Sonic Generations PC

dq3bmalhs5yu2zhu7jm6.jpg






مدتی پیش SEGA خبر از عنوان جدید خود Sonic Generations را داد. بنظر میرسد که اینبار برخلاف گذشته با عنوانی در حد و اندازه های نام Sonic روبرو باشیم. sega قصد دارد به مناسبت 20 ومین سالگرد ساخت Sonic این عنوان رو روانه ی بازار کند. بدون شک اولین چیزی که در sonic generations بیشتر از عناوین قبلیش خودنمایی میکند به دست گرفتن sonic classic و اضافه شدن مراحل قدیمی و کلاسیک به این مجموعه ست که به گیمر این امکان رو میده که با هر دو sonic مراحل بازی رو تجربه کنند. بنظر میرسه که Sonic generations بیشتر یک حالت بازیسازی از sonic کلاسیک و sonic دریم کست را دارد تا بتواند بازگشت با شکوهی رو برای این خارپشت دوست داشتنی به ارمغان بیاره.
Sonic generations دراواخر 2011 برای 360/PS3/PC عرضه میشود.

تصاویری از گیم پلی sonic generations :



 
آخرین ویرایش:

raya2

کاربر سایت
May 21, 2008
5,782
بالاخره سگا قبول کرد برای PC هم منتشر کنه این جوجه تیغیه محبوب رو :d
امیدوارم که خاطرات خوش بازیهای دوبعدی سونیک رو اینبار برامون زنده کنه.

suggested system requirements:
Quad Core i5 2.6 GHz, 2 GB RAM (3 GB RAM - Vista/7), graphic card 768 MB (GeForce GTX 460 or better), 11 GB HDD, Windows XP/Vista/7.

توضیحاتی مختصر:
جوجه تیغیه آبی و سریع و محبوب باز گشته. این بازگشت همزمان شده با بیستمین سالگرد انتشار بازیه اصلیه این سری یعنی Sonic the Hedgehog که برای کنسول سگا منتشر شد. سونیک در حالیکه مشغول برگزاری جشن 20 سالگی اش هست ناگهان با یک حفره ی زمانی مواجه می شود که همه چیز را در بازه های مختلف زمانی, به سمت خود جذب میکند و یکی از چیزهایی که جذب شده, همان سونیک کلاسیک و قدیمی هستش. دو سونیک جدید و کلاسیک پس از مواجهه با یکدیگر, تصمیم می گیرند که با همکاری و مسابقه با یکدیگر در بازه های زمانی مختلف, اقدام به نجات دوستان خود کنند.
مراحل بازی از میان مراحل مختلف بازیهای سونیک که در این 20 سال منتشر شده اند, انتخاب شده اند و هر کدام را می توانید با هر دو سونیک جدید و قدیمی بازی کنید. در حالیکه بازی با سونیک کلاسیک به حالت Side-Scrolling و مانند بازیهای دوبعدیه معروفش می باشد, بازی با سونیک مدرن, مانند بازیهای اخیر سونیک در حالت سه بعدی و سوم شخص انجام می پذیرد. علاوه بر آیتمهای آشنای سونیک مانند کفش سرعتی , ما شاهد وسایلی مانند اسکیت بورد و قدرتهای مشت مانند نیز خواهیم بود.

وبسایت رسمی

تصاویر یک

تصاویر دو

release date: November 2011
 
  • Like
Reactions: Hamidreza

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
به بازی اُمیدی ندارم :| سگا بدجور افتاده رو دور خراب کردن . از تهه قلبم دوست دارم خوب بشه ها اما کلن امیدی نیست .
 

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
گرافیک و رنگ بندی بازی عالی هست نمیدونم چرا فکر میکنید geforce fx 5200 برای بازی زیاد هست،
اون 5200 كه شوخي بود ولي به نظرم سيستم پيشنهادي بيان بگن 460 يه مقدار نا معقوله،
شايد من اشتباه مي كنم ولي همچين سيستمي به نظر شما يه مقدار بالا نيست:-/،
سيستم پيشنهادي بتمن هم اگه درست فكر كنم 460 هست، اين هم 460 !!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر