Splinter Cell Conviction | X360 پست اول حتمآ خوانده شود

من بازی رو تموم کردم
اصلا حال نداد خیلی تغییرات بیخودی توی بازی انجام داده بودن از استودیوی منترال با این همه سابقه درخشان بعیید بود همچین بازی!!!!!
نه معما داشت نه داستان نه مخفی کاری نه موسیقی در حد این کار و المانهای سری قبل رو بهش پایبند نبودن.
با وجود 4 سال انتظار بازیه جالبی نبود و افت فریم هم که داشت و گرافیگ افتضاح
8 هم گیم اسپات بهش داده زیاد داده:-"
البته این نظر منه پس به کسی بر نخوره
اون قسمت قرمز واقعا جالب بود!
بازی فقط یه خورده گرافیکش ضعیف بود که به غیر از اون به هرچیزی گیر دادید!
این 4 سال هم واقعا بدجور مد شده! شما یه بار حساب کن خودت نه اینکه از روی حرف بقیه یه کپی بگید!
 
اون قسمت قرمز واقعا جالب بود!
بازی فقط یه خورده گرافیکش ضعیف بود که به غیر از اون به هرچیزی گیر دادید!
این 4 سال هم واقعا بدجور مد شده! شما یه بار حساب کن خودت نه اینکه از روی حرف بقیه یه کپی بگید!
از 2006 تا 2010 میشه حدودا 4 سال تا عرضه این بازی.;)
من نگفتم که 4 ساله ساخته شده:-"
اون قسمت قرمز هم شما حتما شماره های قبلیش رو بازی نکردی که همچین حرفی میزنی و من کاری به صحبت های دیگران کاری ندارم و اصلا نظرات افراد دیگه رو نخوندم.;)
من نظرم رو گفتم شاید از دید بقیه بازیه خفنی باشه ولی زیاد به من حال نداد.
 
واقعا جالبه اکشن ترین بازی نسل رو به خاطر نشسته راه رفتن میگن مخفی کاری:biggrin1:
LOL اکشن ترین بازی نسل رو که خیلی خوب اومدی. شما بلد نیستی مخفی کار بری و با یک MP5 میری همه رو میکشی تقصیر سازنده های بازی که نیست. به جز مراحل آخر بازی(که خود اون ها رو هم تا حدودی میشه با مخفی کاری رفت) تمام مراحل رو به صورت 80-90% به بالا میشه با مخفی کاری رفت. ایشالا قدم به قدم بازی آماده شد بخونی و بتونی ازش بهره ببری.
 
از 2006 تا 2010 میشه حدودا 4 سال تا عرضه این بازی.;)
من نگفتم که 4 ساله ساخته شده:-"
اون قسمت قرمز هم شما حتما شماره های قبلیش رو بازی نکردی که همچین حرفی میزنی و من کاری به صحبت های دیگران کاری ندارم و اصلا نظرات افراد دیگه رو نخوندم.;)
من نظرم رو گفتم شاید از دید بقیه بازیه خفنی باشه ولی زیاد به من حال نداد.
بله معلومه که شما قبل از عرضه دابل اجنت منتظر این بازی بودید!
یه نیگا به امضای من بندازید معلوم میشه کی نسخه های قبلی رو بازی نکرده من نمیدونم اصلا چرا همچین بحثی رو شروع کردم دیگه کسی که بنویسه تو اسپلینتر سل معما نیست...
شما وقتی میخواید نظر بدید فقط نظر بدید نه اینکه با پستتون نقد جالبی هم از بازی بکنید و اعصاب فنای بازی رو خراب کنید...
 
بله معلومه که شما قبل از عرضه دابل اجنت منتظر این بازی بودید!
یه نیگا به امضای من بندازید معلوم میشه کی نسخه های قبلی رو بازی نکرده من نمیدونم اصلا چرا همچین بحثی رو شروع کردم دیگه کسی که بنویسه تو اسپلینتر سل معما نیست...
شما وقتی میخواید نظر بدید فقط نظر بدید نه اینکه با پستتون نقد جالبی هم از بازی بکنید و اعصاب فنای بازی رو خراب کنید...
آقا ایشون نظرشون رو دادن. شما اگه اعصاب ندارین خب ندارین!!;) ما هم نمیاییم اینجا همش به به چه چه بخونیم. اینجا میام که نظر همه رو بخونم
 
به نظر من جای اینا تو بازی خالی بود :
حک کامپیوتر ( تو c خودش این کارو انجام میداد )
قفل بازکردن
حمل جسد
احساس کردن تاریکی نه سیاه و سفید شدن تصویر
اروم راه رفتن در تمام sp ها هرچی کمتر انالوگ رو بالا میدادی ارومتر راه میرفت که اونجا بود که هوش مصنوعی خودش رو نشون میداد
سوت زدن :-"
sam ( نه jack bauer
حرف کشیدن از گارد ها
قابلیت نکشتن افراد در یک مپ ( تو c فقط 1یا2 مرحله بود که میشد این کارو انجامداد )
اگه چیزی کمه ببخشید :cheesygri
 
به نظر من جای اینا تو بازی خالی بود :
حک کامپیوتر ( تو c خودش این کارو انجام میداد )
قفل بازکردن
حمل جسد
احساس کردن تاریکی نه سیاه و سفید شدن تصویر
اروم راه رفتن در تمام sp ها هرچی کمتر انالوگ رو بالا میدادی ارومتر راه میرفت که اونجا بود که هوش مصنوعی خودش رو نشون میداد
سوت زدن :-"
sam ( نه jack bauer
حرف کشیدن از گارد ها
قابلیت نکشتن افراد در یک مپ ( تو c فقط 1یا2 مرحله بود که میشد این کارو انجامداد )
اگه چیزی کمه ببخشید :cheesygri
خوب دوست عزیز اینا که همه اش ماله قسمتای قبل هستش !!
بعدشم اگه همین بازیم همه اینا رو داشت و مثل قبلیا بود خود شما صدات در میومد که چرا بازی پیشرفت نداشته و مثل قبلیا هستش !!
 
LOL اکشن ترین بازی نسل رو که خیلی خوب اومدی. شما بلد نیستی مخفی کار بری و با یک MP5 میری همه رو میکشی تقصیر سازنده های بازی که نیست. به جز مراحل آخر بازی(که خود اون ها رو هم تا حدودی میشه با مخفی کاری رفت) تمام مراحل رو به صورت 80-90% به بالا میشه با مخفی کاری رفت. ایشالا قدم به قدم بازی آماده شد بخونی و بتونی ازش بهره ببری.
جا لب شد پس چجوری 3و 4 رو تونستم مخفیانه برم که به مراطب خیلی از این سخت تر بود.
یه چیز دیگه وقتی تو یه محدوده دیده میشی همه افراد اونجا میریزن سرت ولی بد اینکه دخل همه رو اوردی 10 متر جلوتر همه وایستادن انگار هیچ اتفاقی نیافتاده.در حالی که تو متالگیرهمه وقتی دیده میشی به دنبالت میگردن و نیروی کمکی وبه منطقه دیگر هم بری همینطور .این موضوع خیلی تو چشمم بود.که این خودش از نشونه های بارز اکشن شدن هست.
 
برای چی ارش جان؟
الان اگه بازی گیم پلی سری های قبلی داشت مطمئن باش متوسط امتیاز بازی 7 هم نمیشد.چون سر DA هم خیلی به تکراری شدن گیم پلی بازی گیر دادن... .
بازی متوازنه.به همون اندازه که شما میتونی مخفی کاری میتونی اکشن هم بازی کنی!توی شماره های قبلی این جوری نبود... .
این بازی جز بهترین sc ها هست.و هیچ ایرادی به گیم پلی بازی و داستان و... نمیشه گرفت.
گرافیک هم مشکلش همونطور که بابک گفت قدیمی شدنه موتور هست و کاملا هم این توی بازی مشخصه.ولی از حق نگذریم با ای موتور قدیمی همیچین گرافیکی ساختن واقعا سخته...
ببین رامین جان من با فلسفه ی تغییر مخالف نیستم، ولی نه انقدر دیگه بازی رو تغییر بدن که مجبور بشه فقط لقب SC رو به دوش بکشه.
در اینکه SC: C بازی خیلی خوب و خوش ساختی هست هیچ شکی نیست. من فن درجه یک سری SC هستم، پس مطمئن باشید که از روی غرض ورزی صحبت نمیکنم.

بازی واقعا خوب و لذت بخش هست، ولی زیاد عین SC نیست.

یکی از مشکلاتش ساده شدن بیش از حدش هست، من تئوری بی نظمی رو با آخرین درجه ی سختی نمیرفتم ولی با این حال نسبتا سخت بود، اینو دارم روی Realistic میرم، واقعا سختی ای در بازی نمیبینم. سیاه و سفید شدن صحنه کمک زیادی به آسان شدن بازی کرده.

آواتار منو ببین، من چنین سم ـی رو دوست داشتم، سم ـی که بالای سرش 3 تا چراغ سبز باشه، سم ـی که توی تاریکی مطلق دشمناش رو بکشه و... متاسفانه بازی تا حد بسیاری از مخفی کاری خارج شده، بازی ای که از نسخه ی اول بر مبنای مخفی کاری ساخته شده بود الان به راحتی میتونه عین یه بازی شوتر باشه و به راحتی میشه دشمنا رو از سر راه برداشت. من از این نکته بسیار ناراحتم، اون کجا که با صبر و حوصله دشمنا رو با شیوه های مختلف بکشیم، اون کجا که بازی رو به شوتر تبدیل کنیم... البته من هنوزم مثل قبل بازی رو با مخفی کاری میرم چون اصلا دوست ندارم یه SC ِ اکشن بازی کنم...

یکی دیگه اینکه بازی خیلی زیاد توی روز اتفاق میفته، منم از این وضع دل خوشی نمیتونم داشته باشم.

یکی دیگه اینکه تعامل با محیط اطراف توی این بازی بسیار کم شده، توی بازیای قبلی به راحتی میتونستیم از محیط برای کشتن دشمنا کمک بگیریم، ولی این تا اینجایی که من دیدم فقط میشه از طریق رفتن روی لوله ها و آویزان شدن از لبه ها به طور غافلگیرانه دشمنا رو کشت.
گرافیک هم مشکلش همونطور که بابک گفت قدیمی شدنه موتور هست و کاملا هم این توی بازی مشخصه.ولی از حق نگذریم با ای موتور قدیمی همیچین گرافیکی ساختن واقعا سخته...
خب همین یعنی ضعف گرافیکی! میتونستن از یه موتور جدید استفاده کنن، پاندورا تومارو و تئوری بی نظمی در زمان خودشون خدای نور پردازی و گرافیک بودن، ولی این...

در کل من که به عنوان یه فن SC از این تغییرات ناراضی هستم، با اینکه بازی رو خوب میدونم. بعضی وقتا با یه بازی مثل Bourne Conspiracy اشتباهش میگیرم!

اینم بگم که من بازی رو هنوز تموم نکردم، وقتی تموم شد اونوقت نظر نهاییم رو در موردش اعلام میکنم. فقط امیدوارم تا اونوقت نظرم تغییر کرده باشه...
 
خوب دوست عزیز اینا که همه اش ماله قسمتای قبل هستش !!
بعدشم اگه همین بازیم همه اینا رو داشت و مثل قبلیا بود خود شما صدات در میومد که چرا بازی پیشرفت نداشته و مثل قبلیا هستش !!
خوب منم گفتم جاشون خالی !
به نظرت سوت زدن و اروم راه رفتن یا همین حمل جسد اگه تو بازی بود باعث مشد من همچین فکری بکنم !؟ من با بازی جدید مشکل ندارم اما اگه ابن قابلیت ها حذف نمیشدن خیلی بهتر بود و استفاده از اونا کنار قابلیت های جدید بازی خیلی جالب میشد
 
ببین رامین جان من با فلسفه ی تغییر مخالف نیستم، ولی نه انقدر دیگه بازی رو تغییر بدن که مجبور بشه فقط لقب SC رو به دوش بکشه.
در اینکه SC: C بازی خیلی خوب و خوش ساختی هست هیچ شکی نیست. من فن درجه یک سری SC هستم، پس مطمئن باشید که از روی غرض ورزی صحبت نمیکنم.

بازی واقعا خوب و لذت بخش هست، ولی زیاد عین SC نیست.

یکی از مشکلاتش ساده شدن بیش از حدش هست، من تئوری بی نظمی رو با آخرین درجه ی سختی نمیرفتم ولی با این حال نسبتا سخت بود، اینو دارم روی Realistic میرم، واقعا سختی ای در بازی نمیبینم. سیاه و سفید شدن صحنه کمک زیادی به آسان شدن بازی کرده.

آواتار منو ببین، من چنین سم ـی رو دوست داشتم، سم ـی که بالای سرش 3 تا چراغ سبز باشه، سم ـی که توی تاریکی مطلق دشمناش رو بکشه و... متاسفانه بازی تا حد بسیاری از مخفی کاری خارج شده، بازی ای که از نسخه ی اول بر مبنای مخفی کاری ساخته شده بود الان به راحتی میتونه عین یه بازی شوتر باشه و به راحتی میشه دشمنا رو از سر راه برداشت. من از این نکته بسیار ناراحتم، اون کجا که با صبر و حوصله دشمنا رو با شیوه های مختلف بکشیم، اون کجا که بازی رو به شوتر تبدیل کنیم... البته من هنوزم مثل قبل بازی رو با مخفی کاری میرم چون اصلا دوست ندارم یه SC ِ اکشن بازی کنم...

یکی دیگه اینکه بازی خیلی زیاد توی روز اتفاق میفته، منم از این وضع دل خوشی نمیتونم داشته باشم.

یکی دیگه اینکه تعامل با محیط اطراف توی این بازی بسیار کم شده، توی بازیای قبلی به راحتی میتونستیم از محیط برای کشتن دشمنا کمک بگیریم، ولی این تا اینجایی که من دیدم فقط میشه از طریق رفتن روی لوله ها و آویزان شدن از لبه ها به طور غافلگیرانه دشمنا رو کشت.
خب همین یعنی ضعف گرافیکی! میتونستن از یه موتور جدید استفاده کنن، پاندورا تومارو و تئوری بی نظمی در زمان خودشون خدای نور پردازی و گرافیک بودن، ولی این...

در کل من که به عنوان یه فن SC از این تغییرات ناراضی هستم، با اینکه بازی رو خوب میدونم. بعضی وقتا با یه بازی مثل Bourne Conspiracy اشتباهش میگیرم!

اینم بگم که من بازی رو هنوز تموم نکردم، وقتی تموم شد اونوقت نظر نهاییم رو در موردش اعلام میکنم. فقط امیدوارم تا اونوقت نظرم تغییر کرده باشه...
کاملا با نظرتون موافقم. ;)
 
جا لب شد پس چجوری 3و 4 رو تونستم مخفیانه برم که به مراطب خیلی از این سخت تر بود.
یه چیز دیگه وقتی تو یه محدوده دیده میشی همه افراد اونجا میریزن سرت ولی بد اینکه دخل همه رو اوردی 10 متر جلوتر همه وایستادن انگار هیچ اتفاقی نیافتاده.در حالی که تو متالگیرهمه وقتی دیده میشی به دنبالت میگردن و نیروی کمکی وبه منطقه دیگر هم بری همینطور .این موضوع خیلی تو چشمم بود.که این خودش از نشونه های بارز اکشن شدن هست.
ببین شما اول میای میگی با اکشن ترین بازی تاریخ رو به رو هستیم. خوب این یعنی چی؟ به نظرت حرف خیلی بی ربط و خنده دار نیست؟
در مورد این قضیه اول از همه خواهش می کنم این بازی رو با بازی دیگه ای مقایسه نکن مخصوصا بازی های انحصاری PS3 باز الان من میام این جا یک حرفی میزنم میگن فن سونی هست یا بالعکس. مقایسه رو بی خیال;)
اما در مورد این که همه رو میکشی و بعد میری اتاق بعدی همه منتظر شما هستند، چه جوری این قضیه رو به اکشن بودن ربط میدی من نمی دونم. این قضیه بر میگرده به هوش مصنوعی دشمنان که به نظر من بعد از گرافیک بازی این قضیه به شدت توی چشم بود. پس ربطی به اکشن شدن بازی نداره. اتفاقا اگه اون ها میومدن سراغ شما که بیشتر اکشن میشد(منظورم اتاق بعدی هست) چون مثلا یک سری از قسمت های بازی اصلا امکان نداره بشه با مخفی کار پیش رفت که تو مرحله 9 بازی به شدت دیده میشه. حالا شما یک اتاق هم اونجا وجود داره که با مخفی کاری بری و رد بشی، به صورت اتفاقی نفر آخر شما رو میبینه و یک تیر شلیک میکنه و بعد او را می کشید. خوب الان اتاق بعدی 40-50 متر فاصله داره همه باید بریزن اینجا؟

پ.ن: در کل ایرادهای واقعا خنده داری به این بازی گرفته میشه. نمی دونم مشکلتون چی هست(کلی میگم با شما نیستم). همون طور که گفتم تنها گرافیک و هوش مصنوعی ضعیف هست. و امتیاز های 8-9 هم که گرفته حقش بوده.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or