آخرین ویرایش:
دقیقا در مورد انیمیشنها که گفتی و ترنزیشن اونها همینطوره.ولی یه چیزی، لوکوموشین حرکت کرکتر خیلی ساده نیست؟ یعنی انگار اصلا انمیشن های حرکتی بلند اسپیس ساده هستش از idle -> walk -> run
در حالی که مثلا مقایسش کنی با سایلنت هیل دو ریمیک یا رزیدنت ایولهای ریمیک همشون از روت موشین با وزن استفاده کردن که اینطوریه idle->walk start -> walk loop -> walk stop-> idle و همشون در همه دایرکشن ها هستن ، یه کمی این فعلا زده توی ذوق واسه یه بازی 2025
در مورد داستان اگه بخوام بگم الان دعوا میشه ولی فکر میکنم یکی از بهترینها تو سریه.دوستان داستان و شخصیت ها چطورن؟ پیچیدگی ها نسخه 2 رو دارن؟
پس واجب شد داشتنشدر مورد داستان اگه بخوام بگم الان دعوا میشه ولی فکر میکنم یکی از بهترینها تو سریه.
حالا باید تموم کنم ولی پتانسیل اینکه رتبه اول رو بدم بهش رو هم داره ، این پتانسیل رو داره.
ریوکیشی ترکونده.
هیچکدوم شماره دو نمی شوندبازی باز همون دقایق اول به شدت ازار دهنده و ترسناکهدر کنار ۴ به نظرم جز ترسناک ترین نسخه های سریه .
حدود ۳۷ گیگه مثل اینکهحجمش رو ps5 چقدره؟
خب آره برای سولز لایکها معمولا از این مدل انیمیشن استفاده میکند که Gamepaly based هستش به جای Animation based و منطقی هم هست، تا بازی هم سرعت بگیره هم این مدل انمیشن ها توی مولتی پلیر خیلی راحت هندل میشه ولی یعنی تا این حد مبارزات سولز لایکیه؟ واسه سایلنت هیل؟! امشب بازی کنم احتمالا برسم به یه فایت واقعی خودم تست کنمدقیقا در مورد انیمیشنها که گفتی و ترنزیشن اونها همینطوره.
این نظر منه ولی فکر کنم به خاطر سیستم مبارزات بازی این رو انتخاب کرده باشن.
اینطوری حین مبارزه اون حالت دیلی که بزاریم انیمیشنها کارشون رو بکنن و تموم بشن حتما به گیم پلی مبارزات حالت تاخیر میداده.
این نظر منه ولی فکر کنم انتخاب آگاهانه ای بوده که این مورد تو بازی نباشه تا بازی حالت ریسپانسیو تری داشته باشه.
مخصوصا برای بازیهای سولزلایک یا شبه سولزلایک که داج، Parry ، iFrame و... دارن که پاسخگویی تو لحظه خیلی مهمتره تا اینکه لوپ انیمیشن ها به شکل پیوسته تر و واقعیتری طی بشه.
آره من اینو تاید میکنم بازی واقعا پرفورمنسش عالیه! یه کلاس درسه واسه خیلی از بازیهایی که اصلا وقتی بازی میکنی طوری دمای سیستم میره بالا انگار 5 تا پروژه سنگین آنریل باز کردی!! این واقعا خوبهبازی به لحاظ پرفورمنسی عملکرد خوبی داره واقعا مثل اینکه لم ue5 اومده دستشون برای reflection و indirect lighting تو تنظیمات بازی آپشن قرار دادن که از حالت lumen epic پایین تر بذارید خیلی خوب فریم میده به نظرم کیلومتر ها از نظر بهینه سازی از silent hill 2 جلوتره
فضا سازی بازی هم فوق العاده کار شده و کاملا ایمرسیو
منم اکانتشو گرفتم. لحظه شماری میکنم که از اون جنس ترسای خاص سری سایلنت هیل تا مغز استخون رو بچزونه!![]()
