Star Citizen | PC

jwdt_untitled.jpg

Star Citizen
Developer: Cloud Imperium Games
Gener: Massive Multiplayer Online - FPS
Release Date: Only God Knows
Platforms: PC


lud1_system-requirement.png

OS
Windows10 64Bit Anniversary
Windows7 64Bit ServicePack1
Windows8 64Bit

GPU
Directx11 Graphic Cards With 1GB Video Ram
CPU

Couad Core
Memory
8GB

lu3h_system-requirement1.png

pqam_trailer.jpg


qcw5_producer-biography.png

b3eg_star_citizen.jpg

" من نمی خواهم یک بازی بسازم من ، میخواهم جهان هستی را بسازم "

از ذهن کریس رابرتز ، سازنده مستقل و تحسین برانگیزِ سری Wing Commander . ساپورت کننده و حامی 100% . " استارسیتیزن می آید " . استار سیتیزن به دنبال ایجاد یک زندگی و حیات است ، تنوع جهان علمی تخیلی با غوطه وریِ بی نظیر ... و شما دعوت شده اید تا هر مرحله از توسعه بازی را گام به گام دنیال کنید . فراتر از شبیه ساز نبرد فضایی ، فراتر از یک شوتر اول شخص ، و فراتر از یک بازی چند نفره مولتی پلیر آنلاین ، استارسیتیزن اولین جهان اول شخصی است که به شما گیم پلی ای بی نهایت را ارائه خواهد داد .
tlik_chris-roberts.jpg

Who's Chris Roberts - Game Developer :
کریس رابرتز متولد ( May 27, 1968) ، طراح و برنامه نویس بازیهای ویدئویی ، تهیه کننده و کارگردان فیلم است . کریس رابرتز خالقِ مجموعه سری Wing Commander هنگامی که او در Origin Systems ( کمپانی توسعه دهنده بازیهای ویدئویی ذر آستین تگزاس که بین سالهای 1983 تا 2004 فعالیت داشت ) مشغول به کار بود نیز هست . او هم اکنون در بخش گروه حامیان شبیه ساز فضایی استارسیتیزن مشغول به کار است.


uja8_voice-acting.png

a5k0_starcitizen---voiceactors-1.png

qblu_starcitizen---voiceactors-4.png

The cast
Gary Oldman - Dark Knight trilogy - Gillian Anderson - X-Files - Mark Hamill - Star Wars: The Force - Mark - Harry Treadaway - Penny Dreadful - Ben Mendelsohn - Bloodline- Jack Huston - Boardwalk Empire- John Rhys-Davies - Indiana Jones- Andy Serkis - Dawn of the Planet of the ApesStrong - Kingsman: The Secret ServiceAwakens
Liam Cunningham - Game of Thrones
Rhona Mitra
Ian Duncan
Sophie Wu
Gemma Whelan
Craig Fairbrass


bgca_introduction.png
Star Citizen یک بازی چند نفره مولتی پلیر آنلاین وسیع یا MMO ، تجارت فضایی ، و مبارزه ای کامپیوتری برای سیستم عامل های ویندوز و لینوکس بوده و دارای بخش کمپین تک نفره با نام Squadron 42 می باشد .Star Citizen و Squadron 42 به تهیه کنندگی کمپانی آقای Chris Roberts یعنی کمپانیِ Cloud Imperium Games و همتای اروپایی اش Foundry 42 و تحت لایسنس کمپانیِ تابعه Roberts Space Industries ، عرضه می شود . بازی در اصل برای انتشار در سال 2014 و دوباره برای انتشار در سال 2016 درنظر گرفته شده بود اما همچنان از آغاز سال 2017 میلادی هیچ تاریخ انتشار رسمی وجود نداشته و بازی هنوز در دست ساخت و گسترش قرار دارد . Squadron 42 یا همان بخش تک نفره بازی در اصل برای انتشار اواخر سال 2015 در نظر گرفته شده بود اما تاخیر خورد و در ماه ژوئن 2017 وبسایت رسمی بازی امسال را برای انتشار رسمی آن در نظر گرفته است .
نسخه Alpha ی بازی به همراه بخش کمپین تک نفره Squadron 42 هم اکنون برای علاقمندان در دسترس قرار دارد . شما برای شروع علاوه بر ثبت نام در وبسایت Roberts Space Industries باید از بین پکیچ های موجود یکی را انتخاب و خریداری نمایید .

rcn0_packages.jpg


Chris Roberts با راه اندازی کمپین از زمان شروع پروژه تا 2017 MAY 19 توانسته با کمک 1,811,057 نفر از دوستاران و علاقمندان بازی ، مبلغ $149,523,654 جمع آوری و آن را صرف توسعه بازی کند .

Star citizen چیست ؟

مسافرت در پهنه وسیع کهکشان در یک سفینه حمل محموله با یکی دونفر از دوستان خود در برجک کنترل سفینه و فرود بر سرزمینی بیگانه و انجام کمی کار قاچاقی برای کمین کردن در مسیر قانون شکنانِ بی پروا و مبارزه در راه خود از زمین به داخل فضا ، همه در یک تجریه یکپارچه ، فراتر از یک شبیه ساز فضایی ، فراتر از یک شوتر اکشن ، فراتر از یک بازی چند نفره آنلاین وسیع ، بله این Star citizen است .
صدها سیستم شهری متراکم در سرزمین های بیگانه وسیع ،که هر یک هنرمندانه با تکنولوژی های ترکیبی پردازش سیاره ای ما طراحی شده اند . تنوع گسترده ای از کشتی های فضایی ، اجزاء ، سلاح ها و تجهیزات و ارایه گزینه های شخصی سازی بی نهایت برای هماهنگ شدن با سلیقه شما.


آنطور که میخواهید زندگی کنید : تغییر از یک محموله بر به یک فرد چموش هر وقت که اراده کنید . تعاملی متنوع با جمعیتی پویا ، چه وقتی که در حال انجام کار هستند یا در یک فروشگاه بارگذاری می شوند ، به لطف فن آوری اختصاصی "هوش مصنوعی اشتراکی" ما ، مردم در Star citizen دارای چرخه کامل روز و شب هستند .

یک جامعه پویا . ما نه تنها ما به طور مرتب به روز رسانی ها را به اشتراک می گذاریم ، در پشت پرده ویدئوها و گزارشات ماهیانه توسعه دهندگان بازی ، ما بیلد های اولیه و در دسترس بازی را ساخته ایم ( اشاره به نسخه الفای بازی ) ، بنابراین حامیان و تستر ها می توانند آن را تست و به ارایه بازخوردهای خود در مراحل توسعه Star citizen بپردازند .
در حال حاضر چه چیزی را می توانم تجربه کنم ؟

Star citizen در حال حاضر در مرحله آلفا به سر میبرد . این بدان معناست که تکنولوژی و طراحی ای که به بازی جان می بخشد هنوز در مراحل توسعه به سر می برد . به عنوان کمک به ما برای تصحیح و بهبود برای ادامه توسعه بازی ، ما بازی را به چند بخش تقسیم کرده ایم که در حال حاضر برای تست نسخه اولیه در دسترس هستند . با پکیج استارسیتیزن خود هم اکنون می توانید تمام این بخش ها را بازی کنید و به ما در فراهم نمودن بینش و بازخورد مورد نیازمان هر چه بیشتر یاری رسانید.

بخش های در دسترس عبارتند از :

- فرمانده ارتش : سبک آرکیدی ، داگ فایت و مود ریسینگ که به شما اجازه تست مدل پرواز مبتنی بر فیزیک سفینه های ما را به عنوان بازیکنان حاضر در نبرد در کنار یکدیگر و علیه دشمنان در عرصه های متعدد بازی در اختیار شما قرار میدهد .

- ستاره دریایی : میدان نبرد سریع . جایی که بازیکنان اکشن اول شخص شوتر منحصر به فرد ما را قدم به قدم آزمایش می کنند ، تست یکپارچه انیمیشن های متحرک اول شخص و سوم شخص ، مبارزه در جاذبه صفر و تنوع سلاح های پیشرفته .

- منطقه 18 : در اصل به عنوان یک تست برای فعل و انفعالات سیاره ای طراحی شده است . منطقه 18 یک فضای شهری با جزئیات بسیار دقیق برای گشت و گذار ، خرید یا فقط تماشای مناظر برای شما و دوستانتان در نظر گرفته شده است .

- آشیانه : فضای شخصی شما برای بازدید از سفینه های خود از نمایی نزدیک تر ، ویرایش ترتیب و نوع سلاح های سفینه و بازدید از جوایز شخصی و تغییرات احتمالی در دکوراسیون .


- آفرینش پایدار : که عموما با " پی - یو " شناخته شده . این مود ترکیب تمام مودهای دیگر است و به بازیکن اجازه گشت و گذار در قسمت کوچک یکی از سیستم های خورشیدی ما را میدهد .اینجا شما به همراه دوستتان می توانید به انجام ماموریت بپردازید ، در سفینه بمانید یا به مبارزه بپردازید ، و یا به کشف کمربندهای سیاره ای که برای مدت های مدید به دست فراموشی سپرده شده بپردازید . فراهم کردن سفری یکپارچه از داخل ایستگاه فضایی به یک سفینه خیلی بزرگ که شما و دوستتان می توانید هنگام پرواز در صدها کیلومتر فضای بیکران درون آن قدم بزنید ، همه چیز در زمان واقعی ، تماما بدون لودینگ همه و همه به توسط موتور 64 بیتی بازی ما فراهم و ساخته شده است . در اینجاست که شما شروع به دیدن آن چیزی خواهید کرد که در استارسیتیزن به آن بشارت داده شده است .

چگونه بازی کنم ؟

- شما می توانید با خرید " استارتر پکیچ " به بازی ملحق شوید . هر استارترپکیج شامل یک سفینه فضایی آماده به پرواز برای شما و دسترسی به تمام مودهای حال حاضر خواهد بود .

- بسته استارتر سفینه با انتخاب یک سفینه قابل اعتماد مانند آئورا یا موستانگ ، و امروز به ماجراجویی میان ستاره ای راه پیدا کنید .


- توجه ، ما بسته های ویژه و سفینه های اضافی و ایتم های درون بازی را ارائه می کنیم که توسط وب سایت Roberts Space Industries قابل خرید می باشند و خرید این بسته و آیتم ها به حامیان ما این اجازه را میدهد تا ما را هرچه بیشتر در راه تو سعه بازی یاری رسانند . همه این سفینه ها در صورت تمایل در بازی در دسترس خواهند بود و هرگز برای شروع بازی به آنها نیاز نخواهد بود .

xud_game-content.png
راههای زیادی برای شروع بازی در Star citizen وجود دارد . در زیر فقط تعداد کمی از گزینه های موجود در دسترس است .
fq3f_starter_packs.jpg

- فیزیک واقعی
سفینه های
Star Citizen فقط خوب به نظر نمیرسند ، بلکه مطابق با موتور فیزیک نیوتونیِ دقیقی پرواز می کنند. بازی شبیه سازی کامل و بی عیب و نقص بدنه تمام فضاپیماها را ارائه می کند . اگر این فضاپیماها در Star Citizen پرواز می کنند ما دقیقا می دانیم چگونه و چرا . بازی دارای چندین ویژگی در مدلهای پروازیِ ساخته شده هست که به شما اجازه میدهد سفینه خود را مانند یک بازی کامبت فضایی سنتی پیکره بندی و یا به وسیله شکستن الگوهای پروازی و مانورهایی که فقط در نیروی گرانش صفر امکان پذیر است آن را پیکره بندی نمایید .

- شبیه سازی نیوتونی
ما سخت کار کردیم تا مطمئن شویم مدل های پروازی Star Citizen جدای تمام آن چیزیست که تا پیش از آن آمده . ( اشاره به بازیهای مشابه ) . عملکرد سفینه ها به صورتِ پویا بر پایه دهها متغیر فیزیکی محاسبه شده و توانایی مانور جت شما برای هدایت به سمت مسیر درخواست شده به صورت دینامیکی محاسبه می شود . هر عدد سفینه آنطور که شما آن را به پرواز در خواهید اورد شخصی سازی می شود .

- سیستم کنترل پرواز هوشمند
هر یک از فضاپیماهای Star Citizen دارای یک سیستم جامع پرواز با سیم است که حتی خلبانان تازه کار نیز توانایی کار با آن را دارند. در حالی که IFCS فعال است، فضاپیمای شما به شیوه ای طبیعی برای بسیاری از خلبانان شبیه ساز پرواز پاسخ خواهد داد.

- محور اتصال و بُردار
شما در حال راندن یک هواپیما نیستید . سوییچ به هر تعداد از حالت های پرواز برای مانور مانند یک فضاپیمای واقعی: رانندگی معکوس برای جلوگیری از مرگ در فضا ، رانندگی در هر جهت ... حتی IFCS را کاملا برای کنترل کامل بر روی کشتی خود غیر فعال کنید .

- شبیه ساز نیروی گرانش G
Star Citizen فقط شبیه ساز سفیه نیست . بلکه شبیه ساز فرد داخل آن نیز هست . به سادگی می توانید ماشین را محدود کنید اما مطمئن شوید که توانایی مانور برای خلبان را محدود نکرده اید . نبرد سریع با JOYSTICK می تواند مزیت شما در مبارزه باشد .


25 آگست در نمایشگاه Gamescom 2017 و در فستیوال CitizenCone 2017 گیم پلی ای از بازی به همراه مصاحبه های اختصاصی با سازنده ها به نمایش در خواهد اومد و در تاریخ 5 سپتامبر آپدیت جدید با قابلیت گشت و گذار در solar system و landing بر روی سیارات به بازی اضافه خواهد شد .این اتفاق یک قدم بزرگ برای نزدیک شدن به تاریخ ریلیز رسمی بازی خواهد بود !
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
این تاپیک با اطلاعات بیشتر به روز می شود .
تمام محتوای تاپیک برگرفته از وبسایت
Roberts Space Industries و ویکیپدیا بوده و هیچ دخل و تصرفی در ترجمه متون صورت نگرفته است .

vsy_resources.png

Getting Started in Star Citizen - Roberts Space Industries
Star Citizen - Wikipedia







 
آخرین ویرایش:
این اپدیت اخر به نظرم خیلی بهتر شده و بدون چیلتر شکن میشه بازی کرد فقط نت تایپتون باید اوپن باشه مثل خیلی از گیم های دیگه من که زنگ زدم اسیا تک درست کرد نت تایپم رو و اینکه ایدی بدین ادد کنیم یه موقع انلاین بودین با هم بزنیم ما هم چیزی یاد بگیریم ممنون
 
  • Like
Reactions: Annunaki ™
این پستو من تازه دیدم خواستم یه چیزیو بگم.در رابطه با ابعاد و اینکه بازی مثل این سیستم سیاره ای و خورشیدی نداره توصیه میکنم eve رو تجربه کنی که اتفاقا چندوقتی هست رایگان شده!
دقیق مثل این نیست که سطح سیاره مو به مو درست شده باشه ولی صدها منظومه و سیاره و ... داره که اتفاقا تو جزییات فضایی و سفینه و اینا هیچ بازی حتی همین SC به گرد پاشم نمیرسه:Dجنگای فضایی داره که صدها بازیکن توش شرکت دارن و ویدیوهاش تو یوتیوب هست که مقایس نبردهای انلاینش چنان وسیعه و اینقدر سفینه تو یه نبرد ساده بازی هست که عملا هیچیو نمیشه تشخیص داد!
بازی سیستم پیشرفت بشدت خفنی داره که بخوای یکی از بزرگترین سفینه های جنگنده بازیو بسازی فقط چندماه باید researchهایی انجام بدی که کاراکترت بتونه اونو بسازه!تو کل بازیم تا چندوقت پیش تک و توک بودن کسایی که اخرین سطح از سفینه بازیو(بسته به فکشن که سایز و عملکرد هرکدوم متفاوته) رو دارن.سیستم کاوش و فارم و بدست اوردن منابع و ساخت پایگاه و ... به کنار!
یکی از خفنترین نبردهای این بازیم اتحاد چندتا از بزرگترین فشکنای بازیکناس که به سیستم هوش مصنوعی حمله کردن و کار به جایی رسید که یکی از همین بازیکنا که اخرین سطح سفینه تو یکی از فکشنای جنگاور بازیو داشته اومده کمک هوش مصنوعی:Dبازی چنان حالت واقع گرایانه داره که بخوای از یه منظومه بری یکی دیگه اگه سیستم انرژی و موتورن بروز نباشه تو تایم واقعی قشنگ باید یکی دوساعت بشینی این یه مسیرو طی کنه!تو نبردای فضایی اگه دشمن شیلدتو بزنه و بتونه جایی رو هدف بگیره که کاراکتر تو داخلشه و بزنه کاراکترت واقعا میمیره و بهای زیادیم باید پاش بدی مثلا.
درباره eve خیلی میتونم بگم ولی در همین گفتم که SC درسته خاصه ولی نه در حدی که بشه گفت فقط همین بازیه که اینقدر به جزییات توجه کرده تو موارد بالا و nتای دیگه که اینجا جا نمیشه EVE پرچم داره سبک فضایی و کاوش و ... هست:D


خدا وکیلی ایو رو با این اصلا غیاس نکنین سبکش و همه چیز متافاوته وارد فضا میشی تو این بازی جو و عظمت فضا یه رب اول گیجت میکنه اون در مقابل این یک زباله واقعیه از نظر من و قطعا همچین عظمتی طول میکشه اماده شدنش
 
  • Like
Reactions: Annunaki ™
Star Citizen OMEGALUL

بعد از 5 سال و 100 میلیون دلار پول مردم رو گرفتن و فروختن انواع و اقسام آیتم (که هنوز هم معلوم نیست در صورت ریلیز چطور قراره بالانس بشه) هنوز یه بیلد stable تحویل ملت ندادن، حالا باز بیاین پز بدین و بگین بقیه آشغالن و فلان :))
 
  • Like
Reactions: rostam2142
Star Citizen OMEGALUL

بعد از 5 سال و 100 میلیون دلار پول مردم رو گرفتن و فروختن انواع و اقسام آیتم (که هنوز هم معلوم نیست در صورت ریلیز چطور قراره بالانس بشه) هنوز یه بیلد stable تحویل ملت ندادن، حالا باز بیاین پز بدین و بگین بقیه آشغالن و فلان :))
با همین شرایط جذاب برا مردم وگرنه این شکلی پول نمیدادن بالاش
 
خوشحالم که دوستان هم بازی رو تهیه کردن و پلی میدن .
منتظر بیلد 3.3 هستم تا تغییرات شگرفی تو بازی ببینم که یکی از اونها تغییر اساسی نت کد و پرفورمنس بازیه !
این بیلد احتمالا اوایل یا اواسط مهر ماه ریلیز بشه

قبول دارم بعد از گذشت 7 سال و 200 میلیون دلار کمک نباید با این سرعت لاکپشتی کار کنن
از طرفی اینا با ساخت هر پچ و هر سیاره یا هر سفینه هزاران باگ جدید به بازیشون اضافه میشه که تا اونها رو فیکس کنن کلی زمان ازشون می گیره
 
مشکل همین سفینه ها و ادا اطوار هاست. وقتی بازی هنوز گیم پلی پایه نداره ولی داره چپ و راست سفینه میفروشه حتما یه جای کار می لنگه. اینا که این همه سفینه پولی اضافه میکنن برنامه ای برای بالانس دارن مثلا؟ فکر کن الان بازی ریلیز کامل بشه بعد تویی که فقط 50 دلار پول بازی رو دادی بیفتی جلوی کسی که 5 هزاز دلار پول خرج patreon بازی کرده و انواع و اقسام سفینه های بیمه شده رو اول کاری داره، به نظرت این سناریو جوک نیست؟ از اونور فرض کن ملت کلی پول سفینه و فلان دادن بعد CIC بیاد همه اینا رو نرف کنه که بازی به طرز احمقانه ای P2W نشه، این کار هم میشه رسما کلاهبرداری از پشتیبان های قدیمی.
 
  • Like
Reactions: Annunaki ™
پچ 3.2 با حجم 16 گیگ ریلیز شد

به محض ورود به بازی کرش کرد .
نمیدونم دارن چه کار میکنن اما مطمئنن اگه اوضاع بازی بعد از پچ 3.3 ( که بزرگترین و کامل ترین فیکس ها رو در تمام موارد در خودش جا داده ) و از الان همه منتظرش هستن ، همینطور باقی بمونه من یکی برای همیشه میزارمش کنار .
 
  • Like
Reactions: -Poormaz-
بازی از دیشب به مدت 10 روز رایگان شده،یکی از سایتهای دانلود بازی معروف هم پکیج آپدیت شده قرار داده.
بنطرم بهترین فرصت برا تست بازی هست چون طی این 10 روز، در هر 24 ساعت به یک نوع سفینه رایگان هم دسترسی دارید.
اینو گوگل کنید آدرسش میاد بهمراه طریقه نصب و جوین شدن:
"دانلود نسخه نهایی بازی STAR CITIZEN برای PC"
 
  • Like
Reactions: Annunaki ™
من یکم بازی کردم دیشب و خب... زیاد سر در نیاوردم :)) کلا اینجور بازیا خیلی علاقه به توضیح مفصل دادن ندارن :دی این بازیهای کنسولی حسابی تنبلمون کردن:دی باید برم یوتوب رو شخم بزنم ببینم چیکارها میتونم بکنم در بازی. ولی بنظر جالب میادش
 
exkt_starcitizen_players.jpg


تعداد پلیرهای بازی در حال حاضر بالغ بر دو میلیون و صد و پنجاه هزار و پانصد و هشتاد و یک نفر هست و این در حالیِ که بازی فعلا در فاز آلفا به سر میبره و قطعا با نزدیک شدن به Q1 2019 و به پایان رسیدن ROAD MAP از قبل اعلام شده از سمت گمپانی و ریلیز احتمالی بازی در اون تایم بر تعداد پلیرهای اون نیز افزوده خواهد شد .


یکی از اتفاقات نادر که در ماه جاری افتاد آپدیت شدن بازی با 3 بیلد مختلف در مجموع 15 روز در ماه نوامبر بود .

آپدیت 3.3.4
آپدیت 3.3.5
آپدیت 3.3.6

اتفاقی که افتاده علاوه بر اضافه شدن 3 لوکیشن جدید در آپدیت 3.3.5 افزایش قابل توجه پرفورمنس و فیکس شدن memory leak بوده که خیلی از کاربرها رو خوشحال کرده .

این افزایش پرفورمنس و بهبود کلی همچنان در آپدیت 3.3.6 ادامه داشته .

الان به جرات میتونم بگم بازی برای سیستم هایی با 8 گیگ مموری کاملا بهینه شده و خبری از احتیاج به 12 و 16 گیگ رم نیست !
این مورد در آپدیت 3.3.5 به طور میانگین بین 8029 ~ 8050 مگابایت و در آپدیت 3.3.6 که امروز عرضه شد به 7068 مگابایت رسیده که خبر خوبیه .

بازی تا 10 روز اینده برای عموم رایگان شده و شما میتونید با ساخت اکانت در وبسایت مربوطه که در پست اول قرار داره و دانلود لانچر و دانلود بازی واردش بشید و ازش لذت ببرید .

Star Citizen Patch 3.3.5
Alpha Patch 3.3.5 has been released and is now available! Patch should now show: LIVE-996871

It is strongly recommended that players delete their USER folder for the Public client after patching, particularly if you start encountering any odd character graphical issues or crash on loading. The USER folder can be found (in default installations) at C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitizenPTU\LIVE.

Known Issues

  • Players may not be automatically placed into local chat on the visor.
  • Enemy AI ships often appear to not take damage.
  • Players may experience stuttering when initially arriving or spawning at Lorville.
  • Many delivery missions will not update or will have markers spawn in bad locations.
  • During peak times after initial release, players may experience a lengthy initial game load.
Contents
3.3.5 Updates
New Features

Universe
  • Added: New Planet – Hurston.
Hurston is the first planetary location and as such is considerably larger than moons and has varied biomes. Additionally, you will found several outposts, labed HMC (Hurston Mining Centers) scattered about the surface.

  • Added: New Moons – Aberdeen, Magda, Arial, and Ita and populated them with a handful of outposts.
  • Added: Seven Additional rest stops.
  • Added: New Major Landing Zone – Lorville
Lorville is a large city area and as such only has one legal area for landing and port entry. Space above residential and commercial areas are protected by a no-fly zone. Players will be warned when they are entering that zone via HUD warnings, visual indicators, and increasing audio alerts. If they continue into the zone, their ship will be destroyed. The city has a bar with an interactive bartender and a personal equipment shop (Tammany and Sons) that includes an early implementation of the multi-tool. To move around the city, there is a train style transit system and signs to help guide the way.

  • Added: Hurston clothing/armor variants including variants of the Odyssey II flight suit and the Virgil TrueDef-Pro Armor.
  • Players now have expanded interactions with some items.
Feature Updates
Ships and Vehicles
  • Updated some ship and vehicle headlights for better projection.
Bug Fixes
  • Landing markers on Port Olisar should no longer appear to flicker.
  • Cargo boxes should no longer become stuck to the player’s feet/legs.
  • AI at Kareah should no longer become unresponsive or locked in a position.
  • Admins should now consistently interact and respond to players.
  • Ships in shops should no longer vibrate or be able to be knocked over.
  • The Cyclone at Teach’s ship shop should now be purchasable.
  • Players should no longer be able to turn the headlights on/off or raise landing gear for ship displays.
  • Selecting loadout customization from the lobby of Star Marine should now take you to the correct location.
  • Respawn UI should no longer remain on the screen after a Star Marine match ends.
  • The Starfarer should now more consistently talk to the player during ECN missions.
  • Crusader security should now more consistently talk to the player during patrol missions.
  • Round starts should now reset the player to their default weapons in Star Marine.
  • Fixed an issue where the Arena Commander region would default to AUS or be blank after the player exits to menu.
  • Single click firing should no longer cause some FPS weapons to skip recoil.
  • Battaglia missions should now properly award UEC.
  • Fixed an issue where the mobiGlas wouldn’t open while in EVA.
  • Quantum travel wingtip trails should now consistently appear on ships.
  • Corrected several ships that had the wrong sized quantum drives including Cutlass (now 2), Constellation (now 2), and Caterpillar (now 3).
  • The appointment mission for Recco Battaglia should now have a full mission description.
  • Players should no longer suffocate when reloading into a new instance of Arena Commander.
  • Plotting a QT jump from orbit to a surface location should no longer create a redundant destination to orbit as the first point.
  • Fix for an issue where aligning with a quantum destination prior to complete recharge would cause a calibration failure.
  • Fixes for some of the missing ATC audio.
Technical
  • Fixed 6 client crashes.
  • Fixed 2 server crashes.
  • Temporary fix to alleviate some 15006 errors.

 
آخرین ویرایش:
من یکم بازی کردم دیشب و خب... زیاد سر در نیاوردم :)) کلا اینجور بازیا خیلی علاقه به توضیح مفصل دادن ندارن :D این بازیهای کنسولی حسابی تنبلمون کردن:D باید برم یوتوب رو شخم بزنم ببینم چیکارها میتونم بکنم در بازی. ولی بنظر جالب میادش

اتفاقا اگر دقت میکردید بازی از ابتدا یعنی لحظه ای که بیدار میشید به صورت زیرنویس در حال آموزش دادن و یک توتوریال کامل هست !
کافیه اون پایین روبخونید و دکمه هایی که معرفی میکنه رو حفظ کنید .
در هر بخش یعنی هنگام راه رفتن دویدن و باز کردن درب سقینه و راه اندازی اون در تمامی این مراحل در حال آموزش دادن شما برای راه اندازی اون قسمت خاص کارهایی که باید انجام بدید گوشزد میکنه .
45 میلیون مایل مربع !!!!

این شما رو مجبور میکنه که برای سفر در فواصل طولانی از QUANTUM TRAVEL یا همون سفر با سرعت نور استفاده کنید . نکته جالب اینجاست که برای فواصل دور شما تا 10 الی 11 دقیقه در این تونل زمان و کرمچاله تشریف خواهید داشت تا به مقصد برسید ! این همون فواصل عظیم کیهانیِ که به خوبی در این بازی شبیه سازی شدن و این 45 میلیون مایل مربع رو کاملا پیاده سازی و توجیه میکنه !
 
  • Like
Reactions: -Poormaz-
اتفاقا اگر دقت میکردید بازی از ابتدا یعنی لحظه ای که بیدار میشید به صورت زیرنویس در حال آموزش دادن و یک توتوریال کامل هست !
کافیه اون پایین روبخونید و دکمه هایی که معرفی میکنه رو حفظ کنید .
در هر بخش یعنی هنگام راه رفتن دویدن و باز کردن درب سقینه و راه اندازی اون در تمامی این مراحل در حال آموزش دادن شما برای راه اندازی اون قسمت خاص کارهایی که باید انجام بدید گوشزد میکنه .
45 میلیون مایل مربع !!!!

این شما رو مجبور میکنه که برای سفر در فواصل طولانی از QUANTUM TRAVEL یا همون سفر با سرعت نور استفاده کنید . نکته جالب اینجاست که برای فواصل دور شما تا 10 الی 11 دقیقه در این تونل زمان و کرمچاله تشریف خواهید داشت تا به مقصد برسید ! این همون فواصل عظیم کیهانیِ که به خوبی در این بازی شبیه سازی شدن و این 45 میلیون مایل مربع رو کاملا پیاده سازی و توجیه میکنه !
آره اون اوایلش اوکی بود و زیرنویس ها کفایت میکرد منتها یکم بعدش که سوار سفینه میشی برام قر و قاطی شد :دی و نتونستم از کوانتوم ترول هم درست استفاده کنم. یعنی استفاده کردم بعد یهو وسط راه از کار افتاد یکم بعدش هم خودم از کار افتادم:دی انگار کرکترم مرد ولی بعدش چیزی ریست نشد و مجبور شدم دستی از بازی برم بیرون دوباره برگردم که ریسپان شم. کلا نفهمیدم چی شد:دی شایدم بخاطر شلوغ شدن سرورها قاطی کرده بوده نمیدونم. البته منم خیلی کم بازی کردم اینجور بازی ها هم وقت زیادی میبره تا آدم دستش بیاد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or