Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
عجیب‌تر اینکه همه هم سر همین کانسپت آرتا کف و خون قاطی کردن!
نه دیگه فقط این نیست كه...
ملت بر اساس شناختی كه n سال از استودیو و بازی هاش و حالت پیوسته بینشون داشته اند هایپ میشند،
البته خرید مایکروسافت و انحصاری شدن بازی هم قطعا رو سروصدا و پیدایش فن های جدید تأثیر داره، هرچند فن بیس اصلی و كلاسیك BGS اینقدر بزرگ و گسترده است كه این موضوع به چشم نیاد.
 
گیم‌پلی رو زودتر از سه چهار ماه قبل عرضه نشون نمیده تاد هاوارد هیچوقت
چیز جدیدی نیست کلا همین بوده همیشه.
این تریلر in engine برا e3 هم فک کنم مایکرو فشار آورد گفت باید آماده کنی وگرنه همینم نشون نمیداد
هیچ کس به بتسدا فشاری چیزی نیاورده Starfield یه بازی New IP هست و فالوت یا اسکایریم نیست پس باید هم درست و حسابی مارکتینگش کنن
الان این روشی که بتسدا درپیش گرفته بهترین مدله هم اطلاعاتی از بازی میده ، مطمئنا این کنسپت ارت ها فن بیس رو هایپ میکنه و همه منتظرن تا ببینن گیم پلی بازی چطوریه. تازه بتسدا علاوه بر کنسپت ارت درباره Lore بازی هم اطلاعات میده - همچنین چرا الان چیزی رو نشون بدن که ممکنه تو نسخه نهایی بازی نباشه
من منتظرم سال بعد یه چندتا Deep Dive واسه استارفیلد بزارن حتی بعد از E3 - مطمئنا قراره تو QuakeCon هم از بازی گیم پلی نشون بدن
عجیب‌تر اینکه همه هم سر همین کانسپت آرتا کف و خون قاطی کردن!
چون برعکس بعضی استودیوها ، کنسپت ارت هایی که بتسدا نشون میده تو نسخه نهایی بازی هاشون هم هست ، اینم نمونش:
 
هیچ کس به بتسدا فشاری چیزی نیاورده Starfield یه بازی New IP هست و فالوت یا اسکایریم نیست پس باید هم درست و حسابی مارکتینگش کنن
الان این روشی که بتسدا درپیش گرفته بهترین مدله هم اطلاعاتی از بازی میده ، مطمئنا این کنسپت ارت ها فن بیس رو هایپ میکنه و همه منتظرن تا ببینن گیم پلی بازی چطوریه. تازه بتسدا علاوه بر کنسپت ارت درباره Lore بازی هم اطلاعات میده - همچنین چرا الان چیزی رو نشون بدن که ممکنه تو نسخه نهایی بازی نباشه
من منتظرم سال بعد یه چندتا Deep Dive واسه استارفیلد بزارن حتی بعد از E3 - مطمئنا قراره تو QuakeCon هم از بازی گیم پلی نشون بدن

چون برعکس بعضی استودیوها ، کنسپت ارت هایی که بتسدا نشون میده تو نسخه نهایی بازی هاشون هم هست ، اینم نمونش:
من خودم مشکلی ندارم‌. هایپ بازی بالاست ولی کنترل شده هم هست. فاصله بین e3 بعد تا عرصه بازی هم قطعا مایکرو و بتزدا سنگ تموم میزارن برا مارکتینگ بازی
 
عجیب‌تر اینکه همه هم سر همین کانسپت آرتا کف و خون قاطی کردن!
معمولا کانسپت آرت های بازی های بتزدا تو بازی اصلی هم پیاده میشه.
از طرفی کار آرتیست های محیطیشون واقعا محشره. مثلا به فالوت ۴ هر ایرادی بگیری به هرحال ارت استایل محیطیش بی نقصه.
 
من هنوز هایپ نیستم زیاد چون بازیای فضایی معمولا درگیر کلیشه ی سازه های بزرگ فلزی و پر از چراغای آبی و فضاهای داخلی شبیه به هم و ... میشن :دی
کاش لا اقل تریلر بدن محیطو ببینیم گیمپلی نخواستیم :دی
 
گیم‌پلی رو زودتر از سه چهار ماه قبل عرضه نشون نمیده تاد هاوارد هیچوقت
چیز جدیدی نیست کلا همین بوده همیشه.
این تریلر in engine برا e3 هم فک کنم مایکرو فشار آورد گفت باید آماده کنی وگرنه همینم نشون نمیداد
من کلا با معرفی زودهنگام بازیا مشکل دارم چون واقعا دلیلی نداره و به نظرم حتی تاثیر بدی میذاره یا موج های معرفی بازی های جدید تر، باعث میشن هایپ این بازی بخوابه. کانسپت و اینا باید قبل از معرفی تاریخ عرضه داده بشه و توی تریلر گیم پلی و اینا تاریخ عرضه رو بگن.
و اینکه من حقیقتا زیاد حالا پیگیر این بازی نیستم و بعضا یادم میره وجود داره (چون که زیاد طرفدار ستینگ فضایی نیستم) ولی این عکس رو که دیدم، حقیقتا نظرم راجع بهش برگشت:D چقدر خوبه لعنتی.
 
من کلا با معرفی زودهنگام بازیا مشکل دارم چون واقعا دلیلی نداره و به نظرم حتی تاثیر بدی میذاره یا موج های معرفی بازی های جدید تر، باعث میشن هایپ این بازی بخوابه. کانسپت و اینا باید قبل از معرفی تاریخ عرضه داده بشه و توی تریلر گیم پلی و اینا تاریخ عرضه رو بگن.

و اینکه من حقیقتا زیاد حالا پیگیر این بازی نیستم و بعضا یادم میره وجود داره (چون که زیاد طرفدار ستینگ فضایی نیستم) ولی این عکس رو که دیدم، حقیقتا نظرم راجع بهش برگشت:D چقدر خوبه لعنتی.
منم مشکل دارم اتفاقا.
این دفعه هم عجیب بود اینقدر زود معرفی کردن.

قبلا معرفی و نمایش گیم‌پلی و عرضه و ... همه تو فاصله چند ماه انجام می‌شد برا بازی هاشون.
نمونه اش فالوت ۴
 
  • Like
Reactions: Safety & Peace
منم مشکل دارم اتفاقا.
این دفعه هم عجیب بود اینقدر زود معرفی کردن.

قبلا معرفی و نمایش گیم‌پلی و عرضه و ... همه تو فاصله چند ماه انجام می‌شد برا بازی هاشون.
نمونه اش فالوت ۴
سال ۲۰۱۸ این و الدر۶ معرفی شدن چون بتسدا میخواست از فشاری که روش هست خلاص شه میدونید که وضع مالی خوبی هم نداشتن

یه فرار رو به جلو بود اون نمایش تریلر ها


تو نمایش اکس باکس بنظرم فقط اون این گیم نشون دادن که فقط بگن انحصاره


ولی خب زود غمباد نگیرین

نمایش گیم پلی و تریلر داستانی میفته توهمون e32022 و qc2022
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or