دیفیكالتی تقریبا رو همه چی تاثیر داره... برای تجربه كامل به نظرم very hard حداقله...من که میذاشتم رو Very Easy و Charisma رو تا دسته زیاد میکردم. واقعا شرمنده م از خودم
بازی یك ورژن بزرگ تر.. پیشرفته تر.. مدرن تر.. روون تر از قبلیاست.تجربه کاملش خیلی جالب نیست. ناقص بهتره. بازی کپی شماره قبلیه و اونقد چیزای عجیب غریب نداره و تکراری میشه ارزش نداره خیلی بخوای برای beat کردنش سختی زیادی بکشی. صرفا میخواستم همه جارو بتونم به راحتی اکسپلور کنم و تو گفت و گوها دست بالا رو داشته باشم. ممنون از راهنماییت.
من فکر کنم درست توضیح ندادم، منظورم آپشنهای انتخاب در دیالوگ ها بود که همشون تهش به یک اتفاق منجر میشن.اما در مورد دیالوگ بله، ایراد داره.. ایده آل نیست.. خصوصا جلو وگاس كه از جزئیات هم تأثیر میگرفت و خیلی حساب شده تر پیش میرفت به نظرم.
اما اینكه میگید هیچ فرقی نداره دقیق و درست نیست... بله اگه رو پرك هاتون كار نكنید مثلا charisma ... براتون حالت رندوم پیدا میكنه، خیلی راحت هم میتونید همینطور تا آخر بازی برید و اتفاق خاصی برای نقش آفرینی بازی نیفته و همچی حالت شانس پیدا كنه.
اما خیلی ساده اگه كركتر رو با دقت ارتقا بدید، قدرت متقاعد كردن بسیار بیشتری پیدا میكنید، و اون موقع میبینید كه persuade كردن چه لذتی و حتی چه تاثیری رو روند بازی خواهد داشت و برخلاف تصورتون اسكریپت شده نیست، اینا به هدف گذاری سازنده كه چه مكانیزمی رو انتخاب كنه برمیگرده و یك حالت اورگانیك به بازی داده كه من خیلی دوست دارم. هرچند بسیار ساده این كار رو انجام میده. اما هرچی بازی تون عمق بیشتری پیدا میكنه... حس تجربه همه جانبه میده تا رندوم.
امیدوارم در استارفیلد با جزییات بیشتری طرف باشیم.
دقیقا بخش دنیاسازی بازی خیلی میتونه کمک کنه، مخصوصا که گیمرها تشنه تجربه همچین تم scifi هستن، وجود مکانهای متفاوت با فکشن هایی که میمونی به کدومشون بپیوندی و تاثیری که اونها در گیم پلی بازی و حتی پایان بندی میتونن داشته باشنمن بیشتر از همه دوست دارم رو فكشن ها بیشتر كار كنند. Institute خیلی كول و باحاله اما برای من نزدیك به enclave هم نشد یا اون حالت خاكستری تو وگاس.. اون حس خفن new California republic رو بتونند دوباره احیا كنند..
یا مثلا gnr radio و three dog خیلی كول تر از DC radio و Travis هستند. امیدوارم بهترین حالت رو تو استارفیلد شاهد باشیم. گیم پلی هم كه تضمینه. داستان هم امیدوارم پیوند بیشتری با لور پیدا كنه مثل fallout 3, و اصل قضیه رسیدن به هدف اصلی مثل پیدا كردن پسر از طریق فكشن ها نباشه.
دقیقا. مخصوصا این کانسپت اش منو شدیدا به یاد مندلورین انداخت.چه الهامی گرفته از مندلورین، بیابوناش ادمو یاد سری استاروارز میندازه . مطمئنم قابلیت مزدور شدن هم در بازی هست
View attachment 233180
گیمپلی رو زودتر از سه چهار ماه قبل عرضه نشون نمیده تاد هاوارد هیچوقتخیلی خنده داره ولی. بازی معرفی شده و تاریخ عرضه هم خورده بعد کانسپت آرت ازش میذارن. هنوز گیم پلی هم ازش ندیدیم. واقعا چه طرز مارکتینگه؟