Sony استودیو Insomniac Games را به تصاحب خود درآورد

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
113791

Sony Interactive Entertainment لحظاتی قبل از تصاحب Insomniac Games، سازنده عنوان موفق Marvel's Spider-Man و سری Ratchet and Clank، خبر داد و تایید کرد که این استودیو به فعالیت خود بعنوان یکی از استودیوهای داخلی PlayStation ادامه خواهد داد.

رئیس Sony Interactive Entertainment یعنی جیم رایان اخیرا اعلام کرد که در جهت ارائه محتوای هر چه بیشتر و تضمین موفقیت PlayStation در نسل آینده کنسول ها، شرکت Sony تقویت استودیوهای تحت اختیار خود و همچنین اضافه کردن استودیوهای بازی سازی جدید به مجموعه PlayStation را در دستور کار قرار داده است.

مراحل خرید Insomniac در حال نهایی شدن است و سازنده سری Resistance به زودی بعنوان چهاردهمین استودیو بازی سازی Sony معرفی خواهد شد.

شان لیدن در مصاحبه با Bloomberg اعلام کرد که در آینده برخی از بازی های استودیوهای جهانی Sony Interactive Entertainment، خصوصا بازی های چندنفره، ممکن است از انحصار PlayStation خارج شوند.

عناوین انحصاری همچنان جزئی از استراتژی شرکت خواهند بود، اما برخی بازی ها، بخصوص بازی های چندنفره که برای تجربه بر روی کامپیوترهای شخصی ساخته می شوند، ممکن است توزیع گسترده تری را تجربه کنند. ما باید از پلتفرم PlayStation حمایت کنیم، بحثی در این رابطه وجود ندارد. همانطور که گفتم، در آینده شاهد عناوینی از سوی استودیوهای من خواهید بود که در دسترس جمعیت گسترده تری از گیمرها قرار می گیرند.

Sony Acquires Spider-Man PS4 Developer Insomniac Games - IGN
 
آخرین ویرایش:

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,779
وقتی تقریبا تمام دپارتمان هات در حال ورشکستگی و ضرردهی باشن این طبیعیه که کل تمرکز و بودجتو تو جایی سرمایه گذاری کنه که موفق تره.
اورهایپ برای چیزی که قبلا داشتیش رو درک نمیکنم.
به هرحال به سونی فن ها برای اضافه شدن استادیویی که قراره مثل قبل براشون بازی های انحصاری بسازه تبریک میگم.
 
  • Like
Reactions: g4mer

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
وقتی تقریبا تمام دپارتمان هات در حال ورشکستگی و ضرردهی باشن این طبیعیه که کل تمرکز و بودجتو تو جایی سرمایه گذاری کنه که موفق تره.
اورهایپ برای چیزی که قبلا داشتیش رو درک نمیکنم.
به هرحال به سونی فن ها برای اضافه شدن استادیویی که قراره مثل قبل براشون بازی های انحصاری بسازه تبریک میگم.
دیگه دوره این مدل ترول کردن و مزه پرونی ها تموم شده. فشاره وارده رو اینقدر ضایع نشون ندین حداقل. :-&
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
بزرگترین مگاتن خرید یک استودیو تو این نسل همین خرید اینسومنیاک توسط سونی بود. واقعا ملت سراسر دنیا پشماشون ریخته!

هوس‌مارک و رمدی ام 99.9٪ توسط سونی خریداری شدن احتمالا. یک نفر توی ResetEra بود اگر اشتباه نکنم اوایل سال گفته بود سونی استودیو های خیلی خیلی خیلی بزرگی رو خریداری کرده که با نزدیک شدن به نسل بعد و معرفی PS5 از اون‌ها رونمایی میکنن. با مشخص شدن خرید Insomniac Games میشه گفت حرفش درست بوده فقط باید صبر کرد و دید.

ضمن تبریک به سونی فن ها اتفاقی بود که دیر و زود باید میافتاد. حرکت درستی بود از سمت دو طرف

ولی بزرگترین مگاتن ؟ شک دارم خرید ریسپاون توسط EA، خرید سوپرسل توسط تنسنت، خرید ماینکرفت توسط مایکروسافت به راحتی قابل رقابت هستند (یکی دوتا اسمی که روش حساس هستید رو فاکتور گرفتم)

درباره خرید رمدی هم قطعا رخ خواهد داد ولی سهام رمدی عمومی هست و همین الان قابل خرید و فروش و نمیدونم چه طوری سونی خیلی وقته این استدیو رو خریده (اگر در این مورد اشتباه میکنم اصلاح کنید)
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
ضمن تبریک به سونی فن ها اتفاقی بود که دیر و زود باید میافتاد. حرکت درستی بود از سمت دو طرف

ولی بزرگترین مگاتن ؟ شک دارم خرید ریسپاون توسط EA، خرید سوپرسل توسط تنسنت، خرید ماینکرفت توسط مایکروسافت به راحتی قابل رقابت هستند (یکی دوتا اسمی که روش حساس هستید رو فاکتور گرفتم)

درباره خرید رمدی هم قطعا رخ خواهد داد ولی سهام رمدی عمومی هست و همین الان قابل خرید و فروش و نمیدونم چه طوری سونی خیلی وقته این استدیو رو خریده (اگر در این مورد اشتباه میکنم اصلاح کنید)
خرید IG از اون جهت مگاتن هست چون استودیو فوق العاده توانمندی هستند و تد پرایس دهن خودشو سرویس کرده بود که ما خریدنی نیستیم و فلان و اینا و دوست داریم مستقل بمونیم. از اون جهت بزرگترین مگاتنه که آخرین بازیشون توی کمتر از یکسال از تمام بازی های انحصاری AAA چندسال اخیر ایکس باکس رو هم بیشتر فروخته (13-14 میلیون!!!) و کرتیکال ریسپشن بهتری داشته (متای 88 و کلی GotY و جایزه و اینا) و همچنین نه GaaS بوده و نه مولتی پلیر به کمال رسون داشته! حالا شما خودتو با خرید استودیو تازه تاسیس ریسپاون توسط EA یا خرید موجانگ توسط مایکرو با ماینکرفت خوشحال نگه دار!
و اما در مورد رمدی. یوشیدا الکی بلند نمیشه بره فنلاند به استودیو FP سرک بکشه یا سران رمدی الکی پا نمیشن برن کل استودیوهای FP سونی رو چرخ بزنن. همین موضوع در مورد هوس‌مارک ام صادقه. حالا اینکه سهام رمدی عمومیه و سبزی فروش سر کوچه‌ی ما هم میتونه بخرتش رو نمیدونم اما به شکل ضایعی مشخصه سونی مراحل انتهایی خرید این استودیو رو طی میکنه (متاسفانه به نظر من البته چون به هیچ عنوان استودیو توانمندی و در حد FP های سونی نیستن)
.
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,779
دیگه دوره این مدل ترول کردن و مزه پرونی ها تموم شده. فشاره وارده رو اینقدر ضایع نشون ندین حداقل. :-&
اول اینو بگم که من نماینده یا سخنگوی گروه طرفداری خاصی نیستم. نظراتم کاملن شخصیه و تحلیلیه که خودم از یه موضوع دارم. حالا بعضی وقتها با بعضی از گروه های طرفداری همسو میشه و بعضی وقتها هم زاویه داره.
ترولی درکار نیست من واقعا هیچ حس خاصی به این خرید نداشتم. چون قبلا هم بهترین عناوینشون در انحصار سونی بود الان هم چیزی تغییر نکرده و نخواهد کرد.
اگر qd هم توسط سونی خریده میشد هم دقیقا همین حسی که الان دارم رو داشتم!
فقط خرید استادیوهایی که تا الان عناوین خوب مولتی پلتفرم در کارنامشون دارن (توسط سونی یا مایکروسافت) میتونه یک طرف رو خوشحال یا ناراحت کنه. و بمب خبری محسوب میشه. در غیر اینصورت اینجور خریدها به جز برای سهامداران برای کس دیگه ای تفاوت خاصی ایجاد نمیکنه.
حالا شما فکر کن فشار وارد شده یا هر بولشت دیگه ای. واقعیت اینه که گفتم. در قبول کردن یا نکردنش آزادی
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
خرید IG از اون جهت مگاتن هست چون استودیو فوق العاده توانمندی هستند و تد پرایس دهن خودشو سرویس کرده بود که ما خریدنی نیستیم و فلان و اینا و دوست داریم مستقل بمونیم. از اون جهت بزرگترین مگاتنه که آخرین بازیشون توی کمتر از یکسال از تمام بازی های انحصاری AAA چندسال اخیر ایکس باکس رو هم بیشتر فروخته (13-14 میلیون!!!) و کرتیکال ریسپشن بهتری داشته (متای 88 و کلی GotY و جایزه و اینا) و همچنین نه GaaS بوده و نه مولتی پلیر به کمال رسون داشته! حالا شما خودتو با خرید استودیو تازه تاسیس ریسپاون توسط EA یا خرید موجانگ توسط مایکرو با ماینکرفت خوشحال نگه دار!
و اما در مورد رمدی. یوشیدا الکی بلند نمیشه بره فنلاند به استودیو FP سرک بکشه یا سران رمدی الکی پا نمیشن برن کل استودیوهای FP سونی رو چرخ بزنن. همین موضوع در مورد هوس‌مارک ام صادقه. حالا اینکه سهام رمدی عمومیه و سبزی فروش سر کوچه‌ی ما هم میتونه بخرتش رو نمیدونم اما به شکل ضایعی مشخصه سونی مراحل انتهایی خرید این استودیو رو طی میکنه (متاسفانه به نظر من البته چون به هیچ عنوان استودیو توانمندی و در حد FP های سونی نیستن)
.

شما که باید خوشحال باشی از خرید IG چرا ریج میکنی ؟
حالا استدیو تازه تاسیس جیسون وست و وینس زمپلا سازندگان COD و MoH که تایتان فال پدر شوترهای نسل هشتمی رو ساختند میشه بی اهمیته. اونم قراردادی به ارزش بالغ بر 315 میلیون دلار+ 140میلیون دلار پاداش
نه والا برای ما فرقی نمیکنه چون IG همینطوری برای سونی بازی میساخت ولی علاقه مندی های خودتون رو به صورت فکت ارائه ندید و بعد هم یک نفر مثال مخالف زد اینطوری ریج نکنید. ادعا کردی بزرگترین مگاتن خرید یک استدیو تو این نسل متعلق به سونی و خرید اینسومنیاک بود که دو سه تا مثال نقض زدم. تازه گفتم دو سه تا اسم که روش حساس هستی هم نام نبردم که واکنش شدیدتری نشون ندی
 

dark spartan

کاربر سایت
Feb 11, 2017
678
محتمل ترین استدیوهای بعدی همونطور که بیشتر دوستان گفت هوس مارک و رمدی هست.رمدی قطعا زیر نظر سونی میتونه پیشرفت خیلی زیادی بکنه و با توجه به اینکه استدیوهای سونی تو ساخت بازیها بهم دیگه کمک میکنن میتونه خیلی پیشرفت بکنه.من بیشتر دوست دارم کوجیما پروداکشن خریداری بشه و فکر میکنم اونم محتمله(یه شایعه بود که تو لیست استدیوهای انحصاری برای نسل بعد نام این دیده میشد).پلی دد رو هم خیلی خیلی دوست دارم اونم میتونه خرید کم خرج ولی بسیار بسیار با کیفیتی بشه.لیمبو و اینساید فوق العاده اند.اینسومنیاک گیمز استدیو پر خرجی بوده و بالای 300 تا کارمند داره و انجین اختصاصی داره و اگه اشتباه نکنم چند تا شعبه هم داره و رئیس های ارشدش به شدت به مستقل بدن تاکید داشتن به همین خاطر خرید خیلی خیلی ارزشمندی بود و مثل اکثرا استدیوهایی که مایکروسافت خریده درجه دو و در استانه ورشکستگی نیست.به همین خاطر اگه یه استدیوی کلاس جهانی مثل پلتنیوم گیمز یا فرام سافتور و ... رو تو لیست خرید دیدین تعجب نکنیدd:
 
  • Like
Reactions: Un_Tlou

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,400
نام
امین
اول اینو بگم که من نماینده یا سخنگوی گروه طرفداری خاصی نیستم. نظراتم کاملن شخصیه و تحلیلیه که خودم از یه موضوع دارم. حالا بعضی وقتها با بعضی از گروه های طرفداری همسو میشه و بعضی وقتها هم زاویه داره.
ترولی درکار نیست من واقعا هیچ حس خاصی به این خرید نداشتم. چون قبلا هم بهترین عناوینشون در انحصار سونی بود الان هم چیزی تغییر نکرده و نخواهد کرد.
اگر qd هم توسط سونی خریده میشد هم دقیقا همین حسی که الان دارم رو داشتم!
فقط خرید استادیوهایی که تا الان عناوین خوب مولتی پلتفرم در کارنامشون دارن (توسط سونی یا مایکروسافت) میتونه یک طرف رو خوشحال یا ناراحت کنه. و بمب خبری محسوب میشه. در غیر اینصورت اینجور خریدها به جز برای سهامداران برای کس دیگه ای تفاوت خاصی ایجاد نمیکنه.
حالا شما فکر کن فشار وارد شده یا هر بولشت دیگه ای. واقعیت اینه که گفتم. در قبول کردن یا نکردنش آزادی
باشه تو راست میگی.
شما که باید خوشحال باشی از خرید IG چرا ریج میکنی ؟
حالا استدیو تازه تاسیس جیسون وست و وینس زمپلا سازندگان COD و MoH که تایتان فال پدر شوترهای نسل هشتمی رو ساختند میشه بی اهمیته. اونم قراردادی به ارزش بالغ بر 315 میلیون دلار+ 140میلیون دلار پاداش
نه والا برای ما فرقی نمیکنه چون IG همینطوری برای سونی بازی میساخت ولی علاقه مندی های خودتون رو به صورت فکت ارائه ندید و بعد هم یک نفر مثال مخالف زد اینطوری ریج نکنید. ادعا کردی بزرگترین مگاتن خرید یک استدیو تو این نسل متعلق به سونی و خرید اینسومنیاک بود که دو سه تا مثال نقض زدم. تازه گفتم دو سه تا اسم که روش حساس هستی هم نام نبردم که واکنش شدیدتری نشون ندی
ما که خوشحالیم مثل تمام ملت سراسر دنیا که از این خرید پشماشون ریخته اما شما و رفیقات رو اینطور فکر نمیکنم.
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
خرید IG از اون جهت مگاتن هست چون استودیو فوق العاده توانمندی هستند و تد پرایس دهن خودشو سرویس کرده بود که ما خریدنی نیستیم و فلان و اینا و دوست داریم مستقل بمونیم. از اون جهت بزرگترین مگاتنه که آخرین بازیشون توی کمتر از یکسال از تمام بازی های انحصاری AAA چندسال اخیر ایکس باکس رو هم بیشتر فروخته (13-14 میلیون!!!) و کرتیکال ریسپشن بهتری داشته (متای 88 و کلی GotY و جایزه و اینا) و همچنین نه GaaS بوده و نه مولتی پلیر به کمال رسون داشته! حالا شما خودتو با خرید استودیو تازه تاسیس ریسپاون توسط EA یا خرید موجانگ توسط مایکرو با ماینکرفت خوشحال نگه دار!
و اما در مورد رمدی. یوشیدا الکی بلند نمیشه بره فنلاند به استودیو FP سرک بکشه یا سران رمدی الکی پا نمیشن برن کل استودیوهای FP سونی رو چرخ بزنن. همین موضوع در مورد هوس‌مارک ام صادقه. حالا اینکه سهام رمدی عمومیه و سبزی فروش سر کوچه‌ی ما هم میتونه بخرتش رو نمیدونم اما به شکل ضایعی مشخصه سونی مراحل انتهایی خرید این استودیو رو طی میکنه (متاسفانه به نظر من البته چون به هیچ عنوان استودیو توانمندی و در حد FP های سونی نیستن)
.
وقتي اغراق ميكني با اغراقم جواب ميگيري
هميشه انقد بي حساب و بداهه شعر سرايي ميكني دوست عزيز؟؟
از كجا اوردي اين ادعارو ك كل انحصاري هاي اكس باكس رو هم چند سال اخير 15m نفروختن??!
حالا در جواب خريد playgrounds كه سه تا بازي متا بالاي 90 داده تو اين نسل و ninja theroy كه متاش بالاي 80 ميچرخه و obsidian كه متاش 80به بالاس و inxile كه fallout ساز و مادر سبك arpg هست و intative كه نصف بغير بازيساز سطح يك كسي رو جذب نكرده حالا اومدي مگا تن اين نسل معرفي ميكني؟؟!
يكم كنترل كنيد خودتونو شما جاي ما بودين چه ميكردين با خودتون
بحث و صحبتارو سعي كنيم منطقي تر پيش ببريم
درست حريد عالي و بجايي بود اما ديگه mohjong رو كه نخريده
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
insomniac سطح استوديوش از sucker punch و امثال رمدي خيلي بالاتره قشنگ پتانسيل ساختن بازي با متاس 90 رو هم دارن در هر سطحي هم ميتونن بازي بسازن حتي واقع گرايانه مثل Resistance بايد سوني فعلا ادامه اسپايدرمن بزاره تو اولويت و احتمالا Ratchet بعدي
 

Un_Tlou

کاربر سایت
Jul 27, 2019
1,285
وقتي اغراق ميكني با اغراقم جواب ميگيري
هميشه انقد بي حساب و بداهه شعر سرايي ميكني دوست عزيز؟؟
از كجا اوردي اين ادعارو ك كل انحصاري هاي اكس باكس رو هم چند سال اخير 15m نفروختن??!
حالا در جواب خريد playgrounds كه سه تا بازي متا بالاي 90 داده تو اين نسل و ninja theroy كه متاش بالاي 80 ميچرخه و obsidian كه متاش 80به بالاس و inxile كه fallout ساز و مادر سبك arpg هست و intative كه نصف بغير بازيساز سطح يك كسي رو جذب نكرده حالا اومدي مگا تن اين نسل معرفي ميكني؟؟!
يكم كنترل كنيد خودتونو شما جاي ما بودين چه ميكردين با خودتون
بحث و صحبتارو سعي كنيم منطقي تر پيش ببريم
درست حريد عالي و بجايي بود اما ديگه mohjong رو كه نخريده
سه تا متا بالا ۹۰ نام ببر
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,034
نام
مازیار
محتمل ترین استدیوهای بعدی همونطور که بیشتر دوستان گفت هوس مارک و رمدی هست.رمدی قطعا زیر نظر سونی میتونه پیشرفت خیلی زیادی بکنه و با توجه به اینکه استدیوهای سونی تو ساخت بازیها بهم دیگه کمک میکنن میتونه خیلی پیشرفت بکنه.من بیشتر دوست دارم کوجیما پروداکشن خریداری بشه و فکر میکنم اونم محتمله(یه شایعه بود که تو لیست استدیوهای انحصاری برای نسل بعد نام این دیده میشد).پلی دد رو هم خیلی خیلی دوست دارم اونم میتونه خرید کم خرج ولی بسیار بسیار با کیفیتی بشه.لیمبو و اینساید فوق العاده اند.اینسومنیاک گیمز استدیو پر خرجی بوده و بالای 300 تا کارمند داره و انجین اختصاصی داره و اگه اشتباه نکنم چند تا شعبه هم داره و رئیس های ارشدش به شدت به مستقل بدن تاکید داشتن به همین خاطر خرید خیلی خیلی ارزشمندی بود و مثل اکثرا استدیوهایی که مایکروسافت خریده درجه دو و در استانه ورشکستگی نیست.به همین خاطر اگه یه استدیوی کلاس جهانی مثل پلتنیوم گیمز یا فرام سافتور و ... رو تو لیست خرید دیدین تعجب نکنیدd:
فرام سافتور پرنت داره ! ، پلاتینیوم گیمز هم آنقدر طرف قرار داد داره که بعید میدونم بشه یا بزارن یه شرکت بخردش! تجارت یه عرف و قانون نا نوشته ای روش داره ! شما نمیتونید یه چمدون پول بگیرید دستتون و برید هر چی استودیو که با بقیه همکاری مشترک داره بخرید و باعث خشم بقیه شید! اگه اینطوری بود که همون زمان ایکس باکس اورجینال عمو بیلی هر چی استودیو بود می‌خرید ، خلاص!
 

ferod

کاربر سایت
Apr 7, 2008
419
بهترین خبر تو سال 2019 واسه من
بهترین تصمیم رو گرفتن که زیر مجموعه سونی بشن چون با ناشری کار میکنن که فقط کیفیت تو اولویتش هست و هر چقدر بخوان منابع و مخصوصا زمان در اختیار استدیوهاش قرار میده
 
  • Like
Reactions: vaan 2

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر