Star Citizen | PC

jwdt_untitled.jpg

Star Citizen
Developer: Cloud Imperium Games
Gener: Massive Multiplayer Online - FPS
Release Date: Only God Knows
Platforms: PC


lud1_system-requirement.png

OS
Windows10 64Bit Anniversary
Windows7 64Bit ServicePack1
Windows8 64Bit

GPU
Directx11 Graphic Cards With 1GB Video Ram
CPU

Couad Core
Memory
8GB

lu3h_system-requirement1.png

pqam_trailer.jpg


qcw5_producer-biography.png

b3eg_star_citizen.jpg

" من نمی خواهم یک بازی بسازم من ، میخواهم جهان هستی را بسازم "

از ذهن کریس رابرتز ، سازنده مستقل و تحسین برانگیزِ سری Wing Commander . ساپورت کننده و حامی 100% . " استارسیتیزن می آید " . استار سیتیزن به دنبال ایجاد یک زندگی و حیات است ، تنوع جهان علمی تخیلی با غوطه وریِ بی نظیر ... و شما دعوت شده اید تا هر مرحله از توسعه بازی را گام به گام دنیال کنید . فراتر از شبیه ساز نبرد فضایی ، فراتر از یک شوتر اول شخص ، و فراتر از یک بازی چند نفره مولتی پلیر آنلاین ، استارسیتیزن اولین جهان اول شخصی است که به شما گیم پلی ای بی نهایت را ارائه خواهد داد .
tlik_chris-roberts.jpg

Who's Chris Roberts - Game Developer :
کریس رابرتز متولد ( May 27, 1968) ، طراح و برنامه نویس بازیهای ویدئویی ، تهیه کننده و کارگردان فیلم است . کریس رابرتز خالقِ مجموعه سری Wing Commander هنگامی که او در Origin Systems ( کمپانی توسعه دهنده بازیهای ویدئویی ذر آستین تگزاس که بین سالهای 1983 تا 2004 فعالیت داشت ) مشغول به کار بود نیز هست . او هم اکنون در بخش گروه حامیان شبیه ساز فضایی استارسیتیزن مشغول به کار است.


uja8_voice-acting.png

a5k0_starcitizen---voiceactors-1.png

qblu_starcitizen---voiceactors-4.png

The cast
Gary Oldman - Dark Knight trilogy - Gillian Anderson - X-Files - Mark Hamill - Star Wars: The Force - Mark - Harry Treadaway - Penny Dreadful - Ben Mendelsohn - Bloodline- Jack Huston - Boardwalk Empire- John Rhys-Davies - Indiana Jones- Andy Serkis - Dawn of the Planet of the ApesStrong - Kingsman: The Secret ServiceAwakens
Liam Cunningham - Game of Thrones
Rhona Mitra
Ian Duncan
Sophie Wu
Gemma Whelan
Craig Fairbrass


bgca_introduction.png
Star Citizen یک بازی چند نفره مولتی پلیر آنلاین وسیع یا MMO ، تجارت فضایی ، و مبارزه ای کامپیوتری برای سیستم عامل های ویندوز و لینوکس بوده و دارای بخش کمپین تک نفره با نام Squadron 42 می باشد .Star Citizen و Squadron 42 به تهیه کنندگی کمپانی آقای Chris Roberts یعنی کمپانیِ Cloud Imperium Games و همتای اروپایی اش Foundry 42 و تحت لایسنس کمپانیِ تابعه Roberts Space Industries ، عرضه می شود . بازی در اصل برای انتشار در سال 2014 و دوباره برای انتشار در سال 2016 درنظر گرفته شده بود اما همچنان از آغاز سال 2017 میلادی هیچ تاریخ انتشار رسمی وجود نداشته و بازی هنوز در دست ساخت و گسترش قرار دارد . Squadron 42 یا همان بخش تک نفره بازی در اصل برای انتشار اواخر سال 2015 در نظر گرفته شده بود اما تاخیر خورد و در ماه ژوئن 2017 وبسایت رسمی بازی امسال را برای انتشار رسمی آن در نظر گرفته است .
نسخه Alpha ی بازی به همراه بخش کمپین تک نفره Squadron 42 هم اکنون برای علاقمندان در دسترس قرار دارد . شما برای شروع علاوه بر ثبت نام در وبسایت Roberts Space Industries باید از بین پکیچ های موجود یکی را انتخاب و خریداری نمایید .

rcn0_packages.jpg


Chris Roberts با راه اندازی کمپین از زمان شروع پروژه تا 2017 MAY 19 توانسته با کمک 1,811,057 نفر از دوستاران و علاقمندان بازی ، مبلغ $149,523,654 جمع آوری و آن را صرف توسعه بازی کند .

Star citizen چیست ؟

مسافرت در پهنه وسیع کهکشان در یک سفینه حمل محموله با یکی دونفر از دوستان خود در برجک کنترل سفینه و فرود بر سرزمینی بیگانه و انجام کمی کار قاچاقی برای کمین کردن در مسیر قانون شکنانِ بی پروا و مبارزه در راه خود از زمین به داخل فضا ، همه در یک تجریه یکپارچه ، فراتر از یک شبیه ساز فضایی ، فراتر از یک شوتر اکشن ، فراتر از یک بازی چند نفره آنلاین وسیع ، بله این Star citizen است .
صدها سیستم شهری متراکم در سرزمین های بیگانه وسیع ،که هر یک هنرمندانه با تکنولوژی های ترکیبی پردازش سیاره ای ما طراحی شده اند . تنوع گسترده ای از کشتی های فضایی ، اجزاء ، سلاح ها و تجهیزات و ارایه گزینه های شخصی سازی بی نهایت برای هماهنگ شدن با سلیقه شما.


آنطور که میخواهید زندگی کنید : تغییر از یک محموله بر به یک فرد چموش هر وقت که اراده کنید . تعاملی متنوع با جمعیتی پویا ، چه وقتی که در حال انجام کار هستند یا در یک فروشگاه بارگذاری می شوند ، به لطف فن آوری اختصاصی "هوش مصنوعی اشتراکی" ما ، مردم در Star citizen دارای چرخه کامل روز و شب هستند .

یک جامعه پویا . ما نه تنها ما به طور مرتب به روز رسانی ها را به اشتراک می گذاریم ، در پشت پرده ویدئوها و گزارشات ماهیانه توسعه دهندگان بازی ، ما بیلد های اولیه و در دسترس بازی را ساخته ایم ( اشاره به نسخه الفای بازی ) ، بنابراین حامیان و تستر ها می توانند آن را تست و به ارایه بازخوردهای خود در مراحل توسعه Star citizen بپردازند .
در حال حاضر چه چیزی را می توانم تجربه کنم ؟

Star citizen در حال حاضر در مرحله آلفا به سر میبرد . این بدان معناست که تکنولوژی و طراحی ای که به بازی جان می بخشد هنوز در مراحل توسعه به سر می برد . به عنوان کمک به ما برای تصحیح و بهبود برای ادامه توسعه بازی ، ما بازی را به چند بخش تقسیم کرده ایم که در حال حاضر برای تست نسخه اولیه در دسترس هستند . با پکیج استارسیتیزن خود هم اکنون می توانید تمام این بخش ها را بازی کنید و به ما در فراهم نمودن بینش و بازخورد مورد نیازمان هر چه بیشتر یاری رسانید.

بخش های در دسترس عبارتند از :

- فرمانده ارتش : سبک آرکیدی ، داگ فایت و مود ریسینگ که به شما اجازه تست مدل پرواز مبتنی بر فیزیک سفینه های ما را به عنوان بازیکنان حاضر در نبرد در کنار یکدیگر و علیه دشمنان در عرصه های متعدد بازی در اختیار شما قرار میدهد .

- ستاره دریایی : میدان نبرد سریع . جایی که بازیکنان اکشن اول شخص شوتر منحصر به فرد ما را قدم به قدم آزمایش می کنند ، تست یکپارچه انیمیشن های متحرک اول شخص و سوم شخص ، مبارزه در جاذبه صفر و تنوع سلاح های پیشرفته .

- منطقه 18 : در اصل به عنوان یک تست برای فعل و انفعالات سیاره ای طراحی شده است . منطقه 18 یک فضای شهری با جزئیات بسیار دقیق برای گشت و گذار ، خرید یا فقط تماشای مناظر برای شما و دوستانتان در نظر گرفته شده است .

- آشیانه : فضای شخصی شما برای بازدید از سفینه های خود از نمایی نزدیک تر ، ویرایش ترتیب و نوع سلاح های سفینه و بازدید از جوایز شخصی و تغییرات احتمالی در دکوراسیون .


- آفرینش پایدار : که عموما با " پی - یو " شناخته شده . این مود ترکیب تمام مودهای دیگر است و به بازیکن اجازه گشت و گذار در قسمت کوچک یکی از سیستم های خورشیدی ما را میدهد .اینجا شما به همراه دوستتان می توانید به انجام ماموریت بپردازید ، در سفینه بمانید یا به مبارزه بپردازید ، و یا به کشف کمربندهای سیاره ای که برای مدت های مدید به دست فراموشی سپرده شده بپردازید . فراهم کردن سفری یکپارچه از داخل ایستگاه فضایی به یک سفینه خیلی بزرگ که شما و دوستتان می توانید هنگام پرواز در صدها کیلومتر فضای بیکران درون آن قدم بزنید ، همه چیز در زمان واقعی ، تماما بدون لودینگ همه و همه به توسط موتور 64 بیتی بازی ما فراهم و ساخته شده است . در اینجاست که شما شروع به دیدن آن چیزی خواهید کرد که در استارسیتیزن به آن بشارت داده شده است .

چگونه بازی کنم ؟

- شما می توانید با خرید " استارتر پکیچ " به بازی ملحق شوید . هر استارترپکیج شامل یک سفینه فضایی آماده به پرواز برای شما و دسترسی به تمام مودهای حال حاضر خواهد بود .

- بسته استارتر سفینه با انتخاب یک سفینه قابل اعتماد مانند آئورا یا موستانگ ، و امروز به ماجراجویی میان ستاره ای راه پیدا کنید .


- توجه ، ما بسته های ویژه و سفینه های اضافی و ایتم های درون بازی را ارائه می کنیم که توسط وب سایت Roberts Space Industries قابل خرید می باشند و خرید این بسته و آیتم ها به حامیان ما این اجازه را میدهد تا ما را هرچه بیشتر در راه تو سعه بازی یاری رسانند . همه این سفینه ها در صورت تمایل در بازی در دسترس خواهند بود و هرگز برای شروع بازی به آنها نیاز نخواهد بود .

xud_game-content.png
راههای زیادی برای شروع بازی در Star citizen وجود دارد . در زیر فقط تعداد کمی از گزینه های موجود در دسترس است .
fq3f_starter_packs.jpg

- فیزیک واقعی
سفینه های
Star Citizen فقط خوب به نظر نمیرسند ، بلکه مطابق با موتور فیزیک نیوتونیِ دقیقی پرواز می کنند. بازی شبیه سازی کامل و بی عیب و نقص بدنه تمام فضاپیماها را ارائه می کند . اگر این فضاپیماها در Star Citizen پرواز می کنند ما دقیقا می دانیم چگونه و چرا . بازی دارای چندین ویژگی در مدلهای پروازیِ ساخته شده هست که به شما اجازه میدهد سفینه خود را مانند یک بازی کامبت فضایی سنتی پیکره بندی و یا به وسیله شکستن الگوهای پروازی و مانورهایی که فقط در نیروی گرانش صفر امکان پذیر است آن را پیکره بندی نمایید .

- شبیه سازی نیوتونی
ما سخت کار کردیم تا مطمئن شویم مدل های پروازی Star Citizen جدای تمام آن چیزیست که تا پیش از آن آمده . ( اشاره به بازیهای مشابه ) . عملکرد سفینه ها به صورتِ پویا بر پایه دهها متغیر فیزیکی محاسبه شده و توانایی مانور جت شما برای هدایت به سمت مسیر درخواست شده به صورت دینامیکی محاسبه می شود . هر عدد سفینه آنطور که شما آن را به پرواز در خواهید اورد شخصی سازی می شود .

- سیستم کنترل پرواز هوشمند
هر یک از فضاپیماهای Star Citizen دارای یک سیستم جامع پرواز با سیم است که حتی خلبانان تازه کار نیز توانایی کار با آن را دارند. در حالی که IFCS فعال است، فضاپیمای شما به شیوه ای طبیعی برای بسیاری از خلبانان شبیه ساز پرواز پاسخ خواهد داد.

- محور اتصال و بُردار
شما در حال راندن یک هواپیما نیستید . سوییچ به هر تعداد از حالت های پرواز برای مانور مانند یک فضاپیمای واقعی: رانندگی معکوس برای جلوگیری از مرگ در فضا ، رانندگی در هر جهت ... حتی IFCS را کاملا برای کنترل کامل بر روی کشتی خود غیر فعال کنید .

- شبیه ساز نیروی گرانش G
Star Citizen فقط شبیه ساز سفیه نیست . بلکه شبیه ساز فرد داخل آن نیز هست . به سادگی می توانید ماشین را محدود کنید اما مطمئن شوید که توانایی مانور برای خلبان را محدود نکرده اید . نبرد سریع با JOYSTICK می تواند مزیت شما در مبارزه باشد .


25 آگست در نمایشگاه Gamescom 2017 و در فستیوال CitizenCone 2017 گیم پلی ای از بازی به همراه مصاحبه های اختصاصی با سازنده ها به نمایش در خواهد اومد و در تاریخ 5 سپتامبر آپدیت جدید با قابلیت گشت و گذار در solar system و landing بر روی سیارات به بازی اضافه خواهد شد .این اتفاق یک قدم بزرگ برای نزدیک شدن به تاریخ ریلیز رسمی بازی خواهد بود !
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
این تاپیک با اطلاعات بیشتر به روز می شود .
تمام محتوای تاپیک برگرفته از وبسایت
Roberts Space Industries و ویکیپدیا بوده و هیچ دخل و تصرفی در ترجمه متون صورت نگرفته است .

vsy_resources.png

Getting Started in Star Citizen - Roberts Space Industries
Star Citizen - Wikipedia





How to BOOST Your FPS in STAR CITIZEN
 
آخرین ویرایش:
سلام من میخوام بازی رو بگیرم دوستان کسی کمک میکنه از کجا و چجوری یا سایت معرفی کنه بهم پیام بده ممنون میشم
برای اینکه بازیو بگیری باید اول یک اکانت داخل سایتش بسازی.
بعد باید یکی از پکیج های بازیو بخری که اروزنترینش الان حدودا 45$ قیمتشه. برای خریدن پکیج هم اگر خودت یا یکی از آشناهات حساب اونور آبی داشته باشه مثل PayPal یا Master/Visa که راحت از داخل سایت مستقیم میخری اگر نداری باید با یکی از همین سایتای واسطه مثل ایرانی کارت یوزر و پسوردتو بدی و بگی کدوم پکیجو میخوای و برات بخرن که اونجوری هزینش معمولا بیشتر از 45$ میشه چون مالیاتو کارمزدو ... میاد روش.
یکبار که پکیجو خریدی رو اکانتت دیگه بازیو برای همیشه داری. موقع خرید پکیج هم همیشه ارزونترینو بخر چون فرقش فقط تو سفینه ایی هست که بهت میده که اصلا مهم نیست چون بعدا داخل بازی میتونی فارم کنی هر سفینه ایی خواستی با پول داخل بازی بخری.
قبل از خرید اینم در نظر بگیر که بازی باگ زیاد داره و صبر زیادی میخواد پلی کردنش. گرچه داره بهتر میشه ولی هنوز کار داره.
 
  • Like
Reactions: MASTER_021
برای اینکه بازیو بگیری باید اول یک اکانت داخل سایتش بسازی.
بعد باید یکی از پکیج های بازیو بخری که اروزنترینش الان حدودا 45$ قیمتشه. برای خریدن پکیج هم اگر خودت یا یکی از آشناهات حساب اونور آبی داشته باشه مثل PayPal یا Master/Visa که راحت از داخل سایت مستقیم میخری اگر نداری باید با یکی از همین سایتای واسطه مثل ایرانی کارت یوزر و پسوردتو بدی و بگی کدوم پکیجو میخوای و برات بخرن که اونجوری هزینش معمولا بیشتر از 45$ میشه چون مالیاتو کارمزدو ... میاد روش.
یکبار که پکیجو خریدی رو اکانتت دیگه بازیو برای همیشه داری. موقع خرید پکیج هم همیشه ارزونترینو بخر چون فرقش فقط تو سفینه ایی هست که بهت میده که اصلا مهم نیست چون بعدا داخل بازی میتونی فارم کنی هر سفینه ایی خواستی با پول داخل بازی بخری.
قبل از خرید اینم در نظر بگیر که بازی باگ زیاد داره و صبر زیادی میخواد پلی کردنش. گرچه داره بهتر میشه ولی هنوز کار داره.
ممنونم برای راهنماییت فقط من رفتم که یکی از این پکیج هارو بخرم برای مثال زده بود ماستانگ یا ائورا یا اسکاد ران 42 که قیمتاشون یکی بود این دو تای اول که فرق سفینه هاش بود ولی این اسکادران 42 رو نفهمیدم چیه؟
 
ممنونم برای راهنماییت فقط من رفتم که یکی از این پکیج هارو بخرم برای مثال زده بود ماستانگ یا ائورا یا اسکاد ران 42 که قیمتاشون یکی بود این دو تای اول که فرق سفینه هاش بود ولی این اسکادران 42 رو نفهمیدم چیه؟
اون پکیج SR42 یک بازی دیگس که همین استدیو همزمان با StarCitizen ساختشو شروع کرد فرقش اینه که داستانیه و single player هم هست. اونم هنوز کامل نیست و اونم فعلا رو هواست و اصلا سمتش نرو.
 
  • Like
Reactions: MASTER_021
ممنونم برای راهنماییت فقط من رفتم که یکی از این پکیج هارو بخرم برای مثال زده بود ماستانگ یا ائورا یا اسکاد ران 42 که قیمتاشون یکی بود این دو تای اول که فرق سفینه هاش بود ولی این اسکادران 42 رو نفهمیدم چیه؟
همونطور که دوستمون گفت پکیجهای اول یا دوم رو بگیر.
اسکوئدران 42 بخش سینگل پلیر داستانی و کمپین بازیه که به بخش اصلی و MMOطور بازی دسترسی نداری.

که احتمالا تو 2026 امکان انتشار داره:

Squadron 42

 
  • Like
Reactions: MASTER_021
دوستان من بازی رو گرفتم دان کردم فقط موقعه ای که میخوام پلی بدم یعنی لودینگ بازی که می خواد تموم شه بره تو بازی کرش میکنه میبنده بازی رو از چی میتونه باشه؟!
سیستمم:
RTX 3060 TI
CPU : core i5 13600k
Ram 16 DDR4 5400
SSD1TB 990 pro samsung
 
دوستان من بازی رو گرفتم دان کردم فقط موقعه ای که میخوام پلی بدم یعنی لودینگ بازی که می خواد تموم شه بره تو بازی کرش میکنه میبنده بازی رو از چی میتونه باشه؟!
سیستمم:
RTX 3060 TI
CPU : core i5 13600k
Ram 16 DDR4 5400
SSD1TB 990 pro samsung
تو قسمت تنطیمات گرافیک اگر Vulkan هستی تغییرش بده روی DirectX و برعکس. (یعنی با هر دو حالت امتحان کن، برای من DirectX خیلی بهتر جواب میده)
آپشن های دیگه گرافیکی هم دستکاری کن ترجیحا برو به سمت گرافیک کمتر. DLSS اگر روشنه بزار روی performance و مثلا water simulation رو کلا میتونی off کنی چون خیلی آب نمیبینی معمولا.
این بازی یکم CPU زیادی مصرف میکنه و متاسفانه سیستم های نسبتا قوی هم بعضی وقتا به مشکل میخورن توش.
موقع لودینگ هم دکمه ~ (تیلدا فکر کنم اسمش اگر اشتباه نکنم) رو حتما بزن و لاگ رو ببین. شاید اصلا مشکل نتورکی داشته باشی و ربطی به سخت افزارت هم نداشته باشه.
اینم یادم رفت بگم که یکبار Verify Files از داخل لانچر بزن ممکنه بعضی از فایلا ناقص دانلود شده باشه خودش اسکن میکنه و فیکس میکنه.
اگر موفق شدی وارد بازی بشی این آیدی داخل گیم منه ادد کن اگر همزمان آنلاین بودیم پارتی میزنیم. من یک سفینه ماینینگ چند نفره هم دارم راحت باهاش میشه پول در آورد :D تقریبا 1-2 هفته دیگه هم پچ 4.0.2 میاد رو لایو که خیلی از باگای الان توش فیکس شده.
MiladsSpaceIndustri
 
آخرین ویرایش:
In Star Citizen the Console can be accessed at any time by pressing the ~ key.
This allows you to see the lines being actively written out to the game's log file as well as the ability to execute commands or modify certain command variables as listed out below.
Many command variables will have a simple enabled/disabled value represented by a 0 (disabled/off) or a 1 (enabled/on).

Command​
Default Value​
Description​
cig_peak_detection_enabled​
0​
cig_profile_auto_logging_capture_duration​
16​
cig_profile_auto_logging_enabled​
0​
cig_profile_auto_logging_enabled_during_level_load​
0​
cig_profile_auto_logging_enabled_frame_delay_after_level_load​
100​
cig_profile_auto_logging_max_captures​
5​
cig_profile_auto_logging_output_path​
AutoPerfCaptures/AutoCapture​
cig_profile_auto_logging_slow_frame_threshold​
10​
cig_profile_auto_logging_slow_frame_tolerance​
0.25​
cig_profile_auto_logging_slow_frame_window​
2​
cig_profile_etw_trace_enabled​
0​
cig_profile_json_summary_output​
0​
cig_profile_json_summary_output_name​
json_summary/profile_log​
cig_profile_log_path​
StressTest/manual_profile​
cig_profile_optick_file_output​
0​
cig_profile_optick_file_output_name​
Opticks/StarEngine​
cig_profile_optick_server_port​
31318​
cig_profile_sampling_rate​
1003​
e_ZoneSystemVerifyBounds​
0​
grpc_push_stresstest_subscriptions​
0​
g_friendManager.friendRequests​
1​
g_notifications.friendRequestsNotifications​
1​
g_notifications.restrictCommsCallsNotifications​
0​
g_notifications.restrictCurrencyTransferNotifications​
0​
g_notifications.restrictPartyInvitesNotifications​
0​
g_playerGroupManager.on_foot_partymarker_cull_distance​
1000​
g_playerGroupManager.on_vehicle_partymarker_cull_distance​
50000​
g_shield.ui_legacy_mfd_swap_recharge_and_delay​
0​
i_alwaysCountModifiersOnFailedAction​
1​
i_DumpDeviceInformation​
Outputs information about registered input devices (mouse/keyboard/gamepads/eye trackers/etc).​
mission_log_all_completed_missions​
Displays a list of missions that you have completed.​
pl_carryable.logClench​
0​
pl_dead.enableDownedKillOnDisconnect​
1​
pl_ground.debugDivergence​
1​
pl_ground.debugDivergenceGoTo​
0​
pl_mouse_reinverted_during_im​
1​
pl_shopping.log​
0​
pl_shopping.trackPortTryOnRemoval.duration​
5000​
pl_shopping.trackPortTryOnRemoval.enabled​
0​
pl_staging.debug​
0​
pl_stranded.debug​
0​
pl_usable.enableExitRotationCorrection​
1​
pp_RebindKeys​
  • How to import keybindings: pp_RebindKeys <filename>
  • Export bindings to a file named layout_mybindings_exported.xml:
    • pp_rebindkeys export all mybindings
[1]
pp_ResortDevices​
  • Swap keybindings between Joystick 1 and 2. This command is useful when Windows sets your secondary joystick to your primary and you want to easily reuse your keybindings: pp_resortdevices joystick 1 2
  • Change device 4 to 1 and 5 to 2? pp_resortdevices joystick 4 1 pp_resortdevices joystick 5 2
[2]
quit​
Exits game immediately back to desktop​
q_ShaderCompute​
2​
q_ShaderFX​
2​
q_ShaderGeneral​
2​
q_ShaderGlass​
2​
q_ShaderParticle​
2​
q_ShaderPostProcess​
3​
q_ShaderProjectedDecal​
2​
q_ShaderProjectedWaterDecal​
1​
q_ShaderShadow​
2​
q_ShaderSky​
2​
q_ShaderWater​
2​
r.GI.Cache.JitterScale​
1​
r.GI.Cache.MinCellSize​
0.1​
r.GI.Cache.MinCellSizeDistance​
5​
r.GI.Cache.TemporalFilterSpeed.Direct​
0.1​
r.GI.Cache.TemporalFilterSpeed.Indirect​
0.01​
r.GI.Cache.Uncertainty.Decay​
0.3​
r.GI.Cache.Uncertainty.Sensitivity​
15​
r.GI.CubeCache.RaysPerUpdate​
4​
r.GI.CubeCache.TemporalFilterSpeed.Direct​
0.9​
r.GI.CubeCache.TemporalFilterSpeed.Indirect​
0.1​
r.GI.CubeCache.Uncertainty.Decay​
0.5​
r.GI.CubeCache.Uncertainty.Sensitivity​
15​
r.GI.CubeCache.UpdatesPerFrame​
65536​
r.GI.Specular.HalfRes​
1​
r.GI.Specular.Temporal​
1​
r.GI.Transparency.TemporalFilterSpeed​
0.1​
r.Shadows.ScreenSpace​
1​
r.Shadows.ScreenSpace.FadeCurve​
2​
r.Shadows.ScreenSpace.FadeStart​
0.8​
r.Shadows.ScreenSpace.Jittermult​
0.8​
r.Shadows.ScreenSpace.LightSizeThreshold​
0.8​
r.GI.CubeCache.RaysPerUpdate​
4​
r.GI.CubeCache.TemporalFilterSpeed.Direct​
0.9​
r.GI.CubeCache.TemporalFilterSpeed.Indirect​
0.1​
r.GI.CubeCache.Uncertainty.Decay​
0.5​
r.GI.CubeCache.Uncertainty.Sensitivity​
15​
r.GI.CubeCache.UpdatesPerFrame​
65536​
r.GI.Specular.HalfRes​
1​
r.GI.Specular.Temporal​
1​
r.GI.Transparency.TemporalFilterSpeed​
0.1​
r.Shadows.ScreenSpace​
1​
r.Shadows.ScreenSpace.FadeCurve​
2​
r.Shadows.ScreenSpace.FadeStart​
0.8​
r.ShadowS.ScreenSpace.JitterMult​
0.8​
r.Shadows.ScreenSpace.LightSizeThreshold​
0.8​
r.Shadows.ScreenSpace.MaxSamples​
64​
r.Shadows.ScreenSpace.MaxShadowTexelsTrace​
8​
r.Shadows.ScreenSpace.Quality​
3​
r.Shadows.ScreenSpace.RayLengthThresholdMult​
0.5​
r.Shadows.ScreenSpace.RayNumPixelsStep​
4​
r.TSR​
1​
r_DisplayInfo
0​
0 = Off
1 = Shows some basic information
2 = Shows additional info (Session, Shard ID, CPU load, etc) and everything above.
3 = Shows additional info (RAM, VRAM usage, etc.) and everything above.
4 = GPU Load stats and everything above.​
r_DisplaySessionInfo​
0​
When turned on (set to 1) a QR Code is displayed in the upper right corner which can be used by CIG to gain additional info during bug reports.​
r_enable_full_gpu_sync
0​
Enabling this syncs the CPU with the GPU after every driver call. This means if one call crashes the GPU we know exactly which one it was, but this comes at a massive hit to performance.
It's very useful if someone can consistently reproduce a GPU crash. They can enable this setting just before the crash occurs and then submit the error report.[3]
r_FogShadows
0​
Changed/Removed in 3.24.2​
r_FourierShadowPoolSize
512​
Changed/Removed in 3.24.2​
r_full_gpu_sync_timeout​
10​
r_GasCloudUpsample
2​
Changed/Removed in 3.24.2​
r_Gen12
2​
Setting for the new Gen12 renderer.
0 = Off (use old renderer)
1 = Hybrid old and new Gen12 renderer
2 = Gen12 renderer only
Not available in 4.0​
r_GetScreenShot​
0​
Capture a single screenshot (variable is set to 0 after capturing)[4]
1 = Take screenshot immediately
2 = Take screenshot 8 frames after resetting temporal effects​
r_GPUMarkers​
2​
r_GPUMarkersForceEnableREsMask
524288​
Changed/Removed in 3.24.2​
r_HDRDisplayDeviceLimits​
1​
r_HDRDisplayMaxNits​
1500​
r_HDRDisplayOutput​
0​
r_HDRDisplayRefWhite​
200​
r_MotionBlur
1​
0 = Motion blur disabled
1 = Camera motion blur
2 = Camera and object motion blur
3 = Debug mode[4]
r_profileGraph​
0​
r_RenderDocCapture​
0​
r_RenderThreadDebugEventsEnable
1​
Changed/Removed in 3.24.2​
r_RuntimeCubeMapDisableForwardRendering
0​
Changed/Removed in 3.24.2​
r_ShadowsPoolSize
8192​
Changed/Removed in 3.24.2​
r_ssdo
2​
Screen Space Directional Occlusion[5]
0 = Disabled
1 = Obscurance-based (very fast)
2 = Optimized horizon-based
3 = Reference horizon-based (very slow)[4]
r_VSync
1​
0 = VSync disabled
1 = VSync enabled​
r_VSync_disablePIAdjustment​
1​
Toggles vertical sync time step adjust (if VSync is on).[4]
0 = Disabled
1 = Enabled​
sys_maxFps​
99999​
Sets the max FPS.
If the value is 0 the FPS will not be restricted. (changed in 3.0.24.2 or earlier).​
sys_maxIdleFps​
60​
Limits the framerate while loading, in menu, or paused.​
sys_trap_silent_shutdowns​
0​
sys_vectored_handler​
0​
ui_localizationDebug.lengthScalar​
1​
ui_localizationDebug.mode​
0​
ui_localizationDebug.presetCharacter​
88​
v_debug_shop_operations​
0​
v_vjoyType
2​
Changed/Removed in 3.24.2​
Console Commands/Variables
اینجا یک سری کامند هست که میتونید استفاده کنید . مهم هاش رو قرمز رنگ کردم
بازی به طرز عجیبی مصرف رم داره !
با 64 گیگ رم حدودا 24 گیگ رو پر میکنه !
شاید دلیل کرش شما همین باشه ! کمبود رم !

بازی به شدت cpu intensive هست من بعد از تعویض پردازنده تمامی مشکلاتم بابت افت فریم و لگ حل شد
البته این مشکل بازی هست و امیدورم بلاخره ی روزی حل بشه
از طرفی بازی مشکل server performance هم داره یعنی اگر شما داخل سروری با 10 نفر باشید پرفورمنس خیلی خوبی دارید اما اگر وارد سروری با 100 نفر بشید حدودا 20 فریم افت فریم خواهید داشت
باز برمیگرده به پردازنده متاسفانه .

تاپیک پرفورمنس و سیستم مورد نیاز :
Upgrade path for better performance - Star Citizen Spectrum
Better Performance Anyone? - Star Citizen Spectrum


تاپیک به روز شد
لینک آخر تاپیک مربوط به لینک آموزش افزایش پرفورمنس هست .


این کامنت هم در نوع خودش جالبه
1500s wait time to get into a station - 25 fookin minutes! they taking the piss! :)) :))
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: m.a.t and Expert32

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or