SPOILER: The MGS V TPP Spoiler Thread

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
:d

این تاپیک واقعا نیازه؛ یعنی واسه هر بازی ای واقعا نیازه که یه تاپیک باشه در مورد داستان یک بازی بحث بشه بدون اینکه تو تاپیک اصلی چیز بزرگی اسپویل بشه.

نکات:

1- اسم تاپیک مشخصه؛ همه چی در مورد داستان بازی و بحث در موردش، حتی نکات غیر داستانی مثلا یه سری از ویژگی های گیم پلی و امکانات که شاید کسی نخواد بدونه و خودش میخواد کشفش کنه، این جا بحث میشه کلا.

2- از تگ اسپویلر لازم نیست استفاده کنید.

این آخرین هشدار بود. اگه هنوز بازی رو تموم نکردید این جا وارد نشید.
 

BatiGoal

-_____-
کاربر سایت
Nov 6, 2012
3,330
نام
Mohammad
یک نکته جالب، اکثر دوستان نمیخواستن دراین تاپیک پست :D
+
تنها صحنه حذف شده از بازی همون هست که اسنیک وسط یک منطقه سوخته راه میره و داد میزنه، باقیش همشون بودن :D


من یکی واقعا انقدر حالم گرفته شده که حد نداره. راجب چیِ این بازی باید پست میدادم آخه:D
فکر کنم کیوان هم همین طور بود.
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
تنها صحنه حذف شده از بازی همون هست که اسنیک وسط یک منطقه سوخته راه میره و داد میزنه، باقیش همشون بودن

نه اینطور نیست ..



بجز این صحنه ها و صحنه آتش سوزی در دهکده تمامی صحنه های تریلرها در بازی هستند و اگر صحنه ای جز اینا از دستتون در رفته باید دوباره تلاش کنید.

عکس های زیر از صحنه هایی که ممکن خیلی صحنه های ساده ای باشن و این عادی که در ادیت نهایی اونم با شناختی که از کوجیما هست خیلی از صحنه ها حذف شده باشن و دلیل بر این نمیشه قرار آینده دیده بشن، ولی خب صحنه یا همون صحبت بازگشت به کمپ اُمگا چیزی نبوده که بخوان حذفش کنن اونم با این هیجانی که راجع بهش حرف می زدن! در مورد نوار کاست ها هم مطمئناً ایده کوجیما بوده و محدودیتی نداشته چون یادمه E3 دوسال پیش و بعد از عرضه GZ گفت در TPP خیلی خیلی نوار کاست هست ..

شاید اصلاً اون عکسی که گفته میشد مربوط به مراسم خداحاقظی و رفتن کوجیما ِ مربوط میشه به مراسم پایان کار بازی ( پایان چپتر 3 )، به هر حال هر طوری که هست امیدوارم اینا امید واهی نباشه، خیلی تناقض ها هست و جوری هم نیست که واقعاً بشه بهش تکیه کرد چون بعضی حرفها واقعاً نمی گنجه! ولی بعضی دلیل ها منطقی و قانع کننده است.

به هر حال امیدوارم اگه ادامه ای هست هر چی که هست چیزی باشه که از قبل روش فکر شده باشه نه اینکه این موج هایپ هوادارها رو دیده باشن و بخوان قضیه رو پیچیده تر کنن، اگه چیزی باشه که مشخص باشه از قبل تعیین شده و ترو تمیز هست که خیلی هم خوب اگر نه ، کاری نکنن بهتر ِ .. گرچه هر روزی که میگذره فکر می کنم بازی همینه که هست و واقعاً نباید منتظر اتفاقی باشید .. فکر می کنم اگه اینطوری فکر کنید بهتر ِ! چون اگه خبری بشه واقعاً باعث خوشحالی زیاد ِ! و اگه خبری هم نشه بازم می تونید بازی رو بزارید در دستگاه و پلی کنید! ولی با این جوی که میبینم اگه خبری نشه خیلی می خوره تو ذوقتون ..
 

R.I.P

Father
کاربر سایت
Jun 5, 2006
3,217
راجع به اینکه چرا بازی 10 گرفته کاملا منطقی به نظر میرسه 10 حالا نه ولی 9 اره.
چرا؟ درسته داستانش به خوبیه قبلیها نیست ولی خوب بازی و توی گیمپلی رسالتش رو انجام داده.
این بازی سبک مخفی کاری رو به مرحله ی جدیدی برد جوری که الگویی میشه در اینده واسه ی خیلی بازی ها.خیلی بازی تاثیر گذاری بوده از این جهت که انقدر امکانات و تنوع گیمپلی توی این بازی هستش.بازی که این صنعت رو رو به جلو میبره و تاثیر میذاره نمره ی بالایی میگیره.من بیشتر از اینکه دلم ادامه ی این بازی رو بخواد متال گیر جدیدی میخوام که کوجیما بسازه.حالا که المان های گیم پلیش رو درست کرد میشینه مثل قدیم داستان و ردیف مینویسه و فیلمگونه تحویلمون میده.(اگر این امید از بین نره با اتفاقاتی که خبرش پحش میشه و معلوم نیست تبلیغاته یا واقعیت...)
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,004
نام
آریا
راجع به اینکه چرا بازی 10 گرفته کاملا منطقی به نظر میرسه 10 حالا نه ولی 9 اره.
چرا؟ درسته داستانش به خوبیه قبلیها نیست ولی خوب بازی و توی گیمپلی رسالتش رو انجام داده.
این بازی سبک مخفی کاری رو به مرحله ی جدیدی برد جوری که الگویی میشه در اینده واسه ی خیلی بازی ها.خیلی بازی تاثیر گذاری بوده از این جهت که انقدر امکانات و تنوع گیمپلی توی این بازی هستش.بازی که این صنعت رو رو به جلو میبره و تاثیر میذاره نمره ی بالایی میگیره.من بیشتر از اینکه دلم ادامه ی این بازی رو بخواد متال گیر جدیدی میخوام که کوجیما بسازه.حالا که المان های گیم پلیش رو درست کرد میشینه مثل قدیم داستان و ردیف مینویسه و فیلمگونه تحویلمون میده.(اگر این امید از بین نره با اتفاقاتی که خبرش پحش میشه و معلوم نیست تبلیغاته یا واقعیت...)
آره امتیاز بالا که برای بازی چیز عجیبی نیست و واقعاً از اکثر جهات بازی خیلی خوبی بود. مثلاً کیوان خودمون هم که از داستان شاکی هست، به بازی 9 داد. :D البته من 10 رو واقعاً حق بازی نمیدونم و به خاطر حس ناقص بودن و تکراری شدن بخش دوم بازی، به نظرم 9 یا در خفن ترین حالت 9.5 مناسبش هست.
هسته گیم پلی بازی واقعاً فوق العاده بود و آزادی عملی که به آدم میداد، کم نظیر بود. انواع و اقسام امکانات و راه های پیشروی در مأموریت رو داشت و در مجموع خیلی لذت بخش بود. سیستم Buddyها هم ایده خیلی خوبی بود. البته بازی یه سری مشکلات هم داشت. مثلاً بعد از یه مدت تکراری میشد و دوست داشتم تنوع بیشتری داشته باشه. به نظرم راحت هم میتونستن تنوع بدن و مأموریت های جالبی براش طراحی کنن. یه مشکل دیگه هم تلف شدن وقت توی هلیکوپتر و این جور جاها بود که برای هر مأموریت باید هی سوار و پیاده میشدیم و کلی زمان توی این جاها هدر میرفت.
گرافیک هم جزو بهترین های نسل هست و با این رزولوشن و فریم ریت، کمتر کسی میتونه گرافیک از این بهتر طراحی کنه. از مدل های کاراکترها تا طراحی مراحل و ... خیلی خوب بود.
صداگذاری هم چه در مورد کاراکترها و چه صداهای محیطی و اسلحه و ... عالی بود. خود Big Boss (یا Venom Snake) هم با اینکه خیلی ها مثل خودم از اول مخالف عوض شدن صداگذارش بودن، ولی صداش محشر بود. حیف که انقدر کم صحبت میکرد که میشه توی یه کاغذ A4 کل جملاتش رو جا داد. :|
موسیقی هم از جهتی میشه گفت فوق العاده بود، ولی بیشتر موسیقی های با کلام. من عاشق بعضی موسیقی های بی کلام نسخه های قبلی بودم، ولی اینجا به اون صورت خبری نبود. اون ها رو وقتی تموم میکردم، تا مدت ها به آهنگ هاشون گوش میکردم، ولی الآن هیچ آهنگ خاصی از هری گرگسون ویلیامز توی این نسخه در ذهنم نمونده که عاشقش شده باشم. ولی از اون طرف موسیقی های لیسانس شده خیلی خوب بودن و البته موسیقی های با کلامی که برای بازی تهیه شده بودن هم محشر بودن.
این وسط بیشترین مشکل رو با داستان داریم که توی نسخه های قبلی همیشه یکی از بزرگترین نقاط قوت این سری بوده. مشکلات داستان هم یه مورد و دو مورد نبوده. مهم ترینش که همین بی حرمتی (:D) به کاراکتر Big Boss بود که از یه کاراکتر محبوب تبدیل شد به کسی که یه بنده خدا رو جایگزینش میکنن و خودش میره دنبال کارهاش. بعد اون بدبخت هم خیلی راحت جاش رو میگیره و سال ها حکومت (!) میکنه و نشون میده که Big Boss همچین آدم خاصی هم نبوده که نشه جانشینش شد. کمبود کاتسین هم بدجوری به چشم میخورد. به قول بچه ها، شاید 80،90% کاتسین های بازی رو توی تریلرها دیده بودیم! :D حالا نمیگم باید حتماً 10 ساعت کاتسین داشته باشه، ولی حداقل یه سری از نوارهای مهم رو میشد به صورت تصویری نشون داد، نه اینکه بعد از هر مأموریت 4،5 تا نوار بدن دستمون و مجبور بشیم دونه دونه گوش کنیم تا داستان رو بفهمیم. چیزی که اواخر کار خسته کننده میشد و من خودم دیگه اون نوارهای آخر (که خیلی هم مهم بودن) رو با تمرکز زیاد دنبال نمیکردم. مورد بعدی هم کمبود کاراکترهای جدید جالب و البته باس ها بود که باس ها به بخش گیم پلی هم مربوط میشن. از این نظر بازی میتونست خیلی بهتر باشه. در نهایت هم ناقص بودن بازی خیلی به داستانش صدمه زد. به خاطر تبلیغات کوجیما انتظار داشتیم توی این بازی کلی چیز در مورد ماجراهای Big Boss و شیطانی شدنش ببینیم، ولی هیچ خبری نبود. به جاش یه کاراکتر جدید داشتیم که همون رو هم نمی فهمیم چطوری شیطانی میشه، چون واقعاً بچه خوبی هست! :D از اون طرف مثلاً یهویی Eli و Psycho Mantis به دیار غربت میرن و سرنوشت ـشون مشخص نمیشه! خود Psycho Mantis هم که پتانسیل خیلی بیشتری داشت، ولی هر بار فقط می اومد یه نگاه به دوربین میکرد و اتفاق خفنی می افتاد و میرفت. حتی خیلی ها رو دیدم که توی تاپیک بازی میگن این دختره کیه!!! :D یعنی نمیدونن ایشون پسر هست نه دختر، چون بازی خیلی محدود و فقط از پشت ماسک نشونش میده. یا یه مورد دیگه که البته نمیشه جزو کمبودهای بازی دونست، ولی به هر حال اکثر طرفدارهای بازی انتظار داشتن حداقل یه چیز کوچیکی از بعضی کاراکترهای MG/MGS1 ببینیم. از Solid Snake و Frank Jaeger تا Naomi Hunter و ... البته همون طور که گفتم این مورد رو نمیشه به عنوان نکته منفی دونست، ولی چقدر جالب میشد اگه اینا رو توی بازی ببینیم.
کلاً انتظاری که آدم از کوجیما و سری MGS داره، یه داستان مفصل و عظیم هست که توی MGSV این انتظار برآورده نشد. برعکس نسخه های قبلی که کلی صحنه جالب وجود داشت، اینجا بخش های به یاد موندنی کم بود و بازی از این نظر خیلی جمع و جور بود. یعنی MGS4 که من سومین نسخه برتر MGS میدونم (بعد از رتبه اول که مشترکاً به MGS1/3 میرسه) هم انقدر لحظات جالب داشت که هر چند وقت یه بار هوس میکنم برم کاتسین هاش رو ببینم، ولی MGSV رو بعیده هیچ وقت حوصله این کار رو داشته باشم.
 

boss 1988

کاربر سایت
Jun 26, 2015
62
بعضی از قسمت هایی که حذف شده توی بازی ، روی سایت رسمی بازی هست ! اگه حذف شده چرا باید روی صفحه رسمی بازی بذارنش؟؟؟؟ینی عکس نداشتن ؟؟؟
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
صحنه اب بازی کوایت و ونوم اسنیک در اغوش همدگیر رو بعید میدونم همه دیده باشند برای همین میذارمش :D

دانلود
 

boss 1988

کاربر سایت
Jun 26, 2015
62
خیلی از کسانی که بازی رو تموم کردن میگن بازی نصفه و نیمه تموم میشه و ناقصه ، سوالی که برای من پیش اومده اینه که جز اون قسمتی که ایلای متالگیر و اون شیشه حاوی ویروس رو میدزده و مشخص نشد که چی شد بالاخره ، چیز دیگه ای هم هست ؟ ( البته ویدیو این قسمت تو یوتیوب هست که میشه فهمید ) ، شیشه دوم ویروس هم که اسکال فیس قبل از مرگش گفت که خیلی بهت نزدیکه ( خوب اینم که مشخصه منظورش کوایت هست ) که دیدیم آخرای فصل 2 عاشق شد و بی خیال شد که کاری کنه ، البته اینکه اون ویروس درون کوایت هست یکی از دلایلش اینه که طی بازی انگلیسی حرف نمیزنه که منتقل نشه یکی دیگه هم اینه که درون دیتای بازی نسخه pc ، فایل بازی قابل اجرای قتل های سریالی پیدا کردن که آخرش قاتل دستیار کاراگاه بود که یه خال با نشان پروانه داشت ، خب کوایت هم تو درد فانتوم دستیار ونوم تو ماموریت ها بوده دیگه که نشان پروانه داره.... یکی دیگه ازون شیشه حاوی ویروس هم که ونوم انداخت تو آتیش و نابود شد .
فقط قضیه بهشت بیرونی میمونه ، که خب اینم مشخه دیگه پایگاه مادر از سگ های الماسی به بهشت بیرونی تغییر نام میده چون اول بازی هم همون مکان رو نشون میده و میزنه یک روز در بهشت بیرونی ...
من واقعا نمیدونم منظور دوستان ازینکه فصل سوم هم """""باید""""" باشه و بازی خیییلی ناقصه چیه ! البته من انگلیسیم زیاد قوی نیست شاید چیز خیلی بزرگی هست که خیلی ابهام بوجود آورده و من نفهمیدم . اگه جز اون قسمت ماموریت 51 ، ابهام دیگه ای هست ممنون میشم یکی به من بگه
چون خیلی جمله """نصفه و نیمه"""" رو شنیدم

- - -ویرایش - - -

خیلی از کسانی که بازی رو تموم کردن میگن بازی نصفه و نیمه تموم میشه و ناقصه ، سوالی که برای من پیش اومده اینه که جز اون قسمتی که ایلای متالگیر و اون شیشه حاوی ویروس رو میدزده و مشخص نشد که چی شد بالاخره ، چیز دیگه ای هم هست ؟ ( البته ویدیو این قسمت تو یوتیوب هست که میشه فهمید ) ، شیشه دوم ویروس هم که اسکال فیس قبل از مرگش گفت که خیلی بهت نزدیکه ( خوب اینم که مشخصه منظورش کوایت هست ) که دیدیم آخرای فصل 2 عاشق شد و بی خیال شد که کاری کنه ، البته اینکه اون ویروس درون کوایت هست یکی از دلایلش اینه که طی بازی انگلیسی حرف نمیزنه که منتقل نشه یکی دیگه هم اینه که درون دیتای بازی نسخه pc ، فایل بازی قابل اجرای قتل های سریالی پیدا کردن که آخرش قاتل دستیار کاراگاه بود که یه خال با نشان پروانه داشت ، خب کوایت هم تو درد فانتوم دستیار ونوم تو ماموریت ها بوده دیگه که نشان پروانه داره.... یکی دیگه ازون شیشه حاوی ویروس هم که ونوم انداخت تو آتیش و نابود شد .
فقط قضیه بهشت بیرونی میمونه ، که خب اینم مشخه دیگه پایگاه مادر از سگ های الماسی به بهشت بیرونی تغییر نام میده چون اول بازی هم همون مکان رو نشون میده و میزنه یک روز در بهشت بیرونی ...
من واقعا نمیدونم منظور دوستان ازینکه فصل سوم هم """""باید""""" باشه و بازی خیییلی ناقصه چیه ! البته من انگلیسیم زیاد قوی نیست شاید چیز خیلی بزرگی هست که خیلی ابهام بوجود آورده و من نفهمیدم . اگه جز اون قسمت ماموریت 51 ، ابهام دیگه ای هست ممنون میشم یکی به من بگه
چون خیلی جمله """نصفه و نیمه"""" رو شنیدم
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
همونطور که در جریان هستید ( شایدم نباشید :D ) سری MGS سه عدد رمان داره که رمان مربوط به فنتوم پین ( با همین اسم ) دیروز تو ژاپن عرضه شد . ملت هم بی کار نموندن و سریع یه بخش هایی رو ترجمه کردن . اول اینکه داستان همونجایی که بازی تموم میشه ، به پایان میرسه و راجب ایلای هم دقت نکردم چی نوشته بود ظاهرا اون هم نیست تو رمان ! و دوم اینکه اینم یه بخش از ترجمه کتاب

MGSV Novel Translations - Pastebin.com

  1. From Epilogue 1:
  2. I still remember clearly the moment you woke up.
  3. If you hadn't woke up, nothing would have happened that night, and it would not have been a night worth recording in either history or memory.
  4. I heard a voice calling to me from the sky, and then I awoke. It was a boy who had called for me. The ego of the boy in the sky restored my memories from that mission 20 years ago, the Virtuous Mission. August 24, 1964. That was where everything began for me.
  5. At the same time, you, too, awoke from your slumber beside me.
  6. Your intense fury, the anger of losing Big Boss and your brothers at Mother Base, was overwritten by my memories when the boy made contact with me, and the boy was irresistibly drawn to you. The boy was helpless to resist the lure of your desire for vengeance.
  7. The world descended into chaos when it discovered our awakening.
  8. Cipher sent... No, Skullface sent an assassin, and XOF began to mobilize. It was then that Ocelot made a bold wager.
  9. He gave me the mission to guard Big Boss.
  10. You would be Ahab, and I would be Ishmael.
  11. I would help you escape from the hospital and extract you from Cyprus. Ocelot would pick you up, take you to Afghanistan to rescue Miller, who had been captured in a diversion.
  12. Just as Ocelot and Miller thought, you became an impeccable Big Boss. You completed mission after mission, protected Mother Base, and united your men.
  13. It was nine years ago, when the two of us fell into deep sleep, that you became Big Boss. When Paz jumped from our chopper, and XOF's chopper came ramming into ours, you became a shield to guard me. It was at that moment that you became Big Boss.
  14. Everyone recognizes you as Big Boss.
  15. To Skullface, you were Big Boss to the very end.
  16. To Quiet, to Leonard, to all the staff of Mother Base, and to everyone in Diamond Dogs, you are undoubtedly Big Boss. Even in the spy world, Ahab is now another name for Big Boss.
  17. Big Boss is nobody special. The Legendary Hero, the Ultimate Soldier, those are not titles that Big Boss gave himself. Someone spoke of him as such, and eventually created those titles for him. The soldiers of Diamond Dogs watched you, and learned to act the way Big Boss does. Anyone can become like Big Boss.
  18. Zero was concerned with the opposite. He could not allow just anyone to become Big Boss. The world needed only one Big Boss. The world needed only one Snake, and one lord. Otherwise, Zero could not create the heaven he dreamed of.
  19. That is why I needed to diverge from the story of Heaven that Zero envisioned.
  20. I shall write a story different from Zero's, from outside the heaven that Zero is creating. That is my own battle to carry on The Boss's will.
  21. I am Ishmael, the narrator of the story.
  22. You are Ahab, the protagonist of the story. You are Big Boss.
  23. Timeline:
  24. Thus, in the year 1995, the independent armed nation Outer Heaven, believed to be an "extraneous gear" meant to fight against the New Order, revealed its revolution against the world. This incident would later become known as the Outer Heaven Uprising. The mastermind of this uprising called himself Big Boss. Ahab had moved base from the Seychelles to the depths of South Africa and was trying to create a utopia different from the worlds Zero and Skullface had sought to create. However, Solid Snake, one of Ishmael's "terrible children", confronted Ahab and foiled his plans.
  25. Nobody knew where Zero was at this time. However, the Patriot system, which was merely Zero's will given form, would bury Big Boss (Ahab).
  26. In 1999, Ishmael escaped from the world of the Patriots and initiated the Zanzibarland Disturbance under the name of Big Boss, plotting to create a new Outer Heaven under Ahab's shadow, in Central Asia. Ishmael (Big Boss) was attempting to create the ideal world The Boss had envisioned.
  27. But, his plans were crushed by Solid Snake, he vanished.
  28. However, the wedges that the two Big Bosses had driven into the world were genetically and memetically passed down to his sons, and eventually became a massive canopy enveloping the world. Big Boss would become a curse that regulated the world, as well as a holy grail to change it.

اگه احساس کردید متنو نمیفهمید بگید ترجمه کنم :D

---
MGSV Statue - Album on Imgur

اون مجسمه جلوی بیمارستان رو یادتونه ؟ ( میگفتن صلاح الدینه ) اینه :| ! The Boss :| !!!
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
خبر بد ! متاسفانه خود کوجیما آب پاکی رو ریخت رو دستمون . بازی همینی بوده که دیدید و هیچ چیز اضافه ای هم نداره و نداشته و نخواهد داشت :|

https://www.reddit.com/r/NeverBeGam...imas_thoughts_about_the_novelization_and_the/

5 سال تو اون استادیو کوفتی چیکار میکردن ؟ یه اسنیک ساکت بسازن که احساساتشو با تکنولوژی جدید از طریق صورت بیان کنه ؟

There is a blank space, but it will not be filled. In that blank space there is always a hero. Because there is a blank space, you can advance ahead. It is this blank space exactly that is “V”.

:| ضدحال اساسی بود . جالب اینجاست که میگه بازی مثل یک TV Show اپیزودیکه و سبک بازی عوض شده و حالت FreeForm پیدا کرده و ... کات سین ها باعث توقف این آزادی عمل میشدن و میخواستیم کاری کنیم که هر پلیر هر سبکی که دوست داره اپیزود ها رو کامل کنه . :|
 

ehsan_srk

کاربر سایت
Sep 23, 2007
4,097
نام
Ehsan
There is a blank space, but it will not be filled. In that blank space there is always a hero. Because there is a blank space, you can advance ahead. It is this blank space exactly that is “V”.
واقعا حرفی برای گفتن ندارم:|
و هم چنان با تمام این مطلب های امروز معتقدم بازی ناقص و کامل تر از این حرف ها بوده
 
آخرین ویرایش:

i love you snake

کاربر سایت
Aug 25, 2007
2
من فقط هر چی فکر میکنم که چطور اینهمه منتقد به این بازی نمره ای به این بالایی دادند به نتیجه ای نمیرسم.کونامی باید جلوی ساخت این بازی رو میگرفت.هر چی خاطره خوش داشتیم این بازی به فنا داد.قهرمان محبوبمون رو تا حد یه بزدل سقوط داد.امیدوار به چپتر 3 بودیم که اونم به فنا رفت
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
واقعا حرفی برای گفتن ندارم:|
و هم چنان با تمام این مطلب های امروز معتقدم بازی ناقص و کامل تر از این حرف ها بوده

میدونی چی جالبه ؟ حتی اسمی از اون Kingdom of Flies نه تو رمان میاد نه تو بازی . اونم شانسی ملت تو نسخه کالکتور پیدا کردن !
دیروزم یه مصاحبه داشتم میدیدم تو YT ( قدیمی بود ) ساترلند و کوجیما رو نشون میداد که کوجیما میگفت قبلا اسنیک احساساتشو ایجوری بروز میداد : "KAZ Are you Ok ?" الان میگه " kaz ...?" با یه فرم صورت خاص . اوکی تکنولوژی خفنیه و گرافیک چهره ها فوق العاده ـست . ولی هیچ چیزی روی این کره خاکی نمیتونه صحنه جیپ سواری و سکوت احمقانه V رو توجیه کنه :|
 

.SamueL.

کاربر سایت
Dec 9, 2012
1,481
خبر بد ! متاسفانه خود کوجیما آب پاکی رو ریخت رو دستمون . بازی همینی بوده که دیدید و هیچ چیز اضافه ای هم نداره و نداشته و نخواهد داشت :|

https://www.reddit.com/r/NeverBeGam...imas_thoughts_about_the_novelization_and_the/

5 سال تو اون استادیو کوفتی چیکار میکردن ؟ یه اسنیک ساکت بسازن که احساساتشو با تکنولوژی جدید از طریق صورت بیان کنه ؟



:| ضدحال اساسی بود . جالب اینجاست که میگه بازی مثل یک TV Show اپیزودیکه و سبک بازی عوض شده و حالت FreeForm پیدا کرده و ... کات سین ها باعث توقف این آزادی عمل میشدن و میخواستیم کاری کنیم که هر پلیر هر سبکی که دوست داره اپیزود ها رو کامل کنه . :|

دروغ میگه...
الان داره به ریشمون میخنده این بشر D :
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
دروغ میگه...
الان داره به ریشمون میخنده این بشر D :
اسم نویسنده رمان Hitori Nojima ( !؟ ) ـه . هیچ نوشته ای تاحالا نداشته هیچ کتابی ! آیا با یک نویسنده خیالی طرفیم ؟

کلا دیگه علاقه ای به این مسخره بازیای کوجیما ندارم ، یه سری میگن ترجمه توش اشتباهاتی هست ( ترجمه مصاحبه پست قبلی که گذاشتم ) و کوجیما راجب کتاب حرف میزنه و ... بعد میگن چطور برداشت کردید که منظورش فرضا اینه که بازی قرار نیست dlc بگیره و ... .
اگه میخوای dlc داستانی بدی برای بازی مثل آدم بیا بگو و این مسخره بازی رو تموم کن اگرم نیست که بازم بیا بگو انقدر ملتو نپیچون ! ( البته دوستان میگن اگه حقه ای در کار باشه انتظار دارید بیاد خودش بگه که آره من داشتم سر کارتون میذاشتم فردا هم dlc داستانی براتون میدم ؟ :D )

2 ماه از وقتمو حروم فکر کردن به داستانش کردم خسته شدم دیگه :D
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر