Star Citizen | PC

jwdt_untitled.jpg

Star Citizen
Developer: Cloud Imperium Games
Gener: Massive Multiplayer Online - FPS
Release Date: TBA 2017
Platforms: PC

lud1_system-requirement.png

OS
Windows10 64Bit Anniversary
Windows7 64Bit ServicePack1
Windows8 64Bit

GPU
Directx11 Graphic Cards With 1GB Video Ram
CPU

Couad Core
Memory
8GB

lu3h_system-requirement1.png

pqam_trailer.jpg


qcw5_producer-biography.png

b3eg_star_citizen.jpg

" من نمی خواهم یک بازی بسازم من ، میخواهم جهان هستی را بسازم "

از ذهن کریس رابرتز ، سازنده مستقل و تحسین برانگیزِ سری Wing Commander . ساپورت کننده و حامی 100% . " استارسیتیزن می آید " . استار سیتیزن به دنبال ایجاد یک زندگی و حیات است ، تنوع جهان علمی تخیلی با غوطه وریِ بی نظیر ... و شما دعوت شده اید تا هر مرحله از توسعه بازی را گام به گام دنیال کنید . فراتر از شبیه ساز نبرد فضایی ، فراتر از یک شوتر اول شخص ، و فراتر از یک بازی چند نفره مولتی پلیر آنلاین ، استارسیتیزن اولین جهان اول شخصی است که به شما گیم پلی ای بی نهایت را ارائه خواهد داد .

tlik_chris-roberts.jpg

Who's Chris Roberts - Game Developer :
کریس رابرتز متولد ( May 27, 1968) ، طراح و برنامه نویس بازیهای ویدئویی ، تهیه کننده و کارگردان فیلم است . کریس رابرتز خالقِ مجموعه سری Wing Commander هنگامی که او در Origin Systems ( کمپانی توسعه دهنده بازیهای ویدئویی ذر آستین تگزاس که بین سالهای 1983 تا 2004 فعالیت داشت ) مشغول به کار بود نیز هست . او هم اکنون در بخش گروه حامیان شبیه ساز فضایی استارسیتیزن مشغول به کار است.

uja8_voice-acting.png

a5k0_starcitizen---voiceactors-1.png

qblu_starcitizen---voiceactors-4.png

The cast
Gary Oldman - Dark Knight trilogy - Gillian Anderson - X-Files - Mark Hamill - Star Wars: The Force - Mark - Harry Treadaway - Penny Dreadful - Ben Mendelsohn - Bloodline- Jack Huston - Boardwalk Empire- John Rhys-Davies - Indiana Jones- Andy Serkis - Dawn of the Planet of the ApesStrong - Kingsman: The Secret ServiceAwakens
Liam Cunningham - Game of Thrones
Rhona Mitra
Ian Duncan
Sophie Wu
Gemma Whelan
Craig Fairbrass


bgca_introduction.png
Star Citizen یک بازی چند نفره مولتی پلیر آنلاین وسیع یا MMO ، تجارت فضایی ، و مبارزه ای کامپیوتری برای سیستم عامل های ویندوز و لینوکس بوده و دارای بخش کمپین تک نفره با نام Squadron 42 می باشد .Star Citizen و Squadron 42 به تهیه کنندگی کمپانی آقای Chris Roberts یعنی کمپانیِ Cloud Imperium Games و همتای اروپایی اش Foundry 42 و تحت لایسنس کمپانیِ تابعه Roberts Space Industries ، عرضه می شود . بازی در اصل برای انتشار در سال 2014 و دوباره برای انتشار در سال 2016 درنظر گرفته شده بود اما همچنان از آغاز سال 2017 میلادی هیچ تاریخ انتشار رسمی وجود نداشته و بازی هنوز در دست ساخت و گسترش قرار دارد . Squadron 42 یا همان بخش تک نفره بازی در اصل برای انتشار اواخر سال 2015 در نظر گرفته شده بود اما تاخیر خورد و در ماه ژوئن 2017 وبسایت رسمی بازی امسال را برای انتشار رسمی آن در نظر گرفته است .
نسخه Alpha ی بازی به همراه بخش کمپین تک نفره Squadron 42 هم اکنون برای علاقمندان در دسترس قرار دارد . شما برای شروع علاوه بر ثبت نام در وبسایت Roberts Space Industries باید از بین پکیچ های موجود یکی را انتخاب و خریداری نمایید .
rcn0_packages.jpg


Chris Roberts با راه اندازی کمپین از زمان شروع پروژه تا 2017 MAY 19 توانسته با کمک 1,811,057 نفر از دوستاران و علاقمندان بازی ، مبلغ $149,523,654 جمع آوری و آن را صرف توسعه بازی کند .
Star citizen چیست ؟

مسافرت در پهنه وسیع کهکشان در یک سفینه حمل محموله با یکی دونفر از دوستان خود در برجک کنترل سفینه و فرود بر سرزمینی بیگانه و انجام کمی کار قاچاقی برای کمین کردن در مسیر قانون شکنانِ بی پروا و مبارزه در راه خود از زمین به داخل فضا ، همه در یک تجریه یکپارچه ، فراتر از یک شبیه ساز فضایی ، فراتر از یک شوتر اکشن ، فراتر از یک بازی چند نفره آنلاین وسیع ، بله این Star citizen است .

صدها سیستم شهری متراکم در سرزمین های بیگانه وسیع ،که هر یک هنرمندانه با تکنولوژی های ترکیبی پردازش سیاره ای ما طراحی شده اند . تنوع گسترده ای از کشتی های فضایی ، اجزاء ، سلاح ها و تجهیزات و ارایه گزینه های شخصی سازی بی نهایت برای هماهنگ شدن با سلیقه شما.

آنطور که میخواهید زندگی کنید : تغییر از یک محموله بر به یک فرد چموش هر وقت که اراده کنید . تعاملی متنوع با جمعیتی پویا ، چه وقتی که در حال انجام کار هستند یا در یک فروشگاه بارگذاری می شوند ، به لطف فن آوری اختصاصی "هوش مصنوعی اشتراکی" ما ، مردم در Star citizen دارای چرخه کامل روز و شب هستند .

یک جامعه پویا . ما نه تنها ما به طور مرتب به روز رسانی ها را به اشتراک می گذاریم ، در پشت پرده ویدئوها و گزارشات ماهیانه توسعه دهندگان بازی ، ما بیلد های اولیه و در دسترس بازی را ساخته ایم ( اشاره به نسخه الفای بازی ) ، بنابراین حامیان و تستر ها می توانند آن را تست و به ارایه بازخوردهای خود در مراحل توسعه Star citizen بپردازند .
در حال حاضر چه چیزی را می توانم تجربه کنم ؟

Star citizen در حال حاضر در مرحله آلفا به سر میبرد . این بدان معناست که تکنولوژی و طراحی ای که به بازی جان می بخشد هنوز در مراحل توسعه به سر می برد . به عنوان کمک به ما برای تصحیح و بهبود برای ادامه توسعه بازی ، ما بازی را به چند بخش تقسیم کرده ایم که در حال حاضر برای تست نسخه اولیه در دسترس هستند . با پکیج استارسیتیزن خود هم اکنون می توانید تمام این بخش ها را بازی کنید و به ما در فراهم نمودن بینش و بازخورد مورد نیازمان هر چه بیشتر یاری رسانید.
بخش های در دسترس عبارتند از :

- فرمانده ارتش : سبک آرکیدی ، داگ فایت و مود ریسینگ که به شما اجازه تست مدل پرواز مبتنی بر فیزیک سفینه های ما را به عنوان بازیکنان حاضر در نبرد در کنار یکدیگر و علیه دشمنان در عرصه های متعدد بازی در اختیار شما قرار میدهد .

- ستاره دریایی : میدان نبرد سریع . جایی که بازیکنان اکشن اول شخص شوتر منحصر به فرد ما را قدم به قدم آزمایش می کنند ، تست یکپارچه انیمیشن های متحرک اول شخص و سوم شخص ، مبارزه در جاذبه صفر و تنوع سلاح های پیشرفته .

- منطقه 18 : در اصل به عنوان یک تست برای فعل و انفعالات سیاره ای طراحی شده است . منطقه 18 یک فضای شهری با جزئیات بسیار دقیق برای گشت و گذار ، خرید یا فقط تماشای مناظر برای شما و دوستانتان در نظر گرفته شده است .

- آشیانه : فضای شخصی شما برای بازدید از سفینه های خود از نمایی نزدیک تر ، ویرایش ترتیب و نوع سلاح های سفینه و بازدید از جوایز شخصی و تغییرات احتمالی در دکوراسیون .

- آفرینش پایدار : که عموما با " پی - یو " شناخته شده . این مود ترکیب تمام مودهای دیگر است و به بازیکن اجازه گشت و گذار در قسمت کوچک یکی از سیستم های خورشیدی ما را میدهد .اینجا شما به همراه دوستتان می توانید به انجام ماموریت بپردازید ، در سفینه بمانید یا به مبارزه بپردازید ، و یا به کشف کمربندهای سیاره ای که برای مدت های مدید به دست فراموشی سپرده شده بپردازید . فراهم کردن سفری یکپارچه از داخل ایستگاه فضایی به یک سفینه خیلی بزرگ که شما و دوستتان می توانید هنگام پرواز در صدها کیلومتر فضای بیکران درون آن قدم بزنید ، همه چیز در زمان واقعی ، تماما بدون لودینگ همه و همه به توسط موتور 64 بیتی بازی ما فراهم و ساخته شده است . در اینجاست که شما شروع به دیدن آن چیزی خواهید کرد که در استارسیتیزن به آن بشارت داده شده است .
چگونه بازی کنم ؟

- شما می توانید با خرید " استارتر پکیچ " به بازی ملحق شوید . هر استارترپکیج شامل یک سفینه فضایی آماده به پرواز برای شما و دسترسی به تمام مودهای حال حاضر خواهد بود .

- بسته استارتر سفینه با انتخاب یک سفینه قابل اعتماد مانند آئورا یا موستانگ ، و امروز به ماجراجویی میان ستاره ای راه پیدا کنید .

- توجه ، ما بسته های ویژه و سفینه های اضافی و ایتم های درون بازی را ارائه می کنیم که توسط وب سایت Roberts Space Industries قابل خرید می باشند و خرید این بسته و آیتم ها به حامیان ما این اجازه را میدهد تا ما را هرچه بیشتر در راه تو سعه بازی یاری رسانند . همه این سفینه ها در صورت تمایل در بازی در دسترس خواهند بود و هرگز برای شروع بازی به آنها نیاز نخواهد بود .

xud_game-content.png
راههای زیادی برای شروع بازی در Star citizen وجود دارد . در زیر فقط تعداد کمی از گزینه های موجود در دسترس است .
fq3f_starter_packs.jpg

- فیزیک واقعی
سفینه های
Star Citizen فقط خوب به نظر نمیرسند ، بلکه مطابق با موتور فیزیک نیوتونیِ دقیقی پرواز می کنند. بازی شبیه سازی کامل و بی عیب و نقص بدنه تمام فضاپیماها را ارائه می کند . اگر این فضاپیماها در Star Citizen پرواز می کنند ما دقیقا می دانیم چگونه و چرا . بازی دارای چندین ویژگی در مدلهای پروازیِ ساخته شده هست که به شما اجازه میدهد سفینه خود را مانند یک بازی کامبت فضایی سنتی پیکره بندی و یا به وسیله شکستن الگوهای پروازی و مانورهایی که فقط در نیروی گرانش صفر امکان پذیر است آن را پیکره بندی نمایید .

- شبیه سازی نیوتونی
ما سخت کار کردیم تا مطمئن شویم مدل های پروازی Star Citizen جدای تمام آن چیزیست که تا پیش از آن آمده . ( اشاره به بازیهای مشابه ) . عملکرد سفینه ها به صورتِ پویا بر پایه دهها متغیر فیزیکی محاسبه شده و توانایی مانور جت شما برای هدایت به سمت مسیر درخواست شده به صورت دینامیکی محاسبه می شود . هر عدد سفینه آنطور که شما آن را به پرواز در خواهید اورد شخصی سازی می شود .

- سیستم کنترل پرواز هوشمند
هر یک از فضاپیماهای Star Citizen دارای یک سیستم جامع پرواز با سیم است که حتی خلبانان تازه کار نیز توانایی کار با آن را دارند. در حالی که IFCS فعال است، فضاپیمای شما به شیوه ای طبیعی برای بسیاری از خلبانان شبیه ساز پرواز پاسخ خواهد داد.

- محور اتصال و بُردار
شما در حال راندن یک هواپیما نیستید . سوییچ به هر تعداد از حالت های پرواز برای مانور مانند یک فضاپیمای واقعی: رانندگی معکوس برای جلوگیری از مرگ در فضا ، رانندگی در هر جهت ... حتی IFCS را کاملا برای کنترل کامل بر روی کشتی خود غیر فعال کنید .

- شبیه ساز نیروی گرانش G
Star Citizen فقط شبیه ساز سفیه نیست . بلکه شبیه ساز فرد داخل آن نیز هست . به سادگی می توانید ماشین را محدود کنید اما مطمئن شوید که توانایی مانور برای خلبان را محدود نکرده اید . نبرد سریع با JOYSTICK می تواند مزیت شما در مبارزه باشد .


25 آگست در نمایشگاه Gamescom 2017 و در فستیوال CitizenCone 2017 گیم پلی ای از بازی به همراه مصاحبه های اختصاصی با سازنده ها به نمایش در خواهد اومد و در تاریخ 5 سپتامبر آپدیت جدید با قابلیت گشت و گذار در solar system و landing بر روی سیارات به بازی اضافه خواهد شد .این اتفاق یک قدم بزرگ برای نزدیک شدن به تاریخ ریلیز رسمی بازی خواهد بود !
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
این تاپیک با اطلاعات بیشتر به روز می شود .
تمام محتوای تاپیک برگرفته از وبسایت
Roberts Space Industries و ویکیپدیا بوده و هیچ دخل و تصرفی در ترجمه متون صورت نگرفته است .

vsy_resources.png

Getting Started in Star Citizen - Roberts Space Industries
Star Citizen - Wikipedia






 
آخرین ویرایش:

sentra

کاربر سایت
Jun 3, 2009
5
سلام.

والا الان باگ هایی در بازی هست که طبق تجربه میشه ازشون دوری کرد.

مثلا نباید به هر چیزی که مال خودت هست اعم از خودرو های اکتشافی و یا اهداف آبی رنگ شلیک کنی.

دوم اینکه نباید روی فرودگاه های سفینه ها. خودرو هایی که توی سفینه دارید رو خارج کنید.

سوم اینکه اگر احیانا خواستید از درب ساختمون خارج بشید حتما آهسته حرکت کنید. البته فقط اول بازی این مسءله هست. چون طول میکشه تا بازی لود بشه. و اگرنه همه ی محیط خالیه و امکان داره از ایستگاه فضایی خارج بشید.

چهارم اینکه وقتی وارد بازی شدید کلید کنسول که ~ هست رو از بالا سمت چپ روی کیبورد فشار بدید.
حرف R رو بزنید و بعدش کلید TAB از روی کیبورد و بعد عدد ۱ را وارد و کلید Enter روی صفحه کلید را بزنید.

این باعث میشه که کیفیت وصلی و قطعی اینترنت تحت عنوان PING و Packet loss رو مشاهده کنید و اگر سرور اروپا لگ دارید به سرور USA بروید.

پنجم اینکه در کنسول که با کلید ~ بالا میاد عبارت

r_ssdo 0 را وارد کنید. (دقت کنید که مقدار عدد صفر باشه و قبل از صفر یک فاصله هست.) بعد کلید Enter را زده و سپس مجدد همین دستور را وارد کنید اما مقدار عدد ۱ باشد. به صورت زیر
r_ssdo 1
این کار باعث میشه که فریم از ۲۰ به ۴۰ برسه و تا حدود ۴۰ درصد روان تر بازی را تجربه کنید.

ششم اینکه برای بازی کردن باید اهداف شما مشخص باشه. خیلی چیز ها جلوی چشم ما هست اما چون دقت کافی نداریم. دیده نمیشه.

هفتم اینکه هر وقت سفینه یا خودروی شما دچار مشکل شد و نتونستید اون رو فرابخوانید. کافیه که از یک نفر بخواید که شما رو به یه سیاره ی اصلی دیگه ببره. مثلا اگر در Lorvile هستید و نمیتونید سفینه را احضار کنید. از یک نفر تقاضای lift یا جا به جایی کنید و به Crusader یا Microtech یا Leveski (اسپلش یادم نیست) نقل مکان کنید و از اونجا سفینه را Claim کنید. این قانون برای خودرو ها هم صدق میکنه.

هشتم اینکه شما امکان داره جریمه بشید! یادتون باشه هر از گاهی امکان داره که شما جهت ورود با سفینه به حریم یک ایستگاه فضایی مورد Scan یا بازرسی نیرو های امنیتی اونجا قرار بگیرید. پیامی روی صفحه میاد که سرعت کنونی شما رو با قرمز نوشته . هر کاری میکنید سرعت را به عدد صفر برسانید و در صفر بمانید تا بازرسی و تفتیش تمام شود. اگر هم جریمه ای داشته باشید از قبل می توانید آن را پرداخت کنید (باجه هایی که مانیتور سفید دارند و علامت ترازو روی آنهاست) تا در صورت داشتن محموله های قیمتی یا ماموریت ها و دچار مشکل نشید.

نکته ی طلایی : توی بازی اگر به مجموعه کرات Hurston سفر کنید. و وارد Lorvile شوید. پس از فرود آمدن سوار آسانسور بشید و قسمت Lobby را انتخاب کنید. بعد از رسیدن یک مانیتور هست که در ابتدای مسیر (سه راهی اول) طراحی شده. کارش اینه که سفینه ها را برای یک روز یا سه روز یا یک هفته یا یک ماه اجاره میده! با قیمت پول درون بازی! من از همین طریق خیلی پول در آوردم و میخوام بعدش یک سفینه بخرم. الان ۸۰۰.۰۰۰ تا جمع کردم. سفینه ۲.۰۰۰.۰۰۰ SC هست.

نکته طلایی ۲ : برای به دست آوردن پول اولیه جهت اجاره کردن سفینه های بهتر برای ۲۴ ساعت . کلید f1 را بزنید. از منوی Contracts manager در پایین وسط صفحه . وارد قرارداد های بازی میشید که در سمت چپ. قرارداد های آدم کشی را تحت عنوان Bounty Contracts میتونید پیدا کنید.
اون قراداد هایی که توی این زیرشاخه هست. عده ایش قرارداد قتل بازیکن های واقعی بازی هست که اسمشون نوشته. اینها را تقبل نکنید. به جاش هر کدوم که عبارت CS1 یا CS۲ یا CS3 یا CS4 داره را بگیرید. یادتون باشه قبل از تقبل ماموریت و قبل از همه ی اینها کلید F11 را بزنید و نگاه کنید که در کجای نقشه قرار دارید؟ اگر در Hurston هستید بهتر اینه که ماموریت های اطراف Hurston را بگیرید! برای این کار کافیه توی متن ماموریت به دنبال کلمه ی Hurston بگردید. اگر Crusader نیستید ولی ماموریت سیاره های Crusader را انتخاب کنید باید یک مسیر طولانی برای مبلغی ناچیز طی کنید که رسیدنش حدود ۸ دقیقه طول میکشه!

نکته طلایی ۳: کنترل سفینه در بازی مهمه. شما برای درگیر شدن با مهاجم ها کافیه سرعت را مقدار کمی بالا تر از حد تراز قرار بدید. بعد با استفاده از Space ارتفاع بگیرید. برای افزایش سرعت در هر جهتی حتی جهت برعکس مسیر کافیه که کلید SHIFT را نگه دارید تا Thruster ها یا پیشرانه های موقت سفینه ی شما با استفاده از قدرتی بیش از حد مجاز برای ۵ ثانیه سرعت و مسیر شما را به دلخواه خودتون تغییر بده.
برای مانور دادن به همراه کلید SPACE باید کلید E یا Q را نگه دارید تا سفینه در جهت عقربه های ساعت در محور افقی به چرخش در بیاد و دشمن نتونه روی شما هدف گیری کنه.

نکته طلایی ۴: برای تیر زدن به هدف با کلید T هدف را به صورت دستی انتخاب کنید. همان که گزینه ی آبی رنگ ماموریت را به دوش میکشد اکثرا هدف اصلیست که اگر از پا درش بیارید باقی اهداف را کشتن بیهوده هست و کل پول قرار داد را دریافت خواهید کرد.
بعد که روی هدف قفل شدید باید به فاصله ی ۲۰۰ متری یا ۵۰۰ متری هدف برسید .
برای نشونه گیری و استفاده از Gimbal های سفینه که وظیفه ی هدفیابی اتوماتیک را دارند کافی کلید G را آنقدر بزنید تا وسط مانیتور یک دایره ی بزرگ نمایش داده بشه و بعدش توی اپن دایره ی بزرگ یک دایره ی کوچک تر به اختیار شما در میاد. اگر دایره ی کوچک را روی
هدف یاب سفینه ی حریف قرار بدید و شروع به تیر اندازی کنید هر کدام از تیر های شما که روی بدنه ی سفینه ی حریف ثبت بشه و ضربه وارد کنه ابتدا کل دایره ی کوچک را سبز رنگ میکنه و بعد صدای برخورد را می شنوید.

نکته طلایی ۵: شاید پس از مدتی تیر اندازی متوجه بشید که انگار نه انگار!‌شما هیچ ضربه ای وارد نمیکنید! در صورتی که چنین نیست. در اصل مکانیسم به این صورت هست که نباید به صورت موقت به هدف شلیک کنید. چون در این فاصله همانطور که شیلد( Shield) شما بازیابی میشه و دوباره باز سازی میشه . شیلد حریف هم شارژ میشه و دوباره از اول باید در شیلد حریف نفوذ کنید.
بهترین راه اینه که دوتا Cannon لیزری با سایز ۱ و کلاس ۱ بردارید و روی اسلحه های شماره یک و چهار سوار کنیدو همچنین دوتا Shotgun هم روی اسلحه های شماره دو و سه نصب کنید و با استفاده از shotgun ها شیلد حریف رو از بین ببرید و بعدش با اون cannon ها زره ی اصلی و بدنه ی سفینه ی حریف رو مورد اصابت قرار بدید. فرایند چالش برانگیزیه اما توی ۴ تا ماموریت فول فول میشید.

نکته طولانی و مهم ترین طلایی ۶: برای اینکه ایستگاه های دور و اطراف راببینید کلید B‌را بزنید. شما زمانی که ماموریتی را انتخاب می کنید باید به صورت دستی مسیر را تعریف کنید. تصور کنید شما در سیاره ی اصلی Crusader هستید که چندین سیارک زیر شاخه دارد. اما ماموریت شما در Hurston است که ۳۰ میلیون کیلومتر با شما فاصله دارد. جهت جا به جا شدن برای انجام ماموریت ابتدا کلید f11 را بزنید تا نقشه بالا بیاد. بعد در یک جای خالی نقشه دوبار راست کلیک کنید تا کل نقشه رویت شود. اگر نشد نقشه را ببندید و دوباره امتحان کنید. پس از دیدن نقشه در بزرگ ترین حالت (دور ترین حالت که تمام کرات مشخص باشد) باید دنبال آن دسته سیاره هایی بگردیم که یک نور سبز رنگ روشن که مامورت ما را نشان میدهد که در اینجا Hurston است. برای اینکار همینجور که در نقشه هستید روی کلید CLEAR ROUTE در بالا سمت راست بزنید. حالا دوبار بار روی مجموعه سیاره ی سبز روشن تر از بقیه کلیک کنید. بعد خود آن سیاره را مجدد با تک کلیک انتخاب کنید.
بعد کلید Set Route را از بالا سمت چپ بزنید و با زدن مجدد کلید F11 نقشه را ببندید. حالا شما باید در حالت Quantom Drive باشید(کلید B را یکبار بدون نگه داشتن زیاد فشار دهید تا وارد شوید). با زدن کلید B یک صدای غرش از سفینه می آید و سفینه اگر و فقط اگر روی مکانیاب محل ماموریت قرار بگیرد( که ما در نقشه مشخص کردیم) شروع به شارژ کردن درایو کوانتومی می کند پس وسط سفینه را به سمت نماد مامورت هدایت و نگه بدارید. زمانی که درایو شارژ می شود یک نوار آبی رنک نازک درسمت چپ مانیتور سفینه قابل رویت است. پس از پر شدن آن مجدد کلید B را یک بار دیگر زده و یک ثانیه نگه دارید تا سفر کنید. (تاکید می کنم . یک ثانیه نگه دارید)

بعد از اتمام سفر کوانتومی به مجموعه سیاره ای رسیده اید که یکی از این سیاره های زیر مجموعه.همان است که اطراف آن باید ماموریت را انجام بدهیم! مجدد کلید F11 را بزنید و بعد مجدد کلید Clear Route را بزنید. از توی نقشه روی آن سیاره ی زیر شاخه دوبار کلیک کنید و مجدد روی خود آن سیاره ی زیر شاخه دوبار کلیک کنید تا خودش انتخاب شود. بعد گزینه ی Set Route را بزنید . حالا کلید F11‌را زده و درایو کوانتومی را شارژ و به سیاره ی زیر شاخه مثلا Ariel سفر کنید.
پس از رسیدن مجدد کلید F11 را بزنید و Clear route و بعد روی عبارت neutralize target روی نقشه دوبار کلیک کنید و یک بار در محیط خالی نقشه تک کلیک کنید تا هر چیزی که انتخاب شده از حالت انتخاب خارج بشه و مجدد روی neutralize target یک بار کلیک کنید تا انتخاب شود و کلید SET Route را بزنید و بعد F11 و نقشه را ببندید. حالا به سمت آن سفر کنید ( سفینه را به سمت نماد ماموریت که آبی است نگه داریدو بعد کلید B را برای یک ثانیه پس از شارژ شدن درایور کوانتومی نگه دارید)

پس از رسیدن شما حدود ۲۰۰۰ متری خود هدف قرمز رنگ را خواهید دید. که باید با اسلحه ها از بین برود تا شما پول را دریافت کنید.

نکته: وسط درگیری امکان دارد شما به یک لاشه ی ایستگاه فضایی برخورد کنید که حتی اگر حریف به آن نزدیک یا برخورد کند درجا منفجر خواهد شد.




خب. خسته شدم از بس تایپیدم.

اینکه چجوری اسلحه های سفینه رو عوض کنید رو بعدا میگم. ولی اگر عجله دارید . عبارت How to swap weapons in Starcitizen را در یوتیوب جستجو کنید.

راستی این امیر کیه توی تلگرام پیام داده ؟
از همینجا بهش سلام می کنم و آرزوی خوشبختی دارم.
اگر توی بازی اومدید حتما خبر بدید. من یه روشی یاد گرفتم توی mining که میشه ۲۵۰.۰۰۰ Sc را به راحتی کسب کرد. البته یکم دقت لازم داره ولی خوش میگذره.

تشکر از وقتی که گذاشتید!
فعلا!
 

sentra

کاربر سایت
Jun 3, 2009
5
سلام سلام ...

خب همین حدودا (ربع ساعت پیش ) بیلد جدید (نسخه ی جدید) آزمایشی رفت برای کلیه سرور ها (انگار ارثیه بابامه ..خخخ)

خلاصه حجم نهایی حدود ۱۴ گیگ هست.
قابلیت های زیر رو اضافه کردند.

New Features
Locations
(موقعیت های جدید)
  • Space Station Refinery Decks
  • (ارشه های پالایش مواد معدنی)
Dedicated areas in Rest Stops that allow players to sell unrefined minerals, drop off mined materials to be refined, and buy or rent new mining equipment and ships.
در جایگاه های استراحت بازیکن ها میتونن از جایگاه های مخصوص جدید, مواد تصفیه نشده معدنی که با سفینه خودشون از سخره های سیاره ها استخراج کردند را بفروشند یا برای پالایش اونها اقدام کنند.

Kiosks have been placed in the Refining decks that allow players to take their raw mixed mining ore that they mined in their ship and refine it. The player can use these kiosks to create multiple refining jobs which are persistent and complete over a period of time, based on quantity and complexity and create refined ore that is more valuable than unrefined. There are different kinds of refining processes which produce different percentage yields depending on the type of resource being refined. Additionally, different refineries may have different proficiencies. Once one or multiple jobs are completed, the player can collect the refined materials into a ship with cargo capability and sell as a good at a commodity kiosk, with most goods sell-able at major city ports. Now that we have a specific location where refining takes place in the verse, most mineable transactions have been moved there. You can still sell unrefined ore at these locations, or choose to refine them. Levski will also purchase unrefined materials

خلاصه: با این روش بالا میشه از این کیوسک هایی که اضافه شده چندین دستور پالایش مواد معدنی استخراجی رو تعیین کرد که بسته به نوع مواد و پیچیدگی و ارزش اونها .‌زمان پالایش تغییر میکنه. Levski اسم یک مقر معدنچی هاست که در یک سیاره فعالیت میکنند و مواد پالایش نشده رو هم خریدارند.
  • Spacescaping Stanton: Lagrange point updates
Updating all extra-planetary lagrange point locations in the PU with improved visuals and first Gascloud implementation.
معرفی نقاط بهینه تر شده جهت نقل و انتقال بازیکن ها که از نظر جلوه های بصری تقویت شده اند و اون ابهام و سردرگمی های بینایی قبل با این به روز آوری تا حدودی برطرف شده و همچنین اولین

طراحی ابر های گازی به بازی اضافه شده! وارد که بشید خدا میدونه چه خبره! :)

Gameplay (تغییرات مربوط به کیفیت ساز و کار بازی)
  • Reputation - T1
  • ( سیستم اعتبار بخشی و به اصطلاح میزان شناخته شدن بازیکنها توسط یکی از استیشن ها.. بسته به میزان دوستی و انجام ماموریت ها)
This system will introduce the first foundational system of reputation added to the game to track a player's relationship with various entities, such as important NPCs and Organizations. This reputation is now stored in long term persistence so that it will remain through database wipes and character resets. Currently, reputation levels with an NPC or Organization are only seen through different dialogs or access to higher paying missions. We are working to add functionality to improve player visibility of reputation in a future update.
این سیستم اولین و اساسی ترین قسمت اعتبار و شناخته شدن بازی کن ها هست که بر اساس فعالیت های بازیکنان تغییر میکنه. از ویژگی هاش اینه که مثلا اگر برای یک گروه گانگستر بازی ماموریتی انجام بدید (فعلا) تا ابد توی کل رابطه ها ی شما با کارکنان دیگر سیارات ثبت میشه و شاید به خاطر اون در یک استیشن شما را راه بدن! و یا برعکس به خاطرش شما رو مورد حمله قرار بدن! از اونجایی که این بازی قابلیتی داره که کل اطلاعات رو به خاطر نقص اطلاعات بازیکن یا BUG میشه از بین برد. جالبه بدونید که اطلاعات اعتبار و رابطه ای بازیکن با بقیه حتی با این قابلیت از بین نمیره و باقی میمونه. فعلا از روی دیالوگ هایی که بازیکن های هوش مصنوعی به شما اراپه میدن میشه وضعیت خوبی یا بدی شما با اون استیشن یا ایستگاه فضایی رو فهمید. مثلا اگر به شما ماموریت ندن یا شما رو مسخره کنند یعنی کلا رابطه ی شما برای دریافت ماموریت مناسب نیست و باید برید به امید خدا!‌
الان هم دارند روی یک منوی مخصوص نمایش اعتبار بازیکن کار میکنند تا در به روز آوری های بعدی معرفی کنند.

Mission Giver Reputation: All mission givers except Ruto (due to tech requirements for him being a hologram) have been updated to use the new reputation system. Doing missions for a Mission Giver will cause you to gain and lose reputation with them. They should react appropriately, playing different lines of dialogue based on your performance. If you fail too much they will fire you, and refuse to give you missions for 24 hours. The amount needed to fail and be fired is currently hyper generous and will likely be adjusted as we continue iterating on reputation.
Bounty and Assassination Missions: Many of the Bounty and Assassination mission chains have been updated to use the new Reputation System. In doing this restructure, Bounty missions were split into being given by 3 separate Organizations, each with their own reputation, all presided over by a parent Bounty Hunters Guild. As you increase your reputation with the Bounty Hunters Guild and its children, you will unlock Certification missions. If you complete the Certification Mission you will unlock a new tier of higher difficulty, higher payout Bounty Hunter missions, and if you have high enough reputation with any of the children Organizations they will offer missions from that tier to you. Also, if you watch your wallet when you complete bounty missions, you'll notice that some organizations will include a little something extra if you are at a high reputation with them. This is the first of many "Perks" we intend to include. Assassination missions have all of the above, but there is only one Organization for them, a one man operation run by a guy named Vaughn.
یکی از بهترین قسمت ها اینه که مثلا اگر شما برای زیر شاخه های یک گروه بزرگ فعالیت کنید و ماموریت انجام بدید.. این اعتبار مشهور شدن شما باعث این میشه که ماموریت های سخت تر و با دستمزد بهتر دریافت کنید. از طرفی علاوه بر دریافت مبلغ خود ماموریت بعضی از زیر شاخه ها که براشون کاری نکردید اما با سردسته ی اونها آشنایی دارید مبلغی رو به عنوان جایزه در پایان ماموریت به شما اعطا میکنند که این از پرک ها یا مزایای این سیستم جدیده.
  • Weapon Zeroing - T0
This system provides the player with a way to change the zeroing on their weapon sights. This allows shots at further distances without having to alter aim to account for bullet drop. While in ADS, a player can manually or automatically change a the zeroing range on their scope. Aiming down sight will show the current zeroing setting as well as a distance finder at your cross hair for scopes that support this (max distance varies by scope). You can set your weapon zeroing manually or to the distance finder amount by pressing "page up" and reset zeroing to 0m by pressing "page down".
این بالایی در مورد یک فرایند جدید برای قلق گیری میزان برخورد تیر اسلحه ها به هدف ها خبر میده. کلا قلق گیری رگبار هایی که دوربین دارند دستخوش تغییرات و منوهای بیشتری برای تنظیم شده.
  • Multi Tool - Tractor Beam Implementation - T0
Initial implementation of a Tractor Beam Device that attaches onto a Multi Tool that allows a player to control an object at a small distance without physical contact. Its primary use is that of quickly and remotely moving smaller cargo and other physics based objects in gravity and zero-g, and in zero-g if tethering to large objects (asteroids, space stations, ships) can be used as a “grapple hook” to pull the player towards it. This includes a tractor beam UI that displays Force and Distance Gauge as well as indications if the tether is close to breaking. Players can rotate a tethered item by holding “R” and moving the mouse cursor. Players can get the new tractor beam attachment and the multi-tool at the new Refinery Decks or in various shops in the PU.

? اینا روانی هستناا... این قابلیت بالا در مورد افزونه ی جدید اسلحه های ربایشی خبر میده. مثلا توی فضای با جاذبه و بدون جاذبه میشه اشیا رو باهاش جا به جا کرد و بهتر اینکه به جز بلند کرد میشه اونها رو چرخش هم داد!‌ بهتر از اون اینه که مثلا مشغول استخراج روی یک تخته سنگ هستید و قصد دارید که از این تخته سنگ به تخته سنگ بعدی بروید. به جای حرکت کردن با W A S D میتونید این اسلحه رو در بیارید و این افزونه رو که قبلا از استیشن ها خریدید رو (یک بار بخرید کافیه. تا همیشه میمونه) ری این اسلحه ی مخصوص کوچک سوار کنید. بعد به اون تخته سنگ هدف بگیرید و مثل مرد عنکبوتی بین تخته سنگ ها تحرک داشته باشید یا موقع درگیری فرار کنید!
  • Ship Entry Identification
This feature adds dynamic AR markers onto a player's display when in close proximity to your vehicle to aid in entry. These contextually change depending on whether the vehicle is landed or in space to only show valid entry methods. This feature is on by default but has the option to disable in the settings.
مطلب بالا در مورد یک نشانگر مخصوص, جهت بهتر یافتن وسیله های نقلیه اعم از سفینه و یا خودرو هاست که کار شما رو از نظر تشخیص موقعیت اونها راحت تر میکنه که در تنظیمات بازی میشه اون رو فعال و یا غیر فعال کرد.
  • Ship thrusters now create wind volumes when in use that will interact and blow away physics based objects, ships, and players
  • مطلب بالا در مورد نیروی پیشرانه ی موتور های سفینه هاست که اگر چیزی در مسیر اونها قرار بگیره اعم از اشیا و افراد بازیکن . امکان داره که اونها رو به سمت و سویی دیگه پرتاب و یا جابه جا کنه! حتی سفینه های مجاور رو!
Ships and Vehicles
  • New Ship: Esperia Talon
  • New Ship: Esperia Talon Shrike
  • دوتا سفینه ی جدید هست که باید توی بازی دید.
Weapons and Items
  • New FPS Weapon: Gemini A03 Sniper Rifle(تک تیر انداز جدید)
A versatile, semi-auto sniper rifle with the ability to fire quickly at the cost of accuracy. This weapon has an integrated scope and attachment points on the Barrel and Underbarrel. Players can currently buy this in game at Skutters in Grim HEX.
(تک تیر اندازی که توی کانتر داریم ؟ که پشت سر هم تیر میزنه؟ این همونه)
  • New FPS Weapon: Behring FS-9 LMG
  • بقالی سر کوچه میگه تفنگ جدید بهرینگ عجب چیزیه!‌ :Laughing:
Behring designed the FS-9 to be an overwhelming battlefield force. This light machine gun features a full auto mode that makes it ideal for laying down covering fire or holding back advancing enemies. The FS-9 is also acclaimed for its ability to maintain accuracy while unleashing sustained fire. Players can currently buy this in game at Skutters in Grim HEX.

تفنگ بالا کلا گفته رگبار خوبیه و با وجود اینکه سرعت شلیک بدون وقفه ای داره , پرش و لگد تنفگ بسیار ناچیزه. همون شیش لول خودمون بهتر از اینه خخ... سام ماجراجو کجایی؟!





update:

چند شب پیش پس از مشقت بسیار موفق شدم یک عدد
Drake Cutlass BlackView attachment 187191


رو بخرم. البته بدون بیمه. وقتی بازی اصلی منتشر بشه. اگر بیمه نباشی و یک بازیکن دیگه منفجرت کنه. کل سفینه از دست رفته! اما بیمه خود سفینه رو برات مجدد خریداری و بدون اسلحه های جدیدی که خودت دستی خریدی بهت تحویل میده.

توی EVE ONLINE هم همین مکانیسم بود با این تفاوت که اونجا مبلغی از کل پول رو بهت میدادند که نمیشد باهاش حتی سفینه قبلی رو هم خرید.( مضخرف ترین ساعات زندگیم بود این EVE .)

از نکات خوبی که این سفینه داره اینه که بهترین واسه ی شروع هر کاریه!‌ توی انجام ماموریت ها اگر اسلحه ی خوب روش ببندی اصلا داغ نمیکنه

بهترین قسمتش موتورشه که برای حدود ۱۵ ثانیه میشه آورکلاکش کرد و سرعت بیش از حد رو ازش گرفت!

جال ترینش اینه که این سفینه دقیقا عین اون جت جنگی GTA San andreas اگر کلید K رو از روی صفحه کلید فشار بدید به حالت عمود پرواز تغییر حالت میده و دوتا پیشرانه ی عقب از حالت ۱۸۰ درجه میچرخه و ۹۰ درجه میشه. که توی پرواز های اضطراری و فرار از دشمن ها بسیار کاربردیه.( K و SPACE و SHIFT رو درجا بزنید(Kفقط یک بار ولی باقی رو نگه دارید) حدود ۵ ثانیه بگذره از هدف ۵ کیلومتر دور شدید! )



خب از از وقتی شروع کردم به نوشتن ۵ گیگش دانلود شد. ۹ گیگ دیگه مونده!(۵گیگ نوشتم!‌:lol:)

فعلا!
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
سلام سلام ...

خب همین حدودا (ربع ساعت پیش ) بیلد جدید (نسخه ی جدید) آزمایشی رفت برای کلیه سرور ها (انگار ارثیه بابامه ..خخخ)

خلاصه حجم نهایی حدود ۱۴ گیگ هست.
قابلیت های زیر رو اضافه کردند.

New Features
Locations
(موقعیت های جدید)
  • Space Station Refinery Decks
  • (ارشه های پالایش مواد معدنی)
Dedicated areas in Rest Stops that allow players to sell unrefined minerals, drop off mined materials to be refined, and buy or rent new mining equipment and ships.
در جایگاه های استراحت بازیکن ها میتونن از جایگاه های مخصوص جدید, مواد تصفیه نشده معدنی که با سفینه خودشون از سخره های سیاره ها استخراج کردند را بفروشند یا برای پالایش اونها اقدام کنند.

Kiosks have been placed in the Refining decks that allow players to take their raw mixed mining ore that they mined in their ship and refine it. The player can use these kiosks to create multiple refining jobs which are persistent and complete over a period of time, based on quantity and complexity and create refined ore that is more valuable than unrefined. There are different kinds of refining processes which produce different percentage yields depending on the type of resource being refined. Additionally, different refineries may have different proficiencies. Once one or multiple jobs are completed, the player can collect the refined materials into a ship with cargo capability and sell as a good at a commodity kiosk, with most goods sell-able at major city ports. Now that we have a specific location where refining takes place in the verse, most mineable transactions have been moved there. You can still sell unrefined ore at these locations, or choose to refine them. Levski will also purchase unrefined materials

خلاصه: با این روش بالا میشه از این کیوسک هایی که اضافه شده چندین دستور پالایش مواد معدنی استخراجی رو تعیین کرد که بسته به نوع مواد و پیچیدگی و ارزش اونها .‌زمان پالایش تغییر میکنه. Levski اسم یک مقر معدنچی هاست که در یک سیاره فعالیت میکنند و مواد پالایش نشده رو هم خریدارند.
  • Spacescaping Stanton: Lagrange point updates
Updating all extra-planetary lagrange point locations in the PU with improved visuals and first Gascloud implementation.
معرفی نقاط بهینه تر شده جهت نقل و انتقال بازیکن ها که از نظر جلوه های بصری تقویت شده اند و اون ابهام و سردرگمی های بینایی قبل با این به روز آوری تا حدودی برطرف شده و همچنین اولین

طراحی ابر های گازی به بازی اضافه شده! وارد که بشید خدا میدونه چه خبره! :)

Gameplay (تغییرات مربوط به کیفیت ساز و کار بازی)
  • Reputation - T1
  • ( سیستم اعتبار بخشی و به اصطلاح میزان شناخته شدن بازیکنها توسط یکی از استیشن ها.. بسته به میزان دوستی و انجام ماموریت ها)
This system will introduce the first foundational system of reputation added to the game to track a player's relationship with various entities, such as important NPCs and Organizations. This reputation is now stored in long term persistence so that it will remain through database wipes and character resets. Currently, reputation levels with an NPC or Organization are only seen through different dialogs or access to higher paying missions. We are working to add functionality to improve player visibility of reputation in a future update.
این سیستم اولین و اساسی ترین قسمت اعتبار و شناخته شدن بازی کن ها هست که بر اساس فعالیت های بازیکنان تغییر میکنه. از ویژگی هاش اینه که مثلا اگر برای یک گروه گانگستر بازی ماموریتی انجام بدید (فعلا) تا ابد توی کل رابطه ها ی شما با کارکنان دیگر سیارات ثبت میشه و شاید به خاطر اون در یک استیشن شما را راه بدن! و یا برعکس به خاطرش شما رو مورد حمله قرار بدن! از اونجایی که این بازی قابلیتی داره که کل اطلاعات رو به خاطر نقص اطلاعات بازیکن یا BUG میشه از بین برد. جالبه بدونید که اطلاعات اعتبار و رابطه ای بازیکن با بقیه حتی با این قابلیت از بین نمیره و باقی میمونه. فعلا از روی دیالوگ هایی که بازیکن های هوش مصنوعی به شما اراپه میدن میشه وضعیت خوبی یا بدی شما با اون استیشن یا ایستگاه فضایی رو فهمید. مثلا اگر به شما ماموریت ندن یا شما رو مسخره کنند یعنی کلا رابطه ی شما برای دریافت ماموریت مناسب نیست و باید برید به امید خدا!‌
الان هم دارند روی یک منوی مخصوص نمایش اعتبار بازیکن کار میکنند تا در به روز آوری های بعدی معرفی کنند.

Mission Giver Reputation: All mission givers except Ruto (due to tech requirements for him being a hologram) have been updated to use the new reputation system. Doing missions for a Mission Giver will cause you to gain and lose reputation with them. They should react appropriately, playing different lines of dialogue based on your performance. If you fail too much they will fire you, and refuse to give you missions for 24 hours. The amount needed to fail and be fired is currently hyper generous and will likely be adjusted as we continue iterating on reputation.
Bounty and Assassination Missions: Many of the Bounty and Assassination mission chains have been updated to use the new Reputation System. In doing this restructure, Bounty missions were split into being given by 3 separate Organizations, each with their own reputation, all presided over by a parent Bounty Hunters Guild. As you increase your reputation with the Bounty Hunters Guild and its children, you will unlock Certification missions. If you complete the Certification Mission you will unlock a new tier of higher difficulty, higher payout Bounty Hunter missions, and if you have high enough reputation with any of the children Organizations they will offer missions from that tier to you. Also, if you watch your wallet when you complete bounty missions, you'll notice that some organizations will include a little something extra if you are at a high reputation with them. This is the first of many "Perks" we intend to include. Assassination missions have all of the above, but there is only one Organization for them, a one man operation run by a guy named Vaughn.
یکی از بهترین قسمت ها اینه که مثلا اگر شما برای زیر شاخه های یک گروه بزرگ فعالیت کنید و ماموریت انجام بدید.. این اعتبار مشهور شدن شما باعث این میشه که ماموریت های سخت تر و با دستمزد بهتر دریافت کنید. از طرفی علاوه بر دریافت مبلغ خود ماموریت بعضی از زیر شاخه ها که براشون کاری نکردید اما با سردسته ی اونها آشنایی دارید مبلغی رو به عنوان جایزه در پایان ماموریت به شما اعطا میکنند که این از پرک ها یا مزایای این سیستم جدیده.
  • Weapon Zeroing - T0
This system provides the player with a way to change the zeroing on their weapon sights. This allows shots at further distances without having to alter aim to account for bullet drop. While in ADS, a player can manually or automatically change a the zeroing range on their scope. Aiming down sight will show the current zeroing setting as well as a distance finder at your cross hair for scopes that support this (max distance varies by scope). You can set your weapon zeroing manually or to the distance finder amount by pressing "page up" and reset zeroing to 0m by pressing "page down".
این بالایی در مورد یک فرایند جدید برای قلق گیری میزان برخورد تیر اسلحه ها به هدف ها خبر میده. کلا قلق گیری رگبار هایی که دوربین دارند دستخوش تغییرات و منوهای بیشتری برای تنظیم شده.
  • Multi Tool - Tractor Beam Implementation - T0
Initial implementation of a Tractor Beam Device that attaches onto a Multi Tool that allows a player to control an object at a small distance without physical contact. Its primary use is that of quickly and remotely moving smaller cargo and other physics based objects in gravity and zero-g, and in zero-g if tethering to large objects (asteroids, space stations, ships) can be used as a “grapple hook” to pull the player towards it. This includes a tractor beam UI that displays Force and Distance Gauge as well as indications if the tether is close to breaking. Players can rotate a tethered item by holding “R” and moving the mouse cursor. Players can get the new tractor beam attachment and the multi-tool at the new Refinery Decks or in various shops in the PU.

? اینا روانی هستناا... این قابلیت بالا در مورد افزونه ی جدید اسلحه های ربایشی خبر میده. مثلا توی فضای با جاذبه و بدون جاذبه میشه اشیا رو باهاش جا به جا کرد و بهتر اینکه به جز بلند کرد میشه اونها رو چرخش هم داد!‌ بهتر از اون اینه که مثلا مشغول استخراج روی یک تخته سنگ هستید و قصد دارید که از این تخته سنگ به تخته سنگ بعدی بروید. به جای حرکت کردن با W A S D میتونید این اسلحه رو در بیارید و این افزونه رو که قبلا از استیشن ها خریدید رو (یک بار بخرید کافیه. تا همیشه میمونه) ری این اسلحه ی مخصوص کوچک سوار کنید. بعد به اون تخته سنگ هدف بگیرید و مثل مرد عنکبوتی بین تخته سنگ ها تحرک داشته باشید یا موقع درگیری فرار کنید!
  • Ship Entry Identification
This feature adds dynamic AR markers onto a player's display when in close proximity to your vehicle to aid in entry. These contextually change depending on whether the vehicle is landed or in space to only show valid entry methods. This feature is on by default but has the option to disable in the settings.
مطلب بالا در مورد یک نشانگر مخصوص, جهت بهتر یافتن وسیله های نقلیه اعم از سفینه و یا خودرو هاست که کار شما رو از نظر تشخیص موقعیت اونها راحت تر میکنه که در تنظیمات بازی میشه اون رو فعال و یا غیر فعال کرد.
  • Ship thrusters now create wind volumes when in use that will interact and blow away physics based objects, ships, and players
  • مطلب بالا در مورد نیروی پیشرانه ی موتور های سفینه هاست که اگر چیزی در مسیر اونها قرار بگیره اعم از اشیا و افراد بازیکن . امکان داره که اونها رو به سمت و سویی دیگه پرتاب و یا جابه جا کنه! حتی سفینه های مجاور رو!
Ships and Vehicles
  • New Ship: Esperia Talon
  • New Ship: Esperia Talon Shrike
  • دوتا سفینه ی جدید هست که باید توی بازی دید.
Weapons and Items
  • New FPS Weapon: Gemini A03 Sniper Rifle(تک تیر انداز جدید)
A versatile, semi-auto sniper rifle with the ability to fire quickly at the cost of accuracy. This weapon has an integrated scope and attachment points on the Barrel and Underbarrel. Players can currently buy this in game at Skutters in Grim HEX.
(تک تیر اندازی که توی کانتر داریم ؟ که پشت سر هم تیر میزنه؟ این همونه)
  • New FPS Weapon: Behring FS-9 LMG
  • بقالی سر کوچه میگه تفنگ جدید بهرینگ عجب چیزیه!‌ :Laughing:
Behring designed the FS-9 to be an overwhelming battlefield force. This light machine gun features a full auto mode that makes it ideal for laying down covering fire or holding back advancing enemies. The FS-9 is also acclaimed for its ability to maintain accuracy while unleashing sustained fire. Players can currently buy this in game at Skutters in Grim HEX.

تفنگ بالا کلا گفته رگبار خوبیه و با وجود اینکه سرعت شلیک بدون وقفه ای داره , پرش و لگد تنفگ بسیار ناچیزه. همون شیش لول خودمون بهتر از اینه خخ... سام ماجراجو کجایی؟!





update:

چند شب پیش پس از مشقت بسیار موفق شدم یک عدد
Drake Cutlass BlackView attachment 187191


رو بخرم. البته بدون بیمه. وقتی بازی اصلی منتشر بشه. اگر بیمه نباشی و یک بازیکن دیگه منفجرت کنه. کل سفینه از دست رفته! اما بیمه خود سفینه رو برات مجدد خریداری و بدون اسلحه های جدیدی که خودت دستی خریدی بهت تحویل میده.

توی EVE ONLINE هم همین مکانیسم بود با این تفاوت که اونجا مبلغی از کل پول رو بهت میدادند که نمیشد باهاش حتی سفینه قبلی رو هم خرید.( مضخرف ترین ساعات زندگیم بود این EVE .)

از نکات خوبی که این سفینه داره اینه که بهترین واسه ی شروع هر کاریه!‌ توی انجام ماموریت ها اگر اسلحه ی خوب روش ببندی اصلا داغ نمیکنه

بهترین قسمتش موتورشه که برای حدود ۱۵ ثانیه میشه آورکلاکش کرد و سرعت بیش از حد رو ازش گرفت!

جال ترینش اینه که این سفینه دقیقا عین اون جت جنگی GTA San andreas اگر کلید K رو از روی صفحه کلید فشار بدید به حالت عمود پرواز تغییر حالت میده و دوتا پیشرانه ی عقب از حالت ۱۸۰ درجه میچرخه و ۹۰ درجه میشه. که توی پرواز های اضطراری و فرار از دشمن ها بسیار کاربردیه.( K و SPACE و SHIFT رو درجا بزنید(Kفقط یک بار ولی باقی رو نگه دارید) حدود ۵ ثانیه بگذره از هدف ۵ کیلومتر دور شدید! )



خب از از وقتی شروع کردم به نوشتن ۵ گیگش دانلود شد. ۹ گیگ دیگه مونده!(۵گیگ نوشتم!‌:lol:)

فعلا!


دِلِ خجسته ای داری دوست عزیز .
شادزی :)):))

اون Drake Cutlass Black رو همون اوایل بازی با دلار خریدم
بدک نیست هنوز با تمام قابلیت هاش آشنا نشدم :D:D?
 

sentra

کاربر سایت
Jun 3, 2009
5
سلام !‌ چه خبرا ؟

باگ باگ باگ... باگ از همه رنگ !

توی هاگیر واگیر این بیلد جدید با خیلی چیز های جدید آشنا شدم.

فیلم فرار از زندان هست ؟ یه یارویی توی یه زندان از طریق یه ترمینال هک شده بهم پیام داد که نیاز به انتقال داره!‌ بدین صورت که ایشون فقط یک شانس واسه رهایی از زندان داره و اگر کسی برای نجاتش بیاد پلیس ها و نیرو های ارتشی میوفتن دنبالش. منم طبق معمول نوشتم

ITS OKAY!

خلاصه بدو بدو طرف رو نجات دادیم و سفینه دچار باگ شد. دقیقا زمان فرار! هیچی دیگه من از صندلی کاپیتان اومدم پایین و یه دزد سفینه رو به کنترل گرفت! (چون برای اون سفینه هنوز باگ نداشت)

به یه نقطه ای به نام Grim Hex ما رو برد. گویا اونجا یه استیشن فضاییه که یه جورایی حالت زیرزمینی(مفهومی البته) داره. اکثر دزد ها و خلافکارا دور و اطرافش پرواز میکنن. یارو بار اولش نبود که از زندان فرار می کرد.

یه سری ترمینال ها هست که میشه ازشون یه کارت هویت جعلی خریداری کرد که برای از بین بردن سوء سابقه استفاده میشه!

یکی از استیشن های نظامی هم به علت مشکلات نگهداری مجبور به تخلیه پرسنل شده توی بازی ولی خوشبختانه کنسول هاش فعاله.

حالا تنها مشکل اینجاست که خود نیرو های نظامی اونجا رو در نظر دارن و برای وارد شدن و حذف سابقه باید بجنگی!

یه دزد دیگه جلومون سبز شد که من رفتم پشت تیر بار مثل دیوونه ها تیر میزدم(نامرد انگاری shotgun‌ بود تیر هاش)

حدود ۵ دقیقه ای درگیرش بودیم تا زدیمش! کلی دست و جیغ و هورا هم داشت! (voice chat فعال بود)

بعد از فرود اومدن نکته ی جالب این بود که اسلحه های گرم آزاد بود! چون همیشه توی استیشن های دولتی نمیشد تفنگ در آورد یا شلیک کرد.

گویا یه سری افراد برای فراری ها کمین میکنند توی چنین مکان هایی که همه بهش برای پاک کردن سوء سابقه نیاز دارن.

واسه همین اگر بازیکنی از پس اونا بر بیاد٬ میتونه سابقه خراب خودش رو تصحیح کنه.

طرف این کلید مخصوص الکترونیکی خودشو روی دستگاه گذاشت و تایمر شروع شد. ۱۰ دقیقه داشتیم میگشتیم که اگر کسی اومد بزنیمش با تفنگ (البته پیاده)

نوبت من که شد زدم روی کلید اما نمیدونستم که باید یه جای خاصی قرارش داد. :(

هیچی یهو محو شد و هردوتا داشتیم به هم زل میزدیم. (اون خیلی عصبی بود و داشت تیر هوایی میزد. یه چیزی تو مایه های لا اله ای ولله)

به ناچار من خودکشی کردم تا دوباره برگردم و دوباره امتحان کنم. اما این بار ماجرا فرق داشت! حاجی رو زدن! یعنی از دور با موشک زدن که ۲ دقیقه فقط توی Slow motion بودم.

حالا برای بار بعد که میخواستم برم دیدم دستگیرم کردن و توی زندان بیدار شدم و الان اونجا تشریف دارم!‌:) جونم برات بگه که ۳ ساعت برام حکم بریدن که بعد از اون میتونم رها بشم.

به فینگلیش برای طرف نوشتم Dahaneto !

اونم میگفت Thanks thanks!

ولی معرفتش زد بالا و یه مبلغی به حساب ارسال کرد!‌ (۱۰۰هزار)

کلا تجربه ی خوبی بود . هیجان اینکه به صورت تیمی یه کاری رو انجام بدی توی این باگستان واقعا لذتبخشه!

این هفته ۲ میلیون جمع کردم... میخواستم Prospector رو بخرم اما وسوسه شدم 3 میلیون دیگه جمع کنم یک فروند Mole بخرم.

حالا اخیرا همه چیز ریست شده و تنها خوبی اینه که توی این بیلد تند تند به روز آوری دادن و کلی از باگ ها حل شد.

خیلی ها توی این بیلد جدید خیلی از وسایلشون که چندین میلیون (۲۰ الی ۱۵) بود رو از دست دادن و واقعا اوضاع بدی بود.

حالا اینا بازیه البته ولی خب واقعا زور داره. مثل این میمونه که رنک ۹۰ باشی توی کانتر و یک شبه از دستش بدی. همینجوری یهویی.



مراقب خودتون باشید.
فعلا!
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
سلام !‌ چه خبرا ؟

باگ باگ باگ... باگ از همه رنگ !

توی هاگیر واگیر این بیلد جدید با خیلی چیز های جدید آشنا شدم.

فیلم فرار از زندان هست ؟ یه یارویی توی یه زندان از طریق یه ترمینال هک شده بهم پیام داد که نیاز به انتقال داره!‌ بدین صورت که ایشون فقط یک شانس واسه رهایی از زندان داره و اگر کسی برای نجاتش بیاد پلیس ها و نیرو های ارتشی میوفتن دنبالش. منم طبق معمول نوشتم

ITS OKAY!

خلاصه بدو بدو طرف رو نجات دادیم و سفینه دچار باگ شد. دقیقا زمان فرار! هیچی دیگه من از صندلی کاپیتان اومدم پایین و یه دزد سفینه رو به کنترل گرفت! (چون برای اون سفینه هنوز باگ نداشت)

به یه نقطه ای به نام Grim Hex ما رو برد. گویا اونجا یه استیشن فضاییه که یه جورایی حالت زیرزمینی(مفهومی البته) داره. اکثر دزد ها و خلافکارا دور و اطرافش پرواز میکنن. یارو بار اولش نبود که از زندان فرار می کرد.

یه سری ترمینال ها هست که میشه ازشون یه کارت هویت جعلی خریداری کرد که برای از بین بردن سوء سابقه استفاده میشه!

یکی از استیشن های نظامی هم به علت مشکلات نگهداری مجبور به تخلیه پرسنل شده توی بازی ولی خوشبختانه کنسول هاش فعاله.

حالا تنها مشکل اینجاست که خود نیرو های نظامی اونجا رو در نظر دارن و برای وارد شدن و حذف سابقه باید بجنگی!

یه دزد دیگه جلومون سبز شد که من رفتم پشت تیر بار مثل دیوونه ها تیر میزدم(نامرد انگاری shotgun‌ بود تیر هاش)

حدود ۵ دقیقه ای درگیرش بودیم تا زدیمش! کلی دست و جیغ و هورا هم داشت! (voice chat فعال بود)

بعد از فرود اومدن نکته ی جالب این بود که اسلحه های گرم آزاد بود! چون همیشه توی استیشن های دولتی نمیشد تفنگ در آورد یا شلیک کرد.

گویا یه سری افراد برای فراری ها کمین میکنند توی چنین مکان هایی که همه بهش برای پاک کردن سوء سابقه نیاز دارن.

واسه همین اگر بازیکنی از پس اونا بر بیاد٬ میتونه سابقه خراب خودش رو تصحیح کنه.

طرف این کلید مخصوص الکترونیکی خودشو روی دستگاه گذاشت و تایمر شروع شد. ۱۰ دقیقه داشتیم میگشتیم که اگر کسی اومد بزنیمش با تفنگ (البته پیاده)

نوبت من که شد زدم روی کلید اما نمیدونستم که باید یه جای خاصی قرارش داد. :(

هیچی یهو محو شد و هردوتا داشتیم به هم زل میزدیم. (اون خیلی عصبی بود و داشت تیر هوایی میزد. یه چیزی تو مایه های لا اله ای ولله)

به ناچار من خودکشی کردم تا دوباره برگردم و دوباره امتحان کنم. اما این بار ماجرا فرق داشت! حاجی رو زدن! یعنی از دور با موشک زدن که ۲ دقیقه فقط توی Slow motion بودم.

حالا برای بار بعد که میخواستم برم دیدم دستگیرم کردن و توی زندان بیدار شدم و الان اونجا تشریف دارم!‌:) جونم برات بگه که ۳ ساعت برام حکم بریدن که بعد از اون میتونم رها بشم.

به فینگلیش برای طرف نوشتم Dahaneto !

اونم میگفت Thanks thanks!

ولی معرفتش زد بالا و یه مبلغی به حساب ارسال کرد!‌ (۱۰۰هزار)

کلا تجربه ی خوبی بود . هیجان اینکه به صورت تیمی یه کاری رو انجام بدی توی این باگستان واقعا لذتبخشه!

این هفته ۲ میلیون جمع کردم... میخواستم Prospector رو بخرم اما وسوسه شدم 3 میلیون دیگه جمع کنم یک فروند Mole بخرم.

حالا اخیرا همه چیز ریست شده و تنها خوبی اینه که توی این بیلد تند تند به روز آوری دادن و کلی از باگ ها حل شد.

خیلی ها توی این بیلد جدید خیلی از وسایلشون که چندین میلیون (۲۰ الی ۱۵) بود رو از دست دادن و واقعا اوضاع بدی بود.

حالا اینا بازیه البته ولی خب واقعا زور داره. مثل این میمونه که رنک ۹۰ باشی توی کانتر و یک شبه از دستش بدی. همینجوری یهویی.



مراقب خودتون باشید.
فعلا!

ممنون بایت توضیحاتت

خب اینم مثل Escape from tarkov با وایپ تمام زندگیت به فنا میره !
برای همین فعلا ارزش وقت گذاشتن نداره
اونم با این همه باگ !!!

همون کال آف مون رو بزنیم فعالا .
 
  • Like
Reactions: Skuul

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,263
ORISON شهری در میان ابرها که تو آپدیت آلفا 3.14 اضافه شد یکی از زیباترین و فیوچرستریک ترین محیط هایی که تا به حال تو یک بازی دیده شده.

Orison is a city located in the clouds of Crusader. It is built upon a military-constructed latticework of inhabitable floating platforms which Crusader Industries uses to manufacture their large-scale ships. The shipyards themselves are famously beautiful and have made Orison a prime tourist destination in the Stanton System. It offers a breathtaking view of Crusader's commercial shipbuilding platforms. The platforms at Orison are equipped with large thrusters that fire periodically to maintain its orbital position.

ORISON.jpg
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
ORISON شهری در میان ابرها که تو آپدیت آلفا 3.14 اضافه شد یکی از زیباترین و فیوچرستریک ترین محیط هایی که تا به حال تو یک بازی دیده شده.

Orison is a city located in the clouds of Crusader. It is built upon a military-constructed latticework of inhabitable floating platforms which Crusader Industries uses to manufacture their large-scale ships. The shipyards themselves are famously beautiful and have made Orison a prime tourist destination in the Stanton System. It offers a breathtaking view of Crusader's commercial shipbuilding platforms. The platforms at Orison are equipped with large thrusters that fire periodically to maintain its orbital position.

View attachment 217824

چه فایده !
تا حالا تو هیچکدوم از این شهرها و لوکیشن های شهری فریم من از 20 بالاتر نیومده با 1080ti !
تو سرش بخوره اینقد نو آوری و خلاقیت .:))
:Gunner::Gunner::Gunner::Gunner::Gunner::Gunner:
 
  • Like
Reactions: Musician

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,087
نام
مــاکــان
ای بابا من همیشه به این دوره رایگان تست بازی دیر میرسم.
آخرین باری که رسیدم تست کنم 3سال پیش بود، از اون به بعد هر دفعه که میفهمم تست بازی شروع شده، یا گذشته ازش یا مثل امروز روز آخرش هست😢😢

خیلی بازیهای دیگرو تست کردم که احساسی مثل این بازی در من ایجاد کنه ولی هیچکدوم به این عظمت نیستن و در این حد عمق ندارن.
تو این بازی واقعا میشه ساعتها غرق شد و لذت برد.
البته هنوز EVE Online تست نکردم.

لعنتی نزدیک به 2هفته رایگان بود، حیف.
 
آخرین ویرایش:

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,728
نام
رضا.آ
ای بابا من همیشه به این دوره رایگان تست بازی دیر میرسم.
آخرین باری که رسیدم تست کنم 3سال پیش بود، از اون به بعد هر دفعه که میفهمم تست بازی شروع شده، یا گذشته ازش یا مثل امروز روز آخرش هست😢😢

خیلی بازیهای دیگرو تست کردم که احساسی مثل این بازی در من ایجاد کنه ولی هیچکدوم به این عظمت نیستن و در این حد عمق ندارن.
تو این بازی واقعا میشه ساعتها غرق شد و لذت برد.
البته هنوز EVE Online تست نکردم.

لعنتی نزدیک به 2هفته رایگان بود، حیف.
چیزی از دست ندادی
خیالت راحت
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,087
نام
مــاکــان
من دفعه های قبلی که Freefly میشد خیلی راحت دانلود میکردم.
البته آخریش تقریبا 2سال پیش بود.
ایندفعه لانچر ثانیه ای DC میشه و اصلا نمیشه دانلود کرد.

3بار 12-10 گیگ دانلود کرد و بس که DC میشد و ادامه رو میزدم فایلها رو خراب کرد.
بیخیال شدم.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,087
نام
مــاکــان
کسی بازی می کنه چند نفری جمع شیم پلی بدیم ؟
این بازی اگه دانلود میشد من تا حالا 10 بار خریده بودم.
تو دوتا فریفلای قبلی من فقط خودزنی نکردم بس که دانلود قطع میشد و بعد از چند بار ادامه دادن فایلها رو ناقص میکرد.
به کل باید از اول شروع میکردم.

شما مشکلی تو دانلود نداشتی؟
 
  • Like
Reactions: Annunaki ™

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر