تو قسمت جدید Into The Starfield کارگردان صوتی BGS ، Mark Lampert و Inon Zur ، آهنگساز Starfield ، درباره موسیقی و طراحی صدای بازی صحبت میکنند.
Concept-Art های جدید (NOICE)
عاشق Concept-Art اولی ، سومی و پنجمی شدم
(۲ تای اولی کنسپت ارت Fallout هست)
@m.d.makan تشکر اونجایی که راجب بازی های قبلیشون حرف میزدن اصلا حواسم نبود
- بحث میکردن که چگونه موسیقی میتونه بر روی تجربه کلی بازیکنان تاثیر بگذاره و جستجو به دنبال جواب ، در قلب موسیقی استارفیلد قرار داره.
- آقای Inon Zur بعدا گفت که به عقیده ایشون Video Game یک تجربه کامله ، و موسیقی قلب این تجربه کامل هست. موسیقی خوب موسیقی نیست که شما میشنوید، موسیقی هست که شما احساس میکنید این کار خیلی بزرگتر از ماست ، یعنی افراد بسیاری بر روی این بازی کار کرده اند و Inon Zur دوست داره موسیقی به نحوی در بازی حضور داشته باشه که تجربه کلی رو بزرگتر بکنه.
Mark Lampert این جمله رو میگه که طبق عادت همیشگی شایعه کردن که Flight Manuel رو تایید میکنه:
so our sense of scale had to be totally readjusted, in making a game on a planetary surface as we've always done before and now where you have these very vast distances against this black starry background
یه شایعه دیگه هست که با ویدئوی امروز به نحوی تایید شد:
بتسدا طی ویدئوی Welcome to Constellation چندین عضو ارشد BGS رو که بر روی Starfield کار میکنن رو نشون داد ، طی 2 قسمت قبلی Into The Starfield ، شش نفر از ده نفر اعضای ارشد BGS مصاحبه کردن و درباره جنبههای مختلف بازی بحث کردن: Lore ، Factions و Photogrammetry و 2 نفر از اعضای ارشد بخش موسیقی و صدا (که تو این ویدئو این 2 نفر هم مصاحبه کردن) و همچنین 2 نفر از Animator های ارشد Starfield مصاحبشون مونده ، به احتمال بسیار زیاد قبل از Showcase بعدی ، قراره یه قسمت دیگه از Into The Starfield هم نشون بدن