Sony استودیو Insomniac Games را به تصاحب خود درآورد

Hamid Payne

کاربر سایت
113791

Sony Interactive Entertainment لحظاتی قبل از تصاحب Insomniac Games، سازنده عنوان موفق Marvel's Spider-Man و سری Ratchet and Clank، خبر داد و تایید کرد که این استودیو به فعالیت خود بعنوان یکی از استودیوهای داخلی PlayStation ادامه خواهد داد.

رئیس Sony Interactive Entertainment یعنی جیم رایان اخیرا اعلام کرد که در جهت ارائه محتوای هر چه بیشتر و تضمین موفقیت PlayStation در نسل آینده کنسول ها، شرکت Sony تقویت استودیوهای تحت اختیار خود و همچنین اضافه کردن استودیوهای بازی سازی جدید به مجموعه PlayStation را در دستور کار قرار داده است.

مراحل خرید Insomniac در حال نهایی شدن است و سازنده سری Resistance به زودی بعنوان چهاردهمین استودیو بازی سازی Sony معرفی خواهد شد.

شان لیدن در مصاحبه با Bloomberg اعلام کرد که در آینده برخی از بازی های استودیوهای جهانی Sony Interactive Entertainment، خصوصا بازی های چندنفره، ممکن است از انحصار PlayStation خارج شوند.

عناوین انحصاری همچنان جزئی از استراتژی شرکت خواهند بود، اما برخی بازی ها، بخصوص بازی های چندنفره که برای تجربه بر روی کامپیوترهای شخصی ساخته می شوند، ممکن است توزیع گسترده تری را تجربه کنند. ما باید از پلتفرم PlayStation حمایت کنیم، بحثی در این رابطه وجود ندارد. همانطور که گفتم، در آینده شاهد عناوینی از سوی استودیوهای من خواهید بود که در دسترس جمعیت گسترده تری از گیمرها قرار می گیرند.

Sony Acquires Spider-Man PS4 Developer Insomniac Games - IGN
 
آخرین ویرایش:
نتونست ؟ یه نگاه به آمار دستینی و جوایزی که برده بندازی بد نیست :D
نه دیگه بانجی بعد از جدا شدن از ماکروسافت هیچ وقت بانجی سابق نشد دستنی هم کشک هیلو و ماکروسافت هم به مشکل بر نخوردن سر این ماجرا گاو ها هم پرواز میکنن کسی هم این وسط به مشکل خورده ماکروسافت و هیلو هستن نه بانجی نمیدونم چطور بعضی ها میخوان این برعکس نشون بدن.

--------------------------------------
ربط این ماکروسافت با هیلو با تاپیک خرید اینسامنیک توسط سونی هم یکی توضیح بده ما بفهمیم بد نیست نکنه سونی میخواد بانجی بخره ؟

دوستان همون رمدی دارن یک تیم ضعیف نشون میدن برامون کافی بود دیگه نیازی به تلاش برای قهوه ای کردن بانجی نیست .
 
  • Like
Reactions: g4mer
آمار فروش فضایی دستینی به کنار، آماری که چند وقت پیش اومد کاملا موفقیت بانجی رو نشون میده:

The total daily population for June 16 sits at 1.01 million, with 963,000 players in PvE, 472,000 in Crucible, 319,000 in Gambit,
and 139,000 raiding
که خب واقعا آمار فوق العاده خوبی هست. با اومدن اکسپنشن جدید، فری شدن بازی بیس، و حذف خیلی مزخرفات پولی اکتیویژن ( که همین الانشم خوشبختانه اثری ازشون نمونده)، اومدن بازی رو استیم، این آمار بیشترم میشه. هیچ جوره موفقیت دستینی و بانجی رو نمیشه زیر سوال برد.دستینی قشنگ cultural phenomenon این نسل بوده تو صنعت بازی.
 
آقا تکلیف چیه اگه فردا به جای سونی ماکروسافت رمدی بخره ؟ سوال برام پیش آمده؟ من میگم سونی میخرتشون به نظر من ضعیف نشدن بلکه بد مدیریت شدن سر کوانتم بریک مخصوصا حالا از اون طرف یک سری میگن ضعیف دیگه بدرد نمیخوره حال اگه ماکروسافت خریدش تکلیف چیه ؟ اون موقع شاهکار ساز میشه ؟
 
نتونست ؟ یه نگاه به آمار دستینی و جوایزی که برده بندازی بد نیست :D
بهتره این بحث اینجا ادامه پیدا نکنه ولی یادمه سر دستنی ٢ اوضاع فروش بازی چندان راضی کننده نبود و اکتیویژن از این موضوع ناراحت بود. دستنی ١ شروع خوبی بود اما با دستنی ٢ چندان خوب ادامه پیدا نکرد و مشکلاتی که با اکتیویژن داشتن و مشکلاتی که خود بازی داشت مزید بر علت بود، یادمه خیلی از پلیرهای بازی رو از دست دادند. البته الانو دیگه نمیدونم. ولی درکل بانجی با سری هیلو بنظرم جایگاه بخصوصی داشت، جایگاهی که بنظرم الان دیگه نداره.
 
بهترین تصمیم رو گرفتن که زیر مجموعه سونی بشن چون با ناشری کار میکنن که فقط کیفیت تو اولویتش هست و هر چقدر بخوان منابع و مخصوصا زمان در اختیار استدیوهاش قرار میده
داداچ اشتباه زدی
سونی تصمیم گرفت اینا برن زیرش
 
فرق متا و فروش رو هنوز نمیدونی 8->
گفتی پلی گراند این نسل ۳ بازی با متای بالا ۹۰ داده اون ۳ بازی چیان؟
صحبت شما متا بود منم عرض كردم متاي باين سري 9 به بالاس -_-
ori هم كه 9 ب بالاس شماره دوم با اين تايمي ك براي ساختش گذاشتن به احتمال زياد پا جا پاي شماره قبلي ميذاره
اما در مورد فروش گفتن كل انحصارياي اكس باكس 15 mفروخته ك عرض كردم فقط H5بالاي 10mفروش داشته
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman
اینکه با بازی سبک دستینی کسی حال نکنه یه چیزه، اما تا وقتی کسی مثل Jason Jones رو سر استودیو هست فقط موفقیته. اگر داستان و لر هیلو نصف موفقیتش بود به خاطر staten, نصف دیگش هم به خاطر همین Jones بود. الانم که بزینس مدل بازی هم دست خودشونه فقط میشه مطمئن بود که شماره ۳ حتی بهتر هم میشه.

یه چیزایی رو (بانجی) به خاطر خودتونم که شده زیر سوال نبرین
 
موفقیت دستینی با هیلو هایی مقایسه میشه که رکورد افتتاحیه تاریخ سرگرمی رو میشکستند؟ lol بابا
بانجی با هیلو مایکروسافت جزه سه استدیو برتر دنیا بود زمان خودش الان دستینی هم همون موفقیت رو کسب کرده؟
اون از اینکه گان پلی RDR2 رو با گیرز مقایسه میکردند و اینم از بانجی ...
 
خبر خوبی بود ولی زیبایی این خبر اونجا پررنگ میشه که زحمت بکشن زود نسخه جدید یا قسمت چهارم از مقاومت رو هم معرفی کنن که نزدیک 10 سال چشم انتظار نشستم یک گوشه و آه و حسرت سر می‌نهم.
 
سونی که خیلی وقته به بانجی چشم نظر داره از کجا معلوم شاید هم شرکت بعدی بانجی باشه;););)

به شخصه خرید استدیو های دیگه ترجیح میدم اصلا دوست ندارم سونی طرف بانجی بره نه اینکه بانجی بد باشه همه میخوان یک استدیو به خوبی بانجی داشته باشن اما به نظرم بانجی همین جوری مولتی بسازه خیلی بهتر هستش حتی برگرده پیش ماکروسافت قابل قبول تر هستش تا خریدش توسط سونی به نظرم خیلی استدیو های دیگه هستش که سونی میتونه بخره به من باشه کوجیما و یا رمدی یا فرام سافتور یا پلاتینیوم گیم ترجیح میدم تا خرید بانجی . گذینه خوب کم نداره سونی .
 
ولی به صورت کلی به نظر من این جنگ خرید باید بین ماکروسافت و سونی دیگه تموم بشه. هردوتا الان 14-15 تا استدیو دارن که به راحتی میتونن بازی های خوبی بسازن و بیشتر از این از هر طرف به نظر من خیلی به نفع صنعت گیم نیست.

ماکروسافت توی فرست پارتی وضعش وخیم بود و باید یک فکر به حال خودش میکرد و انصافا 4-5 تا خرید خوب کرد و 3-4 هم خریدای متوسط تا بتونه اون خلع انحصاری را پر کنه. سونی ولی همین نسل هم استدیوهای خفنی داشت و این خریدم بهش اضافه شد و به نظر دیگه هردو طرف باید پرچم سفید را بالا ببرن.

پ.ن 1 : نسل بعد نسل خفنی به لحاظ انحصاری خواهد بود
پ.ن 2 : اینسامنیاک بهتره یک Ratchet جدید بسازه
پ.ن 3: Remedy الان نهایت یک استدیو متوسط هست.

جنگ خریدی وجود نداشت چون سونی هیچ واکنشی درقبال خرید های مایکروسافت نداشت ولی با خرید inso یه جورایی میشه گفت تازه شروع شده و رقابت برای نسل بعد از الان جدی تر شده حدس من اینه مایکروسافت اگه قصد داشت یه استودیو متوسط دیگه اضافه کنه الان دیگه انتخابش متناسب با خرید دیروز سونی خواهد بود
 
در مورد رمدی، به جز سم لیک، کارگردان کنترل هم تبریک گفته! احتمال رمدی خیلی بیشتر شده بنظرم...
اینکه استدیوهای داخلی سونی به هم تبریک بگن منطقیه...ولی اینا دیگه چرا ادای فرست پارتیا رو درمیارن؟ :D

===========

اینم واسه جمع‌بندی :D

View attachment 113856
جای یکی خیلی خالیه این وسط ...
مرحوم Evolution Studios :(
 
بعد از این همه سال تازه خریدتش؟ خسته نباشه واقعا، انگار ۲۰ سال با یکی باشی بعدش بهش پیشنهاد ازدواج بدی
موفقیت دستینی با هیلو هایی مقایسه میشه که رکورد افتتاحیه تاریخ سرگرمی رو میشکستند؟ lol بابا
بانجی با هیلو مایکروسافت جزه سه استدیو برتر دنیا بود زمان خودش الان دستینی هم همون موفقیت رو کسب کرده؟
اون از اینکه گان پلی RDR2 رو با گیرز مقایسه میکردند و اینم از بانجی ...
كلا منطق پلي فن اينه مثله طوطي تكرار كنه
هر فرانچايزي كه ماله مايكرو بوده و موفق بوده بخاطر استوديو شه مثله بانجي و اپيك و مايكروسافت هيچ نقشي نداشته :دي
ولي هر اي پي ناموفق دقيقا تقصير مايكروسافته مثله كوانتوم بريك.
الان مثلا انيشيتيو رو سوني مي خواست بخره ميشد خداي بازي سازي ولي ماكرو بخره ميشه مزخرفترين دولوپر:دي
دستني وقتي لازم باشه micro transaction و پول چابيدن اكتيويژنه ولي اگه واسه كوبيدن هيلو باشه ميشه پروردگار :D
ما ميگيم كام داون بابا بازيهاي مايكرو افتضاح بازيهاي پلي خدا
اصلا فردا پس فردا ٣٤٣ و كواليشن هم ميان با كارگرداني كوجيما زير دست ناتي داگ كار ميكنن خوبه الان؟ :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or