد،نمیشه فهمید. تاد هاواردم ادم مسبوق به سابقه ای هست
 
  • Like
Reactions: m.a.t

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر