درود
بنیانگذار Eidos Montreal آقای Stephane D'Astous اعلام کرد " Square Enix بازیهای بزرگی دارد اما نمیداند چگونه آنها را به فروش برساند گ لازم به ذکر است که ایشان جمعه گذشته این کمپانی را ترک کرده است .
ایشان در مصاحبه جدیدی که با Polygon داشته است اعلام کرد که این استودیو باید برخی چیزها را در مورد فروش بازیهایش یاد بگیرد . " ما در وضعیتی هستیم که بازیهای بزرگی داریم که میتوانند فروش بیشتری داشته باشند . آنها احتیاج دارند به این موضوع خیلی جدی رسیدگی کنند . سال گذشته قرار بود یک فصل Home-Run باشد اما ما نه تنها یک بار Home-Run کردیم بلکه دو یا سه بار این کار را انجام دادیم اما آنها Home-Run واقعی نبودند ||| Home-Run دیگه چیه ؟؟؟؟ |||
Hitman: Absolution (3.6 million), Tomb Raider (3.4 million), و Sleeping Dogs (1.75 million) فروش داشتند و همه آنها در رسیدن به حد مورد نظر این استودیو شکست خوردند . Yoichi Wada در ماه مارس به دلیل مشکلات مالی این استودیو را ترک کرد .
D'Astous گفت : " فقدان رهبر ، عدم شجاعت و فقدان ارتباطات به گونه ای مشهود بود که من قادر به انجام کار صحیح نبودم . من متوجه شدم که تفاوت ها و مشکلات ما آشتی ناپذیر و حل نشدنی خواهند بود و بهترین تصمیم متاسفانه جدایی بود "
ایشان همچنین در مورد جدیدترین پروژه Eidos یعنی Thief اعلام کرد : " Thief یک پروژه طولانی است و هر پروژه AAA پستی ها وبلندی های خاص خود را دارد "
منبع خبر
قبل از هرگونه نظری باید بگم که منبع دارای توضیحات دیگری هم بود که بنده نتونستم ترجمشون کنم و گفتم صادقانه اعلام کنم @};-
سپاس و بدرود