Star Citizen | PC

jwdt_untitled.jpg

Star Citizen
Developer: Cloud Imperium Games
Gener: Massive Multiplayer Online - FPS
Release Date: Only God Knows
Platforms: PC


lud1_system-requirement.png

OS
Windows10 64Bit Anniversary
Windows7 64Bit ServicePack1
Windows8 64Bit

GPU
Directx11 Graphic Cards With 1GB Video Ram
CPU

Couad Core
Memory
8GB

lu3h_system-requirement1.png

pqam_trailer.jpg


qcw5_producer-biography.png

b3eg_star_citizen.jpg

" من نمی خواهم یک بازی بسازم من ، میخواهم جهان هستی را بسازم "

از ذهن کریس رابرتز ، سازنده مستقل و تحسین برانگیزِ سری Wing Commander . ساپورت کننده و حامی 100% . " استارسیتیزن می آید " . استار سیتیزن به دنبال ایجاد یک زندگی و حیات است ، تنوع جهان علمی تخیلی با غوطه وریِ بی نظیر ... و شما دعوت شده اید تا هر مرحله از توسعه بازی را گام به گام دنیال کنید . فراتر از شبیه ساز نبرد فضایی ، فراتر از یک شوتر اول شخص ، و فراتر از یک بازی چند نفره مولتی پلیر آنلاین ، استارسیتیزن اولین جهان اول شخصی است که به شما گیم پلی ای بی نهایت را ارائه خواهد داد .
tlik_chris-roberts.jpg

Who's Chris Roberts - Game Developer :
کریس رابرتز متولد ( May 27, 1968) ، طراح و برنامه نویس بازیهای ویدئویی ، تهیه کننده و کارگردان فیلم است . کریس رابرتز خالقِ مجموعه سری Wing Commander هنگامی که او در Origin Systems ( کمپانی توسعه دهنده بازیهای ویدئویی ذر آستین تگزاس که بین سالهای 1983 تا 2004 فعالیت داشت ) مشغول به کار بود نیز هست . او هم اکنون در بخش گروه حامیان شبیه ساز فضایی استارسیتیزن مشغول به کار است.


uja8_voice-acting.png

a5k0_starcitizen---voiceactors-1.png

qblu_starcitizen---voiceactors-4.png

The cast
Gary Oldman - Dark Knight trilogy - Gillian Anderson - X-Files - Mark Hamill - Star Wars: The Force - Mark - Harry Treadaway - Penny Dreadful - Ben Mendelsohn - Bloodline- Jack Huston - Boardwalk Empire- John Rhys-Davies - Indiana Jones- Andy Serkis - Dawn of the Planet of the ApesStrong - Kingsman: The Secret ServiceAwakens
Liam Cunningham - Game of Thrones
Rhona Mitra
Ian Duncan
Sophie Wu
Gemma Whelan
Craig Fairbrass


bgca_introduction.png
Star Citizen یک بازی چند نفره مولتی پلیر آنلاین وسیع یا MMO ، تجارت فضایی ، و مبارزه ای کامپیوتری برای سیستم عامل های ویندوز و لینوکس بوده و دارای بخش کمپین تک نفره با نام Squadron 42 می باشد .Star Citizen و Squadron 42 به تهیه کنندگی کمپانی آقای Chris Roberts یعنی کمپانیِ Cloud Imperium Games و همتای اروپایی اش Foundry 42 و تحت لایسنس کمپانیِ تابعه Roberts Space Industries ، عرضه می شود . بازی در اصل برای انتشار در سال 2014 و دوباره برای انتشار در سال 2016 درنظر گرفته شده بود اما همچنان از آغاز سال 2017 میلادی هیچ تاریخ انتشار رسمی وجود نداشته و بازی هنوز در دست ساخت و گسترش قرار دارد . Squadron 42 یا همان بخش تک نفره بازی در اصل برای انتشار اواخر سال 2015 در نظر گرفته شده بود اما تاخیر خورد و در ماه ژوئن 2017 وبسایت رسمی بازی امسال را برای انتشار رسمی آن در نظر گرفته است .
نسخه Alpha ی بازی به همراه بخش کمپین تک نفره Squadron 42 هم اکنون برای علاقمندان در دسترس قرار دارد . شما برای شروع علاوه بر ثبت نام در وبسایت Roberts Space Industries باید از بین پکیچ های موجود یکی را انتخاب و خریداری نمایید .

rcn0_packages.jpg


Chris Roberts با راه اندازی کمپین از زمان شروع پروژه تا 2017 MAY 19 توانسته با کمک 1,811,057 نفر از دوستاران و علاقمندان بازی ، مبلغ $149,523,654 جمع آوری و آن را صرف توسعه بازی کند .

Star citizen چیست ؟

مسافرت در پهنه وسیع کهکشان در یک سفینه حمل محموله با یکی دونفر از دوستان خود در برجک کنترل سفینه و فرود بر سرزمینی بیگانه و انجام کمی کار قاچاقی برای کمین کردن در مسیر قانون شکنانِ بی پروا و مبارزه در راه خود از زمین به داخل فضا ، همه در یک تجریه یکپارچه ، فراتر از یک شبیه ساز فضایی ، فراتر از یک شوتر اکشن ، فراتر از یک بازی چند نفره آنلاین وسیع ، بله این Star citizen است .
صدها سیستم شهری متراکم در سرزمین های بیگانه وسیع ،که هر یک هنرمندانه با تکنولوژی های ترکیبی پردازش سیاره ای ما طراحی شده اند . تنوع گسترده ای از کشتی های فضایی ، اجزاء ، سلاح ها و تجهیزات و ارایه گزینه های شخصی سازی بی نهایت برای هماهنگ شدن با سلیقه شما.


آنطور که میخواهید زندگی کنید : تغییر از یک محموله بر به یک فرد چموش هر وقت که اراده کنید . تعاملی متنوع با جمعیتی پویا ، چه وقتی که در حال انجام کار هستند یا در یک فروشگاه بارگذاری می شوند ، به لطف فن آوری اختصاصی "هوش مصنوعی اشتراکی" ما ، مردم در Star citizen دارای چرخه کامل روز و شب هستند .

یک جامعه پویا . ما نه تنها ما به طور مرتب به روز رسانی ها را به اشتراک می گذاریم ، در پشت پرده ویدئوها و گزارشات ماهیانه توسعه دهندگان بازی ، ما بیلد های اولیه و در دسترس بازی را ساخته ایم ( اشاره به نسخه الفای بازی ) ، بنابراین حامیان و تستر ها می توانند آن را تست و به ارایه بازخوردهای خود در مراحل توسعه Star citizen بپردازند .
در حال حاضر چه چیزی را می توانم تجربه کنم ؟

Star citizen در حال حاضر در مرحله آلفا به سر میبرد . این بدان معناست که تکنولوژی و طراحی ای که به بازی جان می بخشد هنوز در مراحل توسعه به سر می برد . به عنوان کمک به ما برای تصحیح و بهبود برای ادامه توسعه بازی ، ما بازی را به چند بخش تقسیم کرده ایم که در حال حاضر برای تست نسخه اولیه در دسترس هستند . با پکیج استارسیتیزن خود هم اکنون می توانید تمام این بخش ها را بازی کنید و به ما در فراهم نمودن بینش و بازخورد مورد نیازمان هر چه بیشتر یاری رسانید.

بخش های در دسترس عبارتند از :

- فرمانده ارتش : سبک آرکیدی ، داگ فایت و مود ریسینگ که به شما اجازه تست مدل پرواز مبتنی بر فیزیک سفینه های ما را به عنوان بازیکنان حاضر در نبرد در کنار یکدیگر و علیه دشمنان در عرصه های متعدد بازی در اختیار شما قرار میدهد .

- ستاره دریایی : میدان نبرد سریع . جایی که بازیکنان اکشن اول شخص شوتر منحصر به فرد ما را قدم به قدم آزمایش می کنند ، تست یکپارچه انیمیشن های متحرک اول شخص و سوم شخص ، مبارزه در جاذبه صفر و تنوع سلاح های پیشرفته .

- منطقه 18 : در اصل به عنوان یک تست برای فعل و انفعالات سیاره ای طراحی شده است . منطقه 18 یک فضای شهری با جزئیات بسیار دقیق برای گشت و گذار ، خرید یا فقط تماشای مناظر برای شما و دوستانتان در نظر گرفته شده است .

- آشیانه : فضای شخصی شما برای بازدید از سفینه های خود از نمایی نزدیک تر ، ویرایش ترتیب و نوع سلاح های سفینه و بازدید از جوایز شخصی و تغییرات احتمالی در دکوراسیون .


- آفرینش پایدار : که عموما با " پی - یو " شناخته شده . این مود ترکیب تمام مودهای دیگر است و به بازیکن اجازه گشت و گذار در قسمت کوچک یکی از سیستم های خورشیدی ما را میدهد .اینجا شما به همراه دوستتان می توانید به انجام ماموریت بپردازید ، در سفینه بمانید یا به مبارزه بپردازید ، و یا به کشف کمربندهای سیاره ای که برای مدت های مدید به دست فراموشی سپرده شده بپردازید . فراهم کردن سفری یکپارچه از داخل ایستگاه فضایی به یک سفینه خیلی بزرگ که شما و دوستتان می توانید هنگام پرواز در صدها کیلومتر فضای بیکران درون آن قدم بزنید ، همه چیز در زمان واقعی ، تماما بدون لودینگ همه و همه به توسط موتور 64 بیتی بازی ما فراهم و ساخته شده است . در اینجاست که شما شروع به دیدن آن چیزی خواهید کرد که در استارسیتیزن به آن بشارت داده شده است .

چگونه بازی کنم ؟

- شما می توانید با خرید " استارتر پکیچ " به بازی ملحق شوید . هر استارترپکیج شامل یک سفینه فضایی آماده به پرواز برای شما و دسترسی به تمام مودهای حال حاضر خواهد بود .

- بسته استارتر سفینه با انتخاب یک سفینه قابل اعتماد مانند آئورا یا موستانگ ، و امروز به ماجراجویی میان ستاره ای راه پیدا کنید .


- توجه ، ما بسته های ویژه و سفینه های اضافی و ایتم های درون بازی را ارائه می کنیم که توسط وب سایت Roberts Space Industries قابل خرید می باشند و خرید این بسته و آیتم ها به حامیان ما این اجازه را میدهد تا ما را هرچه بیشتر در راه تو سعه بازی یاری رسانند . همه این سفینه ها در صورت تمایل در بازی در دسترس خواهند بود و هرگز برای شروع بازی به آنها نیاز نخواهد بود .

xud_game-content.png
راههای زیادی برای شروع بازی در Star citizen وجود دارد . در زیر فقط تعداد کمی از گزینه های موجود در دسترس است .
fq3f_starter_packs.jpg

- فیزیک واقعی
سفینه های
Star Citizen فقط خوب به نظر نمیرسند ، بلکه مطابق با موتور فیزیک نیوتونیِ دقیقی پرواز می کنند. بازی شبیه سازی کامل و بی عیب و نقص بدنه تمام فضاپیماها را ارائه می کند . اگر این فضاپیماها در Star Citizen پرواز می کنند ما دقیقا می دانیم چگونه و چرا . بازی دارای چندین ویژگی در مدلهای پروازیِ ساخته شده هست که به شما اجازه میدهد سفینه خود را مانند یک بازی کامبت فضایی سنتی پیکره بندی و یا به وسیله شکستن الگوهای پروازی و مانورهایی که فقط در نیروی گرانش صفر امکان پذیر است آن را پیکره بندی نمایید .

- شبیه سازی نیوتونی
ما سخت کار کردیم تا مطمئن شویم مدل های پروازی Star Citizen جدای تمام آن چیزیست که تا پیش از آن آمده . ( اشاره به بازیهای مشابه ) . عملکرد سفینه ها به صورتِ پویا بر پایه دهها متغیر فیزیکی محاسبه شده و توانایی مانور جت شما برای هدایت به سمت مسیر درخواست شده به صورت دینامیکی محاسبه می شود . هر عدد سفینه آنطور که شما آن را به پرواز در خواهید اورد شخصی سازی می شود .

- سیستم کنترل پرواز هوشمند
هر یک از فضاپیماهای Star Citizen دارای یک سیستم جامع پرواز با سیم است که حتی خلبانان تازه کار نیز توانایی کار با آن را دارند. در حالی که IFCS فعال است، فضاپیمای شما به شیوه ای طبیعی برای بسیاری از خلبانان شبیه ساز پرواز پاسخ خواهد داد.

- محور اتصال و بُردار
شما در حال راندن یک هواپیما نیستید . سوییچ به هر تعداد از حالت های پرواز برای مانور مانند یک فضاپیمای واقعی: رانندگی معکوس برای جلوگیری از مرگ در فضا ، رانندگی در هر جهت ... حتی IFCS را کاملا برای کنترل کامل بر روی کشتی خود غیر فعال کنید .

- شبیه ساز نیروی گرانش G
Star Citizen فقط شبیه ساز سفیه نیست . بلکه شبیه ساز فرد داخل آن نیز هست . به سادگی می توانید ماشین را محدود کنید اما مطمئن شوید که توانایی مانور برای خلبان را محدود نکرده اید . نبرد سریع با JOYSTICK می تواند مزیت شما در مبارزه باشد .


25 آگست در نمایشگاه Gamescom 2017 و در فستیوال CitizenCone 2017 گیم پلی ای از بازی به همراه مصاحبه های اختصاصی با سازنده ها به نمایش در خواهد اومد و در تاریخ 5 سپتامبر آپدیت جدید با قابلیت گشت و گذار در solar system و landing بر روی سیارات به بازی اضافه خواهد شد .این اتفاق یک قدم بزرگ برای نزدیک شدن به تاریخ ریلیز رسمی بازی خواهد بود !
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
این تاپیک با اطلاعات بیشتر به روز می شود .
تمام محتوای تاپیک برگرفته از وبسایت
Roberts Space Industries و ویکیپدیا بوده و هیچ دخل و تصرفی در ترجمه متون صورت نگرفته است .

vsy_resources.png

Getting Started in Star Citizen - Roberts Space Industries
Star Citizen - Wikipedia







 
آخرین ویرایش:
خب من بالاخره بعد دو سال تونستم دانلودش کنم \m/
حجم دانلود برام 100 گیگ بود.

جالب اینکه دانلود فقط دوبار متوقف شد ، منم که چوب کبریت گذاشته بودم و همینطور تا 5 صبح خیره به مانیتور :D
لانچر رو بستم و باز کردم که ادامش رو رفت و مثل دفعات قبل (که پارسال تست کرده بودم) فایلهارو خراب نکرد.
برم خونه ببینم اصلا سیستمم میتونه اجراش کنه یا نه.

دوسال پیش که با فریم نهایتا 40-30 و خیلی وقتها زیر 20 میشد.
ببینم الان چطوره.
 
خب من بالاخره بعد دو سال تونستم دانلودش کنم \m/
حجم دانلود برام 100 گیگ بود.

جالب اینکه دانلود فقط دوبار متوقف شد ، منم که چوب کبریت گذاشته بودم و همینطور تا 5 صبح خیره به مانیتور :D
لانچر رو بستم و باز کردم که ادامش رو رفت و مثل دفعات قبل (که پارسال تست کرده بودم) فایلهارو خراب نکرد.
برم خونه ببینم اصلا سیستمم میتونه اجراش کنه یا نه.

دوسال پیش که با فریم نهایتا 40-30 و خیلی وقتها زیر 20 میشد.
ببینم الان چطوره

100 گیگ دانلود و پاک شد ،

خااااععععععک بر سر این کریس رابرت و تیم و استودیوهاش ، تو این ۱۲ ۱۳ سال حدودا ۵۰۰ میلیون دلار جمع کردی چه کار کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با این مبلغ میشد چند تا بازی AA ساخت !

فریم همچنان تا ۲۰ و گاها تا ۱۲ پایین میاد ،
جالبه dlsss آورده ! جوک !!! =))=))=))=))=)):)) خاموش روشن بودنش هیچ توفیقی نمیکنه !

همچنان میانگین فریم داخل شهر ها ۳۵ الی ۴۰ هست !

خلاصه بیخود دانلود نکنید
به نظر من غیرقابل بازی هست با این شرایط

تنها نکته مثبت تغییر لانچر هست که مثل ادمینزاد دانلود میکنه و قطع نمی کنه و بعد از توقف و ادامه دانلود هزارتا اررور ریز و درشت و بولشت تحویل نمیده !

به این خاطر من به نوبه خودم از کیریس رابرت و تیم فنی کمال تشکر را دارا می باشم دست مریزاد بعد از ۱۳ سال لانچر درست شد 🤣🤣🤣🍆🍆
 
  • Like
Reactions: m.a.t and m.d.makan
من شک دارم دانلودش کنم یا نه. پلیر ایرانی داریم تو این بازی که بتونیم با هم پلی کنیم؟ سولو بازی کردن مثل اینکه زیاد جالب نمیشه.
 
آخرین ویرایش:
100 گیگ دانلود و پاک شد ،

خااااععععععک بر سر این کریس رابرت و تیم و استودیوهاش ، تو این ۱۲ ۱۳ سال حدودا ۵۰۰ میلیون دلار جمع کردی چه کار کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با این مبلغ میشد چند تا بازی AA ساخت !

فریم همچنان تا ۲۰ و گاها تا ۱۲ پایین میاد ،
جالبه dlsss آورده ! جوک !!! =))=))=))=))=)):)) خاموش روشن بودنش هیچ توفیقی نمیکنه !

همچنان میانگین فریم داخل شهر ها ۳۵ الی ۴۰ هست !

خلاصه بیخود دانلود نکنید
به نظر من غیرقابل بازی هست با این شرایط

تنها نکته مثبت تغییر لانچر هست که مثل ادمینزاد دانلود میکنه و قطع نمی کنه و بعد از توقف و ادامه دانلود هزارتا اررور ریز و درشت و بولشت تحویل نمیده !

به این خاطر من به نوبه خودم از کیریس رابرت و تیم فنی کمال تشکر را دارا می باشم دست مریزاد بعد از ۱۳ سال لانچر درست شد 🤣🤣🤣🍆🍆
من از وقتی پردازندم که 7700k بود رو کردم 7700x خیلی بهتر شده اون به جای dlss بزار رو اون beta که تست خیلی روون تر اجرا میشه
من شک دارم دانلودش کنم یا نه. پلیر ایرانی داریم تو این بازی که بتونیم با هم پلی کنیم؟ سولو بازی کردن مثل اینکه زیاد جالب نمیشه.
متاسفانه من وقتم پره الان وگرنه می گفتم بیا بازی کنیم ( الان بازی رو باید دانلودم بکنم )
 
اولین مشکلم این بود که لانچر دقیقا بعد از اینکه دانلود فایل اول کامل شد همه چی ریست شد و از اول باید دانلود کنم باز.
باز اگر مشکلی دیدم همین پست میگم.
---
فهمیدم که مشکل از Run As Admin نبودن لانچر بود که برای بار دوم که دانلودم ریست شد فهمیدم و باز باید دنلود کنم از اول. دقیقا هم بعد از 95% دانلود اولین فایل این اتفاق میفته که اگر لانچر RunAsAdmin نباشه یهو همه چی ریست میشه.
~X(
----
پوشه ایی که برای نصب بازی انتخاب میکنید مطمعن بشین که داخل بعضی از پوشه های خاص ویندوز مثل ProgramFiles که در بعضی مواقع دسترسی write نمیده نباشه. اینم میتونه دانلودتونو ریست کنه.
و اینم بگم که برای لاگین لانچر و دانلود تا الان وی پی ان لازمم نشده و سرعت دانلودم دقیقا اندازه حداکثر سرعت اینترنتتون هست.
 
آخرین ویرایش:
  • Smile
Reactions: Annunaki ™
بلخره نصب بازی تموم شد و حدودا 5-6 ساعتی بازی کردم.
میتونم بگم بازی انگار که تازه چند ماه پیش ساختش شروع شده پر از باگ و مکانیک های پلیش نشده و ناقص هست. از UI بگیر تا کنترل سفینه و فیزیک و گرافیک و ... همه چی مشکل داره. بودجه بسیار زیادی دارن ولی متاسفانه از نظر فنی شدیدا تیم ضعیفی دارن که نتونسته بعد از این همه سال حتی یک خروجی معمولی بدن بیرون.
بازی از همون اول که شروع میشه تجربه بدی به بازیکن میده چون همه چیز مثل برداشتن آیتم و کنترل کارکتر و فیزیک بازی بسیار جای کار داره و اصطلاحا همه چیز clunky هست. گرافیک بازی در بدترین حالت خود بسر میبره تکسچر ها بی کیفیت هستند اما چون انجین بازی بهینه نیست همون گرافیک بی کیفیت هم با فریم پایین نمایش داده میشه. (RTX 3080 12gb فریم در اکثر مناطق به 20 میرسید)
خلاصه تنها دلیلی که هنوز انگیزه برای بازیکردنش دارم صرفا ایرانی بودنمون هست که اگر برای یک چیزی پول بدیم حتما باید تا تهش استفادش کنیم :D
 
بلخره نصب بازی تموم شد و حدودا 5-6 ساعتی بازی کردم.
میتونم بگم بازی انگار که تازه چند ماه پیش ساختش شروع شده پر از باگ و مکانیک های پلیش نشده و ناقص هست. از UI بگیر تا کنترل سفینه و فیزیک و گرافیک و ... همه چی مشکل داره. بودجه بسیار زیادی دارن ولی متاسفانه از نظر فنی شدیدا تیم ضعیفی دارن که نتونسته بعد از این همه سال حتی یک خروجی معمولی بدن بیرون.
بازی از همون اول که شروع میشه تجربه بدی به بازیکن میده چون همه چیز مثل برداشتن آیتم و کنترل کارکتر و فیزیک بازی بسیار جای کار داره و اصطلاحا همه چیز clunky هست. گرافیک بازی در بدترین حالت خود بسر میبره تکسچر ها بی کیفیت هستند اما چون انجین بازی بهینه نیست همون گرافیک بی کیفیت هم با فریم پایین نمایش داده میشه. (RTX 3080 12gb فریم در اکثر مناطق به 20 میرسید)
خلاصه تنها دلیلی که هنوز انگیزه برای بازیکردنش دارم صرفا ایرانی بودنمون هست که اگر برای یک چیزی پول بدیم حتما باید تا تهش استفادش کنیم :D

خب عزیز این چیز تازه ای نیست
از ابتدای ساخت بازی تا کنون این پرفورمنس همینی بوده که میبینی
شاید باورت نشه اما دقیقا همونه !
انگار که این همه وقت و تایم و انرژی صرف شده و تزریق این همه پول هیچ فایده ای نداشته
این همه بیلد های مختلف که هر کدومش کم کم 6 ماه الی 1 سال زمان برد تا به بیلد بعدی تغییر کنه تا به بیلد فعلی برسه

این کریس رابرتز قشنگ دندون های ملت رو شمرده . نزدیک 700 الی 800 میلیون دلار فاند خرج این بازی شده و خروجیش با روز اول هیچ تفاوتی نکرده
من ی شانس دیگه بهش میدم و با این پردازنده 7800x3d یک بار دیگه دانلود و تستش می کنم اگر باز هم لگ و افت فریم بده دیگه سمتش نمیرم

به جاش میرم elite dangerous پلی میدم .


حالا جرات داری تو چت تو محیط بازی بگو این چه بولشتیه یا نه اصلا بگو این چه بازی ایه چرا اپتیمایز نیست !
موج فحش و انتقاده که میاد سمتت که اگه دوست نداری پلی نده بازی تو فاز آلفاست این چیزا طبیعیه :)) خب لامصب بازی 12 سال تو فاز آلفا باید بمونه ؟؟ :Punish:
:Wallbash::Wallbash::Wallbash::Wallbash:
 
خب عزیز این چیز تازه ای نیست
از ابتدای ساخت بازی تا کنون این پرفورمنس همینی بوده که میبینی
شاید باورت نشه اما دقیقا همونه !
انگار که این همه وقت و تایم و انرژی صرف شده و تزریق این همه پول هیچ فایده ای نداشته
این همه بیلد های مختلف که هر کدومش کم کم 6 ماه الی 1 سال زمان برد تا به بیلد بعدی تغییر کنه تا به بیلد فعلی برسه

این کریس رابرتز قشنگ دندون های ملت رو شمرده . نزدیک 700 الی 800 میلیون دلار فاند خرج این بازی شده و خروجیش با روز اول هیچ تفاوتی نکرده
من ی شانس دیگه بهش میدم و با این پردازنده 7800x3d یک بار دیگه دانلود و تستش می کنم اگر باز هم لگ و افت فریم بده دیگه سمتش نمیرم

به جاش میرم elite dangerous پلی میدم .


حالا جرات داری تو چت تو محیط بازی بگو این چه بولشتیه یا نه اصلا بگو این چه بازی ایه چرا اپتیمایز نیست !
موج فحش و انتقاده که میاد سمتت که اگه دوست نداری پلی نده بازی تو فاز آلفاست این چیزا طبیعیه :)) خب لامصب بازی 12 سال تو فاز آلفا باید بمونه ؟؟ :Punish:
:Wallbash::Wallbash::Wallbash::Wallbash:
من بازی میکنم هنور اگر پایه بودی بگو میتونیم co op بزنیم حداقل اینجوری شاید یکم لذتش بیشتر بشه. کامیونیتی ایرانی هم این بازی یا نداره یا خیلی کوچیک و محدودا فکر میکنم.
 
  • Like
Reactions: Annunaki ™
من بازی میکنم هنور اگر پایه بودی بگو میتونیم co op بزنیم حداقل اینجوری شاید یکم لذتش بیشتر بشه. کامیونیتی ایرانی هم این بازی یا نداره یا خیلی کوچیک و محدودا فکر میکنم.
چشم دانلودش میکنم ظرف این هفته
شما free fly هستی یا بازی رو تهیه کردید ؟

من سفینه cutlas black دارم میتونیم بریم تو کار کارگو و از سیارات دیگه محموله برداریم بریم بفروشیم :))
 
  • Like
Reactions: Expert32
چشم دانلودش میکنم ظرف این هفته
شما free fly هستی یا بازی رو تهیه کردید ؟

من سفینه cutlas black دارم میتونیم بریم تو کار کارگو و از سیارات دیگه محموله برداریم بریم بفروشیم :))
اتفاقا تنها دلیلی که هنوز بازی میکنم اینه که بابتش پول دادم و بازیو خریدم. یک ایرانی هیچوقت برای چیزی که پولشو داده نه تسلیم میشه نه عقب نشینی میکنه :D
 
سفینه ات چی هست ؟؟؟
سفینم از همون استارتر پکیجایه در پیتیه, فکر کنم اسمش Aorura یا یه همچین چیزیه. همیشه با درش مشکل داشتم و موقعی که میخواستم سوارش بشم از درش بسختی میرفتم داخل ~X(
 
آخرین ویرایش:
  • Smile
Reactions: Annunaki ™

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or