Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
Hi, I’m Todd Howard, Game Director and Executive Producer at Bethesda Game Studios

تاد هاوارد طی یه پرسش و پاسخ تو رددیت به سوالات مختلفی پاسخ داده از ساپورت ماد تو کیت جدید انجین گرفته تا الدر سکرولز 6 و ... خلاصه خیلی چیزای دیگه ، اطلاعات جدیدی که تاد راجب بازی به اشتراک گذاشته رو اینجا مینویسم

1. قبلا هم تو تریلر E3 نشون دادن ولی تاد وجود یک ربات همراه رو تایید کرد
2. المنت های RPG بیشتری تو بازی هستش مثل: سیستم ایجاد شخصیت و انتخاب گذشته اونها و مهارت هاشون و ...
3. به ضمایر افراد اشاره شد و این که برای احترام به این افراد دیالوگ های مخصوصی ضبط کردن
SharedScreenshot.jpg
4. گیم پلی بازی رو قراره طی تابستون نشون بدن
SharedScreenshot2.jpg
 
آخرین ویرایش:
ساندترک بازی محشر بود \m/\m/وایب استاروارز مانندی داشت ولی چندین پله بهتر از اون
(حداقل از نظر من :D)
حول و حوش 52 دقیقه اجرای ساندترک شروع میشه


3 تا کنسپت ارت جدید هم نشون دادن
0vumfdw3x0z71.png
2qax7l25x0z71.png
8lrelhh4x0z71.png
این آخری اگه Night City نیست پس چیه؟؟ فکر کنم بازی یه سیاره تم سایبرپانکی داشته باشه
 
آخرین ویرایش:
ساندترک بازی محشر بود \m/\m/وایب استاروارز مانندی داشت ولی چندین پله بهتر از اون
(حداقل از نظر من :D)
حول و حوش 52 دقیقه اجرای ساندترک شروع میشه


3 تا کنسپت ارت جدید هم نشون دادن
View attachment 231744
View attachment 231747
View attachment 231749
این آخری اگه Night City نیست پس چیه؟؟ فکر کنم بازی یه سیاره تم سایبرپانکی داشته باشه
48:53 Starfield Suite


بهترین موسیقی سال 2022 مشخص شد
 
48:53 Starfield Suite


بهترین موسیقی سال 2022 مشخص شد
واقعا فوق العادست.به شخصه خیلی وقته چنین چیزی نشنیده بودم.ادم حس میکنه واقعا تو سفینه ست و داره به سمت یه سیاره ناشناخته حرکت میکنه :D
 
48:53 Starfield Suite


بهترین موسیقی سال 2022 مشخص شد
موسیقی بسیار زیبا بود واقعا بتزدا استاد ایجاد immersion. به starfield خیلی امیدوارم فقط کاش بتزدا فچ کوئست ها و کوئست هایی که بتزدا بهش شناخته شده رو حذف کنه واقعا دیگه دوران سیستمی که تو fallout 4 پیاده کرده بودند سر اومده و سبک RPG نیازمند نوآوریه یه حسی بهم میگه استارفیلد این کار رو انجام میده.
 
View attachment 232920
خداکنه از فال اوت ۴ درس گرفته باشن با اینکه گیم بدی نبود ولی سیستم دیالوگش صرفا تزیینی بود هر چی میگفتی تفاوتی نداشت تو جواب طرف ، امیدوارم این مثل قضیه
“16 برابر جزییات” نشه
این حرف شما نشون میده ۱ ساعتم فالاوت ۴ بازی نکردی :D
 
  • Like
Reactions: richard92
View attachment 232920
خداکنه از فال اوت ۴ درس گرفته باشن با اینکه گیم بدی نبود ولی سیستم دیالوگش صرفا تزیینی بود هر چی میگفتی تفاوتی نداشت تو جواب طرف ، امیدوارم این مثل قضیه
“16 برابر جزییات” نشه
در ادامه حرفهات
F4 دقیقا یک پسرفت برای سیستم دیالوگ های بتسدا بود ، مخصوصا بعد از new vegas.
مشخص بود که بدلیل عجله ای که داشتن یا مدیریت هزینه و... نرسیدن/نتونستن خیلی به سیستم دیالوگِ بازی شاخ و برگ ، همینطور انتخابها و نتایج اون رو خیلی گسترش بدن.
داستان جالبی هم که نداشت.
کلا F4 یک عقبگرد برای بتسدا بود (در مقایسه با مابقی بازیهایی که توسعه دادن، کاری هم به 76 نداریم :D).
 
Fallout 4 شش سال پیش اومده و +6 سال پیش در حال ساخت بوده، قطعا همه انتظار داریم استارفیلد به عنوان بازی جدید و نسل بعدیشون در این زمینه ها پیشرفت داشته باشه.

اما در مورد دیالوگ بله، ایراد داره.. ایده آل نیست.. خصوصا جلو وگاس كه از جزئیات هم تأثیر میگرفت و خیلی حساب شده تر پیش میرفت به نظرم.
اما اینكه میگید هیچ فرقی نداره دقیق و درست نیست... بله اگه رو پرك هاتون كار نكنید مثلا charisma ... براتون حالت رندوم پیدا میكنه، خیلی راحت هم میتونید همینطور تا آخر بازی برید و اتفاق خاصی برای نقش آفرینی بازی نیفته و همچی حالت شانس پیدا كنه.
اما خیلی ساده اگه كركتر رو با دقت ارتقا بدید، قدرت متقاعد كردن بسیار بیشتری پیدا میكنید، و اون موقع میبینید كه persuade كردن چه لذتی و حتی چه تاثیری رو روند بازی خواهد داشت و برخلاف تصورتون اسكریپت شده نیست، اینا به هدف گذاری سازنده كه چه مكانیزمی رو انتخاب كنه برمیگرده و یك حالت اورگانیك به بازی داده كه من خیلی دوست دارم. هرچند بسیار ساده این كار رو انجام میده. اما هرچی بازی تون عمق بیشتری پیدا میكنه... حس تجربه همه جانبه میده تا رندوم.
امیدوارم در استارفیلد با جزییات بیشتری طرف باشیم.

من بیشتر از همه دوست دارم رو فكشن ها بیشتر كار كنند. Institute خیلی كول و باحاله اما برای من نزدیك به enclave هم نشد یا اون حالت خاكستری تو وگاس.. اون حس خفن new California republic رو بتونند دوباره احیا كنند..
یا مثلا gnr radio و three dog خیلی كول تر از DC radio و Travis هستند. امیدوارم بهترین حالت رو تو استارفیلد شاهد باشیم. گیم پلی هم كه تضمینه. داستان هم امیدوارم پیوند بیشتری با لور پیدا كنه مثل fallout 3, و اصل قضیه رسیدن به هدف اصلی مثل پیدا كردن پسر از طریق فكشن ها نباشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or