Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
من ساعت ها نیووگاس و فال اوت 3 رو بازی کردم و از تک تک لحظه هاشون لذت بردم ولی فال اوت 4 رو بزور تموم کردم.اصلا خیلی خواب اور میشد برام. همین کم شدن تاثیر عنصر انتخاب و نقش افرینی بنظرم تاثیر بسزایی داشته رو جذابیت بازی و ماموریتاش.اونقد فاجعه نبوده که هیچ تاثیری نداشته باشن ولی بازم مکالمات اونقد جذاب نبودن و در حد شماره های قبلی تاثیر گذار نبودن.انگار تمرکز کرده بودن رو اکشن و گان پلی بقیرو بیخیال شده بودن.ساخت و ساز اصلا من کلا بدم میومد و بیهوده میدیدمش. ماموریت های جانبی اصلا اون جذابیت قبلیارو نداشتن واسم.کم و بیش بعضی جاها ماموریتای فرعی جالب میدیدم ولی خیلی کم.اصلا بنظرم اون استایل قحطی و نابودی کامل همچی کمتر بود تو بازی و یه دوره ای بود که بشر داشت دوباره همچی رو بازسازی میکرد و بازم جو قبلی رو بیشتر دوست داشتم.
 
تجربه کاملش خیلی جالب نیست. ناقص بهتره. بازی کپی شماره قبلیه و اونقد چیزای عجیب غریب نداره و تکراری می‌شه ارزش نداره خیلی بخوای برای beat کردنش سختی زیادی بکشی. صرفا می‌خواستم همه جارو بتونم به راحتی اکسپلور کنم و تو گفت و گوها دست بالا رو داشته باشم. ممنون از راهنماییت.
بازی یك ورژن بزرگ تر.. پیشرفته تر.. مدرن تر.. روون تر از قبلیاست.
برای من كه اینا عالیه. همیشه نیاز نیست witcher 2 به witcher 3 رو شاهد باشیم. گاهی Tlou به Tlou 2 كافیه و بازی در بستر خودش بسیار بسیار پیشرفت میكنه و نیاز به تغییر عجیب غریب مثل gow 3 به 2018 نیست.
هرچند به نظرم F4 از نظر گیم پلی و تكنولوجی كار خودش رو انجام داده.
نظر شما هم محترمه عزیزم.
در كل بهترین بازی من تو سری Fallout3. اسكایریم هم كه بحثش جداست.
 
اما در مورد دیالوگ بله، ایراد داره.. ایده آل نیست.. خصوصا جلو وگاس كه از جزئیات هم تأثیر میگرفت و خیلی حساب شده تر پیش میرفت به نظرم.
اما اینكه میگید هیچ فرقی نداره دقیق و درست نیست... بله اگه رو پرك هاتون كار نكنید مثلا charisma ... براتون حالت رندوم پیدا میكنه، خیلی راحت هم میتونید همینطور تا آخر بازی برید و اتفاق خاصی برای نقش آفرینی بازی نیفته و همچی حالت شانس پیدا كنه.
اما خیلی ساده اگه كركتر رو با دقت ارتقا بدید، قدرت متقاعد كردن بسیار بیشتری پیدا میكنید، و اون موقع میبینید كه persuade كردن چه لذتی و حتی چه تاثیری رو روند بازی خواهد داشت و برخلاف تصورتون اسكریپت شده نیست، اینا به هدف گذاری سازنده كه چه مكانیزمی رو انتخاب كنه برمیگرده و یك حالت اورگانیك به بازی داده كه من خیلی دوست دارم. هرچند بسیار ساده این كار رو انجام میده. اما هرچی بازی تون عمق بیشتری پیدا میكنه... حس تجربه همه جانبه میده تا رندوم.
امیدوارم در استارفیلد با جزییات بیشتری طرف باشیم.
من فکر کنم درست توضیح ندادم، منظورم آپشنهای انتخاب در دیالوگ ها بود که همشون تهش به یک اتفاق منجر میشن.
انگاری بازی خطی باشه ولی چندتا گزینه گذاشته باشن جلوت که حالا این کارهارو هم بکن، تهش باید اونی که من میخوام بشه.
این ویدئو همون اول کامل مشخص میکنه:

===========
من بیشتر از همه دوست دارم رو فكشن ها بیشتر كار كنند. Institute خیلی كول و باحاله اما برای من نزدیك به enclave هم نشد یا اون حالت خاكستری تو وگاس.. اون حس خفن new California republic رو بتونند دوباره احیا كنند..
یا مثلا gnr radio و three dog خیلی كول تر از DC radio و Travis هستند. امیدوارم بهترین حالت رو تو استارفیلد شاهد باشیم. گیم پلی هم كه تضمینه. داستان هم امیدوارم پیوند بیشتری با لور پیدا كنه مثل fallout 3, و اصل قضیه رسیدن به هدف اصلی مثل پیدا كردن پسر از طریق فكشن ها نباشه.
دقیقا بخش دنیاسازی بازی خیلی میتونه کمک کنه، مخصوصا که گیمرها تشنه تجربه همچین تم scifi هستن، وجود مکانهای متفاوت با فکشن هایی که میمونی به کدومشون بپیوندی و تاثیری که اونها در گیم پلی بازی و حتی پایان بندی میتونن داشته باشن :x
همین 2عامل اگه خوب در بیارن، تجربه چندباره بازی و دیدن نتیجه انتخاب هایی که کردی تضمین شدست.
 
  • Like
Reactions: MrElectricWizard
چه الهامی گرفته از مندلورین، بیابوناش ادمو یاد سری استاروارز میندازه . مطمئنم قابلیت مزدور شدن هم در بازی هست

View attachment 233180
دقیقا. مخصوصا این کانسپت اش منو شدیدا به یاد مندلورین انداخت.
20AB6D8E-220E-41D1-89C6-5D8C58002FBF.jpeg
47E8147B-9412-455A-8796-DF59C21B1F49.jpeg

جالب اینجاست خود مندلورین هم روند داستانیش خیلی بازی طور بود و استارفیلد میتونه بخوبی از پتانسیل هایی که توی مندلورین وجود داشت الهام بگیره و استفاده کنه.
 
البته بتسدا اینکارو نکنه، خود مودسازها میرن سمتش.
فکر اینکه مودسازها با این انجین و ابزارها چیکار میتونن بکنن و چه مودهای سینگل پلیری میتونن بسازن، آدم به وجد میاره.
============
روح آدم جلا پیدا میکنه :x :x :
 

Into the Starfield: The Endless Pursuit​

قسمت جدیدی از Into the Starfield


تو قسمت جدید تاد هاوارد با Angela Browder رئیس استودیو و Matt Carofano کارگردان هنری بازی درباره جاه طلبیشون ، تاریخچه استودیو و Starfield حرف میزنن
- بازی Realistic و Science Based هست ، نسبت به Skyrim که یه بازی Epic Fantasy هست Starfield بر اساس واقعیت هست
- بازی DNA بتسدا رو داره ولی تکامل یافته بازی های قبلی استودیو هست ، وقتی استودیو شروع میکنه به ساخت بازی جدید سعی میکنن بازی از هر جنبه ای پیشرفت کنه
- تاد هاوارد "بسیاری از بازی‌های ما در مورد اکتشاف هستند و Starfield قراره با استفاده از جاذبه ، اکتشاف رو به نهایت خودش برسونه"

یه بخشی از Lore بازی هم توی ویدئو هست که این پایین میزارم (البته تو رددیت خوندم نوشتن تو E3 نشون دادن ولی من نمیدونستم :D)
ao37h45p5r281.png
متن نوشته شده:
[United Colonies logo at the top]

[SysDef logo below it to the left] [UC Vanguard logo below it to the right]

Urgent Communique'

Please Be on Alert

Pirates of the Crimson Fleet have extended far beyond the Kryx system, and have established footholds in the Sagan, Cheyenne, Lunara and Narion systems. Both SysDef and the Vanguard are committed to ridding United Colonies space of these parasites.

This is clearly no longer just a Freestar Collective problem.

Also be advised that the "Crimson Fleet" is not a single organized entity or faction. Rather, it is a loose confederation of individual captains, all organized under the same banner.

Shown here is the symbol, or "jolly roger" they've adopted. Anyone displaying that symbol is assumed to be associated with the Crimson Fleet, and can be terminated a|

[Crimson Fleet logo here]

Any questions should be addressed to Lieutenant John Tuala at MAST for the Vanguard, and Commander Kibwe Ikande aboard the UC Vigilance for SysDef.

--

UC Fleet Admiral Pascual Logan

MAST (Military, Administrative and Scientific Triumverate)

New Atlantis - Planet Jemison - Alpha Centauri
 
آخرین ویرایش:

Attachments

  • Screenshot_20211130-190433_Twitter.jpg
    Screenshot_20211130-190433_Twitter.jpg
    537.3 KB · مشاهده: 15
  • Screenshot_20211130-190420_Twitter.jpg
    Screenshot_20211130-190420_Twitter.jpg
    692.8 KB · مشاهده: 14
  • Screenshot_20211130-190404_Twitter.jpg
    Screenshot_20211130-190404_Twitter.jpg
    768.7 KB · مشاهده: 14
  • Screenshot_20211130-190343_Twitter.jpg
    Screenshot_20211130-190343_Twitter.jpg
    531.3 KB · مشاهده: 14
آخرین ویرایش:
خیلی خنده داره ولی. بازی معرفی شده و تاریخ عرضه هم خورده بعد کانسپت آرت ازش میذارن. هنوز گیم پلی هم ازش ندیدیم. واقعا چه طرز مارکتینگه؟ /:)
گیم‌پلی رو زودتر از سه چهار ماه قبل عرضه نشون نمیده تاد هاوارد هیچوقت
چیز جدیدی نیست کلا همین بوده همیشه.
این تریلر in engine برا e3 هم فک کنم مایکرو فشار آورد گفت باید آماده کنی وگرنه همینم نشون نمیداد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or