Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
اصلا شخصی نیست بلکه علمیه . اکثرا سیارات جهان فضای یک نواختی دارن. ولی جالبه انتظار دارن 1000 سیاره مثل زمین طراحی کنند :)) .بتزدا خدا نیست دوستان استدیو بازی سازیه.
اینجا دنیای سرگرمیه و نه شبیه ساز حیات و قراره بریم سال 2330 نه 2023، یعنی سه قرن بعد.
با علم ما، هنوز سیاره ای که جو مناسب برای حیات انسانها رو داشته باشه، نیافتیم ولی تو این بازی داریم. پس این بازیه، نه شبیه ساز حیات.
و براساس داده های فرضی 3 قرن بعده، نه امروز.
پس اینکه ما برای شبیه سازی، این مدلی درآوردیم. پس برای شبیه سازی، باید انسانم میزاشتید رو زمین بمونه.
_______
استارفیلد دنیای سال 2330 هست با مفروضات اون برهه. پس نمیشه با دانسته های سال 2023 قضاوتش کرد، پس شخصیه. ما داریم یه دنیای خیالی میسازیم.
من یه تئوری توطئه در این مورد دارم

که با dlc پس از عرضه بخوان تعدادی از این سیارات رو پر کنن

با توجه به اینکه بازی منتشر نشده dlc داستانی داره
 
این چند تا ایمپرشنی که بیرون اومده نشان از شرایط فنی خوب بازی داره.

جدا از ورژن فعلی که دست منتقد ها رسیده ورژن ۱.۶ بازی بوده‌. باز خیلی وقت پیش تکمیل شده و ورژن ۱.۰۱ اش آماده شده و ۶ باری اقلا پچ گرفته تا به این رسیده. و گویا پچ دی وان هم خواهد داشت.


آخرین بار که اینقدر برا چیزی هایپ بودم، سایبر۲۰۷۷ بود(نخندید😁 بازی نهایتا بعد ۱ سال همونی شد که میخواستم) و قبل تر از اون هم RDR2 .
مایکرو میخرید یا نمیخرید بتزدا رو، هایپ من قرار نبود تغییری بکنه برا این بازی.


یه سری اطلاعات هم از ایمپرشن هایی اومده که میزارم تو اسپویلر ولی چیز داستانی ای توش نداره:

بازی گویا بخش life sim خیلی قوی ای داره. از trait هایی که باید بزاری و محدودیت ها و فرصت هایی که برات ایجاد میکنن گرفته تا بخش اقتصادی مفصل بازی که حواست نباشه انگار تا خرخره تو قرض میبرتت و یه سری بخش های social life اختیاری.


یه بخش دیگه هم از فایل های بازی لیک شده بود که نمیدونم راسته یا نه ولی این یکی چیز مهمیه(گرچه بازم داستانی نیست) و این یکی رو کلا نمیگم. ولی اواخر deep dive چهل و پنج دقیقه آخر هم یه هینتی بهش شده بود.
 
من یه تئوری توطئه در این مورد دارم

که با dlc پس از عرضه بخوان تعدادی از این سیارات رو پر کنن

با توجه به اینکه بازی منتشر نشده dlc داستانی داره
شخصا اصلا انتظار تعداد زیاد سیارات با جزیات زیاد و حیات و ... ندارم، اگر بیشتر از 3/4 تا سیاره با جزیات بالا و تمدن باشه تعجب می کنم
و واقعا هم دلیلی نداره بخوان الکی سیارات رو پر کنن، من شدیدا با این موضوع حال می کنم که به عنوان اولین موجود زنده پا رو سیاره ایی بزارم و کاوشش کنم
اون حس تنهایی و سکوت خیلی باید لذت بخش باشه :دی
 
شخصا اصلا انتظار تعداد زیاد سیارات با جزیات زیاد و حیات و ... ندارم، اگر بیشتر از 3/4 تا سیاره با جزیات بالا و تمدن باشه تعجب می کنم
و واقعا هم دلیلی نداره بخوان الکی سیارات رو پر کنن، من شدیدا با این موضوع حال می کنم که به عنوان اولین موجود زنده پا رو سیاره ایی بزارم و کاوشش کنم
اون حس تنهایی و سکوت خیلی باید لذت بخش باشه :D
به عنوان کسی که روی 3 تا از این سیارات پا گذاشته بهت میگم
اصلا دلت نمی خواد ی همچین جایی پا بزاری

هشتگ StarCitizen
:D :))
 
به نظر من هم اگه دنبال یه تجربه نزدیک به واقع گرایانه تو فضا هستیم، قدم زدن تو سیارات خالی تر هم جذابیت خودش رو داره.

من حتی از سیارات مس افکت اندرومدا هم لذت میبردم با اینکه نسبتا خالی بودن.

اونم جذابیت خودش رو داره.
 
علت وجود تعداد زیاد سیارات این هست که Bethesda تصمیم گرفته برای استارفیلد توی مسیر Space Sim ها قدم بزاره تا یه تجربه آرکید از فضا. اولین بازی هم نیست که اینکار میکنه همین الان Star Citizen و Elite Dangerous همینطور هستن. مخصوصا الیت دنجرس که تعداد سیاراتش از شمردن خارج هست ولی کسایی که توی یه همچین بازیهایی اهل اکسپلوریشن باشن، جذابیت اینکه وسط یه برهوت فرود بیای و بگردی و یهو یه چیز عجیب و متفاوت کشف کنی، خیلی ارزش بیشتر از اینکه بگن آره این بازی فضایی هست ولی شما هر سیاره که برید هیچ فرقی با زمین نداره! Elite هم یه IP قدیمی هست و به 30 سال پیش برمیگرده.
به جز اینها قسمت اول مس افکت هم تا "حدی" این مسیر رفت، شاید +50 سیاره و ماه یا شایدم بیشتر بود که برهوت بودن و شما روش فرود میومدین، البته سطح تکنولوژی اون موقع محدود تر بود ولی مس افکت یک یکی از جذابیتهاش اصلا همین بود. این 2 تا عکس از مس افکت یک برای نمونه:
MassEffect 2020-05-02 02-05-34-79.jpg MassEffect 2020-05-02 12-41-41-68.jpg
اونایی هم که این چیزها رو دوست نداشتن خط اصلی داستان رو میرفتن هیچوقت هم اینها رو نمیدیدن، چون اینها برای اونهایی طراحی شده بود که این چیزها رو دوست داشتن. ایراد گرفتن به تعداد سیارات و تنوعشون برای اکتشاف عملا زیر سوال بردن ژانر فضا هست که اتفاقا استارفیلد اومده که بهتر از همه انجامش بده.
 
علت وجود تعداد زیاد سیارات این هست که Bethesda تصمیم گرفته برای استارفیلد توی مسیر Space Sim ها قدم بزاره تا یه تجربه آرکید از فضا. اولین بازی هم نیست که اینکار میکنه همین الان Star Citizen و Elite Dangerous همینطور هستن. مخصوصا الیت دنجرس که تعداد سیاراتش از شمردن خارج هست ولی کسایی که توی یه همچین بازیهایی اهل اکسپلوریشن باشن، جذابیت اینکه وسط یه برهوت فرود بیای و بگردی و یهو یه چیز عجیب و متفاوت کشف کنی، خیلی ارزش بیشتر از اینکه بگن آره این بازی فضایی هست ولی شما هر سیاره که برید هیچ فرقی با زمین نداره! Elite هم یه IP قدیمی هست و به 30 سال پیش برمیگرده.
به جز اینها قسمت اول مس افکت هم تا "حدی" این مسیر رفت، شاید +50 سیاره و ماه یا شایدم بیشتر بود که برهوت بودن و شما روش فرود میومدین، البته سطح تکنولوژی اون موقع محدود تر بود ولی مس افکت یک یکی از جذابیتهاش اصلا همین بود. این 2 تا عکس از مس افکت یک برای نمونه:
اونایی هم که این چیزها رو دوست نداشتن خط اصلی داستان رو میرفتن هیچوقت هم اینها رو نمیدیدن، چون اینها برای اونهایی طراحی شده بود که این چیزها رو دوست داشتن. ایراد گرفتن به تعداد سیارات و تنوعشون برای اکتشاف عملا زیر سوال بردن ژانر فضا هست که اتفاقا استارفیلد اومده که بهتر از همه انجامش بده.
خوش گفتی...
 
IMG_20230821_151007_344.jpg

حرف های پیت هاینز درباره بحث مسخره اخیر.

گرچه به نظرم نباید اینقدر بها داده می‌شد. طرف توییت های اخیرش رو بگردی میبینی مشکلی چیزی داره و دنبال واکنش گرفتنه که بهش رسید.
تقصیر جز کوردون و تام هندرسون و ‌‌... بود که همون اول زیادی جدی گرفتن و جواب دادن بهش.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or