آخرین ویرایش:
بقیه شرکتهای ژاپنی هم البته همینن برادر. فقط بازیهاشون (عمدتا JRPG) اصلا تو ایران طرفدار ندارن به اون شکل.آقا بازی شدیدا اتمسفر خوبی داره، من خیلی از اینش خوشم اومده، موسیقی و صدای هیولاها قشنگ حس ترس رو القا میکنه! سایلنت هیل همیشه در این زمینه بی رقیب بوده !امسال برای طرفدارای سبک ترس واقعا عالی بود
![]()
من واقعا فعلا خدا رو شکر میکنم کونامی و کپکام واسمون مونده بین همه استدیوهای مورد علاقم فقط همین دو تا فعلا سالم موندن ( البته امیدوارم!) بقیه همه ووک شدن به ف....ک رفتن! باید بقیه واقعا یه درسی بگیرن ... الان مثلا نگاه کنید این بازی اومده هیچ بک لش و هیتی طرفش نیست همه تریلرها و ویدئوش هاشم لایک میگیره، درست مثل رزیدنت ایول های ریمیک کپکام، حالا مقایسش کنید با بقیه بازیهای صنعت که یکی پس از دیگری ووک شدن
یه عده مارموز خارجی تا ما انتقاد می کردیم می اومدن می گفتن شما زن ستیز هستین و از این چرت و پرتها! الان این بازی کرکتر اصلیش زنه، نه کسی مشکلی داره نه انتقادی، مشکل از جای دیگس نه زن بودن شخصیت اصلی بازیها!!
چقدررر زبان ژاپنی بازی جذابتره! بنظرم کسی روی انگلیسی بره قشنگ ۳۰ درصد جذابیت بازیو از دست میده!
ترنزیشن بین کات سین و گیم پلی که خیلی خوبه؟ مشکلت باهاش چیه؟ الان اکثر بازیهای مدرن همین رویه رو دارنمنم تازه بازیو شروع کردم و زیاد پیش نرفتم ولی تا همینجاهم خیلی خوب بوده فقط ی مشکلی که هست کاتسین های بازی چرا 30 فریم لاک هستش؟این ترنزیشن بین کاتسین و گیم پلی یکم اذیت میکنه مشخصه تصمیم سازنده ها بوده نه محدودیت حس میکنم خواستن کاتسین ها سینمایی تر بشه ولی کاش اینکارو نمیکردن
ادیت: الان پسته صفحه قبل برای رفع محدودیت 30 فریم توی کاتسین هارو دیدم خیلی رو مخ بود این مورد خوبه که حل شدنیه
با خوده این رویه مشکلی ندارم خیلیم خوبه، عرض کردم کاتسین های بازی روی 30 فریم لاک هست و وقتی تو روند بازی مثله همون اول،هی بین کاتسین و گیم پلی ترنزیشن میخوره و فریم ی لحظه میره رو 30 و بعد دوباره میره بالا و هی این اتفاق تکرار میشه اذیت کننده س البته الان با فیکسی که پلیرا پیدا کردن مشکلم حل شد تقریباترنزیشن بین کات سین و گیم پلی که خیلی خوبه؟ مشکلت باهاش چیه؟ الان اکثر بازیهای مدرن همین رویه رو دارن
