Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
https://www.thegamer.com/bethesda-latin-america-instagram-starfield-release-date-very-soon/
گفته، very soon که احتمالا باید تو فوریه باشه، نمایشو تاریخ هم به نظذ همونجا قطعی میده.

شایعه شده بود که میافته نیمه دوم سال/تابستان

که به نظر م با وجود ردفال و فورزا در نیمه اول سال...این نیمه یدوم بیاد منطقی هست
 
شایعه شده بود که میافته نیمه دوم سال/تابستان

که به نظر م با وجود ردفال و فورزا در نیمه اول سال...این نیمه یدوم بیاد منطقی هست
تو اون 1000 تا سیاره گند نزنن به بازی. 2-3 ماه تاخیرم میشه تحمل کرد.
هنوزم با اون هزار تا مشکل دارم. خدا کنه مثل nms یه کپی پیست ساده نباشه و یه مشت سیاره بی هویت.
فقط منتظرم یچیزی نشون بدن، هم وسعت سیاره ها مشخص بشه، هم اینکه شهرهاشون چقدره.تنوع زیست بوم و .........
انتظار بالاست ازش.اولین ایپی جدید بتسدا بعد از مدتها. الانم که با توجه به تاخیرها ازش بالا رفته. 2022 هم که ایکس باکس عنوان aaa نداد ، از ردفال که ابی فکر نکنم گرم بشه، موتوراسپورت عنوان جذابیه ولی بار امسال و پارسال ایکس باکس رو دوش استارفیلده.
یه پلتفرم هم کم کرد، ماکرو براشون.انتظار از بهینه سازی و ... هم بالاتره. درسته، احتمال هل بلید رو دارن، میدن برا آخر 2023.ولی پرچمدار ایکس باکس الان اینه، با توجه به مولتی هیلو
خدا کنه، خراب نکنه و ارزش تعویق و تاخیر الدر رو داشته باشه.
 
انتظار اینکه 1000 تا سیاره پر از شهر و ماموریت باشه یا همشون اکوسیستم داشته باشن، خیلی انتظار نادرستیه. همین منظومه شمسی 2 تا سیاره اولش عطارد و ناهید برهوت و جهنم. ماهِ زمین بی حاصل. مریخ یه سیاره مرده. 4 تا بعدی هم سیارات گازی هستن! تکلیف قمرهاشون هم که مشخصه. منتهی چیزی که بنظرم باید بهش توجه داشته باشن، اینه که 10 تا سیاره (یا ماه) با حیات و زندگی اگر توی بازی هست موجودات یا گیاهان این سیاره روی اون یکی سیاره نباشن و اینکه ننویسه جاذبه ایجا نصف زمینه اتمسفرش هم سمیه ولی بری روش اصلا انگار نه انگار! مشکلی که مس افکت به شدت داشت بنظرم. ولی خب، احتمالاتی که فضا در اختیارشون میزاره باهاش میتونن چیزهای یونیکی خلق کنن که لزومی نباشه شما حتما یه ماموریت با یه شهر بزرگ باشه جایی که شما روش فرود بیاید! اینکه exploration رو چقدر بتونن ارزشمند در بیارن که شما ببینید اونجا مثلا یه سیاره جهنمی یا یه برهوت یخی هست ولی من باید روش فرود بیام چون حتما یه چیز باحالی روش پیدا میکنم کاریه که باید انجام بدن.

من بیشتر هیجان زدم واسه modder ها که با این سیاره ها کلی کار خفن انجام بدن. از مدهایی که بر اساس معیارهای کاملا علمی چیزهای باحال درست کنن تا مدرهایی که کل سیاره الدر اسکرولز یا هر بازی یا دنیای دیگه (استار وارز یا مس افکت مثلا) رو بیارن تو بازی و به فرض مثال شما با سفینه خودتون وسط اسکایریم فرود بیاید.:D
 
تو مصاحبه قبلی تاد خیلی صریح میگه داخل بازی کلی سیاره هست که عملا هیچ چیزی توش نیست و بین کانتنت دست ساز و کانتنت این مدلی اونقدری فرق هست که بشه تشخیصشون داد . دیگه بستگی به طرف داره بخواد وقتش رو واسه گشتن اون سیاره ها بزاره یا نه . با این حال این وسط چیزی که خیلی تو ذوق میزنه Seamless نبودن Landing ـاست !! از ی طرف اومدی این همه سیاره ساختی تا حس پهانور بودن فضا رو القا کنی از یـ طرف با پتک میکوبی تو سر پلیر و نمیزاری اون حس 100 درصد درست القا بشه :| حالا این هیچی میشه تو سطح آسمون خود سیاره پرواز کرد ؟ یا صرفا شما هر سیاره میتونی نقطه لندینگ انتخاب کنی ؟ اینجور که پیداست به خاطر محدودیت موتور بعیده بازم بشه این مدلی تو سطح خود سیاره حرکت کرد !!! یـ مورد دیگه ای هم که هست به نظر میاد همچنان اسکیل شهری کاملا طبق استاندارد های قبلی بترداست و فکر شهرای بزرگ و کاملا Open که همه جاش با NPC پر شده رو باید از سرتون بیرون کنید

پ.ن : این قضیه 1000 تا سیاره تا اینجا هیچ سودی که واسه بازی نداشته فقط و فقط باعث ایجاد نگرانی در مورد مقدار و کیفیت کانتنت بازی شده من جای تاد بودم هیچ وقت این قضیه رو به عنوان فیچر اصلی بازی معرفی نمیکردم !!!!
 
با این حال این وسط چیزی که خیلی تو ذوق میزنه Seamless نبودن Landing ـاست !! از ی طرف اومدی این همه سیاره ساختی تا حس پهانور بودن فضا رو القا کنی از یـ طرف با پتک میکوبی تو سر پلیر و نمیزاری اون حس 100 درصد درست القا بشه :|
دقیقا منم تنها نکته ای که نسبت به استارفیلد رو مخمه همینه
امیدوارم بعدا بتونن اضافه کنن یا حداقل مادسازا یه حرکتی بزنن :D
 
  • Like
Reactions: Clarence b
تو اون 1000 تا سیاره گند نزنن به بازی. 2-3 ماه تاخیرم میشه تحمل کرد.
هنوزم با اون هزار تا مشکل دارم. خدا کنه مثل nms یه کپی پیست ساده نباشه و یه مشت سیاره بی هویت.
یعنی واقعا انتظار داری 1000 تا سیاره رو دست ساز ساخته باشن ؟:))
شاید شرایط جویی و چیزای خیلی ساده رو تایین کرده باشن بقیش رو دعا کن ai generate باشه و الا قراره خالی خالی باشه که 99% گزینه دومه چون فلسفش اینه پلیر خودش بره اونجارو بسازه با سیستم جدید ساخت و سازشون و صد البته زمینی وسیع برای مودر ها
یه سری حرفای عجیبی میشنوم اینجا, با دید اینکه قراره "یکی از انقلابی ترین و وسیع ترین بازی های تاریخ" برین پشت بازی قراره حسابی نا امید بشین
هرکی با فالوت و اسکایریم عشق کرد با اینم عشق میکنه پلیرا جدید اماده باشن قراره کلی حرص بزنن تا به دست پخت بتسدا عادت کنن و در نهایت عاشقش بشن :D
فالوت 3 رو 3 4 بار پاک کردم تا بلاخره درکش کنم واقعا برای اولین بار حرص ادمو در میارن بازی هاش لقمه اماده نیست
یه سری هم میبینم سریع بعد چند ساعت داستان اصلی چه فالوت چه اسکایریمو تمام میکنن بعد میگن چی شد همین ؟ داستان اصلی بازی های بتسدا حقیقتا 20% خود بازی هم نیستن
 
این سیستم هزاران سیاره شبیه همون سیستم ساخت و ساز فال اوت 4 هست. بنظرم هرچقدر این چیزای بی ربط رو به بازی اضافه کنن بازی چیزای دیگش شل تر میشه. فال اوت 4 هم توسط فن های سری کوبیده شد. البته از تریلراش بنظر میاد اون مشکلات نبود انتخاب زیاد تو مکالمات رو درست کردن. سیستم ساخت و ساز و هزارتا سیاره بنظرم بیشتر بدرد بازی انلاینی مثل فال اوت 76 میخوره.
 
  • Like
Reactions: Clarence b
فال اوت 4 هم توسط فن های سری کوبیده شد.
توسط فن های سری نه
هیترا همیشه همه بازی هارو میکوبن بازیشم نمیکنن و الا ما بازی کردیم کلی ایراد گرفتیم بازم جلو لذت بردنمون رو نگرفت
فالوت 4 بهترین نسخه سری بود, نیو وگاس یه سری چیزاش مثل موزیک متن,رادیو, کیفیت دیالوگ و انتخاب دیالوگ دیگه باقی قابل بحث نیست مشخصه بازی بهتر کدومه
من همه اینارو 100 ها ساعت و بعضی 1000+ ساعت بازی کردم فالوت 4 با ایراداتی که داشت لذت بخش ترین فالوت بود با بالاترین replayability بخاطر ماد ساپرت فوقالعاده
این استارفیلد هم قراره داد خیلیا رو در بیاره اما اگه یه rpg حقیقی باشه مثل بازی های قبلی بتسدا مثل اسکایریم و فالوت اینم تا 10 سال دیگه هنوز پلیراش از بازی های روز بیشتره
 
توسط فن های سری نه
هیترا همیشه همه بازی هارو میکوبن بازیشم نمیکنن و الا ما بازی کردیم کلی ایراد گرفتیم بازم جلو لذت بردنمون رو نگرفت
فالوت 4 بهترین نسخه سری بود, نیو وگاس یه سری چیزاش مثل موزیک متن,رادیو, کیفیت دیالوگ و انتخاب دیالوگ دیگه باقی قابل بحث نیست مشخصه بازی بهتر کدومه
من همه اینارو 100 ها ساعت و بعضی 1000+ ساعت بازی کردم فالوت 4 با ایراداتی که داشت لذت بخش ترین فالوت بود با بالاترین replayability بخاطر ماد ساپرت فوقالعاده
این استارفیلد هم قراره داد خیلیا رو در بیاره اما اگه یه rpg حقیقی باشه مثل بازی های قبلی بتسدا مثل اسکایریم و فالوت اینم تا 10 سال دیگه هنوز پلیراش از بازی های روز بیشتره
عزیز من برچسب هیتر زدن و مشکلات یه بازی رو ندیدن کار راحتیه. من بشخصه نیووگاس رو بازی بهتری میدونم اونم بخاطر سیستم دیالوگ محشرش که برای سلیقه من مهمه. شما اگر بازی فال اوت ۳ رو برتر بدونی درکت میکنم و به نظرت احترام میزارم .من اسکایریم و فال اوت ۳ هم جزو پنج تا بازی برتر زندگیم میدونم ولی فال اوت ۴ برام بشدت خواب اور بود‌‌. نمیگم بقیه بازیای بتسدا، اسکایریم و فال اوت ۳ سیستم دیالوگش محشر بود ولی دیگه به شلی نسخه چهارم نبود.ادعا هم ندارم ۱۰۰۰ ساعت بازی کردمشون. هرکدومشون رو به اندازه ای که تمام فرعیاو اصلیا رو جارو کرده باشم رفتم
 
تاد هاوارد
Todd says they could do way more than 1000 planets but decided to set a limit due to the detail of naming them and having a distinct feeling about each one. .
سیارات رو به 1000 محدود کردیم چون هم نامگذاریشون سخت میشد و هم میخواستیم هر کدوم حس خاص خودشونو داشته باشن. این چیزیه که خودش گفته. ما هم گفتیم کپی پیست نشده باشه نه دست ساز.
________
اگه برا مودرها ساختن چرا صد تا نه. چرا 500 تا نه.یعنی نظرسنجی کردن دیدن مودرها 1000 تا میخوان،هزار تا زدن.صد تا کارشونو راه نمینداخت.
این ابعاد صرفا تبلیغاتیه که باعث میشه تاثیر بزاره، با اینکه برا من نقد مهم نیست رو اونم تاثیر میزاره.
یکی از مواردی که به دث آسیب زد همین رفتن به سمت شبیه سازی بود، این میشه اسکیپ کرد ولی
اگه برا هر سیاره یه سیستم جدا گذاشته باشن و بعد تو یه جای بازی کم گذاشته بودن، این کارشون احمقانه بوده.
اگه هم تاد بازم خالی بندی کرده باشه و یه کپی پیست باشه، بازم کارش احمقانه بوده و اگه این اتفاق باعث افزایش حجم و بار پردازشی هم شده باشه،بازم کار بیهوده ای هست.کنسولها محدودیت هارد و سخت افزار دارن، مخصوصا سری اس واز انحصاری ایکس باکس انتظار میره به اینا توحه شده باشه. حتی اگه قبل از خرید ماکرو،ساختنش شروع شده باشه.
تمام اینا رو تا بازی نیاد،نمیشه فهمید. تاد هاواردم ادم مسبوق به سابقه ای هست
 
  • Like
Reactions: m.a.t
توسط فن های سری نه
هیترا همیشه همه بازی هارو میکوبن بازیشم نمیکنن و الا ما بازی کردیم کلی ایراد گرفتیم بازم جلو لذت بردنمون رو نگرفت
فالوت 4 بهترین نسخه سری بود, نیو وگاس یه سری چیزاش مثل موزیک متن,رادیو, کیفیت دیالوگ و انتخاب دیالوگ دیگه باقی قابل بحث نیست مشخصه بازی بهتر کدومه
من همه اینارو 100 ها ساعت و بعضی 1000+ ساعت بازی کردم فالوت 4 با ایراداتی که داشت لذت بخش ترین فالوت بود با بالاترین replayability بخاطر ماد ساپرت فوقالعاده
این استارفیلد هم قراره داد خیلیا رو در بیاره اما اگه یه rpg حقیقی باشه مثل بازی های قبلی بتسدا مثل اسکایریم و فالوت اینم تا 10 سال دیگه هنوز پلیراش از بازی های روز بیشتره
چه سریع برچسب هیتر میزنید!
من الان چند وقتیه شدید افتادم تو دنیای فال اوت ساعت ها پای خودش و مادینگش گذاشتم، شاید جز بهترین سری های عمرم باشه اما بهم بگن استارفیلد قراره مثل F4 باشه همین الان هایپمو میچسبونم به صفر.

با اینکه فال اوت 4 رو دوس دارم اما بنظرم میره اون پایینا توی لیست، قطعا اگه یکی به بخش Survival یا کرفتینگ و ستلمنت و اینا علاقه بیشتری داشته باشه بهترین بازی سری بدونش، حتی از نظر گیمپلی/گان پلی هم قطعا فرسنگ ها جلوتر از نسخه های قبله شایدم یکی واسه این دلیل بیشتر دوسش داشته باشه اما دیگه غیر اینا چه نکته بهتری نسبت به قبلیا داره؟
کسی که ساعت ها پای فال اوت 3 گذاشته یا غرق Mojave Wasteland و اتمسفر اعتیاد آور و فکشنای خفنش شده چقد میتونه از 4 لذت ببره؟ سیستم دیالوگش اینقد برام رو اعصاب بود که بعد 30-40 ساعت رفتم ماد نصب کردم و برگردونمش به حالت سنتی (دیالوگا بیاد رو صفحه، کرکتر اصلی هم خفه بشه :D) تازه یکم تونستم باهاش کنار بیام اما بازم اینقد سطحش پایین تره یک دیالوگ به یادموندنی ازش یادم نیست!
انتخابا اصلا تو رو تو یک مسیر خیلی متفاوت قرار نمیداد و اندینگشم به اون شکلی که فک میکردی متفاوت نمیشد، تعداد NPC ها و Random interaction ـا نسبت به مپ بزرگش اینقد کم بود که میدیدی 3 ساعته داری بازی میکنی کل کاری که تو این سه ساعت کردی رفتی تو یه سوراخ یک مشت آدم کشتی و ریسورس جمع کردم اومدی بیرون، یک اینترکشن جذاب اون وسط نداشتی که غافلگیرت کنه! در صورتی که همین تایمو مثلا تو نیو وگاس میزاشتی محیطای جدید کشف میکردی با کلی شخصیت جذاب به یاد موندنی آشنا میشدی.

اینکه بگی اینا فنا نبودن هیترا بودن درست نیست بنظرم، اگه اینطور میبود بتزدا به شخمش میگرفت و همون سیستم فال اوت 4 رو ادامه میداد ولی داری میبینی سیستم دیالوگو برگردونده به قدیم، اکسپلوریشن رو اولویت قرار داده، تعداد دیالوگا رو بشدت افزایش داده، خیلی روی شخصیتا و اینترکشنا تمرکز کرده و در نهایت ستلمنت، ریسورس جمع کردن و Survival ـو گذاشته تو اولویت های بعدیش اینا هم یعنی اینکه فهمیدن فنای قدیمی علاقه ای به این سیستم جدید ندارن و میخوان یک ترکیبی از این دوتا ارائه بدن تا همه جذبش بشن.
 
آخرین ویرایش:
عزیز من برچسب هیتر زدن و مشکلات یه بازی رو ندیدن کار راحتیه. من بشخصه نیووگاس رو بازی بهتری میدونم اونم بخاطر سیستم دیالوگ محشرش که برای سلیقه من مهمه. شما اگر بازی فال اوت ۳ رو برتر بدونی درکت میکنم و به نظرت احترام میزارم .من اسکایریم و فال اوت ۳ هم جزو پنج تا بازی برتر زندگیم میدونم ولی فال اوت ۴ برام بشدت خواب اور بود‌‌. نمیگم بقیه بازیای بتسدا، اسکایریم و فال اوت ۳ سیستم دیالوگش محشر بود ولی دیگه به شلی نسخه چهارم نبود.ادعا هم ندارم ۱۰۰۰ ساعت بازی کردمشون. هرکدومشون رو به اندازه ای که تمام فرعیاو اصلیا رو جارو کرده باشم رفتم
نگا کن کجای حرفتو ریپ کردم
میگی توسط فن های سری کوبیده شد منم میگم اون عزیزانی که تو استیم بدون هیچ دلیل موجه با 1 ساعت گیم پلی میان فضا رو تاکسیک میکنن با چرت و پرت هیترن فن های سری نیستن به عنوان فن بهشون نگاه نکنیم
بازی تا به امروز فعاله و پلیر زیاد داره حتی بیشتر 76 که بازی سرویس محورشون هست, بزرگترین کامیونیتی فالوت رو داره حق نیست بگیم فن های سری کوبیدنش امیدوارم منظورمو متوجه شده باشی
من خودم حاضرم تا صبح بشینم تو تلگرام بات از کم کاری های بتسدا تو فالوت 4 صحبت کنیم و افسوس بخوریم شمارو نچسبوندم به اونا
 
  • Like
Reactions: MrElectricWizard
بهم بگن استارفیلد قراره مثل F4 باشه همین الان هایپمو میچسبونم به صفر.
چرا ؟:D
غیر اینا چه نکته بهتری نسبت به قبلیا داره؟
world building
داستان کلی, گرچه کیفیت دیالوگ ها از وگاس و 3 عقب تره
interior ها
سیستم follower
خود دیزاین مپ و محیطش
گیم پلی و گان پلی و ستلمنت رو خودت گفتی
replayability شدید
مود پذیری فرسنگ ها بالاتر
و خیلی چیزا دیگه که همینطوری فکر کنم هی باید اظاف کنم
و البته چیزای که تر زدن توش :
deathclaw !! :| رسما نابودش کردن موجود فلک زده رو دیگه هیچ ابوهتی براش نمونده
راحت تر کردن بازی
کیفیت دیالوگ داغون
دیزاین اسلحه ها خیلی ریده
تم کمدی که اظاف کردن یکم زیادیه برا فالوت
پرفرومنس افتضاح شهر
و ....
انتخابا اصلا تو رو تو یک مسیر خیلی متفاوت قرار نمیداد و اندینگشم به اون شکلی که فک میکردی متفاوت نمیشد
داداش فالوت 4 حقیقتا 2 تا اندینگ بیشتر نداشت بقیش رو نمیگم مهم نیست ( railroad & minutemen )
حقیقتا چطور میشه گفت فالوت 3 و نیو وگاس چنین اپشن های متفاوتی رو داشتن تو اندینگ ؟ کاملا فرق داشت روند رسیدن به پایان بازی چه از راه برادرهود یا institute
مرحله اخر هیچی داستان اصلی 85% به بعد اینا کاملا متفاوت میشد با داستانی که فکشن روبرو داشت تو محیط های مختلف
نیو وگاس هم پیچش داستانی خفنی داشت دیالوگ هاش قطعا خیلی سرتر بود اما در کل این content رو نداشت مشخصه به هر حال بین بازی که1.5 سال زمان صرف ساختش میکنی و بازی که 4 سال ...
تعداد NPC ها و Random interaction ـا نسبت به مپ بزرگش اینقد کم بود که میدیدی 3 ساعته داری بازی میکنی کل کاری که تو این سه ساعت کردی رفتی تو یه سوراخ یک مشت آدم کشتی و ریسورس جمع کردم اومدی بیرون، یک اینترکشن جذاب اون وسط نداشتی که غافلگیرت کنه! در صورتی که همین تایمو مثلا تو نیو وگاس میزاشتی محیطای جدید کشف میکردی با کلی شخصیت جذاب به یاد موندنی آشنا میشدی.
من برعکس تو تجربه کردم, هر 2 رو بازی کردم نیو وگاس رو اندازه 4 نه ولی مطمعنم 4 interior های پر محتواش بیشتره همینطور event ها و random interaction ها
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or