نمایشگاه/رویداد SONY E3 2014 Press Conference

Behrooz

کاربر سایت
[SUB]تاریخ رسمی کنفرانس اعلام شد:[/SUB]

04344059744130761450.png


[SUB]June 9 at 6 p.m. PT
[/SUB][SUP]
سه‌شنبه، 5:30 صبح [به وقت ایران]
[/SUP]
 
البته كارگردان U2 بروس كبير بود مثل TLoU ....فقط تنها تفاوت مغز متفكر هست كه توي TLoU نيل بود و تو U2 امي بود منتها نيل توي همون U2 هم لول ديزاينر بود و هم طراح ارشد كه سمت فوق العاده كليدي هست :d
درسته منم نوشتم دیگه امی creative director بود + نویسنده ارشد و بروس game director . بر منکر نقش این 2بزرگوار در U2 لعنت :d اینایی هم که گفتی همه درسته ولی بقیه اعضا هم که اکثرا برا U3 هم بودند خیلی نقش داشتند بالاخره
 
پس پلتفرمر ساختن،کار استودیوهای کوچیکتره! پس استودیوهای کوچیکتر میتونند یه چیزی در حد SMG بسازن؟ پس آسونه:-" :d

من فقط میدونم اگر یه پلتفرمر خدا قراره ساخته بشه! یه استودیو خدا باید بسازه! :d
و اصلا به اینی که میگی هیچ اعتقادی ندارم! :|

---
یه زمانی که U3 اومده بود،همه کف و خون و به به! در حد U2ـه! و از U2 بهتره و فلان و اینا!
حالا جدیدا کلا U3 بازی هم حساب نمیشه! :|

پس اون طرفداری هاتون فقط برای این بود که جلوی MS فن ها کم نیارید؟ 8-|
البته اگر از اون زمان طرفدار ND بوده باشید، این رو بهتون میگم:-"
و البته بعضی از بچه ها هم بودن که همون موقع هم میگفتن U2 > U3 :d

انقدر هم کارای امی و بقیه رو بی ارزش جلوه ندید! :|

پلتفرمر خدا باید ایده خدا پشتش باشه، توانایی های تکنیکی میره در اولویت های آخر #فکت :d

در مورد بخش دوم هم در مورد من، اصولا من مایکرو فن هستم :d
ولی جوابت هم توی همون جمله اولیم هست، شاید یه استودیو ایندی ساز بتونه ایده های بهتری واسه آینده کرش بده تا ND حتی، ولی دیگه اینجوریم نیست که ip رو بدن دست چار تا بچه :d
 
پلتفرمر خدا باید ایده خدا پشتش باشه، توانایی های تکنیکی میره در اولویت های آخر #فکت :d

در مورد بخش دوم هم در مورد من، اصولا من مایکرو فن هستم :d
ولی جوابت هم توی همون جمله اولیم هست، شاید یه استودیو ایندی ساز بتونه ایده های بهتری واسه آینده کرش بده تا ND حتی، ولی دیگه اینجوریم نیست که ip رو بدن دست چار تا بچه :d
بخش دوم رو با تو نبودم! :d

اما در مورد بخش آخر! :d خوب،به نظرم ND هنوزم ایده های خدایی داره! >:) و برید دعا کنید که هنوز هم هممونقدر خدا باشن! :-" اگر بتونند پلتفرمر خدا بسازن،میتونید بیشتر از قبل مطمئن بشید چقدر بقیه بازی هاشون رو نسبت به باقی بازی های اون سبک،خداتر میکنه! >:) :d

MM هم نگید! به نظرم اینا فاز پلتفرمر سازیشون،با فاز بقیه ی پلتفرمرها بسیار بسیار فرق میکنه! :d
+ اینا باید بشینند یه چیزی بسازند که تمام امکانات PS4 رو قشنگ نشون بده! >:) مثل کاری که با TearAway و ویتا کردن! :d یه چیزی که جمله ی "فقط روی PS4 ممکنه" برازندش باشه! :d
 
بخش دوم رو با تو نبودم! :d

اما در مورد بخش آخر! :d خوب،به نظرم ND هنوزم ایده های خدایی داره! >:) و برید دعا کنید که هنوز هم هممونقدر خدا باشن! :-" اگر بتونند پلتفرمر خدا بسازن،میتونید بیشتر از قبل مطمئن بشید چقدر بقیه بازی هاشون رو نسبت به باقی بازی های اون سبک،خداتر میکنه! >:) :d

MM هم نگید! به نظرم اینا فاز پلتفرمر سازیشون،با فاز بقیه ی پلتفرمرها بسیار بسیار فرق میکنه! :d
+ اینا باید بشینند یه چیزی بسازند که تمام امکانات PS4 رو قشنگ نشون بده! >:) مثل کاری که با TearAway و ویتا کردن! :d یه چیزی که جمله ی "فقط روی PS4 ممکنه" برازندش باشه! :d
بالاخره تو دوست داری اینجوری باشه ولی من بیشتر به دید هدر دادن وقت و سرمایه به این قضیه نگاه میکنم >:) :d
 
اینطوریا هم نیست که میگید ! من از عاشقان نیل و بروس هستم و این 2 فوق العادن ولی U2 رو به این راحتی به پایه فقط این 2 نزنید چون اولا اون زمان ناتی 1 تیم بوده که میگید تیم نیل و بروس سازندشند ! دوما creative director آنچارتد 2 هم امی بوده و نیل پشت سرش قرار میگرفته و بقیه اعضا هم که مشخصه از قبل بودن . بعد از U2 میشن 2 تا تیم و یه سری جدید اضافه میشن به استدیو که نیل و بروس میرن و در اون تیم قرار میگیرن که طبق گفته هاشون مونده بودند چیکار کنن و یکی از ایده ها هم J&D بوده که بعد نیل ایده ی TLOU رو میگه و بیشتره تیم هم اگه ویدیوی پشت پرده ی ساختو ببینید اعضای تازه پیوسته بودند . نیل و بروس درواقع الان رفتن سرپرست همون تیم U3 شدن برا uncharted PS4 و تیم خودشون هم قطعا داره رو ایده ی خودش کار میکنه و اونجا هم زیره نظر دارند , اعضا هم با توجه به این داستانا بیش از 230 نفر پیش بینی میکنم :d

خب منکه نزدم به پای neil و bruce . بلکه یک تقسیم بندی ساده از فعالیت های افراد بر روی پروژه های مختلف این استودیو انجام دادم.

مثلا گفتم neil و bruce سازنده uncharted 2 بودن . بگم نبودن ؟:d uncharted 2 به کارگردانی مشترک bruce و amy انجام شد . که neil هم جزو نویسنده ها بود .

دوستمون پرسیدن ناتی داگ الان چندتا تیم داره منم با توجه به رزومه افراد که در چه پروژه هایی کار کردن یه تقسیم بندی کردم اونم صرفا با نظر شخصی خودم :d شاید اصلا تیم ها یه مدل دیگه باشن

اگه دیدی اسم amy رو نیاوردم چون حرفم راجب الان بود که تیم ها به چه شکل هستن و amy هم در ND دیگه حضور نداره .
 
من متوجه نمیشم الان چطوری بروس و نیل کارگردان شدند ؟؟ مگه نمی گفتن بازی ۳ سال در دست ساخته ؟؟ امیدوارم حالا که کارگردان شدند از پایه خودشون کار کنن نشن اصلاح گر !

یا شایدم از اول با سرپرستی خودشون بوده که عالی میشه !

امی هم کاش بود !
 
CRASH معرفی میشه، آخرش اینه که توسط ND ساخته نشده، اما مطمئناً به دستان SONY برگشته CRASH.
آخه اگه معرفی بشه، سازنده ـش هم مهم هست. :دی یعنی به شخصه ترجیح میدم اگه یکی مثل Sanzaru Games بخواد بازی رو بسازه، کلاً معرفی نشه! (استودیوی بدی نیست، ولی خیلی خوب هم نیست)
هنوز دارم به اون بازی PS All-Stars Battle Royale فکر میکنم. جمع کردن کاراکترهای PS دور هم میتونست به موفقیت زیادی برسه، ولی افتاد دست یه استودیوی متوسط و نتیجه این شد. الآن هم اگه به زور برن IP Crash رو بخرن ولی بازی رو بدن دست یه استودیوی نه چندان عالی، آدم بیشتر غصه میخوره. :|

ای بابا...بیخودترین بازی اونزمان:|تمپل ران و انگری گرنما از نوادگان معنوی این شاهکار هنری هستن8-|
خیلی هم قشنگ بود! :|
این قضیه Temple Run و Subway Surfers و ... رو تا حالا دقت نکرده بودم! :دی ارادتم به Pepsi Man بیشتر شد! :دی
 
دوستان بیاید به جای جر و بحث دست به دعا برداریم و از خدا بخواهیم کرش رو از چنگال اکتی خونخوار نجات بده و به نزد صاحبش برگردونه.
ولی جدا اگه کرش رو برده باشن فضا قضیه جالب می شه.
 
من خودم دوست دارم Crash رو Japan Studio بسازه.افراد خلاق و توانایی داره که قبلا هم پلتفرمرهای خوبی ساختن ، خوشبختانه انتظارها هم اکثرا در حد زنده شدن خاطرات قدیمه ( و نه مثلا رقابت با ماریو) و فکر کنم مثلا با اضافه شدن یک دیزاینر کاربلد بتونن از پسش بربیان. (Knack رو بازی نکردم البته ولی خوب بین کاربرا نظر مثبت هم در موردش دیده میشد.)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or