Fallout 4 شش سال پیش اومده و +6 سال پیش در حال ساخت بوده، قطعا همه انتظار داریم استارفیلد به عنوان بازی جدید و نسل بعدیشون در این زمینه ها پیشرفت داشته باشه.
اما در مورد دیالوگ بله، ایراد داره.. ایده آل نیست.. خصوصا جلو وگاس كه از جزئیات هم تأثیر میگرفت و خیلی حساب شده تر پیش میرفت به نظرم.
اما اینكه میگید هیچ فرقی نداره دقیق و درست نیست... بله اگه رو پرك هاتون كار نكنید مثلا charisma ... براتون حالت رندوم پیدا میكنه، خیلی راحت هم میتونید همینطور تا آخر بازی برید و اتفاق خاصی برای نقش آفرینی بازی نیفته و همچی حالت شانس پیدا كنه.
اما خیلی ساده اگه كركتر رو با دقت ارتقا بدید، قدرت متقاعد كردن بسیار بیشتری پیدا میكنید، و اون موقع میبینید كه persuade كردن چه لذتی و حتی چه تاثیری رو روند بازی خواهد داشت و برخلاف تصورتون اسكریپت شده نیست، اینا به هدف گذاری سازنده كه چه مكانیزمی رو انتخاب كنه برمیگرده و یك حالت اورگانیك به بازی داده كه من خیلی دوست دارم. هرچند بسیار ساده این كار رو انجام میده. اما هرچی بازی تون عمق بیشتری پیدا میكنه... حس تجربه همه جانبه میده تا رندوم.
امیدوارم در استارفیلد با جزییات بیشتری طرف باشیم.
من بیشتر از همه دوست دارم رو فكشن ها بیشتر كار كنند. Institute خیلی كول و باحاله اما برای من نزدیك به enclave هم نشد یا اون حالت خاكستری تو وگاس.. اون حس خفن new California republic رو بتونند دوباره احیا كنند..
یا مثلا gnr radio و three dog خیلی كول تر از DC radio و Travis هستند. امیدوارم بهترین حالت رو تو استارفیلد شاهد باشیم. گیم پلی هم كه تضمینه. داستان هم امیدوارم پیوند بیشتری با لور پیدا كنه مثل fallout 3, و اصل قضیه رسیدن به هدف اصلی مثل پیدا كردن پسر از طریق فكشن ها نباشه.