Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,357
اهان خب ملت که تعطیلن کلا.
STARFIELD دی وان روی گیم پس
قرار نیست صرفا فن بوی ها بازی تجربه کنن
حداقل 50 درصد پلیر ها در ماه اول عرضه گیمر های معمولی ان که باگ و افت فریم / مشکل شوتینگ / گیم پلی کند و.... تحمل نمی کنن
از همون ساعت اول عرضه , بیشمار ویدیو از مشکلات فنی و گیم پلی بازی میاد
 
  • Sad
Reactions: Dreadlord

reza11

پنج انگشت مثل هم نیستند. به سلایق هم احترام بزاریم
کاربر سایت
Jun 6, 2013
815
نام
رضا
من تریلر بازی رو با کیفیت 4k دیدم و باید بگم گرافیک بازی واقعا تو محیط in door خیلی خوبه. تو محیط های بیرونی هم محیط های کوهستانی و صخره ای و صحرایی و سنگی هم کیفیت خیلی خوبی داره ( همون دقایق اول نمایش کاملا مشخصه) ولی تو محیط هایی که پوشش گیاهی داره اصلا بالانس نیست بعضی جاها خوبه بعضی جاها ضعیف هست. امیدوارم تا زمان عرضه که کم کمش 9 ماه هست بتونن این مشکل رو حل کنن بازی رو پولیش کنن. از نظر مدل سازی و انیمیشن صورت هم بهتر از بازیهای قبلی بتزدا شده ولی همچنان حالت خمیری داره که با توجه به اوپن ورلد بودن بازی و مقیاس وسیع که داره میشه ازش گذشت.
 

smoker

کاربر سایت
Jan 17, 2012
2,059
نام
علیرضا
STARFIELD دی وان روی گیم پس
قرار نیست صرفا فن بوی ها بازی تجربه کنن
حداقل 50 درصد پلیر ها در ماه اول عرضه گیمر های معمولی ان که باگ و افت فریم / مشکل شوتینگ / گیم پلی کند و.... تحمل نمی کنن
از همون ساعت اول عرضه , بیشمار ویدیو از مشکلات فنی و گیم پلی بازی میاد
این بده که مشکلات فنی داره و هیچ توجیهی نداره.
من فقط میتونم برای خودم نظر بدم و برای من مشکل بزرگی نیست و خب من باهاش کنار میام.
طبیعتا هر بازی ایی مخاطب خودشو داره.
اشخاص میتونن از بازی ایی با بالاترین امتیاز ممکن ناراضی باشن و از بازی راضی باشن که همه میگن بده.
 

cloud _ strife

کاربر سایت
Aug 8, 2009
460
نام
کاوه
من حقیقتش مقداری از نمایش بازی نااُمید شدم. البته بازی رو می‌گیرم و ازش لذت هم می‌برم، همون طور که از بازی کردن Mass Effect: Andromeda لذت بردم. مدل بازی‌های بتسدا، بایوویر، اُبسیدیان و... به سلیقه من می‌خوره و طبیعتا از بازی‌هاشون لذت می‌برم، مگر اینکه یه زباله غیر قابل بازیافت تولید کرده باشن :-s مسئله اینجاست که من انتظارم از بتسدا این هست که توی سال 2022، 7-8 سال بعد از عرضه Fallout 4، حداقل تلاش کنه که نقاط ضعف بازی‌هاش رو برطرف کنه، نه اینکه حتی در مواردی پسرفت هم بکنه. مشکل بازی‌های بتسدا هیچ وقت وسعت بازی نبوده که اینا رفتن هزارتا سیاره ساختن. من راضی بودم که سی چهل تا سیاره بسازن، ولی تو هر کدومش یه چیزی برای کشف کردن باشه. مثلا وارد یه سیاره می‌شیم که یه مرکز استخراج اورانیوم توش هست. بعد با مردم اون ناحیه آشنا می‌شیم و کم کم می‌فهمیم یه راز ترسناکی پشت این شهرک صنعتی به ظاهر ساده است... من مطمئنم که بازی همچنان پر از کوئست‌های جذاب اینچنینی هست و من مشکلی هم با وجود هزارتا سیاره نداشتم، به شرطی که یه پیشرفتی توی نقاط ضعفشون می‌دادن.

الان گان پلی بازی رو با سایبرپانک مقایسه کنین، خیلی بی روحه:-s شما هر بازی موفق RPGای رو که توی این چندین سال عرضه شده، در نظر بگیرین، همه بدون استثنا گیم‌پلی‌های خوب و نوآورانه‌ای داشتن. این مدل از اکشن، توی سال 2022، کافی نیست. گان‌پلی بازی نباید انقدر محدود باشه. به نظرم حتی در مقایسه با خود بتسدا هم این چیزی که از گیم‌پلی نشون دادن، یه گام رو به عقبه. Fallout حداقل طراحی اسلحه‌هاش یه جذابیتی داشت. وقتی من با پلاسما می‌زدم ملت رو کتلت می‌کردم و اعضای بدنشون به اطراف پخش می‌شد، قشنگ ارضای روحی می‌شدم. این نمایش همون رو هم نداشت. اسلحه ها هم عین هم بودن و یه حس رو می‌دادن.

طراحی محیط‌های بازی فوق العاده بود. بر خلاف بازی‌های قبلی بتسدا، تنوع محیط‌ها هم زیاد بود. بی صبرانه منتظرم که همه این شهرها و محیط هایی که نشون دادن رو بگردم و همه راز و رمزهاشون رو کشف کنم <:-Pداستان باز رو که نمیشه از روی تریلر خیلی قضاوت کرد، ولی حداقل به نظر می‌رسه که روی خط اصلی داستانی، این دفعه حسابی وقت گذاشتن. بخش مربوط به ساخت سفینه، پرواز کردن و جنگیدن واقعا خوب بود. در کل، به نظر می‌رسه که بازی همه‌ی نکات مثبت بازی‌های قبلی بتسدا رو داره و بعضا بهبودشون هم داده. مشکل اصلیش اینجاست که نقاط ضعف رو هم همچنان داره و این موضوع، بدجوری توی ذوق من می‎زنه:-??
 

SAGAD

کاربر سایت
Nov 1, 2007
2,481
مثال هایی که میزنید جالبه در مورد شوتینگ و کمبت

کمبت witcher رو از نسخه 1 تا 3 با هم مقایسه کنید پیشرفتشو ، یا مس افکت از نسخه یک تا andromeda مقایسه شما همچین جهشی تو استارفیلد دیدی ؟ نسبت بازی های قبلی . وقتی تاد میاد ادعا میکنه بزرگترین پروژه ما بوده N سال روش وقت گذاشتم بزرگترین RPG دنیا و .... ولی در عمل من همون انیمیشن های و AI فال اوت 3 رو دیدم تو تریلر نه بیشتر البته یک سال وقت دارن ولی با توجه به سابقشون بعیده چیزی تغییر کنه، قطعا کسی برای شوتینگ سمت استارفیلد نمیره ولی یه سری چیزی دیگه استاندارد حساب میشه برای بازی نکست جن که سال 2023 میخواد بیاد
 

moxA.J

کاربر سایت
Aug 15, 2012
1,271
نام
Morteza
میگین بازی عالیه ولی شوتینگ و لول دیزاین و گرافیک و باگ و فلان و فلانش بده ولی عیب نداره 😐 بابا اون اسکایرم بود اون زمان اومد ایرادی نداشت این چیزا. الان اینا همش نقصه چطوری میتونید بی‌تفاوت باشید واقعا؟ امیدوارم مثه قضیه هیلو انتقادها رو ببینن یه تاخیری چیزی بزنن درستش کنن
 

Morgoth Bauglir

The Fallen Vala
کاربر سایت
Aug 12, 2017
1,147
نام
Melkor
والا شوتینگ و اینا عالی نبود ولی به نظرم قابل قبول بود . من بیشتر دلم خط داستانی قوی , کاراکتر های خوب و فکشن های در حد New vegas میخواد و یه حسی به من میگه هیچ کدوم از انتظاراتم براورده نمیشه :(

هوش مصنوعی هم که به نظر میرسه فعلا وجود نداره :| :D
 

|FARSHAD|

کاربر سایت
Nov 19, 2010
638
نام
فرشاد
بعد موفقیت یه بازی مثل elden ring و اون همه فروش و پلیر همزمان واقعا چطور الان یه تعداد اومدن به گرافیک این بازی گیر میدن؟
جدا فکر کردید گرافیک خیلی بالا برای یه همچین گیمی با این وسعت چیز مهمیه؟
تریلر رو که دیدم به نظرم تنها نکته منفیش پرفورمنس بازی بود که اونم امیدوارم تا ریلیز بازی درست بشه
(اون نمایش xp بعد هر کیل هم یکم رو مخم بود :)))
 

Mick

کاربر سایت
Mar 12, 2012
69
حالا تا بازی نیاد و عمق گیم پلی و اکسپولریشن تو بازیو نفهمیم نمیشه نظر قطعی داد ولی این چیزی که من دیدم جدا از مسائل تکنیکی به احتمال خیلی بالا یه تجربه کم نظیر میشه برای دوستداران این سبک. بنظرم بازیای قبلی بتسدا تو ساخت دنیا و اون حس اکتشاف هنوز که هنوزه کم رقیبن چه برسه به این بازی که هم ستینگ کاملا جدیدی داره هم زمان خیلی زیادی برای ساختش گذاشتن.
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,378
نام
سید محمد حسین
انتظاراتم از بازی:
حداقل ۶ تا شهر بزرگ. هم مقدار اسکایریم.
حداقل ۳ تا فکشن مهم.
اپشنا و داستان بهتر از Fallout 4 و ترجیحا داستان اصلی بهتر از اسکایریم.
Side quest های در حد اسکایریم.
و در نهایت World building در حد اسکایریم و ابلیوین. که خب سخت ترین مورد این لیسته و فرقش با بازیای اپن ورد دیگست.

اینا که منم امیدوارم باشه

ولی دوست دارم مثل فال اوت و الدر اسکرولز بشه تو همون کامبت Jank اش یه سری روانی بازی درآورد و کلا سیستم بازی رو از مبنا شکوند :D
هنوز هیچ چیزی رو دست 12 برابر دمیج زدن با بک استب به من تو بازی RPG حال نداده :D
 

RAFA_1992

کاربر سایت
Jun 17, 2018
479
درسته.... قطعا این بازی با این سطح از بودجه و تبلیغات فقط ساخته شده که فن های قدیمی بتزدا رو راضی نگه داره:D اصلا اوت دیت بودن و تکراری بودن و باگ داشتن و ضعف کامبت و شوتینگ و.... همش برای رضایت فن های قدیمیه:D
از اونجا که شما 500 ساعت بازی کردی،بله دقیقا حق با شماست
 

peyman18

کاربر سایت
Mar 5, 2007
215
نام
پیمان
مثال هایی که میزنید جالبه در مورد شوتینگ و کمبت

کمبت witcher رو از نسخه 1 تا 3 با هم مقایسه کنید پیشرفتشو ، یا مس افکت از نسخه یک تا andromeda مقایسه شما همچین جهشی تو استارفیلد دیدی ؟ نسبت بازی های قبلی . وقتی تاد میاد ادعا میکنه بزرگترین پروژه ما بوده N سال روش وقت گذاشتم بزرگترین RPG دنیا و .... ولی در عمل من همون انیمیشن های و AI فال اوت 3 رو دیدم تو تریلر نه بیشتر البته یک سال وقت دارن ولی با توجه به سابقشون بعیده چیزی تغییر کنه، قطعا کسی برای شوتینگ سمت استارفیلد نمیره ولی یه سری چیزی دیگه استاندارد حساب میشه برای بازی نکست جن که سال 2023 میخواد بیاد
دقیقا creation engine 2 تو این تریلر ها نشون داد که پیشرفتی خاصی نداشته و من نگران آینده و دیگر عناوین بتسدا هم هستم مثل The Elder Scrolls VI که قرار با این انجین ساخته بشن
بعد از تجربه عناوین مثل ویچر 3 شما نمیتونی دیگه برگردی به کمبت اسکای ریم بعد از تجربه شوتر دستینی نمیتونی شوتر استارفیلد(حداقل اون چیزی که در تریلر دیدیم) را تحمل کرد
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: SAGAD

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,934
نام
محمد حسین
ترس بزرگ 1000 تا سیاره هست. اگه نشستن طراحی کردن که به عقلشون باید شک کرد، المانهای مهمتری تو بازی بودن مثل همین شوتینگ و حتی گرافیک که میشد روشون وقت گذاشت.
اگه نشستن و کپی پیست زدن که دیگه واقعا نوفهمن
اگه یکسری سیارک برا منابع زدن که جدا حماقت کردن، که از x برو y ماده فلانو گیر بیار و با grind به بازی گند زده باشن که دیگه هیچی.
__________
ایکاش بجای 100 تا منظومه 1 منظومه میزاشتن با 10 تا سیاره درست و حسابی که هر کدوم یه داستانی پشتش بود، هم تایم کمتری میبرد هم به الدر سریعتر میرسیدن و هم ابعادش کافی بود.
من از تاد هاوارد میترسم تو فال اوت 76 هم خیلی چیز میز میگفت که تهش گند زد. این ایده محیط بزرگتر رو کی راه انداخت، واقعا؟
ایده بازی خوبه، میشه با یکسری ایرادات تا حدی راه اومد ولی وقتتو بزاری پای وسعت و از سایر موارد بگذری، واقعا ته حماقته و جای دفاع نداره.
باید منتظر موند و نمایشهای دیگه و سطح پیشرفت و وضعیت سیاره ها رو دید.
هر چقدر همه به هیلو میتوپیدن و میگفتم بازی خوبی در میاد، از این میترسم، یا شاهد یه شاهکار خواهید بود یا سلامی باید کرد به یه فاجعه.
یه رمان داره بلودر به نام great gamble,at what price
باید از تاد هاوارد پرسید چرا دست به یه همچین قماری زدی، نه کسی اینو میخواست و نه بتسدا نیاز به اثبات تواناییاش داشت.هزینه چنین قماری بسیار بالاست.
 

|FARSHAD|

کاربر سایت
Nov 19, 2010
638
نام
فرشاد
دقیقا creation engine 2 تو این تریلر ها نشون داد که پیشرفتی خاصی نداشته و من نگران آینده و دیگر عناوین بتسدا هم هستم مثل The Elder Scrolls VI که قرار با این انجین ساخته بشن
بعد از ترجبه عناوین مثل ویچر 3 شما نمیتونی دیگه برگردی به کمبت اسکایریم بعد از تجربه شوتر دستینی نمیتونی شوتر استارفیلد(حداقل اون چیزی که در تریلر دیدیم) را تحمل کرد
اگر اینطور باشه که باید گفت بعد از تجربه شوتینگ دستینی نمیتونی شوتینگ هیچ بازی ای رو تحمل کنی :))
ولی این ایرادایی که الان میگیرید کاملا بی ربط هستن ها
بگذریم که اون کمبت ویچر 3 که میگی رسما توی دیواره
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,400
نام
مــاکــان
وقتی صحبت از فضا میشه و آرزوی 20 ساله بتسدا برای ساخت همچین بازیی ، پس استودیو محکوم به این بوده که وسعت بازی همینقدر بزرگ در نظر بگیره (حالا نه الزاما 1000تا).
صحبت از یکی 2تا منظومه پر جزئیات شاید هدف خوبی برای استودیوهای کوچیک تر با بازیهای کم خرج تر باشه ولی از بتسدا همین انتظار میرفت.

اصلا هدف از ساخت یک بازی فضایی اونهم فقط با یک منظومه خیلی غیر منطقی هست.
اصلا چرا دیگه نیاز به سفینه باشه؟
اصلا چرا کلا بازی روی یک سیاره نباشه؟
چه نیاز به فضا هست؟

==============
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر